ویزای مسافرتی دانمارک

برترین هتل های دانمارک

برترین هتل های دانمارک

برترین هتل های دانمارک به گونه ای هیجان انگیز بوده و جاذبه های طبیعت را در خود جای داده است که بر اساس نظرسنجی ‌ها، کیفیت زندگی مطلوبی دارد. این کشور اغلب عاشقان طبیعت، جویندگان ماجراجویی، غذاخوری ‌ها و مسافرانی را به خود جذب می ‌کند که به دنبال کشف تجربیات غیرعادی هستند. این مکان عالی برای کشف معماری، طراحی، جفت غذا و شراب و جنگل های بکر است. این کشور همچنین یک کشور به راحتی در دسترس است، جایی که اکثر مردم به زبان انگلیسی صحبت می کنند، مسیرهای دوچرخه سواری فراوان است و حمل و نقل عمومی به خوبی توسعه یافته است. برای گرفتن راهنمایی در خصوص ویزای توریستی دانمارک با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

اقامت در برترین هتل های دانمارک

بنابراین اگر تا به حال کنجکاو شده اید که کشور کوچک دانمارک چه چیزی برای ارائه دارد، شاید امسال سالی باشد که خودتان متوجه شوید. و این هتل ‌ها و استراحتگاه ‌های پیشنهادی در دانمارک را در حین شروع تحقیق در مورد چیزهایی که باید انجام دهید و ببینید را در ذهن داشته باشید. قلعه کوکدال که در ریویرای دانمارک واقع شده است، قلعه‌ ای متعلق به دوران رنسانس متعلق به دهه 1700 است که مجهز به یک اقامتگاه، رستوران بازسازی‌ شده در انبار و حتی یک گذرگاه زیرزمینی است.

اگر تا به حال در هتل قلعه اقامت نکرده اید، این یک هتل عالی برای امتحان کردن است. در همان نزدیکی، سواحل آرامش ‌بخش Hornbæk و Gilleleje، زمین گلف، و گالری ‌های هنری را خواهید یافت، و همچنین یک اسپا نیز در محل وجود دارد. می توانید برای طب سوزنی، ماساژ یوگا و درمان های صورت در اسپا قلعه کوکدال مراجعه کنید.

برترین هتل های شیک دانمارک

یک هتل فوق ‌العاده برای بازدیدکنندگانی که می ‌خواهند جاذبه ‌های برتر کپنهاگ را کشف کنند، هتل بوتیک اندرسن است که در محله مد روز Vesterbro واقع شده است. این هتل مدرن و شیک است که رفت و آمد را آسان می کند. اتاق‌ ها و سوئیت ‌های بزرگی در اینجا وجود دارد و هر کدام دارای پرده ‌ها، کوسن ‌ها و کاغذ دیواری ‌های زیبای انجمن طراحان هستند. امکانات عبارتند از شستشوی یک روزه و خشک شویی، اتو و میز اتو، دوچرخه هتل برای اجاره، انبار چمدان، Wi-Fi، و بوفه صبحانه. یکی از هتل های با رتبه بالا در کپنهاگ، هتل Nimb است که در باغ تیوولی قرار دارد و به عنوان یک قصر موری ها تزئین شده است.

بنابراین جای تعجب نیست که اینجا یک مکان ایده آل برای اقامت برای افراد غذاخوری است. هر یک از اتاق های شیک طراحی منحصر به فردی دارند. اگر می‌خواهید در مرکز شهر باشید و بدون حضور در هتل ‌های زنجیره ‌ای غیرشخصی از محصولات محلی بخورید، این مکان عالی برای اقامت است. Nimb حسی پیچیده و در عین حال خانگی دارد و Nimb Brasserie غذاهای کلاسیک اروپایی، ماهی تازه و مواد فصلی سرو می ‌کند.

در جدول زیر شاهد امتیازات هتل نیمب در دانمارک هستید:

امتیازاتفاکتورها
72نظافت
70امکانات
84زیبایی و معماری

برترین هتل های شیک دانمارک

برترین هتل های لوکس دانمارک

اگر به دنبال لوکس پنج ستاره هستید، به هتل d’Angleterre در کپنهاگ نگاه نکنید. این هتل دارای اتاق ‌ها و سوئیت ‌های شیک است و در میدان اصلی کپنهاگ، Kongens Nytorv واقع شده است. مانند بسیاری از هتل های دانمارک، این هتل نیز غرق در تاریخ است. در سال 1755 تاسیس شد و به تازگی پس از بازسازی های گسترده در سال 2013 بازگشایی شد. مهمانان می توانند زمان خود را در Palm Court، رستوران Marchal، بار شامپاین Balthazar، مرکز تناسب اندام، اسپا، و استخر سرپوشیده سپری کنند. همچنین امکانات کنفرانس برای مسافران تجاری در دسترس است. این هتل تا فرودگاه بین المللی کپنهاگ حدود 20 دقیقه با ماشین فاصله دارد.

Falsled Kro برای مهمانانی که می خواهند در یکی از زیباترین مناطق جنوب دانمارک اقامت کنند، اتاق های دو نفره، اتاق های دو نفره بزرگ و سوئیت ها را ارائه می دهد. برای مثال، سوئیت مسافرخانه دارای یک گلخانه خصوصی با چشم‌اندازهای زیبا در سراسر خلیج هلنیس است. رستورانی در محل وجود دارد که ناهار و شام را با غذاهایی مانند ترخون و ترخون، مرغ هندی و کلم، و فرنی قرمز با خامه سرو می‌کند. فصل پرطرفدار بین ماه می و سپتامبر است.

برترین هتل های دریایی کشور دانمارک

Ilse Made در امتداد ساحل غربی جزیره Samsø واقع شده است و آن را به مکانی عالی برای اقامت دوستداران طبیعت و ماجراجویان در فضای باز تبدیل می کند. این مکان عالی برای ماهیگیری، دوچرخه سواری و پیاده روی است و هتل دوچرخه هایی را برای استفاده مهمانان اجاره می کند. این یک استراحتگاه فقط برای بزرگسالان است که به آن حال و هوای صمیمی و دنج می دهد. به دلیل فرصت های ماهیگیری درجه یک در این منطقه، می توانید از غذاهای دریایی تازه صید شده و فصلی در رستوران هتل لذت ببرید. با توجه چهارچوب های رشته هتلداری در دانمارک بسیاری از اتاق ‌ها منظره‌ای رو به دریا دارند که بیدار شدن با آن لذتی خالص است.

بیش از یک قرن پیش ساخته شد اما در سال 2014 به طور کامل برای مهمانان هتل بازسازی شد. می توانید یکی از اتاق های شیک هتل او را رزرو کنید. ورزش های آبی جذابیت زیادی برای این منطقه دارند و به راحتی، این هتل دارای یک اسکله شنا خصوصی برای فعال شدن و خنک شدن در تابستان است. از دیگر جاذبه های محلی می توان به تئاتر Svendborg، Vor Frue Kirk، و Anne Hvide’s House اشاره کرد. در صورت امکان، اتاقی را انتخاب کنید که رو به صدای Svendborg باشد. این هتل همچنین برای پذیرایی از جلسات کاری تا 80 نفر و مراسم عروسی مجهز است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط اخذ ویزای توریستی دانمارک مشاوره و راهنمایی کامل ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *