مهاجرت

مهاجرت به جیبوتی

مهاجرت به جیبوتی

مهاجرت به جیبوتی که یک کشور خاص و کوچک آفریقایی مستلزم اخذ مشاوره و اطلاعات است. واحد پول رسمی جیبوتی فرانک جیبوتی (DJF) است. 1€ (یورو )معادل 210 DJF  (فرانک جیبوتی) است. 1$ (دلار آمریکا) برابر است با 178 DJF (فرانک جیبوتی). در سراسر شهر دستگاه های خودپرداز وجود دارد، بنابراین نیازی به تعویض پول نیست. آب و هوای جیبوتی بسیار گرم، مرطوب و خشک است، به ویژه در تابستان، اگرچه نسیم مطبوعی در شهر ساحلی جیبوتی می ‌وزد.از اکتبر تا آوریل، دما سردتر است و گاهی اوقات باران می بارد. طوفان های اقیانوس هند می توانند باران های شدید و سیل های ناگهانی ایجاد کنند. جیبوتی علیرغم وسعت کوچک کشوری با مناظر کوهستانی، ساحلی و استوایی بسیار متنوع است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با ارائه مشاوره کامل در حوزه مهاجرت به جیبوتی مشاور و راهنمای شماست.

مهاجرت به جیبوتی از طریق تحصیل

اگر در حین تحصیل در خارج از کشور به دنبال یادگیری زبان و فرهنگ جدید در محیطی متفاوت هستید؟! جیبوتی می تواند مقصد مناسبی برای شما باشد. این کشور ممکن است آن گونه که برخی از کشورها انجام می دهند نداشته باشد، اما مطمئناً نمی توان آن را به عنوان یک مقصد تحصیلی در خارج از کشور برای کسانی که آماده هستند خود را برای ماجراجویی های جدید آماده کنند، رد صلاحیت کرد. این کشور همه چیزهایی را دارد که ممکن است برای تحصیل در خارج از کشور نیاز داشته باشید. این کشور یک دانشگاه خوب در جیبوتی که پایتخت است دارد.

در نمودار زیر شاهد میزان دانشجویان بین المللی در جیبوتی هستید:

میزان دانشجویان بین المللی در جیبوتی

 

مهاجرت به جیبوتی از طریق سرمایه گذاری

به لطف سرمایه‌ گذاری ‌های عظیم و تامین مالی بدهی عمومی در زیرساخت ‌ها، جیبوتی در سال ‌های اخیر شاهد رشد سریع و پایدار بوده است، به طوری که تولید ناخالص داخلی سرانه به طور متوسط ​​بیش از 3% در سال و GP واقعی 6% رشد داشته است. پیش بینی می شود رشد در سال 2023 به حدود 7.5 % برسد (بانک جهانی گزارش می دهد. به دلیل این سرمایه گذاری ها، بدهی کشور حدود 70% تولید ناخالص داخلی است. جمعیتی که زیر خط فقر بین‌المللی $1.90 (دلار آمریکا) در روز زندگی می ‌کنند، در سال 2023 حدود 17.1% برآورد شده است، اما انتظار می ‌رود در صورت بهره ‌مندی از مزایای سرمایه‌ گذاری‌ های زیربنایی، کاهش یابد.

در جدول زیر شاهد نرخ مشارکت نیروی کار در جیبوتی هستید:

نرخ مشارکت نیروی کار به درصدسال
70%2021
72%2022
71%2023

مهاجرت به جیبوتی از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به جیبوتی از طریق کار

ویزای تجاری به فرد حامل اجازه می دهد در جیبوتی کار کند . باید برای حضوری در سفارت یا کنسولگری جیبوتی درخواست شود. اگر قبلا یک پیشنهاد کاری از جیبوتی دارید، می توانید برای ویزای تجاری اقدام کنید. از طرف دیگر، امکان سفر و سپس یافتن کار از داخل کشور وجود دارد. اعتبار ویزای تجاری به قرارداد کاری بستگی دارد. اگر هنوز قرارداد ندارید، حداکثر 90 روز به شما فرصت داده می شود تا شغلی پیدا کنید.

برای درخواست این ویزا باید مدارک زیر را داشته باشید:

  • پاسپورت معتبر
  • یک کپی از قرارداد کار از یک شرکت در جیبوتی
  • ویزای طولانی مدت معتبر
  • عکس های شخصی رنگی
  • بسته به شرایط، ممکن است هنگام درخواست ویزا، مدارک اضافی مورد نیاز باشد. بنابراین توصیه می شود قبل از تاریخ سفر خود برای ویزای تجاری اقدام کنید.

در بخش زیر شاهد انواع راه های مهاجرت به جیبوتی هستید:

انواع راه های مهاجرت به جیبوتی

مهاجرت و تابعیت جیبوتی از طریق ازدواج و تولد

متولد شدن در جیبوتی به طور خودکار شهروندی نمی دهد. استثنا فرزندی است که از والدین ناشناس متولد می شود. کودکی که پدرش شهروند جیبوتی است، صرف نظر از کشور محل تولد کودک. این کودک در جیبوتی از مادری جیبوتی و پدری ناشناس به دنیا آمد. یک خارجی که با یک شهروند جیبوتی ازدواج می کند می تواند پس از دو سال ازدواج برای شهروندی درخواست دهد. اگر یک فرد خارجی که شرایط لازم را دارد برای شهروندی جیبوتی درخواست می دهد باید در زمان ثبت درخواست در کشور باشد، حداقل 18 سال سن داشته باشد و حداقل 10 سال در کشور اقامت داشته باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تیم و کادر با تجربه ای دارد که در حوزه شرایط و راه های مهاجرت به جیبوتی همراه و مشاور شماست.

سوالات تخصصی در باب مهاجرت به جیبوتی

در بخش پایانی مقاله در خصوص سوالات مهم شما پاسخ گو خواهیم بود:

  • مهاجرت به جیبوتی از طریق سرمایه گذاری به چه صورت است؟ به لطف سرمایه‌ گذاری ‌های عظیم و تامین مالی بدهی عمومی در زیرساخت ‌ها، جیبوتی در سال ‌های اخیر شاهد رشد سریع و پایدار بوده است، به طوری که تولید ناخالص داخلی سرانه به طور متوسط ​​بیش از 3% در سال و GP واقعی 6% رشد داشته است. پیش بینی می شود رشد در سال 2023 به حدود 7.5 % برسد (بانک جهانی گزارش می دهد. به دلیل این سرمایه گذاری ها، بدهی کشور حدود 70% تولید ناخالص داخلی است. جمعیتی که زیر خط فقر بین‌المللی $1.90 (دلار آمریکا) در روز زندگی می ‌کنند، در سال 2023 حدود 17.1% برآورد شده است، اما انتظار می ‌رود در صورت بهره ‌مندی از مزایای سرمایه‌ گذاری‌ های زیربنایی، کاهش یابد.
  • مهاجرت به جیبوتی از طریق تحصیل چگونه است؟ اگر در حین تحصیل در خارج از کشور به دنبال یادگیری زبان و فرهنگ جدید در محیطی متفاوت هستید؟! جیبوتی می تواند مقصد مناسبی برای شما باشد. این کشور ممکن است آن گونه که برخی از کشورها انجام می دهند نداشته باشد، اما مطمئناً نمی توان آن را به عنوان یک مقصد تحصیلی در خارج از کشور برای کسانی که آماده هستند خود را برای ماجراجویی های جدید آماده کنند، رد صلاحیت کرد. این کشور همه چیزهایی را دارد که ممکن است برای تحصیل در خارج از کشور نیاز داشته باشید. این کشور یک دانشگاه خوب در جیبوتی که پایتخت است دارد.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *