مهاجرت کاری سنگاپور

درآمد مهندسان در سنگاپور

درآمد مهندسان در سنگاپور

درآمد مهندسان در سنگاپور به عنوان یک کشور صنعتی برای این قشر جذابیت های فراوانی دارد. سنگاپور کشوری برجسته در بین کشورهای آسیایی است. این کشور در سال های اخیر توانسته پیشرفت زیادی در زمینه های اقتصاد و صنعت بدست آورده است. به همین خاطر در سال های اخیر خیلی از افراد خواهان مهاجرت به این کشور و یا حداقل بازدید این کشور از نزدیک هستند. این کشور درجه یک، در حال حاضر مقصد خیلی از افرادی است که به فکر زندگی در کشوری لوکس با امکانات رفاهی بالا می اندیشند. لذا برای کار و زندگی باید در مورد آن اطلاعات بیشتری نیاز دارند. در این مقاله که به همت و کوشش متخصصین امر مهاجرت در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به نگارش درآمده می توانید اطلاعات مفیدی را در خصوص مهندسین و درآمد آنها در این کشور بدست خواهید آورد.

شرایط و درآمد مهندسان در سنگاپور

مهندسی از 10 شغل پر درآمد در سنگاپور می باشد. افراد حرفه ای با تجربه بیش از پنج سال در کشور سنگاپور به طور متوسط 36% بیشتر از افرادی با کمتر از پنج سال سابقه درآمد دارند. با رسیدن به مرز 10 سال سابقه کار حقوق و درآمد افراد 21% و برای کسانی که از مرز 15 سال سابقه کاری عبور کرده اند، 14% افزایش می یابد. البته این ارقام به عنوان یک راهنما در نظر گرفته می شود. اگر یک عنوان شغلی خاص را در نظر بگیرید این اعداد ملموس تر و قابل توجه تر می شود. به طور متوسط حقوق شخص بعد از 10 سال سابقه کار دوبرابر حقوق اولیه او خواهد شد.

در اینجا برخی از مشاغل خاص مهندسی با حقوق دریافتی آورده شده است:

عنوان مشاغلدرآمد ها به SGD (دلار سنگاپور)
مهندس آکوستیک6890
مهندس تکنسین مونتاژ5680
دستیار مهندس ارشد8200
اپراتور اتوکد4620
مهندس بیوشیمی6780
مهندس طراحی7400
مهندس عمران7520

حداقل و حداکثر درآمد مهندسان در سنگاپور

بطور میانگین می توان گفت که یک مهندس در سنگاپور می تواند ماهیانه چیزی در حدود 2260SGD (دلار سنگاپور) درآمد داشته باشد که حداقل حقوقی است که در این زمینه یک مهندس دریافت می کند. و میانگین حداکثر حقوقی که دریافت می کند 15100SGD (دلار سنگاپور) در ماه می باشد. این میانگین حقوقی است که مهندس بدست می آورد.

حداقل و حداکثر درآمد مهندسان در سنگاپور

حقوق متوسط در سنگاپور

حقوق متوسطی که در هر ماه پرداخت می شود در حدود 6560SGD (دلار سنگاپور) که در اصل به این معناست که 50% دیگر کمتر از 6560SGD (دلار سنگاپور) در ماه دریافت می کنند. تفاوت متوسط حقوق و میانگین حقوق در این است که درست است هر دو شاخص هستند. اما اگر حقوق و دستمزد شما از هر دو میانگین و متوسط بالاتر باشد، در حال حاضر بسیار خوب عمل می کنید. اگر حقوق شما کمتر از هر دو باشد، در این صورت افراد زیادی بیش از شما درآمد کسب می کنند و جای پیشرفت زیادی وجود دارد.

میانگین درآمد در سنگاپور

سطح تجربه مهمترین عامل در تعیین حقوق است. طبیعتا هر چه تجربه بالاتر باشد، دستمزد نیز بالاتر می رود. تغییر در حقوق و دستمزد بر اساس تحصیلات نیز از یک مکان به مکان دیگر به شدن متفاوت است و به شدت به زمینه شغلی شما بستگی دارد. در مورد میزان تحصیلات باید گفت یک دوره کارشناسی ارشد یا هر برنامه تحصیلات تکمیلی در سنگاپور از 42200SGD (دلار سنگاپور) تا 127000SGD (دلار سنگاپور) هزینه دارد و تقریبا 2 سال به طول می انجامد. با فرض اینکه قبلا شغلی داشته باشید در طول دوره تحصیلی نمی توانید واقعا انتظار افزایش حقوق را داشته باشید. در بیشتر موارد، بعد از اتمام تحصیل و دستیابی به مدرک، بررسی حقوق و دستمزد انجام می شود.

متوسط درآمد مهندسان در سنگاپور

بسیاری از افراد تحصیلات عالیه را به عنوان یک تاکتیک برای تبدیل شدن به یک شغل با درآمد بالاتر دنبال می کنند. به نظر می رسد اعداد از این تاکتیک پشتیبانی می کنند. متوسط افزایش حقوق در هنگام تغییر شغل تقریبا 10% بیشتر از افزایش عادی حقوق است. تصمیم گیری در واقع به شرایط و تجربه شما در بین بسیاری از عوامل دیگر بستگی دارد. همه متغیرها را کنار بگذارید، اگر توانایی تامین هزینه های تحصیلات عالی را دارید، قطعا بازگشت سرمایه ارزش آن را دارد. تقریبا در مدت یک سال می توانید هزینه های خود را جبران کنید.

اگرچه جنسیت نباید تاثیری در حقوق و دستمزد داشته باشد، اما در واقع این تاثیر وجود دارد. حال اینکه زنان یا مردان حقوق بیشتری می گیرند. در سنگاپور کارمندان مردی که در رشته های مهندسی کار می کنند به طور متوسط 5% بیشتر از زنان همکار خود درآمد دارند.

میانگین سالانه افزایش حقوق مهندسین در سنگاپور

شاید برای خیلی از افراد افزایش حقوق در سنگاپور سوال باشد. متخصصین مهندسی در سنگاپور احتمالا هر 14 ماه یک بار افزایش حقوق 10% را مشاهده می کنند. متوسط افزایش سالانه ملی برای همه مشاغل در هر 15 ماه 9% به کارمندان تعلق می گیرد. نرخ افزایش سالانه حقوق در سنگاپور به نحو ذیل است:

عنوان شغلیدرصد نرخ افزایش حقوق در سال
بانکی7% در سال
انرژی5% در سال
فناوری اطلاعات3% در سال
مراقبت های بهداشتی1% در سال
مسافرت رفتن8% در سال
ساخت و ساز6% در سال

در خصوص بحث حقوق ماهیانه کار در سنگاپور و درآمد مهندسین می توان مطالب فراوانی را عنوان نمود اما این مطالب بسیار مفصل خواهد بود. لذا پیشنهاد می کنیم در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در خصوص درآمد مهندسان در سنگاپور پیشنهاد می کنیم تا با مشاورین متبحر در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *