ویزای تحصیلی

ویزای تحصیلی گینه استوایی

ویزای تحصیلی گینه استوایی

ویزای تحصیلی گینه استوایی به شهروندان خارجی این امکان را می دهد که به طور موقت به گینه استوایی مهاجرت کنند تا دوره تحصیلی خود را در این کشور طی کنند. ویزای تحصیلی به دارندگان آن اجازه می دهد تا زمانی که برای کمک به حمایت از خود و افراد تحت تکفل خود، دوره خود را تکمیل کنند (با محدودیت) در گینه استوایی زندگی و کار کنند. ویزای تحصیلی کشور گینه استوایی برای دانشجویان از سراسر جهان قابل اخذ است. در صورتی که می خواهید جهت تحصیل و اخذ ویزای دانشجویی گینه استوایی اقدام نمایید با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

درخواست ویزای تحصیلی گینه استوایی

درخواست ویزای تحصیلی گینه استوایی همچنین مستلزم درخواست مجوز اقامت برای تحصیل است. درخواست ویزا شخصاً توسط شخص ذینفع یا یکی از والدین او در صورتی که خردسال باشد ارائه می شود. همچنین می تواند از طریق یک نماینده معتبر ارائه شود. ویزا نحصیل گینه استوایی باید به اندازه کافی قبل از شروع مطالعات درخواست شود، زیرا این روش مستلزم مشاوره با سایر مقامات است. دفتر کنسولی یک رسید درخواست همراه با کدی را در اختیار شخص ذینفع قرار می دهد که امکان تأیید وضعیت پردازش پرونده را از طریق پیوند فراهم می کند. دفتر کنسولی گینه استوایی ممکن است از متقاضی بخواهد که مدارک مفقود شده را ارائه کند یا اسناد یا داده های اضافی را که برای حل درخواست ضروری است ارائه دهد. همچنین می توانید برای مصاحبه شخصی با متقاضی تماس بگیرید.

شرایط لازم برای اخذ ویزای تحصیلی گینه استوایی

شرایط لازم برای اخذ ویزای تحصیلی گینه استوایی یک نامه پذیرش است که تأیید می کند به متقاضی یک مکان تمام وقت در یک موسسه آموزشی معتبر پیشنهاد شده است باید ارائه شود. همچنین متقاضیان باید بتوانند مدارکی مبنی بر وجود بودجه کافی برای حمایت از خود در کشور نشان دهندو لازم به تایید است که شهریه به طور کامل پرداخت شده است و اخذ بیمه درمانی خصوصی و ارائه مدارک مستند این امر ضروری است. داوطلب باید پس از پایان دوره تحصیلی قصد بازگشت به کشور خود را داشته باشد.

همسر یا شریک زندگی مشترک و کودکان خردسال یا معلول می توانند ویزا برای همراهی دانشجو دریافت کنند و ویزای خانواده دانشجویی اجازه کار را نمی دهد. فعالیت هایی که به شما اجازه می دهد ویزای تحصیلی دریافت کنید را در این بخش خواهیم شمرد. تحصیل در گینه استوایی به صورت تمام وقت در یک مرکز آموزشی مجاز که منجر به اخذ مدرک یا گواهی تحصیل می شود. مطالعات دکترا و فعالیت های آموزشی و برنامه های تحرک برای دانش آموزان در آموزش متوسطه و یا لیسانس در یک مرکز آموزشی یا علمی رسمی شناخته شده نیز موجب اخذ ویزای تحصیلی هستند. کارآموزی غیر کارگری در سازمان ها یا نهادهای دولتی یا خصوصی که نمی توانند در ویزای کارآموزی گنجانده شوند. خدمات داوطلبانه در چارچوب برنامه هایی که اهداف مورد علاقه عمومی را دنبال می کنند.

در نمودار زیر شاهد میزان دانشجویان بین المللی در گینه استوایی هستید:

میزان دانشجویان بین المللی در گینه استوایی

مدارک لازم برای اخذ ویزای دانشجویی گینه استوایی

اصل و کپی گواهی بیمه سلامت دولتی یا خصوصی که با یک شرکت بیمه مجاز به فعالیت در گینه استوایی قرارداد دارد. بیمه باید تمام خطرات بیمه شده توسط سیستم بهداشت عمومی در گینه استوایی را پوشش دهد. در صورتی که متقاضی در یک برنامه داوطلبانه شرکت کند، علاوه بر بیمه درمانی، یک نسخه از بیمه نامه مسئولیت مدنی امضا شده توسط سازمان را نیز ارائه خواهد کرد. متقاضیان جهت مهاجرت به گینه استوایی باید اصل و کپی گواهی سابقه کیفری صادر شده توسط کشور یا کشورهای محل اقامت در 5 سال گذشته را ارائه دهند.

اصل و کپی گواهی پزشکی مبنی بر عدم ابتلای متقاضی به بیماری هایی که ممکن است بر اساس مقررات بین المللی بهداشت سال 2005 عواقب جدی برای سلامت عمومی داشته باشد. در صورت صغیر بودن متقاضی، کپی شناسنامه یا پاسپورت والدین و مدرکی که رابطه را ثابت می کند باید ارائه شود. نسخه اصلی در زمان ارسال درخواست نمایش داده می شود. مجوز نمایندگان قانونی در صورتی که متقاضی صغیر باشد، باید اصل و کپی سند رسمی والدین یا قیم مبنی بر اجازه حرکت صغیر به گینه استوایی و شناسایی شخصی که از خردسال در گینه استوایی مراقبت می کند ارائه شود.

مدارک لازم برای اخذ ویزای دانشجویی گینه استوایی

زمان صدور ویزای دانشجویی گینه استوایی

مدت قانونی تصمیم گیری 1 ماه از روز بعد از تاریخ ارسال درخواست است، اما در صورت درخواست مدارک اضافی یا برگزاری مصاحبه، این مدت ممکن است تمدید شود. ویزا باید شخصاً توسط شخص ذینفع یا نماینده وی در صورت صغیر بودن، بدون نیاز به وقت قبلی، حداکثر ظرف مدت 2 ماه، از روز بعد از تاریخ ابلاغ تصمیم مساعد، پس گرفته شود. در صورت وجود، امتناع از مجوز اقامت برای تحصیل یا ویزا همیشه به صورت کتبی با ذکر دلایلی که بر اساس آن تصمیم گرفته شده است، اطلاع رسانی می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با اخذ ویزای تحصیلی گینه استوایی و ارائه مشاوره کامل همراه و پشتیبان شماست.

سوالات پرتکرار در مورد ویزای تحصیلی گینه استوایی

در انتهای مقاله به سوالات شما در خصوص ویزای تحصیلی گینه استوایی پاسخ داده ایم:

  • مدارک لازم برای ویزای تحصیلی گینه استوایی چیست؟ نامه پذیرش-سوابق تحصیلی-مدارک شناسایی-عکس
  • مراحل اخذ ویزای تحصیلی گینه استوایی چیست؟ ابتدا باید ارسال درخواست و مدارک نامه پذیرش را بگیرید و سپس برای ویزای تحصیلی اقدام کنید.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *