مهاجرت کاری انگلستان

بازار کار هتلداری در انگلستان

طی سالهای اخیر، فرصت های شغلی در بازار کار هتلداری در انگلستان روز به روز در حال افزایش است. این افزایش به دلیل رونق توریست در این کشور به جهت وجود مناظر دیدنی در انگلستان است. به طور کلی بازار کار هتلداری در این کشور، با گسترش بازار رزرو آنلاین سفر با سفرها و اقامتگاه هایی که به صورت آفلاین رزرو شده اند ایجاد شده است.

به همین دلیل ما با همکاری متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، از طریق نظرسنجی حهانی مصرف کنندگان به عنوان منبع اصلی تحقیقات خود استفاده کرده ایم. البته لازم به ذکر است که بدانید، در حال حاضر 300000 شغل خالی در انگلستان در حرفه هتلداری وجود دارد. همچنین در اکثر کشورهای جهان، صنعت مدیریت هتلداری در حال تبدیل شدن به یک رشته بسیار پر سود است. به همین دلیل مشاغل در این زمینه تقاضای بسیار زیادی دارند.

نکات برجسته در خصوص بازار کار هتلداری در انگلستان

تمامی اتباع خارجی که با هدف ورود به بازار کار انگلستان در رشته هتلداری وارد این کشور می شوند، باید به نکات زیر توجه فرمایند. نکات برجسته در باب بازار کار هتلداری در این کشور به شرح زیر می باشد:

  • در بخش هتل ها در انگلستان، انتظار می رود تعداد کاربران تا سال 2028 به 9 میلیون کاربر برسد.
  • پیش بینی می شود که درآمد در بخش هتل ها در سال 2024 به 09 میلیارد پوند برسد.
  • در بخش هتل ها، 88% از کل درآمد از طریق فروش آنلاین تا سال 2028 ایجاد خواهد شد.
  • در مقایسه جهانی نیز بیشترین درآمد در انگلستان و ایالات متحده ایجاد خواهد شد. که حدود 100 میلیون پوند در سال 2023 خواهد بود.
  • انتظار می رود که درآمد نرخ رشد سالانه 69% را نشان دهد که منجر به حجم پیش بینی شده بازار 23.55 میلیارد پوند تا سال 2028 می شود.

در نمودار زیر می توانید رشد بازار کار هتلداری در انگلستان را طی سالهای اخیر مشاهده فرمایید:

رشد بازار کار هتلداری در انگلستان

چالش های بازار کار هتلداری در انگلستان

بازار کار هتلداری در انگلستان در کتار مزایای بی شماری که برای متقاضیان فراهم می کند. دارای چالش های نیز می باشد. به طور کلی با توجه به اینکه تعداد فرصت های شغلی در بریتانیا به بالاترین حد خود رسیده است، برخی از صنایع مانند هتلداری مشکلاتی را برای استخدام کارکنان جدید گزارش می کنند. همچنین مشاغل هتلداری در انگلستان، در مقایسه با نتظارات عادی برای این دوره از سال بیش از دو برابر بیشتر از سایر صنایع، با چالش های پرکردن جای خالی مواجه است. به طوری که 35% از مشاغل هتلداری در انگلستان عنوان کرده اند که، پر کردن جای خالی دشوار تر از حد معمول می باشد. همچنین طبق آخرین داده های بازار کار هتلداری در این کشور، این مشکلات با زمان بسیار شلوغ برای استخدام همزمان است. در نمودار زیر می توانید به تفکیک چالش های بازار هتلداری در انگلستان بپردازید:

چالش های بازار هتلداری در انگلستان

الزامات مدرک جهت ورود به بازار کار هتلداری در انگلستان

لازم به ذکر است که برای اکثر مشاغل در بازار کار هتلداری در انگلستان الزامات مدرکی گسترده ای اعمال نمی شود. البته این مورد بسیار مهم است که شما تجربه کاری گسترده در یک نقش مشابه داشته باشید. علاوه بر این دوره های کارآموزی نیز به طور گسترده در بخش مهمان نوازی و مدیریت رویداد در دسترس هستند. البته داشتن مدرک معتبر برای ورود به بازار کار هتلداری در این کشور به این معنی است که می توانید مستقیما برای موقعیت های مدیریتی در هتلداری درخواست دهید. با این حال، این بخش از هتلداری با مسیرهای پیشرفت روشن است و می توانید از سطح صلاحیت پایین تر به سمت های مدیریتی بروید. همچنین مطالعه بیشتر به طور کلی ضروری نیست، اما اگر قصد دارید مهارت های سطح بالاتری را توسعه دهید دوره های تحصیلات تکمیلی در گردشگری و هتلداری را در این کشور جستجو کنید.

بنابراین گرفتن مدرک در یک رشته مرتبط با هتلداری بهترین مسیر برای ورود به صنعت مدیریت هتلداری در انگلستان است. متقاضیان می توانند با تحصیل در انگلستان مدارک معتبری را در خصوص هتلداری کسب کنند.

مهارت ضروری برای ورود به بازار کار هتلداری در انگلستان

مهارت ضروری برای ورود به بازار کار هتلداری در انگلستان

تمامی افرادی که قصد ورود به بازار کار هتلداری در انگلستان را دارند، باید مهارت های ضروری را جهت ورود به این حرفه آموزش ببینند. مهارت های ضروری برای ورود به بازار کار هتلداری و نوآفرینی در انگلستان به شرح زیر می باشد:

  • حل مسئله: این مهارت شامل توانایی های تحلیلی مانند تفکر انتقادی و استدلال منطقی است. که می توانید از طریق تحقیق و تجزیه داده ها توسعه یابد.
  • ارتباط موثر: تمامی متقاضیان ورود به بازار کار هتلداری در این کشور باید توانایی گوش دادن به نیاز های مشتری را داشته باشند.
  • دیپلماسی: از متخصصان این حوزه انتظار می رود که در برخورد با مشتریان ناراضی و مدیریت تعارضات درایت را به کار گیرند.

به طور کلی ورود به بازار کار هتلداری در این کشور بهترین گزینه برای افراد مستعد از سراسر جهان می باشد. ما به همراه همکاران عزیزمان در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت راهنمای شما در باب ویزای کاری انگلیس برای شما می باشیمو.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *