مهاجرت تحصیلی مونته نگرو

تحصیل داروسازی در مونته نگرو

تحصیل داروسازی در مونته نگرو

مونته نگرو سرزمین شهرهای قرون وسطایی است و برای همین هر ساله دانشجویان مشتاق زیادی به سمت تحصیل داروسازی در مونته نگرو، گرایش پیدا می کنند. از سوی دیگر این کشور دارای اقتصاد در حال توسعه سریع، آموزش با کیفیت، سیستم مالیاتی خوش خیم، حق شهروندان برای سفر بدون ویزا در سراسر جهان و سایر نقاط قوت است. به احتمال زیاد مونته نگرو کشوری است که شما واقعاً دوست دارید در آن زندگی کنید.

علاوه بر این، اخیرا انتقال به مونته نگرو بسیار آسان‌ تر شده است. اگر می خواهید یک خانه زیبا بخرید یا شرکت خود را برای درخواست پاسپورت دوم ثبت کنید و اقامت مالیاتی مونته نگرو را امسال دریافت کنید، باید عجله کنید و زمان را از دست ندهید. توضیحات بیشتر برای چگونگی آغاز فرآیند مهاجرت تحصیلی به مونته نگرو را می توانید از کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جویا شوید.

اطلاعات کلی زندگی برای دانشجویان داروسازی در مونته نگرو

واحد پول رسمی مونته نگرو یورو است. از سال 1996، مارک آلمان عملاً به عنوان ارز در تمام معاملات خصوصی، تجاری و بانکی مورد استفاده قرار گرفته است. در نوامبر 1999 به طور رسمی به عنوان واحد پول مونته نگرو به رسمیت شناخته شد. در سال 2002، بدون هیچ اعتراضی از سوی بانک مرکزی اروپا، با یورو جایگزین شد. یکی از عناصر ضروری یک سبک زندگی مناسب در مونته نگرو، حساب بانکی تجاری و کارت های بانکی اعتباری و نقدی است. نرخ افتتاح حساب بانکی بسیار پایین است و هزینه نگهداری ماهانه معمولا 1€ (یورو) است. بر اساس Numbeo.com، بزرگترین پایگاه داده هزینه زندگی در جهان شاخص COL مونته نگرو بسیار پایین است (38.05). هزینه ماهانه زندگی یک خانواده 4 نفره 160602€ (یورو) بدون اجاره است.

قدرت بحث هزینه های غذایی باید گفت که میانگین صورتحساب در هر رستوران به دسته بندی و محبوبیت موسسه و همچنین ترجیحات غذایی مهمانان مورد نظر بستگی دارد. چند نوشیدنی و غذای اصلی در یک رستوران مجلل در مرکز شهر مونته نگرو برای هر نفر حدود €15 تا 20€ (یورو) هزینه دارد. در مورد مقاصد گردشگری محبوب مانند کوتور و بودوا، هزینه یک ناهار برای هر نفر حداقل 30€ (یورو) است.

شرایط دریافت ویزا برای تحصیل داروسازی در مونته نگرو

برای دریافت ویزای تحصیل در مونته نگرو، متقاضی باید شرایط واجد شرایط بودن را پیدا کند. علاوه بر این، دانستن مدارک مورد نیاز برای این نوع ویزا و بودجه لازم برای تحقق این رویا ضروری است. با این دانش، ویزای دانشجویی مونته نگرو فقط چند قدم با شما فاصله دارد.

شما باید نامه پذیرش از یک مؤسسه آموزشی در مونته نگرو داشته باشید که در آن به متقاضی اجازه تحصیل داده شده است. پس از اطمینان از پذیرش، باید برای دریافت مجوز برای ویزای دانشجویی خود به وزارت امور خارجه مراجعه کنید. نکته دیگر اینکه وقتی به مونته نگرو می روید باید بتوانید شواهدی مبنی بر وجود بودجه کافی برای حمایت از خود نشان دهید. از سوی دیگر باید مدارکی مبنی بر پرداخت کامل هزینه های دانشگاه نشان دهید. همچنین باید مدرکی دال بر بیمه درمانی ارائه دهید. همچنین باید نشان دهید که در پایان تحصیل به کشور خود باز خواهید گشت.

برخی از اسنادی که باید برای درخواست ویزای دانشجویی خود جمع آوری کنید، عبارتند از:

  • فتوکپی پاسپورت شما باید حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد.
  • فرم درخواست ویزای خود را پر کنید.
  • عکس اندازه گذرنامه 1
  • نامه پذیرش از دانشگاه
  • نامه ای از دانشگاه مبنی بر اینکه پرداخت کرده اید.
  • گواهی دبیرستان، کالج و دانشگاه شما، در صورت وجود
  • نامه ای تایید شده توسط یک دفتر اسناد رسمی، با امضای حامی و متقاضی که تایید می کند که شما در هیچ کجا برای بورس تحصیلی یا کمک مالی درخواست نخواهید کرد.
  • صورتحساب بانکی حداقل 3 ماهه که به تایید رسمی خواهد رسید.

شرایط دریافت ویزا برای تحصیل داروسازی در مونته نگرو

دلایل تحصیل رشته داروسازی در مونته نگرو

مونته نگرو از دانشجویان بین المللی استقبال می کند. بیش از 5% از جمعیت دانشگاه های کشور خارجی هستند. در اینجا برخی از مزایایی که می توانید با تحصیل در مونته نگرو دریافت کنید آورده شده است:

  1. سیستم آموزشی به خوبی مستقر و توسط دولت اداره می شود.
  2. دانشگاه های مونته نگرو هزینه های کمی دریافت می کنند.
  3. دانشگاه ‌های مونته ‌نگرو با بسیاری از کشورها همکاری می‌ کنند تا از طریق برنامه ‌های مبادله با مردمی از فرهنگ ‌های مختلف تعامل برقرار کنند.
  4. به عنوان یک دانشجو در مونته نگرو، شما فرصت یادگیری حداکثر 5 زبان را دارید. دلیل آن این است که به غیر از مونته نگرو که زبان رسمی کشور است، زبان های دیگری مانند صربی، بوسنیایی، کرواتی و آلبانیایی به رسمیت شناخته شده است. بنابراین، اگر به زبان های خارجی علاقه مند هستید، این خبر خوبی برای شماست.

علاوه بر این واقعیت که هزینه های دانشگاه در مونته نگرو نسبتا ارزان است، دانشجویان این فرصت را دارند که هزینه های تحصیل خود را با کار پاره وقت افزایش دهند. به همین دلیل، آنها می توانند به تنهایی در یک کشور خارجی زندگی کنند. ایمنی یکی از مواردی است که دولت مونته نگرو آن را بدیهی نمی داند. در نتیجه، جرایم کمیاب است و فساد تقریباً وجود ندارد. دلیل دیگر اینکه مونته نگرو تمیزترین هوای اروپا را دارد. مطلقا هیچ آلودگی وجود ندارد.

در شکل زیر به سایر دلایل تحصیل در مونته نگرو پرداخته شده است:

درآمد شاغلان رشته داروسازی در مونته نگرو

فردی که به عنوان داروساز در مونته نگرو کار می کند معمولا حدود 3540€ (یورو) در ماه درآمد دارد. دستمزدها از 1630€ تا 5630€ (یورو) متغیر است. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و حقوق داروسازان بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی بسیار متفاوت است. با این حال، متوسط ​​حقوق 3830€ (یورو) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان داروساز کار می کنند کمتر از 3830€ (یورو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 3830€ (یورو) درآمد دارند. از سوی دیگر 25% از داروسازان کمتر از 2460€ (یورو) درآمد دارند، در حالی که 75% آنها بیش از 2460€ (یورو) درآمد دارند.

اگر تجربه ملاک قرار گیرد، یک داروساز با کمتر از 2 سال سابقه تقریبا 1850€ (یورو) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 2470€ (یورو) در ماه درآمد کسب کند که 34% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال، 3650€ (یورو) در ماه، 48% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال سابقه کار را به همراه دارد.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته داروسازی در مونته نگرو می باشد:

اخذ پاسپورت مونته نگرو اگرچه فرآیند زمانبری است، اما موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمان کوتاهی می تواند اموری مرتبط با این موضوع را انجام دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *