مهاجرت تحصیلی مونته نگرو

تحصیل پزشکی در مونته نگرو

تحصیل پزشکی در مونته نگرو

اگر تصمیم تحصیل در رشته تحصیل پزشکی در مونته نگرو، قطعی کرده اید، بد نیست بدانید که این تصمیم انتخابی محبوب برای دانشجویان کارشناسی است. مونته نگرو با انبوهی از مؤسسات آموزشی، سابقه طولانی کیفیت در یادگیری را ارائه می دهد. مهاجرت به مونته نگرو در دهه گذشته به دلیل سیاست مهاجرت نسبتا لیبرال همراه با کیفیت بالای زندگی که می تواند در این کشور به دست آید، رشد قابل توجهی داشته است.

از آنجایی که سفارت ها یا کنسولگری های مختلف ممکن است قوانین و الزامات خاص خود را داشته باشند، همیشه توصیه می شود ابتدا با آنها تماس بگیرید. شما در مورد اینکه آیا نیاز به گرفتن قرار ملاقات دارید، ساعات کاری آنها و شرایط خاص آنها خواهید آموخت. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جهت تسهیل تمام این فرآیندهای مهاجرتی می تواند همراه شما باشد.

اوقات فراغت دانشجویان پزشکی در مونته نگرو

از مهم ترین اوقات فراغت برای دانشجویان پزشکی در مونته نگرو، سپری کردن در ساعات شب است. در واقع باید گفت که زندگی شبانه در مونته نگرو به طور کامل در شهرهای ساحلی متمرکز است، که می توانند هر فصل پذیرای تعداد زیادی از خارجی ها باشند. پودگوریتسا، پایتخت، یک استثنا است، اگرچه زندگی شبانه آن فصلی نیست، اما سایر شهرهای کوچکتر نیز نمی توانند همین را بیان کنند. از آن زمان آب و هوای کشور بسیار ملایم است و معمولا تابستان ‌های گرم با شب‌ های به همان اندازه گرم را می ‌طلبد، جایی که داشتن اوقاتی عالی نه تنها یک گزینه بلکه یک ضرورت است.

صحبت از زندگی شبانه مونته نگرو، پایتخت مونته نگرو، پودگوریتسا، بیشتر به عنوان یکی از بهترین صحنه های باشگاه در این بخش از قاره در نظر گرفته می شود. همانطور که قبلاً اشاره کردیم، زندگی شبانه پودگوریتسا به دلیل استقلال آن در مورد فصل ها و روندها، همیشه پرجنب و جوش است و کافه ها شهر را به زندگی تبدیل می کنند. کافه ها در روزهای جمعه و شنبه شلوغ هستند و یکی از مهم ترین چیزهایی که قبل از تصمیم گیری برای ورود به آن باید تعیین کنید موسیقی است. چرا؟ خب، واضح است، بیشتر اوقات، زندگی شبانه مونته نگرو، و اغلب اوقات زندگی شبانه پودگوریتسا به طور کلی، حول موسیقی محلی کشورهای یوگسلاوی سابق، اگر نه برای کل شب، تا حدی، متمرکز است.

شرایط تحصیل پزشکی در مونته نگرو

دریافت مدرک پزشکی حرفه ای با عنوان MBBS در مونته نگرو عنوان یکی از سرسخت ترین کار ها در نظر گرفته می شود. حرفه‌ ای ‌هایی که مدرک MBBS دارند با عنوان حسن نیت «دکتر» نامیده می ‌شوند. این مدرک به معنای لیسانس پزشکی و لیسانس جراحی است که به مدت 5 سال و نیم (شامل 1 سال کارآموزی) است. مدرک مورد نیاز برای ورود 10+2 است. یا معادل با موضوعات علوم. هزینه های تحصیل این رشت در دانشگاه پزشکی Geomedi برای همه سال ها اعم از سال اول سال دوم، سال سوم، سال چهارم، سال پنجم و سال ششم برابر است با 4000$ (دلار). دانشجویان خارجی که در مونته نگرو در خارج از کشور تحصیل می کنند. از داوطلبان علاقه مند تقاضا می شود درخواست آنلاین موجود در وب سایت را به همراه مدارک پیوست پر کنند.

در شکل زیر به سایر مدارک موردنیاز جهت اخذ ویزای تحصیلی مونته نگرو اشاره شده است:

نکات مرتبط با ویزای تحصیل پزشکی در مونته نگرو

ویزای دانشجویی در مونته نگرو به یک تبعه خارجی این امکان را می دهد که به طور موقت به مونته نگرو مهاجرت کند تا دوره تحصیلی را در این کشور طی کند. از سوی دیگر ویزای تحصیلی به دارندگان این امکان را می دهد که تا زمانی که برای کمک به حمایت از خود و هر وابستگان نیاز دارند دوره خود را تکمیل کنند، در مونته نگرو زندگی و کار کنند. برای واجد شرایط بودن ویزا، معیارهای زیر باید رعایت شود:

  • نامه پذیرش باید ارائه شود.
  • نامزدها باید بتوانند شواهدی مبنی بر وجود بودجه کافی برای حمایت از خود در کشور نشان دهند.
  • باید نشان داده شود که شهریه دوره به طور کامل پرداخت شده است.
  • بیمه درمانی خصوصی باید ترتیب داده شود و مدارک مستند آن ارائه شود.
  • باید در پایان دوره تحصیلی داوطلب بازگشت به کشور خود باشد.

برای تحصیل در هر یک از دانشگاه های مونته نگرو، دانشجویان بین المللی باید بسته به کشور مبدأ خود ویزای دانشجویی مونته نگرو دریافت کنند. فرآیند به این شکل است که برای دریافت ویزای تحصیلی مونته نگرو، ابتدا باید در یک موسسه آموزشی در مونته نگرو پذیرش بگیرید. سپس دانشجو باید از وزارت امور خارجه برای مجوز برای ویزای دانشجویی شما درخواست دهد. پس از ارسال درخواست تکمیل شده، باید 1 تا 7 روز منتظر بمانید تا درخواست پردازش شود، اگرچه ممکن است بسته به سفارت خاص، زمان بیشتری طول بکشد.

نکات مرتبط با ویزای تحصیل پزشکی در مونته نگرو

درآمد شاغلان رشته پزشکی در مونته نگرو

فردی که در مونته نگرو در نقش پزشکی کار می کند، معمولا حدود 6280€ (یورو) در ماه درآمد دارد و دستمزدها از 2310€ تا 10600€ (یورو) متغیر است. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است. با این حال، حقوق متوسط ​​6780€ (یورو) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که در حوزه پزشکی کار می کنند کمتر از €6780 (یورو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 6780€ (یورو) درآمد دارند. از سوی دیگر 25% از افرادی که در پزشکی کار می کنند کمتر از €4090 (یورو) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از 4090€ (یورو) درآمد دارند.

در جدول زیر به سایر درآمدهای پزشکی در مونته نگرو اشاره شده است:

توضیحاتمراحل
کارمندانی که بین 2 تا 4 سال تجربه دارند، به طور متوسط ​​32% از سایرین درآمد دارند.1
افراد حرفه ای با تجربه بیش از 5 سال به طور متوسط ​​36% بیشتر از افراد با تجربه کاری 5 سال یا کمتر درآمد دارند.2
افرادی که از مرز 15 سال گذشته اند 14% افزایش می یابد.3
کارمندان مرد در مونته نگرو به طور متوسط ​​9% بیشتر از همتایان زن خود درآمد دارند.4

چنانچه قصد عزیمت جهت مهاجرت به مونته نگرو را دارید، کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده ارائه هرگونه راهنمایی به شما و انجام مراحل اداری مربوط به اخذ ویزای مهاجرت تحصیلی شما هستند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *