ویزای کاری

ویزای کاری باربادوس

ویزای کاری باربادوس

طی سالهای اخیر به دلیل رشد قابل توجه جزیره باربادوس در حوزه های مختلف اقتصادی، اخذ ویزای کاری باربادوس توسط اتباع کشورهای خارجی بسیار مورد توجه بوده است. روند درخواست ویزای کاری باربادوس بر خلاف اغلب کشورهای حوزه دریای کارائیب بسیار ساده است. افراد مختلف می توانند به راحتی برای ویزای کاری این کشور درخواست دهند. اما برای این کار متقاضیان باید تمامی مدارک مورد نیاز را به اداره مهاجرت باربادوس ارائه دهند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سال ها تجربه در امر مهاجرت، آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما عزیزان در حوزه های مختلف می باشد.

ویزای کار باربادوس مجوزی است که توسط مقامات کنسولی این کشور برای متقاضیان صادر می شود. که این نوع از ویزا به دارندگان اجازه می دهد تا برای کار قانونی وارد این کشور شوند. این کار شامل هر شکلی از مشاغل با دستمزد های گوناگون از مشاغل قراردادی تا نقش های تمام وقت است. ویزای کاری یک ویزای بلند مدت است که به اتباع خارجی اجازه می دهد تا بیش از 6 ماه در این کشور بمانند. زیرا محدودیت های ویژه ای برای ویزای کوتاه مدت این کشور وجود دارد. برای اینکه بیشتر با باربادوس آشنا شوید باید به این موضوع اشاره کنیم که، باربادوس کشوری جزیره ای در آمریکای شمالی است. به طور کلی یکی از کشورهایی است که جزایر کارائیب را تشکیل می دهند.

فرصت های شغلی برای دارندگان ویزای کاری باربادوس

یکی از اصلی ترین مزیت های دریافت ویزای کاری، وجود طیف وسیعی از فرصت های شغلی در این کشور می باشد. طی سالهای اخیر جزیره باربادوس چندین بخش بهبود اقتصادی را در حوزه های مختلف این کشور تجربه کرده است. با این حال اقتصاد این کشور همانند سایر جزایر کارائیب، تا حد زیادی تحت تاثیر عملکرد اقتصادی ایالات متحده و اقتصادهای بریتانیا قرار دارد.

یکی از پرتقاضا ترین بخش ها در باربادوس برای کار در این کشور، تجارت کشاورزی می باشد. علیرغم اینکه کشاورزی در باربادوس تنها 1.7% از تولید ناخالص داخلی را تشکیل می دهد. پیشرفت های علمی از طریق موسسه منجر به تدوین برنامه های استراتژیک برای ایجاد فرصت های تحقیقاتی در تکنیک ها جدید پرورش دام، بهینه سازی تولید و افزایش دسترسی به کاشت شده است. فرصت های شغلی همچنین در تحقیق در مورد کاهش عفونت های ویروسی محصولات محلی و نوآوری هایی برای افزایش ماندگاری نهفته است.

در جدول زیر می توانید دیگر فرصت های شغلی برای دارندگان ویزای کاری را مشاهده فرمایید:

انواع فرصت های شغلیتوضیحات
گردشگریگردشگری در باربادوس به طور کلی بخش اصلی و منبع درآمد خارجی در این جزیره است. همچنین بیش از 15% نیروی کار در این کشور در صنت گردشگری مشغول به کار هستند.
تولیدباربادوس به طور خاصی برای اجناس تولیدی مناسب است. فرصت هایی در ایجاد و توسعه لوازم پزشکی، الکترونیک، مد و دستگاه های نوری ایجاد شده است.
بانکداری بین المللیبانکداری بین المللی، همراه با بانک های تجاری برای ارائه وام و فرصت های سرمایه گذاری فرصت هایی را برای حرفه ای ها و مهاجران خارجی برای مدیریت معاملات فراهم می کند.
کارآفرینیکاآفرینی در باربادوس قرار است موج جدید از فرصت های شغلی را در این جزیره معرفی کند.

در نمودار زیر می توانید محبوب ترین شغل در باربادوس را از دیدگاه دارندگان ویزای کاری این کشور مشاهده فرمایید:

محبوب ترین شغل در باربادوس را از دیدگاه دارندگان

مدارک مورد نیاز جهت درخواست ویزای کاری باربادوس

همانطور که می دانید، از اصلی ترین مراحل در روند درخواست ویزای کاری باربادوس، جمع آوری مدارک مورد نیاز می باشد. مدارک مورد نیاز جهت درخواست ویزای کاری به شرح زیر می باشد:

مدارک مورد نیازتوضیحات
فرم درخواست ویزافرم درخواست تمامی اطلاعات سفر و شخصی متقاضیان را ارائه می دهد. که می تواند تظط کارفرمای متقاضیان در هنگام درخواست ویزا تکمیل شود.
عکسهنگام درخواست ویزای کاری باید 4 قطعه عکس در اندازه پاسپورت ارائه شود.
پاسپورتمتقاضیان معمولا باید پاسپورت معتبر ملی خود را به سفارت این کشور تحویل دهند، تا سفارت بتواند سابقه سفری آنها را بررسی کند.
ارائه نامههنگام درخواست ویزای کاری، کارفرمای احتمالی متقاضیان نامه ای به اداره مهاجرت باربادوس می نویسد.
گزارش پلیساین سن به عنوان گواهی شخصیت پلیش شناخته می شود. متقاضیان این سند را از مقامات پلیس کشور خود دریافت می کنند.

مدارک مورد نیاز جهت درخواست ویزای کاری باربادوس

روش درخواست ویزای کاری باربادوس

اتباع کشورهای خارجی که قصد دریافت مجوز کاری را دارند، باید در قدم اول با روش درخواست ویزای کار آشنا شوند. به طور کلی دو راه قابل توجه برای درخواست ویزای کار وجود دارد این راه ها عبارت اند از:

  • متقاضیان می توانند به صورت شخصی برای ویزای کاری اقدام نمایند.
  • کارفرمای متقاضیان در باربادوس از طرق آنها برای ویزای کاری کوتاه مدت باربادوس درخواست می دهند.

البته لازم به ذکر است که، هنگامی که کارفرمای متقاضیان از طرف آنها بریا ویزای کاری درخواست می دهد فقط باید به اداره مهاجرت در باربادوس مراجعه کنند. همچننی آنها تمامی مدارک مورد نیاز را ارائه می دهند و ویزای کاری متقاضیان را در باربادوس تضمین می کنند. از سوی دیگر متقاضیان می توانند با مراجعه به سفارت باربادوس در کشور خود برای ویزای کاری این کشور اقدام نمایند. اتباع خارجی در کنسولگری باربادوس باید اسناد را به روش معمول ارسال کنند.

همچنین اگر قصد دارید به طور شخصی برای ویزای کاری اقدام نمایید، ابتدا باید با سفارت تماس بگیرید، و تایید کنید که کشور شما به هیچ مدرک اضافی نیاز ندارد. همچنین متقاضیان دریافت ویزای کاری باید مشخصات بانکی آنها را تایید کنند تا بتوانند پرداخت را به راحتی انجام دهند و به همراه سایر مدارک خود ارسال کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با مشاوران مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

سوالات پرتکرار ویزای کاری باربادوس

در خصوص کسب اطلاعات بیشتر به پاسخ پرتکرارترین سوالات توجه فرمائید:

  • انواع روش درخواست ویزای کاری باربادوس کدام اند؟ روش ها مورد نظر عبارتند از متقاضیان می توانند به صورت شخصی برای ویزای کاری باربادوس اقدام نمایند. روش دیگر کارفرمای متقاضیان در باربادوس از طرق آنها برای ویزای کاری کوتاه مدت باربادوس درخواست می دهند.
  • مدارک مورد نیاز جهت درخواست ویزای کاری باربادوس شامل چه مواردی می باشد؟ مدارک مورد نیاز شامل فرم درخواست ویزا، عکس، پاسپورت، ارائه نامه و گزارش پلیس می باشد.
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *