مهاجرت کاری شیلی

استخدام NET Developer. در شیلی

استخدام NET Developer. در شیلی که یکی از مشاغل مهم و اساسی در حوزه برنامه نویسی است را در این مطلب بررسی خواهیم کرد.  برای شروع استخدام یک توسعه دهنده وب، نوع توسعه دهنده ای را که برای پروژه خود نیاز دارید انتخاب کنید که توسعه دهنده Front-End و توسعه دهنده Back-End و توسعه دهنده تمام پشته باشید. هنگامی که این کار را انجام دادید، وقت آن است که خلاصه کار خود را بنویسید و فرآیند استخدام را به طور جدی شروع کنید. پیدا کردن یک توسعه دهنده وب عالی هرگز آسان نبوده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت از طریق کار در کشور شیلی و همچنین شرایط کار در این کشور مشاور شماست.

مراحل استخدام NET Developer. در شیلی

در کشور شیلی با تطبیق شما با توسعه دهندگان و کارفرمایان مستقل با استفاده از بیش از ده معیار مختلف، کار سخت را برای شما انجام می دهد. همچنین به صورت دستی طرح ‌های پروژه شما را بررسی می ‌کنیم، به این معنی که شما مجبور نخواهید بود که ده‌ ها فریلنسر نامناسب را برای یافتن بهترین کار جستجو کنید. خلاصه خود را در تابلوی مشاغل ارسال کنید. منتظر بمانید تا توسعه دهندگان مستقل کار شما را مطرح کنند. طرح های بررسی شده خود را مرور کنید و یک خلاقیت انتخاب کنید. با شرایط موافقت کنید. %60 از فریلنسرها در اواسط راه، اگر کار بسیار طولانی یا پیچیده باشد، آن را رها می کنند پس به دقت شرایط را مرور کنید.

حتی اگر طرح ‌های شما به‌ صورت دستی توسط کارفرما بررسی می ‌شوند، هنوز هم بسیار مهم است که مطمئن شوید خلاصه ‌و طرح شما واضح، مختصر و با قالب‌ بندی مناسب باشد. این به توسعه دهندگان مستقل اجازه می دهد تا به سرعت تشخیص دهند که آیا آنها برای کار مناسب هستند یا خیر و مطابق با نیازهای شما ارائه می دهند. اندازه و محدوده پروژه شما و ارجاعات کاری که دوست دارید و مخاطب هدف بسیار مهم است. اگر بخواهیم با کار ساختمانی آن را مقایسه کنیم به طور خلاصه، یک طراح وب، معمار فضای آنلاین شما است، در حالی که توسعه دهنده وب، کارگر ساختمانی است که بنا را می سازد.

در نمودار زیر شاهد نرخ استخدام NET Developer. در شیلی می باشید:

نرخ استخدام NET Developer. در شیلی

درآمد و استخدام NET Developer. در شیلی

همانطور که به احتمال زیاد می دانید، قیمت یک توسعه دهنده وب بسته به ماهیت پروژه شما می تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد. اگر به دنبال استخدام یک توسعه دهنده وب PHP هستید تا به شما در ایجاد یک پلتفرم فریلنسینگ در مقیاس بزرگ کمک کند. هزینه بسیار بیشتری نسبت به استخدام یک توسعه دهنده جوان برای ایجاد یک وب سایت کسب و کار کوچک ساده خواهد داشت. با استفاده از داده های شبکه توسعه دهندگان وب آزاد در این کشور میانگین نرخ ساعتی یک توسعه دهنده وب تعریف شده است. برای درک دقیق ‌تر نرخ ساعتی یک توسعه ‌دهنده وب، به شدت توصیه می ‌کنیم پروژه‌ های فعلی را در تابلوی شغلی خود مرور کنید.

در جدول زیر شاهد نرخ حقوق ساعتی استخدام NET Developer. در شیلی می باشید:

سطح مهارتحقوق به دلار
مبتدی25$ الی 40$
با سابقه 4 ساله40$ الی 60$
حرفه ای60$ الی 125$

کار و استخدام NET Developer. در شیلی

برای کار در شیلی به عنوان توسعه دهنده نت طراح وب با استفاده از برنامه‌ هایی مانند فتوشاپ، زیبایی ‌شناسی و چیدمان وب ‌سایت شما را طراحی می ‌کند تا یک دارایی با نام تجاری مناسب برای کسب و کار شما طراحی و ساختار دهد. سپس یک توسعه ‌دهنده وب طراحی را می ‌گیرد و در واقع وب ‌سایت را می ‌سازد، کد می ‌نویسد و از سیستم ‌های مدیریت محتوا استفاده می ‌کند تا مطمئن شود که وب‌ سایت کاملاً کاربردی است. اگر می خواهید از سرنخ های فروش که به سختی به دست آورده اید نهایت استفاده را ببرید. داشتن یک وب سایت کاملاً کارآمد برای جلوگیری از لغزش آنها در آخرین مانع ضروری است. یک توسعه ‌دهنده وب آزاد به طور متوسط ​​صدها (یا گاهی اوقات هزاران ) پروژه توسعه وب با تبدیل بالا را در اختیار دارد که منجر به بازگشت سرمایه بسیار قوی ‌تری نسبت به یک تلاش DIY می‌ شود.

مزایا استخدام نت دولوپر در شیلی

در این کشور ​​مزیت دیگر استخدام یک توسعه دهنده وب سایت آزاد وجود دارد. این بسیار قابل تنظیم است. پلتفرم های ساخت وب DIY شما را در قالب های طراحی قدیمی با سفارشی سازی محدود قفل می کنند. استخدام یک توسعه دهنده وب آگاه به شما این امکان را می دهد که کنترل خلاقانه کاملی بر وب سایت خود داشته باشید. برای سئو مفید است. موتورهای جستجو هنگام رتبه بندی وب سایت شما جنبه های فنی مختلفی از جمله سرعت سایت و ساختار لینک را در نظر می گیرند. می توانید مقاله استخدام برنامه نویس در شیلی را نیز مطالعه کنید.

یک توسعه دهنده وب این معیارها را هنگام طراحی وب سایت شما در نظر می گیرد و به شما امکان می دهد بر موتورهای جستجو تسلط داشته باشید. این باعث صرفه جویی در زمان می شود. مگر اینکه تجربه قبلی توسعه وب داشته باشید، ساخت و بهینه سازی یک وب سایت می تواند زمان قابل توجهی را ببرد. با استخدام یک توسعه‌ دهنده وب برای ایجاد یک وب ‌سایت قابل اعتماد و با قابلیت تبدیل بالا، خود را آزاد می ‌کنید تا روی اداره کسب ‌وکار خود تمرکز کنید .می توانید برای کمک از موسسه های کاریابی در شیلی استفاده کنید.

اخذ ویزای کاری در شیلی

ویزای کار شیلی و یا  قرارداد کار استخدام محلی (Visa Sujeta a Contrato) برای متقاضیانی است که به صورت محلی در شیلی استخدام خواهند شد، معمولاً برای مدت حداقل 4 ماه. ویزای قرارداد محلی که در ابتدا برای حداکثر 2 سال صادر می شود، می تواند به طور نامحدود تمدید شود و می تواند پس از 2 سال به عنوان یک اقامت موقت در شیلی منجر به اقامت دائم شود. درخواست را می توان در پست کنسولی شیلی در کشور اصلی ارسال کرد. متقاضی مجاز است بلافاصله پس از ورود به شیلی کار خود را آغاز کند. یک مسیر پس از ورود نیز موجود است. امید بر این است که با به اتمام رسیدن این محتوا توانسته باشیم اطلاعات مفیدی در باب استخدام NET Developer. در شیلی در اختیار شما قرار دهیم.

اقامت موقت برای افراد واگذار شده  Residencia Temporaria به یک تبعه خارجی اعطا می شود که قصد دارد برای یک دوره اولیه حداکثر تا 12 ماه در شیلی زندگی و کار کند (این اقامت قابل تمدید است و ممکن است منجر به اقامت دائم شود). متقاضی باید (حداقل تا حدی) در لیست حقوق و دستمزد خانه بماند. هیچ الزامی برای ارتباط شرکت های فرستنده و میزبان توسط مالکیت مشترک وجود ندارد و هیچ الزامی برای استخدام کارمند توسط شرکت فرستنده برای حداقل زمان وجود ندارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد شرایط مهاجرت کاری به شیلی مشاوره کامل به شما ارائه می دهد

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *