مهاجرت سرمایه گذاری در آمریکا

خرید ملک در آمریکا

خرید ملک در آمریکا

با توجه به جذابیت های زندگی در کشور آمریکا افراد زیادی به این کشور سفر می نمایند زیرا محدودیتی برای خرید ملک در آمریکا وجود نخواهد داشت. حتی افرادی که با ویزای توریستی قانونی به این کشور سفر نموده اند، امکان خرید ملک را خواهند داشت. کارشناسان خبره موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با بررسی شرایط متقاضیان عزیز بهترین گزینه ها را به آنان معرفی خواهند نمود. آمریکا یکی از کشورهای پرجمعیت و پهناور جهان است که از شرایط بسیار مناسب سیاسی و اقتصادی برخوردار است. افراد زیادی درصدد اخذ اقامت این کشور هستند. خانه ها در این کشور از معماری بسیار زیبایی برخوردارند. بطوریکه اکثر آنها بصورت ویلایی ساخته شده است.

خرید ملک در ایالات متحده برخلاف برخی از کشورهای اروپایی نوعی سرمایه گذاری در این کشور محسوب نمی گردد تا افراد بتوانند اقامت دائم این کشور را دریافت نمایند. اقامت این کشور از روش های مختلفی همچون تحصیل، کار، سرمایه گذاری، پناهندگی و غیره اخذ می گردد. سیستم آموزشی این کشور یکی از برترین سیستم های آموزشی در جهان است. با توجه به اینکه تدریس در دانشگاه های این کشور به زبان انگلیسی ارائه می گردد. تحصیل در آمریکا طرفداران زیادی دارد. اگر چه هزینه تحصیل در آمریکا گران است. اما دانشجویان امکان اخذ وام و بورس تحصیلی را خواهند داشت.

بررسی خرید ملک در آمریکا

خرید ملک در آمریکا به عنوان سرمایه گذاری در این کشور بشمار نمی رود. معمولا افراد به خرید ملک به عنوان گزینه ای برای سکونت خود در این کشور می نگرند. افرادی که قصد خرید ملک در ایالات متحده را دارند، ملزم به گذراندن مراحلی برای ثبت مالکیت خود خواهند داشت. همچنین می باید به صورت قانونی طی شود. معمولا پروسه خرید ملک با استفاده از وام های بانکی که دولت آمریکا ارائه می نماید. به مدت 25 تا 30 روز طول خواهد کشید. این پروسه برای افرادی که به صورت نقدی و بدون استفاده از تسهیلات این کشور اقدام به خرید ملک می نمایند.

از این رو تنها ظرف مدت 7 روز به پایان خواهد رسید. افراد پس از خرید ملک می باید سالانه مالیات پرداخت نمایند. نرخ مالیات املاک در این کشور 2% می باشد. همچنین نرخ رشد سود خرید ملک در شهرهای مختلف این کشور متغیر است. در طی چند سال اخیر این نرخ در شهرهای بزرگی همچون نیویورک، لس آنجلس و اورلاندو برابر با 7% گزارش شده است. می توان گفت خرید ملک در این کشور چندان به صرفه نیست. بهتر است افراد برای سکونت خود در این کشور از خانه های اجاره ای استفاده نمایند.

وام مسکن و تعهدات مالی در خرید مسکن در آمریکا

دولت ایالات متحده با ارائه وام مسکن امکان خرید ملک را برای افراد فراهم نموده است. افراد با هر میزان بودجه ای می توانند نسبت به خرید املاک اقدام نمایند. البته وام هایی که به اتباع خارجی در این کشور تعلق می گیرد با شهروندان محلی متفاوت است. متقاضیان خرید ملک برای دریافت وام های مسکن میباید امتیاز لازم برای اخذ وام را کسب نمایند. در ابتدا متقاضی می باید نسبت به افتتاح حساب در این کشور اقدام نموده است‌. کارت بانکی مربوطه را اخذ نماید. علاوه بر این می باید تمامی درآمدهای خود را در گزارش های مالیاتی به اداره مورد نظر اعلام نماید. افراد می باید حداقل ماهانه 1 قسط از وام خود را پرداخت نمایند.

از این رو رشد سرمایه گذاری در این کشور از طریق نمودار زیر شرح داده است:

رشد سرمایه گذاری در کشور آمریکا

بطور معمول افراد در کشورهایی به خرید ملک اقدام می نمایند که از لحاظ سیاسی و اقتصادی کشور امنی محسوب شود. اما در سال های اخیر با توجه به شرایط کشور آمریکا میزان نرخ خرید ملک در این کشور روند کاهشی داشته است. اکثر مهاجرینی که در آمریکا به خرید ملک اقدام می نمایند، اتباع کشورهای هند، چین و کانادایی هستند. از آنجائیکه خرید ملک در بسیاری از کشورهای اروپایی نوعی سرمایه گذاری محسوب می گردد. این امر موجب اخذ اقامت آمریکا می گردد. افراد تمایل بیشتری به خرید ملک درکشورهای اروپایی را دارند. دوستان عزیز می توانند شرایط اخذ ویزای کار آمریکا را مطالعه نمایند.

هزینه های خرید ملک در آمریکا

قیمت خرید املاک در ایالت های مختلف این کشور با یکدیگر متفاوت است. در جدول زیر قیمت خرید و اجاره خانه ها در برخی از ایالت های مختلف این کشور نشان داده شده است:

خرید ملک در آمریکاقیمت اجاره به دلارقیمت خرید ملک برای هر متر مربع به دلار
دالاس1378$ ( آپارتمان 1 خوابه)$2400
2575$ (آپارتمان 3 خوابه)
بوستون2420$ (آپارتمان 1 خوابه)$10000
4161$ (آپارتمان 3 خوابه)
کلمبیا783$ (آپارتمان 1 خوابه)$1371
1400$ (آپارتمان 3 خوابه)
نیویورک3120$ (آپارتمان 1 خوابه)$14000
6500$ (آپارتمان 3 خوابه)

هزینه های خرید ملک در آمریکا

مزایا و معایب خرید آپارتمان در آمریکا

این کشور یکی از کشورهای پیشرفته در جهان است که افراد زیادی علاقمند اخذ اقامت این کشور هستند. در اکثر کشورهای اروپایی خرید ملک منجر به اخذ اقامت دائم افراد می گردد. اما خرید املاک در ایلات متحده اینگونه نیست. خرید ملک در این کشور با مزایای زیر همراه است:

  • رویه سهل خرید املاک
  • افراد امکان اخذ وام های بانکی برای خرید ملک در این کشور را خواهند داشت.
  • نرخ پایین مالیات املاک در کشور آمریکا که 2% می باشد.

در مقابل تمامی موارد فوق خرید ملک در این کشور با معایبی همچون عدم اخذ اقامت دائم آمریکا و امکان مصادره اموال توسط دولت آمریکا روبرو است. دوستان عزیزی که قصد مهاجرت به کشورهای مدرن و صنعتی را دارند. بهتر است ابتدا از تجربیات مفید موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره مند گردیده است. با خیالی آسوده تصمیمی صحیح در این راستا اخذ نمایند. همچنین دوستان عزیز از این طریق امکان مقایسه سرمایه گذاری در آمریکا و اروپا را خواهید داشت.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *