مهاجرت به کشور اکوادور

ازدواج در اکوادور

ازدواج در اکوادور یکی از راه های اخذ اقامت می باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله مفتخر به راهنمایی شما می باشد. پس از مهاجرت به اکوادور و اخذ ویزا اقامت خود، در چند سال اول زندگی خود در کشور زیبا، بسیاری از مهاجران به سادگی اقامت دائم اکوادور را انتخاب می کنند. از حلقه رویه بعدی عبور نمی کنند. توالی، که البته برای تبدیل شدن به یک شهروند اکوادوری است، پس از آن نیز می تواند پاسپورت اکوادور را دریافت کند. سوالاتی که در رابطه با ازدواج در اکوادور در این مقاله پاسخ داده خواهد شد:

  • برای ازدواج در اکوادور چه مدارکی مورد نیاز است؟
  • آیا آزمون زبان اسپانیایی برای دریافت ازدواج در اکوادور مورد نیاز است؟
  • آیا نیازی به ثبت ازدواج در اکوادور می باشد؟

اقامت دائم اکوادور

بدون شک مجاز است فقط به عنوان یک مقیم دائم اکوادور برای بقیه روزهای خود در این کشور باقی بماند. زیرا همانطور که احتمالاً قبلاً می دانید، اقامت دائم در اکوادور به طور کلی برای یک عمر معتبر است. مشروط بر اینکه ترک این کشور برای بیش از 180 روز در هر یک از دو سال اول اقامت دائم این کشور، و یا ترک اکوادور برای بیش از 5 سال در یک سفر تنها پس از آن دو سال اول اقامت دائم فرد تکمیل شده است. هرچند که گفته شد، و از نظر مهم و به طور کلی خوشحال یا مثبت برای اکثر مهاجران، طبق قوانین فعلی اگر مهاجران این کشور را از زمان دریافت رسمی ویزای اقامت دائم خود در خارج از کشور دریافت نماید.

می توانند برای درخواست تبدیل شدن به یک شهروند اکوادوری، می تواند درخواست کنند تا یک شهروند اکوادور شود. مشروط بر اینکه حداکثر تا 180 روز در هر 3 سال اول خود گذرنامه صادر شده یک قانون خاص و حتی مطلوب تر در مورد همسران شهروندان اکوادوری اعمال می شود. به علاوه، یک دوره 3 ساله بازگشت مجدد برای هر شخصی که در مدت 3 سال اول اکوادور دائمی خود را برای مدت طولانی طولانی تر از اکوادور ترک کرده باشد، امکان پذیر است. بعدها اقامت با مدت زمان گذراندن خود در اکوادور در مدت 3 سال متوالی زندگی به عنوان یک اقامت دائم اکوادور جبران کرد.

شرایط ازدواج در اکوادور

یکی شرایط ازدواج در اکوادور مانند موارد فوق می باشد. یعنی همان قوانین را برای خارجیانی که با یک شهروند اکوادوری ازدواج کرده اند تشکیل می دهد. یعنی باید 3 سال از تاریخ دریافت اقامت دائم خود منتظر بمانند تا بتوانند در آن زمان برای تابعیت اکوادور اقدام کنند. تنها استثنا در این مورد این است که هر خارجی که با یک شهروند اکوادوری ازدواج کند و از طریق «ویزای ازدواج آمپارو» به یک اقامت دائم تبدیل شود. می تواند بلافاصله بعد از دریافت اقامت دائم، درخواست خود را برای شهروند این کشور ارائه دهد.

در نمودار زیر مراحل اقامت این کشور از طریق ازدواج آمده است:

مراحل اقامت اکوادور

براساس، ازدواج آن ها با یک شهروند اکوادوری، اما فقط اگر ازدواج آن ها با همسر اکوادوری باشد، آن ها حداقل به طور رسمی توسط «دفتر ثبت احوال» اکوادور حداقل 2 سال قبل از تاریخ مورد نظر خارجی ثبت شده باشد، خودشان برای شهروندی اکوادوری اقدام کنند. دقت داشته باشید، شخصی که در اکوادور متولد شده باشد، یا از یک شهروند اکوادوری متولد شود، می تواند به دلیل تولد خود در اکوادور و یا از طریق والدین خود که شهروند اکوادور هستند، به طور خودکار واجد شرایط تابعیت اکوادور باشد. این فرد نیازی به انتظار 3 سال از تاریخ دریافت ویزای اقامت دائم نخواهد داشت. برای مطالعه بیشتر به مقاله تولد در اکوادور مراجعه نمایید.

مدارک لازم جهت دریافت ازدواج در اکوادور

برای دریافت ازدواج در اکوادور یک سری اسناد و مدارک را باید ارائه دهید. در اینجا اسناد فعلی مورد نیاز برای درخواست شهروندی در اکوادور وجود دارد. به طور کلی، هرگونه اسناد و مدارک مورد نیاز در هر زمان توسط دولت اکوادور یا وزارت مهاجرت تغییر می کند یا اصلاح می شود. مدارک لازم جهت اقامت این کشور از طریق ازدواج در زیر آمده است:

مدارکتوضیحات
گواهی تولدآپوستیل شده (قانونی شده) در کشور مبدا
گواهی ازدواج، طلاق یا گواهی مرگ همسر سابقآپوستیل شده (قانونی شده) در کشور مبدا
گذرنامهحداقل 12 ماه اعتبار از زمان درخواست
سدولای اکوادوری متقاضی
کارت نمایه از Registro Civil
گواهی انطباق با تعهدات در SRI
گواهی انطباق با تعهدات در شهرداریشهر محل اقامت
گواهی انطباق با تعهدات در IESS
گواهی سوابق کیفریاز هر 2 کشور مبدا و اکوادور در 5 سال گذشته

اگر کسی در 5 سال گذشته مقیم اکوادور بوده باشد و حداقل برای مدت 5 سال از اکوادور خارج نشده باشد، در این صورت، آن ها دیگر نیازی به بررسی سابقه خارجی ندارند. ثبت نکردن ازدواج تأثیری در اقامت یا حقوق مالکیت شما ندارد. قوانین اکوادور وضعیت مدنی متقاضی را به رسمیت می شناسد. حتی اگر گواهی ازدواج خارجی ارائه دهید و نیازی به ثبت در اکوادور برای گرفتن این تقدیرنامه نیست.

یک مثال واضح این است که اگر قبلاً اقامت اکوادور داشته اید، می توانید به کارت شناسایی خود نگاه کرده و توجه داشته باشید که وضعیت مدنی شما ذکر شده است و در صورت ازدواج، نام همسر شما ذکر شده است. ما به مشتریان خود پیشنهاد می کنیم ازدواج خود را در اکوادور ثبت کنند. در صورت نیاز به کپی از سند ازدواج خود، ثبت نام آن به جای تلاش برای تهیه آن از کشور خود، تهیه کپی ازدواج را تسهیل می کند.

 

آزمون زبان برای ازدواج در اکوادور

لطفا توجه داشته باشید که روش تابعیت اکوادوری در وزارت مهاجرت کوئنکا، گوایاکویل یا کویتو انجام می شود. همچنین باید در نظر بگیرید که روند تأیید تابعیت اکوادور برای تأیید در حال حاضر از حداقل 6 ماه تا حداکثر 12 ماه طول می کشد. دلیل این امر آن است که وزارت مهاجرت باید اسناد مختلف را بررسی و تأیید کند. به علاوه، آزمون شهروندی اکوادور به زبان اسپانیایی را در چارچوب آزمون کتبی و مصاحبه شفاهی برای اثبات توانایی صحبت کردن در زبان اسپانیایی در سطح متوسط ​​یا بهتر، انجام دهد. توسط متقاضی نشان داده می شود.

زیرا او شخصاً دانش كلی نسبت به فرهنگ، جغرافیا، تاریخ و سیستم حقوقی یا سیاسی اکوادور را دارید. بنابراین، همانطور که تصور می کنید، تقاضای شهروندی در مقایسه با زمانی که شخص ویزای اقامت دائم را درخواست می کند. تقریباً به این سرعت تصویب نمی شود، که اقامت دائم در اکوادور شامل این شرایط اضافی نیست ولی تابعیت اکوادور در واقع این شرایط را نیاز دارد. مثل همیشه تصمیم به شما بستگی دارد. اینکه آیا بهتر است شما برای تابعیت اکوادور اقدام کنید، یا بهتر است فقط یک اقامت دائم اکوادور باقی بمانید. یکی از مزایای تابعیت اکوادور دریافت پاسپورت اکوادور می باشد اگر قصد دریافت ازدواج در اکوادور را دارید برای دریافت مشاوره می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

2 دیدگاه برای “ازدواج در اکوادور

  1. ممتاز گفت:

    ممنون توضیحات تون
    میخوام با یک شهروند اکوادور ازدواج کنم
    میشه انلاین ازدواج کرد و بعدش درخواست تابیعت کنی؟ یا باید حضوری اکوادور بروید برای ازدواج
    اگه دعوتنامه ازدواج بفرستند میتونم بدون مشکلی به اکوادور بروم ؟

    1. صادقی گفت:

      با سلام در خصوص مهاجرت به اکوادور با شماره 02191003232 تماس بگیرید. توصیه می شود در خصوص شرایط ویزای همراه اکوادور مقاله مذکور را نیز مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *