مهاجرت به کشور مونته نگرو

ویزای همراه مونته نگرو

ویزای همراه مونته نگرو

از طرق مهاجرت به مونته نگرو، استفاده از شرایط ویزای همراه مونته نگرو می باشد. شهروندان خارجی می توانند برای چندین نوع ویزا اقدام کنند. با این حال، تعداد افرادی که علاقه مند به گزینه های انعطاف پذیر هستند که آنها را قادر می سازد در یک کشور زندگی کنند و برای کارفرمایان یا مشتریان در سایر نقاط جهان کار کنند. افرادی که علاقه مند به تبدیل شدن به شهروندان موقت دیجیتالی هستند، کشورهای مختلفی را در اختیار دارند که می توانند برای ایجاد تعادل بین سبک زندگی آرام و هزینه های مرتبط با کار از بین آنها انتخاب کنند که مونته نگرو یکی از آنها است که موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می تواند از تجارب گذشته خود، دانش به روز مطلوبی را در اختیار شما قرار دهد.

سیاست های کلی ویزای همراه مونته نگرو

سیاست های ویزای مونته نگرو قوانین و مقرراتی است که خارجیانی که می خواهند به این کشور سفر کنند برای ورود به کشور باید رعایت کنند. آنها نیاز به ویزا دارند که یک سند رسمی مجاز است که به آنها اجازه ورود، زندگی در داخل و خروج قانونی از کشور را می دهد. ویزا عمدتاً روی پاسپورت حامل چسب یا مهر می شود. هر غیر شهروند مونته نگرو برای بازدید قانونی از این کشور باید ویزا داشته باشد. اما این قانون در مورد ملی گرایان متعلق به کشورهای اتحادیه اروپا و کشورهای مختلف دیگر مانند ایالات متحده آمریکا، بریتانیا، استرالیا و کانادا صدق نمی کند. شرایط ویزا برای بازدید از مونته نگرو ممکن است از فردی به فرد دیگر و کشوری به کشور دیگر متفاوت باشد.

اگر ویزای همراه برای بازدید مدنظر باشد، سیاست ویزای مونته نگرو چندین نوع ویزا و مجوز سفر را به مسافری که می خواهد از کشور مونته نگرو بازدید کند ارائه می دهد. مسافران می توانند ویزای خود را برای مقاصد مسافرتی و تجاری دریافت کنند. بازدیدکنندگان مونته نگرو باید ویزای خود را از هر یک از نمایندگی های دیپلماتیک مونته نگرو دریافت کنند تا ویزای کنسولی برای آنها ارائه شود. طبق سیاست ویزا مونته نگرو، مسافران تقریباً از همه کشورها باید برای هر هدفی که می خواهند برای ورود به مونته نگرو درخواست ویزا بدهند. در حال حاضر حداقل 97 کشور در جهان وجود دارند که برای ورود به این کشور نیازی به داشتن ویزا ندارند. چنین ملی گرایان باید پاسپورت داشته باشند و می توانند تا 90 روز بدون ویزا در مونته نگرو اقامت داشته باشند.

سیاست های کلی ویزای همراه مونته نگرو

ویزای همراه موقت و دیجیتال مونته نگرو

ویزای همراه موقت دیجیتال مونته نگرو که از آن تحت عنوان ویزای عشایری دیجیتال نیز یاد می شود یک پروژه در حال انجام است، شهروندان خارجی که مایل به زندگی و کار در این کشور هستند می توانند برای اجازه اقامت اقدام کنند. با در نظر گرفتن اینکه مونته نگرو یک کشور عضو اتحادیه اروپا نیست، اما شهروندان کشورهای عضو می توانند برای اقامت کوتاه مدت یا طولانی مدت در صورت تمایل در اینجا درخواست دهند. یکی از جذاب ترین حقایق نقل مکان به مونته نگرو، اخذ اقامت مالیاتی است، زیرا سیستم مالیاتی این کشور یکی از جذاب ترین سیستم های مالیاتی در اروپا است. با نرخ مالیات شرکتی تنها 9%، فریلنسرها می توانند از اینجا برای مشتریان در سراسر جهان کار کنند، به همین دلیل است که ویزای عشایری دیجیتال می تواند یک راه حل عالی برای آنها باشد.

در جدول زیر، انواع اصلی مجوزهایی وجود دارد که می توان به عنوان یک کوچ دیجیتالی به مونته نگرو مهاجرت کرد:

مراحلتوضیحات
1جازه اقامت موقت برای افرادی که می خواهند بیش از 3 ماه در مونته نگرو بمانند.
2اجازه اقامت طولانی مدت برای کسانی که می خواهند برای مدت نامحدود در اینجا زندگی کنند.
3مجوزهای اقامت مبتنی بر سرمایه گذاری که دارای مزایای مختلفی است.
4کارمندان شرکت های خارجی فعال در مونته نگرو نیز می توانند بر اساس نقل و انتقالات درون شرکتی به اینجا نقل مکان کنند.

انتظار می رود ویزای دیجیتالی عشایری مونته نگرو از دستورالعمل های مشابهی پیروی کند: مدت زمان ویزا محدود شود؛ برای کسانی که متقاضی آن هستند تا شرایط خاصی را برآورده کنند، از جمله اینکه کارفرما یک شرکت غیر مونته نگرو باشد.

قواعد ویزای همراه دیجیتال عشایری مونه نگرو

یکی از مهمترین سوالات مربوط به ویزای دیجیتال عشایری و اجازه اقامت معمولی این است که “تفاوت آنها چیست؟” چندین تفاوت بین آنها وجود دارد که از این میان وکلای مونته نگروی ما موارد زیر را ارائه می دهند: ویزای عشایری دیجیتال یک ویزای مدت محدود برای افرادی است که می خواهند در حالی که برای شرکت ها یا مشتریان مستقر در کشورهای دیگر کار می کنند در اینجا زندگی کنند ویزای دیجیتال عشایری را می توان افرادی دریافت کرد که برنامه کاری انعطاف پذیری دارند و امکان جابجایی زیاد بدون اینکه بخواهند در یک کشور خاص مستقر شوند را دارند.

در مقام مقایسه، اجازه اقامت مونته نگرو به یک شهروند خارجی نیاز دارد که در یک آدرس خاص در اینجا زندگی کند و پس از مدت زمان مشخصی در اینجا مالیات بپردازد. با این حال، یک عشایر دیجیتال اگر متوجه شود که مونته نگرو شرایط زندگی خود را برآورده می کند، می تواند برای اقامت درخواست دهد. تا زمانی که ویزای عشایری دیجیتال مونته نگرو به واقعیت تبدیل شود، از شما دعوت می کنیم با کمک یک اجازه اقامت موقت که با کمک وکلای ما می توان دریافت کرد، زندگی در اینجا چه معنایی دارد.

انواع ویزای مونته نگرو

در اینجا همه انواع ویزاهای مونته نگرو آورده شده است: ویزای ترانزیت فرودگاهی، ویزای ترانزیت، ویزای کوتاه مدت، ویزای طولانی مدت. اگر بخواهیم به تفکیک در مورد هر یک از این ویزاها صحبت کنیم. ویزای ترانزیت فرودگاهی به یک خارجی اجازه می دهد تا برای یک یا چند ترانزیت وارد مونته نگرو شود. با اعتبار 3 ماه صادر می شود. این اجازه را به شما نمی دهد که فرودگاه بین المللی مونته نگرو را ترک کنید، تا زمانی که از ویزای ترانزیت خود فقط برای تغییر پرواز از مونته نگرو به کشور دیگری استفاده کنید. ویزای ترانزیت B برای اتباع خارجی با یک، دو یا چند ترانزیت صادر می شود. اعتبار آن شش ماه است و به شما اجازه می دهد به مدت 5 روز وارد مونته نگرو شوید.

شما باید مدرکی ارائه دهید که نشان دهد ورود شما به کشور دیگری که قصد بازدید از آن را دارید تضمین کرده اید. ویزای کوتاه مدت C به یک خارجی اجازه می دهد تا 90 روز در عرض 6 ماه از مونته نگرو بازدید کند. برای یک یا چند ورودی صادر می شود. ویزای C بیشتر برای گردشگری، جلسات کاری، کنترل های پزشکی و سایر صادر می شود، اگر ویزای کوتاه مدت چند بار ورود به شما داده شود، اعتبار آن یک سال است. شما می توانید برای ویزای کوتاه مدت به صورت فردی یا جمعی اقدام کنید. اگر به صورت جمعی درخواست دهید، اعتبار ویزا حداکثر 30 روز است. درباره مونته نگرو پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله مذکور می باشد.

در شکل زیر، به انواع اشکال صدور ویزای طولانی مدت D برای یک خارجی پرداخته شده است:

انواع ویزای همراه مونته نگرو

مدارک لازم برای صدور ویزای همراه مونته نگرو

برای دریافت eVisa برای کشور مونته نگرو، یک مسافر باید با انجام چند مرحله ساده فرمی را پر کند. فرم آنلاین به سختی زمان زیادی را برای پر کردن نیاز دارد. مسافر باید تصاویر پاسپورت خود را آپلود کند و هزینه ای باید به صورت آنلاین پرداخت شود. ویزای الکترونیکی می تواند هم توسط یک توریست و هم یک فرد تجاری پر شود. برای دریافت ایمیل ویزای eVisa خود، مسافر باید یک شناسه ایمیل معتبر در فرم ارائه کند زیرا این یک سند آنلاین است و برای شخص مورد نظر پست می شود. وضعیت ویزا باید اعطا شود و تنها پس از آن شخص می تواند وارد مونته نگرو شود. اگر فردی با یک کشور توریستی ویزا از این کشور بازدید کند، ممکن است 90 روز در آنجا بماند.

اگر شخصی با ویزا تجاری از کشور بازدید کند، می‌تواند برای مدتی که در نامه توسط سازمانش ذکر شده است در آنجا بماند. کشور مونته نگرو در بدو ورود به کشورهای مختلف ویزا می دهد. ممکن است هنگام ورود به کشور از طریق حمل و نقل هوایی یا آبی در اختیار آنها قرار گیرد. برای آنها یک مزیت وجود دارد زیرا آنها از پرداخت هزینه های ویزای آنلاین معاف هستند زیرا نیازی به ارائه هیچ مدرکی ندارند. افراد متقاضی جهت دریافت ویزای همراه مونته نگرو می توانند امور خود را به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت واگذار نمایند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *