ویزای کاری

ویزای کار کیپ ورد

ویزای کار کیپ ورد

اخذ ویزای کار کیپ ورد یک مجوز قانونی است تا شما بتوانید در این کشور به صورت قانونی کار کنید. همچنین کار در کیپ ورد ممکن برای هر فردی یک تجربه متفاوت باشد. بنابر حوزه کاری شما ممکن است موفق باشید و یا نتوانید کار مورد نظر خود را بیابید. در این مطلب سعی کرده ایم فرصت های شغلی و شرایط کار و زندگی و البته اخذ ویزای کاری کیپ ورد را به صورت خلاصه برای شما بیان کنیم. برای پرسیدن سوالات خود در مورد مهاجرت کاری و اخذ ویزای کار کیپ ورد با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید تا مشاوران ما بتوانند شما را راهنمایی کنند.

فرصت های شغلی در کیپ ورد

بهترین فرصت های کاری در کیپ ورد در زمنیه گردشگری است. این کشور در سال های اخیر شاهد افزایش سریع تعداد گردشگران بوده است. به لطف سرمایه گذاری های گروه های خارجی متعدد، هتل ها و استراحتگاه های جدیدی در محبوب ترین سواحل جزایر ساخته می شوند. پیش بینی ها حاکی از آن است که تعداد گردشگران کیپ ورد در سال های آینده به شدت افزایش خواهد یافت.

این فقط یک مسئله زمان است که جزایر دیگر به جز سال و بواویستا با هجوم بیشتر گردشگران واقعاً محبوب شوند. با افزایش گردشگری در کشور، فرصت های بیشتری برای کسب و کارهای کوچک افزایش می یابد. از آنجایی که گردشگری هنوز یک «بخش نسبتاً جدید» است، هنوز فعالیت ‌های زیادی وجود دارد که می‌توان ایجاد کرد.

در جدول زیر شاهد نرخ بیکاری و کار در کیپ ورد هستید:

سالنرخ بیکاری
202114%
202213%
202313%

شرایط اخذ ویزای کار کیپ ورد

متاسفانه ویزای کاری دیجیتال کیپ ورد برای همه ملیت ها در دسترس نیست. شما فقط در صورتی واجد شرایط دریافت ویزا خواهید بود که از کشورهای آمریکای شمالی و اروپا و جامعه کشورهای پرتغالی زبان (CPLP) و جامعه اقتصادی کشورهای غرب آفریقا (CEDEAO) آمده باشید. عشایر دیجیتالی که از کشورهای دیگری که در بالا ذکر نشده آمده اند، باید برای ورود به این کشور درخواست ویزای توریستی کنند. با این حال، شما فقط می توانید حداکثر 90 روز در این کشور بمانید.

در نمودار زیر شاهد میزان افزایش مهاجران کاری در کیپ ورد هستید:

میزان افزایش مهاجران کاری در کیپ ورد

مدارک مورد نیاز برای ویزای کار کیپ ورد

اگر واجد شرایط ویزای کاری دیجیتال کیپ ورد هستید و مایل به درخواست هستید، در اینجا مدارکی وجود دارد که باید تهیه کنید:کپی پاسپورت – باید یک کپی از بیو صفحه پاسپورت خود را ارسال کنید. عکس اندازه گذرنامه – باید عکسی در اندازه پاسپورت که اخیراً گرفته شده است ارسال کنید. ابعاد باید 51×51 میلی متر باشد. بیمه درمانی – اگر در حین زندگی در کیپ ورد بیمار شدید، برای پوشش هزینه های دارویی خود به بیمه درمانی نیاز دارید. بررسی سوابق جنایی – شما باید یک سوابق پلیس ارائه دهید، که می توانید آن را از اداره پلیس محلی خود دریافت کنید. مدرک اقامت کیپ ورد، باید مدرکی مبنی بر اقامت مانند رزرو هتل، اجاره یا قرارداد اجاره ارائه دهید.

مدارک اضافی اگر خانواده خود را می آورید – اگر همسر یا فرزندان خود را به کیپ ورد می برید و به عنوان یک کوچ نشین دیجیتالی در آنجا زندگی می کنید، باید مدارکی مبنی بر رابطه، مانند ازدواج یا گواهی تولد ارائه دهید. مدرکی مبنی بر معیشت، باید مدرکی ارائه دهید که نشان دهد می توانید به مدت 6 ماه در کیپ ورد زندگی کنید. برای این کار، باید یک صورت حساب بانکی در 6 ماه گذشته یا یک کپی از رسید حقوق 3 ماه گذشته را بارگذاری کنید.

مدارک مورد نیاز برای ویزای کار کیپ ورد

کلیات ورود به کیپ ورد با ویزای کاری

پس از تایید ویزای عشایری دیجیتال خود، برای دریافت مهر ویزا باید مدارک دیگری را ارسال کنید. کپی تایید نامه پس از تایید ویزای دیجیتالی عشایری توسط موسسه توریسمو د کابو ورد به شما داده می شود. برای دریافت مهر ویزا باید این را ارسال کنید. کپی تاییدیه ویزا – اعلامیه تایید توسط Direcção de Fronteiras e Estrangeiros به شما داده می شود و پرداخت هزینه ویزا و هزینه فرودگاه را نیز باید انجام دهید. پس از دریافت مهر ویزا بر روی پاسپورت خود، اکنون می توانید به عنوان ویزای عشایری دیجیتال در کیپ ورد زندگی کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در حوزه اخذ ویزای کار در کشور کیپ ورد همراه و مشاور شماست.

پرتکرارترین سوالات در باب ویزای کار کیپ ورد

در خصوص کسب اطلاعات بیشتر به پاسخ سوالات زیر توجه فرمئید:

  • شرایط اخذ ویزای کار کیپ ورد به چه صورت است؟ متاسفانه ویزای کاری دیجیتال کیپ ورد برای همه ملیت ها در دسترس نیست. شما فقط در صورتی واجد شرایط دریافت ویزا خواهید بود که از کشورهای آمریکای شمالی و اروپا و جامعه کشورهای پرتغالی زبان (CPLP) و جامعه اقتصادی کشورهای غرب آفریقا (CEDEAO) آمده باشید. عشایر دیجیتالی که از کشورهای دیگری که در بالا ذکر نشده آمده اند، باید برای ورود به این کشور درخواست ویزای توریستی کنند. با این حال، شما فقط می توانید حداکثر 90 روز در این کشور بمانید.
  • فرصت های شغلی در کیپ ورد کدام اند؟ بهترین فرصت های کاری در کیپ ورد در زمنیه گردشگری است. این کشور در سال های اخیر شاهد افزایش سریع تعداد گردشگران بوده است. به لطف سرمایه گذاری های گروه های خارجی متعدد، هتل ها و استراحتگاه های جدیدی در محبوب ترین سواحل جزایر ساخته می شوند. پیش بینی ها حاکی از آن است که تعداد گردشگران کیپ ورد در سال های آینده به شدت افزایش خواهد یافت.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *