ویزای کاری

ویزای کاری آنگولا

ویزای کاری آنگولا

یکی از راه های اصلی جهت دستیابی به امکانات ویژه قاره آفریقا، اخذ ویزای کاری آنگولا می باشد. زیرا طی سالهای اخیر زیرساخت های اقتصادی قاره آفریقا به ویژه آندورا، دست خوش تحولات عظیمی بوده است. ویزای کاری آنگولا یک راه حل موقت 1 ساله برای متخصصان و تکنسین های خارجی است که به فکر دنبال کردن مهارت های خود در اقتصاد در حال توسعه آنگولا، و به ویژه بخش های پر رونق این کشور مانند تولید نفت و الماس، معدن و بازسازی ملی هستند.

البته لازم به ذکر است که استخدام توسط یک شرکت معتبر در آنگولا شرط نهایی برای دریافت مجوز کار در آنگولا می باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سالها تجربه در امر مهاجرت، آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیران در این زمینه می باشد. در نهایت اینکه ویزای کاری آندورا به مدت 1 سال با امکان تمدید به متقاضیان کار در آنگولا اعطا می شود.

دلایل اخذ ویزای کاری آنگولا

سالانه بیش از صدها تبعه خارجی از کشورهای مختلف جهان، با دلایل مختلفی به دنبال اخذ ویزای کاری آنگولا هستند. دارندگان ویزای کار حین درخواست و پس از ورود به این کشور می توانند از مزایا ویزای کاری این کشور بهره مند شوند. یکی از اصلی ترین دلایل اخذ ویزای کار این مورد است که، دارندگان ویزای کار می توانند خانواده خود را با خود به این کشور بیاورند. همچنین به دلیل دستمزدهای بالا در آنگولا ویزای کاری این کشور یکی از ویزاهای درخواست در این قاره می باشد.

برای آشنایی بیشتر با دلایل اخذ ویزای کاری آنگولا به جدول زیر مراجعه فرمایید:

دلایلتوضیحات
سفر به خارج از آنگولااتباع کشورهای خارجی که با ویزای کاری به این کشور سفر کرده اند می توانند به خارج از آنگولا سفر کنند.
اقامت دائم آنگولادارندگان ویزای کاری پس از چندین سال کار با ویزای کاری این کشور می توانند برای اقامت دائم آنگولا درخواست دهند.
روند درخواستروند درخواست ویزای کاری بر خلاف اغلب کشورهای آفریقایی بسیار ساده تر است، زیرا از بوروکراسی های اداری پیچیده در روند ویزای کاری خبری نیست.
ویزای اقامت موقت برای الحاق خانوادهدارندگان مجوز اقامت آنگولا می توانند برای ویزای اقامت موقت برای همکاران و خانواده خود نیز درخواست دهند.

مدارک مورد نیاز حین درخواست ویزای کاری آنگولا

یکی از اصلی ترین مراحل در فرآیند درخواست ویزای کاری آنگولا، جمع آوری اسناد و مدارک مورد نیاز برای درخوسات ویزا می باشد. مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای کاری به شرح زیر می باشد:

مدارک مورد نیازتوضیحات
پاسپورتارائه پاسپورت معتبر ملی به همراه کپی از تمام صفحات آن
فرم درخواست ویزامتقاضیان باید فرم درخواست ویزای کاری را تکمیل کرده و در آخر امضا نمایند.
عکسارائه 2 قطعه عکس در اندازه پاسپورت که اخیرا گرفته شده است.
اثبات اقامت در آنگولاشمال قرارداد اجاره کتبی یا سند خرید ملک در آنگولا می شود. اگر ترتیبات اقامت را انجام نداده اید نامه ای بنویسید که در آن توضیح دهید که قصد دارید کجا زندگی کنید.
فرم پیشنهاد استخدامکارفرمای شما در آنگولا باید این فرم را تکمیل کند.

"مدارک

روند اخذ مجوز کار پس از دریافت ویزای کاری آنگولا

یکی از اصلی ترین مراحل برای اتباع کشورهای خارجی که ویزای کاری آنگولا را دریافت کرده اند، اخذ مجوز کاری این کشور می باشد. زیرا تمامی مهاجران که قصد کار در آنگولا را دارند، بدون دریافت مجوز کاری این کشور اجازه کار در آنگولا را نخواهند داشت. روند اخذ مجوز کاری آنگولا بر خلاف اغلب کشورهای آفریقایی مدرن بسیار ساده تر است و روند پردازش آن بین 7 تا 10 روز کاری می باشد. همچنین شرکت استخدام کننده آنگولا موظف به ارائه اطلاعات اساسی در زمینه مجوز کاری آنگولا می باشد.

روند درخواست مجوز کار برای دارندگان ویزای کار به شرح زیر می باشد:

روند درخواست مجوز کارتوضیحات
قرارداد استخدام موقتقرارداد استخدام موقت سندی است که موقعیت شغلی اتباع خاریجی و مدت زمان استخدام آنها را مشخص می کند.
دعوت نامهاین سند باید هدف از ورود اتباع خارجی و مدت و حل اقامت این افراد را مشخص کند. همچنین دعوتنامه تضمین می کند که کارفرما مسئولیت مالی کارمند خارج از کشور را بر عهده می گیرد.
پرداخت مالیاتارائه اسنادی دال بر اینکه آخرین پرداخت های مالیاتی به صورت کامل صورت گرفته است.
گواهی ثبت شرکتارائه کپی صفحه جمهوری دیلی که گواه بر تاسیس شرکت در آنگولا است.

البته لازم به ذکر است که دولت آنگولا قبل از پیوست کردن آنها به درخواست مجوز کار این کشور، باید برخی از اسناد را در سفارت این کشور تایید کنند. در نمودار زیر می تواند روند درخواست مجوز کار آنگولا را طی سال های اخیر مشاهده فرمایید:

روند درخواست مجوز کار آنگولا

شرایط همراهی خانواده برای دارندگان ویزای کاری آنگولا

تمامی افرادی که قصد دریافت ویزای کار را دارند، پس از دریافت این نوع از ویزا می توانند برای همراه داشتن اعضای خانواده تحت تکفل خود اقدام کنند. به طور کلی اعضای خانواده شما می توانند برای پیوستن به شما در آنگولا برای ویزا درخواست دهند. شرایط اساسی جهت همراهی خانواده با ویزای کاری آنگولا به شرح زیر می باشد:

  • همراهی شریک یا همسر ثبت نام شده برای ورود به آنگولا
  • سن متقاضیان باید بالای 24 سال باشد و یا در انتظار یک فرزند باشند یا حداقل 2 سال با هم زندگی کرده باشند.
  • فرزندان متقاضیان باید زیر 18 سال باشند. البته اگز فرزندان شما بالای 18 سال داشته باشند و اگر از نظر مالی آنها را حمایت می کنید می توانند شما را همراهی کنند
  • همراهی کودکانی که در نتیجه مشکلات سلامتی وابسته خانواده خود هستند.

علاوه بر این، برای اینکه بتوانید اعضای خانواده تحت تکفل خود را به همراه خود به آنگولا بیاورید باید سالانه حداقل 975000AOA (کوانزای آنگولا) قبل از مالیات این کشور درآمد داشته باشید. چنانچه تصمیم خود را برای دریافت ویزای کاری آنگولا گرفته اید، می توانید برای اطمینان خاطر بیشتر با مشاوران مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

سوالات پرتکرار ویزای کاری آنگولا

در این بخش به سوالات پرتکرار شما پاسخ می دهیم :

  • روند اخذ مجوز کار پس از دریافت ویزای کاری آنگولا به چه صورت می باشد؟ روند اخذ مجوز بدین گونه است که سن متقاضیان باید بالای 24 سال باشد و یا در انتظار یک فرزند باشند یا حداقل 2 سال با هم زندگی کرده باشند. فرزندان متقاضیان باید زیر 18 سال باشند. البته اگز فرزندان شما بالای 18 سال داشته باشند و اگر از نظر مالی آنها را حمایت می کنید می توانند شما را همراهی کنند. همراهی کودکانی که در نتیجه مشکلات سلامتی وابسته خانواده خود هستند.
  • مدارک مورد نیاز حین درخواست ویزای کاری آنگولا شامل چه مواردی می باشد؟ مدارک مورد نیاز شامل پاسپورت فرم درخواست ویزا، عکس، اثبات اقامت در آنگولا و فرم پیشنهاد استخدام می باشد.
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *