مهاجرت تحصیلی اندونزی

کار دانشجویی در اندونزی

کار دانشجویی در اندونزی

کار دانشجویی در اندونزی در سال 2023 امکان پذیر بوده و دانشجویان می توانند 20 ساعت در هفته کار پاره وقت در این کشور انجام دهند. هرگز زمان بهتری برای آشنایی با این کشور نسبت به زمانی که رشد چشمگیری در توسعه فارغ التحصیلان رقابتی وجود دارد، نبوده است. بیشتر دانشجویان این کشور را محیطی بسیار مناسب برای تحصیل می دانند در حالی که به طور همزمان از طریق مشاغل پاره وقت به ویژه در زمان تابستان (تعطیلات) درآمد کسب می کنند. خبر خوب این است که در حالی که در این کشور تحصیل می کنید، می توانید کارفرمایان بالقوه را برای آموزش و در عین حال با تجربه برای یک هزینه مناسب، شناسایی کنید.

این در حالی نیست که اگر دانشگاه در طول دوره تحصیل به دانشجویان اجازه انجام هرگونه فعالیت شغلی را ندهد. به دانشجویان توصیه می شود قبل از اقدام برای مشاغل پاره وقت، از مراجعان یا مربیان خود برای کسب اطلاعات کافی مطلع شوند. تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای دانشجویانی که قصد تحصیل در این کشور دارند، اطلاعات کاملی درباره کار دانشجویی در اندونزی در این مقاله آورده است.

کار دانشجویی در اندونزی در سال 2023

بسیاری از برنامه های دانشگاهی در سراسر جهان و به خصوص در این کشور، به دانشجویان امکان می دهد که به صورت پاره وقت و ترجیحا 20 ساعت در هفته کار کنند. اما به هیچ وجه مجاز نیستید بیش از 30 تا 35 ساعت در هفته کار کنید. اگرچه درآمد از چنین مشاغلی برای پرداخت شهریه کافی نیست، اما کمک به تحصیل شما برای مثال برای پرداخت قبض های غذایی یا هزینه سفر کم خواهد بود. می توانید در حین ادامه یک برنامه تحصیلی، مقداری پول جیب کار کرده و به صورت پاره وقت کار کنید.

کار  در اندونزی به شما کمک مالی می کنند و فرصتی برای پیشرفت شغلی به شما می دهند. به دانشجویان توصیه می شود که برای کارهای پاره وقت در کافه ها یا رستوران ها اقدام کنند. زیرا، این نرم افزارها انعطاف پذیر هستند و احتمالا با برنامه های یادگیری دانشجویان تداخل زیادی ندارند. این کشور مکان مناسبی برای توسعه مهارت های شخصی شما است که بعدا می تواند یک شغل تمام وقت و همچنین یک حرفه بین المللی را برای شما ایجاد کند.

اگر در تعطیلات تابستانی دوباره به دانشگاه می روید و برای به دست آوردن پول اضافی تمام وقت کار را ترجیح می دهید، این امر می تواند به خوبی برای هزینه ترم بعدی شما کمک کند. همچنین در آخر هفته ها می توانید به دنبال برخی از مشاغل باشید که می توانید در طول تعطیلات انجام دهید تا پول اضافی کسب کنید. به عنوان مثال، می توانید چمن یا نظافت منزل را برش بزنید. اگر رانندگی بلد هستید و گواهینامه رانندگی محلی دارید می توانید مردم را به گشت و گذار برسانید و بسیار هیجان انگیز خواهد بود. هنگام خدمت به مسافران از تعطیلات خود لذت خواهید برد.

بررسی کار دانشجویی در اندونزی

نوع شغلی که خواهید گرفت تا حد زیادی به صلاحیت، تجربه های قبلی کاری در صورت داشتن و مجموعه مهارت های شما بستگی دارد. علاوه بر پول، کار دانشجویی در اندونزی، همچنین به شما کمک می کند تا در زمان واقعی یاد بگیرید. به عنوان مثال، هنگامی که برای کافه تریا دانشکده یا امنیت کار می کنید با افراد جدید زیادی ملاقات می کنید، گویش های جدید را یاد می گیرید.

فرصت های شغلی پاره وقت برای دانشجویان ثبت نام شده در برنامه های تحصیلات تکمیلی یا تحقیق بهتر است. برای داوطلبانی که در دوره های کارشناسی یا دوره های گواهینامه چند ماهه ثبت نام کرده اند فرصت های محدودی وجود دارد. به طور معمول مدیر برنامه شما به شما در یافتن فرصت های کار پاره وقت در داخل دانشگاه کمک می کند.

به عنوان مثال در مکان های زیر می توانید به عنوان یک دانشجو کار کنید:

  • کافه تریا
  • کتابخانه
  • غذاخوری کالج
  • امنیت
  • خشکشویی
  • باغبانی

به علاوه، دانشجویانی که شرایط بالاتری دارند ممکن است فرصت داشته باشند کلاس هایی را به دانشجویان دوره اول ارائه دهند.

بررسی کار دانشجویی در اندونزی

مشاغل دانشجویی در اندونزی

دانشجویان می توانند فرصت های شغلی پاره وقت در خارج از محوطه دانشگاه به عنوان مثال برای کار در یک پمپ بنزین یا تحویل روزنامه و غیره دریافت کنند. دانشجویان می توانند از طریق تبلیغات روزنامه های محلی، طبقه بندی ها یا رسانه های اجتماعی و غیره کار پیدا کنند. این ها به ویژه به دانشجویان ارشد کمک شایانی خواهد کرد. بسیاری از دانشکده ها و دانشگاه ها به عنوان بخشی از برنامه خود، دوره های کارآموزی را به دانشجویان ارائه می دهند.

بنابراین، دانشجویان همچنین می توانند از طریق کارآموزی درآمد کسب کنند و تحصیلات خود را ادامه دهند. هنگامی که برای شخصی به صورت پاره وقت کار می کنید، این امر بخشی از رزومه (CV) شما را تشکیل می دهد و هنگام جستجوی یک کار منظم روزانه به عنوان یک توصیه خوب عمل می کند. برای مشاغل پاره وقت اگرچه نامزدهای محلی ترجیح داده می شوند اما هیچ گونه رزرو انجام نمی شود هرکسی می تواند برای چنین مشاغلی اقدام کند و درآمد کسب کند.

نکات کلی درباره کار دانشجویی در اندونزی در جدول زیر آمده است:

پارامترتوضیحات
یافتن فرصت های شغلیدر محل دانشگاه
بخش های کاریکافه تریا، کتابخانه، پشتیبانی از بخش اداری
محل کارنزدیک دانشگاه یا شهر محل اقامت

به علاوه، دانشجویان می توانند با همسالان خود که در حال کار هستند بحث کنند و می توانند به همان مکان بپیوندند. کار در حین تحصیل در اندونزی از بهترین گزینه های موجود در دانشجویان است. زیرا تجربه و پشتیبانی مالی زیادی را برای شما فراهم می کند.

چند گزینه ای که دانشجویان می توانند در خارج از محل دانشکده خود استفاده کنند، موارد زیر می باشد:

  • کار در یک پارک تفریحی
  • فروشگاه های مواد غذایی
  • مراکز خرید
  • نمایشگاه ها
  • رستوران ها
  • پمپ های سوخت
  • کار در خانه

هزینه تحصیل در اندونزی

هزینه تحصیل در این کشور به موسسه و سطح تحصیلات بستگی دارد. هزینه تحصیل در این کشور به شرح زیر است:

پارامترهزینه به دلار
حداقل هزینه$3000
حداکثر هزینه$6100

دانشجویان بین المللی به طور متوسط باید انتظار داشته باشند سالانه بین 3000$ تا 6100$ (دلار) بپردازند. اگر قصد تحصیل در اندونزی دارید، می توانید انتظار داشته باشید که شهریه شما در رشته پزشکی بالاتر از این باشد. هزینه های دوره خاص خود را با موسسه انتخابی خود بررسی کنید. هزینه های زندگی در این کشور به محل تحصیل و اقامت شما بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر تحصیل در یک شهر بزرگ مانند جاکارتا را انتخاب کنید، احتمالا هزینه های زندگی شما بالاتر از شهرهای کوچکتر است.

به طور متوسط ، هزینه های زندگی سالانه برای دانشجویان حدود 8600$ (دلار) است. علاوه بر این، دانشجویانی که می خواهند بر تحصیل خود تمرکز کنند و خواهان کار پاره وقت ندارند، امکان دریافت بورسیه تحصیلی وجود دارد. برای مهاجرت تحصیلی و دریافت ویزای دانشجویی در اندونزی می توانید جهت مشاوره و اقدام با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *