ویزای مسافرتی کره جنوبی

جاذبه های گردشگری کره جنوبی

جاذبه های گردشگری کره جنوبی

کره یک شبه جزیره توریستی در قاره آسیا می باشد برای علاقه مندان به گردشگری بد نیست که از جاذبه های گردشگری کره جنوبی آگاه باشند. کره هر آنچه مسافر می تواند در یک مقصد بخواهد را ارائه می دهد. این یک تاریخ طولانی و جذاب، یک فرهنگ شگفت انگیز، غذای شگفت انگیز، مردم صمیمی و زیرساخت عالی گردشگری دارد. این کشور همچنین کشوری در تضاد است.

جاذبه های گردشگری از معابد بودایی در بالای کوهستان مانند بولگوکسا گرفته تا آسمان خراش های فوق مدرن سئول مانند برج جهانی لوته می باشند. این کشور همچنین دارای یکی از منحصر به فردترین جاذبه های جهان است که می توان از آن بازدید کرد، سرزمین ممنوع، بخشی از مرز نظامی بین دو کشور که از نظر فنی هنوز در جنگ است (DMZ). سفر خود را با لیست بهترین جاذبه های گردشگری کره جنوبی برنامه ریزی کنید. در نمودار زیر ورودهای بازدید کنندگان کره جنوبی را در سال 2020 مشاهده کنید:

ورودهای بازدید کنندگان کره جنوبی

تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت درباره بهترین جاذبه های گردشگری کره و شهرهای توریستی آن اطلاعاتی جمع آوری کرده و آن را در این مقاله به نگارش درآورده است.

جاذبه های گردشگری کره جنوبی در سال 2023

کره دارای جاذبه های گردشگری فرهنگی، تاریخی و طبیعی و دارای مناظر جالب بسیاری است. گذشته از جاذبه های گردشگری آشکار، از جمله شهر بزرگ سئول، این کشور فضاهای باز گسترده ای را ارائه می دهد که دارای زیبایی طبیعی باورنکردنی است که با تشکیلات صخره ای، مراتع سبز و جنگل انبوه مشخص شده است. در جدول زیر، تعداد افراد خارجی که از این کشور بازدید کرده اند، بین سال های 2016 تا 2019 نشان می دهد:

سالتعداد
201617241823
201713335758
201815346879
201917502756

به طور کلی، این کشور تاریخ غنی داشته است، جایی که حاکمان و پادشاهی های مختلف در طول اعصار سلطه داشته اند. سلطنت آن ها هنوز در ویرانه ها و کاخ های مرمت شده پراکنده در سراسر کشور قابل مشاهده است. کره از منظر فرهنگی جالبی برخوردار است. این کشور با جشنواره ها، رویدادهای فرهنگی و غذاهای خوشمزه غنی است. از جاذبه های گردشگری کره جنوبی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاخ چانگدئوکگونگ
  • معبد بولگوکسا
  • برج سئول

به علاوه چند شهر توریستی این کشور عبارتند از:

  • بوسان
  • جزیره ججو
  • سئول

کاخ چانگدئوکگونگ از جاذبه های گردشگری کره جنوبی

از 5 کاخ بزرگ ساخته شده توسط جوزون دیانتاسی در قرن پانزدهم در اطراف سئول، کاخ چانگدئوکگونگ همیشه محل اقامت سلطنتی مورد نظر بود. این کاخ یکی از جاذبه های گردشگری کره جنوبی می باشد. این جایی است که پادشاه و خانواده سلطنتی زندگی روزمره خود را می گذرانند. این یک ساختمان نیست، بلکه مجموعه ای از ساختمان ها است و هرکدام هدف دیگری را دنبال می کنند. نحوه استفاده از آن ها عبارتند از:

  • محل اقامت
  • کتابخانه
  • اتاق ناهار خوری و اتاق اجتماعات

حتما مدتی را در 78 هکتار باغ هوون یا باغ کاخ واقع در پشت کاخ بگذرانید. این مکان پر از مسیرها، فضای سبز، بتکده ها، نهرها و دریاچه ها است.

معبد بولگوکسا از جاذبه های گردشگری کره جنوبی

معبد بولگوکسا گیونگجو در اصل در سال 528 ساخته شده است. اما در طول تاریخ چندین بازسازی و بازسازی را تحمل کرده است. درست در خارج از بوسان، معبد برای بسیاری از سلسله ها بسیار مهم بود. این مجموعه از ساختمان های زیادی با نقش و نگارهای پیچیده تشکیل شده است و برخی از مهم ترین گنجینه های ملی کره مانند بتکده های سینهونگسا و دابوتاپ را در خود جای داده است. این باغ در طول سال بسیار چشمگیر است. اما هنگامی که شکوفه های گیلاس شکوفا می شود خیره کننده تر است. بهتر است با یک راهنما، که مناظر با داستان های گذشته زندگی می کند، بازدید کنید.

برج سئول از جاذبه های گردشگری کره جنوبی

برج سئول از جاذبه های گردشگری کره جنوبی

همه کسانی که از سئول بازدید می کنند باید در برج مشاهده برجسته شهر بالا بروند. برج سئول از اصلی ترین جاذبه های گردشگری کره جنوبی می باشد. موقعیت آن تقریبا بالای کوه بعلاوه ارتفاع برج، تقریبا 500 متر از سطح دریا و شهر پایین شما را ارتقا می دهد. اما کمی وقت بگذارید تا در منطقه کوه اطراف آن بگردید. این برج در نزدیکی قله کوه نمسان است و کل منطقه پارک نمسان است که توسط شهر اداره می شود. کیلومترها مسیر پیاده روی برای گشت و گذار وجود دارد که همه آن ها در عرض چند دقیقه از مرکز شهر سئول قرار دارند.

یک تله کابین وجود دارد که شما را از شهر (نزدیک میئونگدونگ) به منطقه پایه برج می رساند. سپس می توانید از اینجا پیاده روی کنید. پس از کوهنوردی و سوار شدن بر روی تله کابین، زمانی را برای گشت و گذار در دهکده نمسان هانوک ترک کنید. این دهکده های تاریخی حفظ شده، که در سراسر سئول و کره واقع شده اند، بازآفرینی محله های کره باستان هستند. این دهکده شامل 5 هانوک یا خانه سنتی کره ای است. علاقه مندان به گردش در این کشور باید ویزای مسافرتی کره جنوبی دریافت نمایند.

بوسان از شهرهای کره جنوبی

بوسان دومین شهر بزرگ کشور است و سواحل آن دارای چند ساحل و استراحتگاه زیبا است. این شهر بخاطر سواحلش از جاذبه های گردشگری کره جنوبی شناخته می شود. در اینجا نیز فرهنگ و تاریخ زیادی وجود دارد. حتما از معبد بیومئوزا و دهکده دامنه تپه گامچئون (Gamecheon) دیدن کنید. گامچئون دهکده ای به سبک اروپایی در صخره های بالای دریا است، مانند نسخه کره ای از سانتورینی می باشد.

دوستداران غذاهای دریایی حتماً از بازار جگالچی، بزرگترین بازار تجاری غذاهای دریایی این کشور دیدن کنند. بخشی از بازار برای مصرف کنندگان باز است و بسیاری از رستوران های کوچک هستند که خرید شما را پخت می کنند. بنابراین، می توانید آن را در اینجا بخورید.

این بندر همچنین یک بندر مهم است و به خاطر داشتن سواحل زیبا و همچنین چشمه های آب گرم و فرصت های تفریحی در فضای باز مشهور است. در بوسان، همچنین می توانید از چندین معبد بازدید کنید که مشهورترین آنها معبد بیومئوزا است. در حالی که این شهر دارای تمام خریدها و موزه هایی است که شما ممکن است از یک منطقه شهری در اندازه آن انتظار داشته باشید، از محبوب ترین جاذبه ها می توان به ساحل هاوندا، پارک Taejongdae و پناهگاه پرندگان مهاجر رودخانه ناکدونگ رود زیبا اشاره کرد.

جزیره ججو در کره جنوبی

این شهر تاریخی که زمانی پایتخت معنوی سلسله چوسون بود. با سئول حدود 90 دقیقه با قطار فاصله دارد. این مکان در کنار یک دهکده هانوک بسیاری از معابد و معابد باستانی را در خود جای داده است. این ها در سراسر کره یافت می شوند. آن ها محله های خانه های باستانی و قدیمی (هانوکس) هستند که به بازدیدکنندگان اجازه می دهد تا درک کنند که زندگی در کره باستان چگونه است برخی از خانه های روستاهای هانوک برای تور باز است و برخی دیگر به موزه تبدیل شده اند (و همچنین رستوران و محل اقامت).

در آنجا می توانید خانه های سنتی از اوایل قرن بیستم را ببینید، کاغذ سنتی هانجی درست کنید یا سوشی محلی را بنوشید. یکی دیگر از جاذبه های محبوب در این شهر موزه ملی چشمگیر جئونجو است که مجموعه ای حیرت انگیز از آثار هنری را در خود جای داده است. در جئونجو ، غذای معروف کره ای بیبیمپاپ (Bibimbap) را که در اصل از این منطقه تهیه می شود، امتحان کنید. در اوج سلسله جوزون، جئونجو پایتخت معنوی آن بود.

اگر می خواهید فرهنگ محلی را بپذیرید و تاریخ آن را بشناسید، به روستای جئونجو هانوک راه پیدا کنید. متقاضیانی که علاقه مند به مهاجرت به کره جنوبی می باشند یا در این کشور می خواهند تحصیل کنند می توانند جهت یافتن پاسخ به سوالات خود با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *