ویزای کاری

ویزای کار جیبوتی

ویزای کار جیبوتی

ویزای کار جیبوتی یکی از ویزاهای پرکاربرد در این کشور است که متقاضیان کار بین المللی باید برای کار در جیبوتی آن را اخذ نمایند. برای درخواست‌های ویزا که در سفارت یا کنسولگری ارسال می ‌شوند، زمان رسیدگی نیز می ‌تواند بسته به حجم کاری و شرایط خاص سفارت یا کنسولگری متفاوت باشد. بهتر است از سفارت یا کنسولگری برای بررسی زمان تخمینی رسیدگی کنید و بر این اساس برنامه ریزی کنید تا زمان کافی برای فرآیند درخواست ویزا در نظر گرفته شود. اگر به یک ویزای کاری جیبوتی نیاز دارید، در اینجا چیزی است که باید بدانید. زمان استاندارد پردازش برای جیبوتی 72 ساعت است، اما اگر زودتر به ویزای خود نیاز دارید، ممکن است بتوانید درخواست رسیدگی سریع کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در حوزه اخذ ویزای کار جیبوتی به سوالات شما پاسخ می دهد و راهنمای شما در زمینه مهاجرت کاری است.

انواع ویزای کار جیبوتی

جیبوتی انواع مختلف ویزا را بر اساس هدف و مدت زمان سفر ارائه می دهد. انواع اصلی عبارتند از ویزای الکترونیکی جیبوتی یک ویزای آنلاین برای گردشگری، تجاری، بازدید خانوادگی یا ترانزیت به جیبوتی است. همه ملیت ها واجد شرایط هستند و مدت زمان می تواند تا 90 روز باشد. دو نوع ویزای الکترونیکی جیبوتی بر اساس اعتبار وجود دارد: ویزای الکترونیکی ترانزیت با اعتبار حداکثر تا 14 روز و ویزای الکترونیکی کوتاه مدت با اعتبار حداکثر تا 90 روز. ویزای کوتاه مدت جیبوتی یک مجوز سفر است که به اتباع خارجی اجازه می دهد تا برای اهداف گردشگری، تجاری یا ملاقات خانوادگی از جیبوتی بازدید کنند. ویزا را می توان از طریق سفارت یا کنسولگری جیبوتی دریافت کرد و تا 90 روز اعتبار دارد.

در نمودار زیر شاهد نرخ اشتغال در جیبوتی هستید:

نرخ اشتغال در جیبوتی

مدارک لازم برای ویزای کار جیبوتی

برای اقامت طولانی مدت در جیبوتی، تمدید ویزا یا درخواست اجازه اقامت در بیشتر موارد امکان پذیر است. برای اطلاعات با نزدیکترین سفارت/کنسولگری جیبوتی تماس بگیرید. آنها ممکن است ویزای بلند مدت یا ویزای کوتاه مدت با گزینه تمدید یا درخواست اجازه اقامت در جیبوتی صادر کنند. برای درخواست ویزای جیبوتی در سفارت یا کنسولگری، باید فرم درخواست ویزا را دانلود و پر کنید. شما باید فرم تکمیل شده را به همراه مدارک پشتیبان مانند پاسپورت، برنامه سفر و مدرک اقامت خود ارسال کنید. همچنین ممکن است نیاز به ارائه یک گواهی پزشکی و گواهی نامه ترخیص پلیس داشته باشید. سپس می توانید هزینه ویزا را پرداخت کرده و درخواست خود را به صورت حضوری یا از طریق پست ارسال کنید. زمان پردازش بسته به سفارت یا کنسولگری می تواند متفاوت باشد.

برای درخواست ویزای کار و مهاجرت به جیبوتی، به طور کلی باید مدارک زیر را ارائه دهید و شرایط زیر را داشته باشید:

  • پاسپورت و یا گذرنامه معتبر جهت کار در جیبوتی
  • فرم درخواست ویزای کار جیبوتی
  • عکس گذرنامه جهت کار در جیبوتی
  • ارائه رزومه کاری
  • ارائه گواهی عدم سوپیشینه
  • دعوت نامه کاری

مدارک لازم برای ویزای کار جیبوتی

 ویزای کاری کوتاه مدت جیبوتی

ویزای الکترونیکی جیبوتی 3 ماه از تاریخ صدور اعتبار دارد و حداکثر مدت اقامت در جیبوتی 90 روز است. اگر می خواهید بیشتر بمانید، باید برای اجازه اقامت از اداره کل پلیس در جیبوتی درخواست دهید. توجه به این نکته ضروری است که ماندن بیش از حد ویزای شما می تواند جریمه و جریمه های دیگری را به دنبال داشته باشد، بنابراین بهتر است برای اقامت و درخواست ویزا برنامه ریزی کنید. فرم درخواست ویزای آنلاین کار جیبوتی در وب سایت مربوطه موجود است. این فرم به اطلاعات شخصی اولیه مانند نام، تاریخ تولد و جزئیات گذرنامه نیاز دارد. همچنین باید جزئیاتی در مورد برنامه سفر خود ارائه دهید، مانند تاریخ ورود و خروج و هدف از سفر.

در جدول زیر شاهد افزایش متقاضیان کار در جیبوتی هستید:

میزان افزایش متقاضیان کارسال
14%2022
13%2023
10%2024

شما باید یک کپی اسکن شده از پاسپورت خود و یک عکس در اندازه پاسپورت خود را آپلود کنید. این فرم همچنین شامل سوالاتی در مورد سلامتی و سابقه جنایی شما می باشد. پس از تکمیل فرم، می توانید هزینه ویزا را به صورت آنلاین پرداخت کرده و درخواست خود را ارسال کنید. برای درخواست آنلاین ویزای جیبوتی، می توانید به وب سایت رسمی مراجعه کرده و فرم درخواست آنلاین را پر کنید. شما باید یک کپی اسکن شده از پاسپورت خود، یک عکس در اندازه پاسپورت و سایر مدارک مورد نیاز را آپلود کنید. می توانید هزینه ویزا را به صورت آنلاین پرداخت کنید و ویزا را از طریق ایمیل دریافت کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در حوزه اخذ ویزای کار جیبوتی و مهاجرت و اخذ جاب آفر پشتیبان و همراه متقاضیان است.

پرتکرارترین سوالات ویزای کار جیبوتی

در این بخش به مهم ترین سوالات شما پاسخ داده خواهد شد:

  • انواع ویزای کار جیبوتی کدام اند؟ جیبوتی انواع مختلف ویزا را بر اساس هدف و مدت زمان سفر ارائه می دهد. انواع اصلی عبارتند از ویزای الکترونیکی جیبوتی یک ویزای آنلاین برای گردشگری، تجاری، بازدید خانوادگی یا ترانزیت به جیبوتی است. همه ملیت ها واجد شرایط هستند و مدت زمان می تواند تا 90 روز باشد. دو نوع ویزای الکترونیکی جیبوتی بر اساس اعتبار وجود دارد: ویزای الکترونیکی ترانزیت با اعتبار حداکثر تا 14 روز و ویزای الکترونیکی کوتاه مدت با اعتبار حداکثر تا 90 روز. ویزای کوتاه مدت جیبوتی یک مجوز سفر است که به اتباع خارجی اجازه می دهد تا برای اهداف گردشگری، تجاری یا ملاقات خانوادگی از جیبوتی بازدید کنند. ویزا را می توان از طریق سفارت یا کنسولگری جیبوتی دریافت کرد و تا 90 روز اعتبار دارد.
  • ویزای کاری کوتاه مدت جیبوتی شامل چه مواردی است؟ ویزای الکترونیکی جیبوتی 3 ماه از تاریخ صدور اعتبار دارد و حداکثر مدت اقامت در جیبوتی 90 روز است. اگر می خواهید بیشتر بمانید، باید برای اجازه اقامت از اداره کل پلیس در جیبوتی درخواست دهید. توجه به این نکته ضروری است که ماندن بیش از حد ویزای شما می تواند جریمه و جریمه های دیگری را به دنبال داشته باشد، بنابراین بهتر است برای اقامت و درخواست ویزا برنامه ریزی کنید. فرم درخواست ویزای آنلاین کار جیبوتی در وب سایت مربوطه موجود است. این فرم به اطلاعات شخصی اولیه مانند نام، تاریخ تولد و جزئیات گذرنامه نیاز دارد. همچنین باید جزئیاتی در مورد برنامه سفر خود ارائه دهید، مانند تاریخ ورود و خروج و هدف از سفر.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *