ویزای کاری

کار در باربادوس

کار در باربادوس

طی سال های اخیر، کار در باربادوس به دلیل آب و هوای شگفت انگیز، مردم دوستانه و محیطی آرام و دولتی به یکی از مهمترین انتخاب های اتباع خارجی از کشورهای مختلف جهان تبدیل شده است. به طور کلی تعداد بسیاری از افرادی که برای کار به باربادوس سفر می کنند قصد دارند برای همیشه در باربادوس بمانند. از سوی دیگر یک جامعه بزرگ مهاجر در این جزیره حضور دارند که از زندگی در این کشور و تجربیات محلی لذت می برند. نکته قابل توجه در خصوص کار در باربادوس این است که، متقاضیان بدون اخذ ویزای کاری اجازه در این کشور را ندارند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص ما را در این مقاله که با کمک موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه و ارائه شده همراهی فرمایید.

به طور کلی جزیره زیبای باربادوس یک چشم انداز فریبنده برای مهاجرانی است که به دنبال کار در این کشور هستند. البته لازم به ذکر است که، با توجه به محبوبیت این کشور به عنوان مقصد کاری، رقابت برای اشتغال در این جزیره بسیار دشوار است. اما در قابل طیف وسیعی از مشاغل، از جمله بسیاری از مشاغل در بخش گردشگری و مهمان نوازی در این کشور یافت می شوند. از سوی دیگر، جزیره باربادوس یک مقصد گردشگری محبوب نیز محسوب می شود. زبان رسمی این جزیره نیز انگلیسی است، بنابراین اگر به زبان انگلیسی آشنایی کامل داشته باشید، شروع خوبی برای جستجوی کار در این کشور خواهید داشت.

کار در باربادوس با اخذ مجوز کار

یکی از اصلی ترین چالش هایی که متقاضیان ویزای کاری باربادوس با آن مواجه می شوند، اخذ مجوز کار در این کشور جهت اشتغال است. اتباع کشورهای خارجی که به دنبال نقل مکان به باربادوس جهت کار در این کشور می باشند، باید قبل از اعزام به این کشور برای اخذ مجوز کار اقدام نمایند. زیرا بدون اخذ مجوز کار اجازه شروع به کار در این کشور را نخواهند داشت. اما نگران نباشید، زیرا روند درخواست مجوز کار بر خلاف اغلب کشورهای حوزه کارائیب بسیار ساده تر می باشد. بنابراین متقاضیان کار می توانند به راحتی مجوز کار این کشور را دریافت کنند.

اما لازم به ذکر است که بدانید، مجوز کار در باربادوس به 2 دسته مختلف تقسیم می شود که این بخش ها به شرح زیر می باشند:

انواع مجوزتوضیحات
مجوز کار کوتاه مدتمجوزهای کار کوتاه مدت در باربادوس 11 ماه اعتبار دارند، و کارفرامایان در باربادوس مسئولیت دارند که از طرف کارمند برای مجوز کار درخواست دهند. البته برای درخواست مجوز کار کوتاه مدت باید برخی از الزامات را رعایت فرمایند. که این الزامات شامل فرم درخواست، عکس پاسپورت و گواهی شخصیت پلیس می شود.
مجوز کار طولانی مدتاین نوع از مجوز کار برای اتباع خارجی 3 سال اعتبار دارد. برای واجد شرایط بودن جهت درخواست مجوز طولانی مدت کار، کارفرمایات باید ثابت کنند که هیچ یک از ساکنان یا اتباع باربادوس توانایی انجام الزامات موقعیت مورد نظر را در این کشور ندارند.

کار در باربادوس با اخذ مجوز کار

روند درخواست کار در باربادوس

اتباع کشورهای خارجی که با هدف کار وارد این کشور می شوند، باید به خوبی با روند درخواست کار به خوبی آشنا شوند. برای شروع روند درخواست کار یک رزومه استاندارد تک صفحه ای و نامه پوششی باید کافی باشد. علاوه بر این، باربادوس دارای تعداد بسیاری آژانس کاریابی محلی است که آنها می توانند در مورد هر موضوع خاص در رابطه به قالب بندی به متقاضیان مشاوره دهند.

نکته قابل توجه در این خصوص این است که، قوانین تبعیض شغلی به دنبال جلوگیری از تبعیض بر اساس نژاد، جنسیت، اصل ملی، ناتوانی جنسی و مذهب در این کشور وجود ندارد. البته لازم به ذکر است که در حال حاضر قوانینی که قانون تبعیض در باربادوس را پوشش می دهند، همچنان با برخی از کشورهای توسعه یافته دیگر مطابقت ندارند.

در نمودار زیر می توانید روند درخواست کار در باربادوس را طی سال های اخیر مشاهده فرمایید:

روند درخواست کار در باربادوس

صلاحیت های لازم جهت کار در باربادوس

تمامی اتباع خارجی که قصد کار در باربادوس را دارند باید برای حوزه های مختلف این کشور صلاحیت های مدرنی را از خود ارائه دهند. زیرا در غیر این صورت در روند درخواست شغل مورد نظر خود در باربادوس با مشکلات گسترده ای مواجه خواهند شد. البته لازم به ذکر است که، نیاز به مدرک تحصیلی و صلاحیت های ویژه بستگی به بخشی دارد که قصد دارید در آن مشغول به کار شوید. اما در مقابل نیز برخی از حرفه ها در باربادوس به مجموعه ای از مدارک نیاز دارند که مشابه مدارک تحصیلی در بریتانیا است. بنابراین یکی از اصلی ترین مراجا در روند درخواست کار ارائه مدارک و صلاحیت های لازم برای دریافت شغل مورد نظر در این کشور می باشد.

به طور مثال برای ارائه صلاحیت های مختلف در رشته پرستاری در باربادوس به مدرک کارشناسی پرستاری عمومی نیاز دارید. یا اینکه به مدرک کاردانی پرستاری و مجوز RN از شورای پرستاری باربادوس و همچنین تجربه مرتبط با این حوزه نیاز دارید. اما در قابل افرادی که قصد دارند در یکی از مدارس بین المللی باربادوس مشغول به کار شوند یا به تدریس بپردازند، به مدرک تدریس معتبر نیاز خواهند داشت. با این مدرک در باربادوس مزیت بزرگی محسوب نمی شود، زیرا زبان رسمی این کشور انگلیسی است. چنانچه تصمیم خود را برای کار گرفته اید، برای اطمینان خاطر در این خصوص، با مشاوران مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

سوالات مهم کار در باربادوس

سوالات مهم در خصوص کار در باربادوس بدین شرح می باشد:

  • روند درخواست کار در باربادوس به چه صورت می باشد؟ اتباع کشورهای خارجی که با هدف کار در باربادوس وارد این کشور می شوند، باید به خوبی با روند درخواست کار در باربادوس به خوبی آشنا شوند. برای شروع روند درخواست کار در باربادوس یک رزومه استاندارد تک صفحه ای و نامه پوششی باید کافی باشد. علاوه بر این، باربادوس دارای تعداد بسیاری آژانس کاریابی محلی است که آنها می توانند در مورد هر موضوع خاص در رابطه به قالب بندی به متقاضیان مشاوره دهند. نکته قابل توجه در این خصوص این است که، قوانین تبعیض شغلی به دنبال جلوگیری از تبعیض بر اساس نژاد، جنسیت، اصل ملی، ناتوانی جنسی و مذهب در این کشور وجود ندارد. البته لازم به ذکر است که در حال حاضر قوانینی که قانون تبعیض در باربادوس را پوشش می دهند، همچنان با برخی از کشورهای توسعه یافته دیگر مطابقت ندارند.
  • صلاحیت های لازم جهت کار در باربادوس به چه صورت می باشد؟ تمامی اتباع خارجی که قصد کار در باربادوس را دارند باید برای حوزه های مختلف این کشور صلاحیت های مدرنی را از خود ارائه دهند. زیرا در غیر این صورت در روند درخواست شغل مورد نظر خود در باربادوس با مشکلات گسترده ای مواجه خواهند شد. البته لازم به ذکر است که، نیاز به مدرک تحصیلی و صلاحیت های ویژه بستگی به بخشی دارد که قصد دارید در آن مشغول به کار شوید. اما در مقابل نیز برخی از حرفه ها در باربادوس به مجموعه ای از مدارک نیاز دارند که مشابه مدارک تحصیلی در بریتانیا است. بنابراین یکی از اصلی ترین مراجا در روند درخواست کار در باربادوس ارائه مدارک و صلاحیت های لازم برای دریافت شغل مورد نظر در این کشور می باشد.
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *