ویزای تحصیلی

ویزای تحصیلی کامبوج

ویزای تحصیلی کامبوج

اگر به دنبال تحصیل با کیفیتی در کامبوج هستید باید ویزای تحصیلی کامبوج را نیز اخذ کنید. اخذ ویزای دانشجویی کامبوج مستلزم اراده مدارک معینی است. شما می توانید توسط اخذ ویزای تحصیلی کامبوج حین تحصیل کار کنید و درآمد کسب کنید. در واقع این کشور برای برخی جذابیت های خاصی دارد و دانشجویان علاقمند هستند تا برای کسب تجارب بین المللی در کامبوج خود را آماده کنند. مهم ترین مدرک برای اخذ ویزای تحصیلی کامبوج ارائه نامه پذیرش است و شما لازم است این مدرک را توسط دانشگاه معتبر در کامبوج اخذ نمایید. در این مطلب در این زمینه بیشتر صحبت خواهیم کرد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای اخذ ویزا و مهاجرت تحصیلی به کامبوج مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

تحصیل در کامبوج

کامبوج از نظر تحصیلات عالی چیزهای زیادی برای ارائه به دانشجویان دارد. با این حال، این کشور دارای دانشگاه های متعددی است که دوره های مختلفی را ارائه می دهند و انتخاب بهترین آنها را دشوار می کند. در کامبوج، وقتی صحبت از موسسات معتبری می شود که دوره های تمام وقت را برای مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می دهند. دانشگاه سلطنتی پنوم پن، دانشگاه پوتیاساسترا و دانشگاه کامبوج 3 دانشگاه برتر کامبوج را رتبه بندی کردند. این دانشگاه ها دانشجویان بین المللی را می پذیرند که مایل به ثبت نام در دوره های تمام وقت با توجه به حوزه تخصصی خود هستند.

دقت کنید که برای تحصیل در کامبوج در هر یک از این دانشگاه های علمی در کامبوج به ویزای تحصیلی کامبوج نیاز دارید. ممکن است گمان کنید که اخذ ویزای تحصیلی کامبوج کمی گیج کننده تر از آنچه به نظر می رسد باشد. اما، بای از ابتدا با اصول اولیه شروع کنید تا بتوانید قدم قدم و مرحله به مرحله این روند را با موفقیت طی کنید. در کامبوج می توانید شرایط خوبی را برای تحصیل پیدا کنید و در واقع این کشور آب و هوای مناسبی دارد و دانشجویان می توانند با نرخ پذیرش تحصیلی مناسب برای آینده تحصیلی امیدوار باشند.

در نمودار زیر شاهد تعداد متقاضیان اخذ ویزای تحصیلی در کامبوج هستید:

تعداد متقاضیان اخذ ویزای تحصیلی در کامبوج

شرایط اخذ ویزای تحصیلی کامبوج

برای تحصیل در کامبوج به ویزای معمولی کامبوج (کلاس E) نیاز دارید. اما شرایط این ویزا این است که شما از قبل برای ویزا (نه آنلاین) و تمدید ویزای دانشجویی پس از ورود به کامبوج اقدام کنید. در این صورت، دانشجویان باید در بدو ورود برای ویزای تحصیلی درخواست دهند و زمان اقامت خود در کامبوج را تا 1 سال افزایش دهند. ثبت نام در هر موسسه آموزشی تعیین شده در کامبوج مستلزم دریافت ویزای ورود از قبل یا ویزای تحصیلی در بدو ورود است. در هر صورت، شما باید شرایط واجد شرایط بودن ویزای تحصیلی کامبوج را داشته باشید در این بخش به آن ها می پردازیم. فقط در صورتی که دانشجوی بین المللی از کشورهای مورد نیاز ویزا هستید، ویزای کامبوج دریافت خواهید کرد. برای دریافت ویزای دانشجویی (ES) در بدو ورود باید تمام  شرایط لازم برای ویزای کامبوج را داشته باشید.

موسسه ای که می خواهید در کامبوج تحصیل کنید باید یک موسسه مجاز باشد. دانش آموزان باید نامه پذیرش از موسسه تعیین شده در کامبوج ارائه دهند. نامه پذیرش ارائه شده باید شامل نام شما، موسسه تحصیلی، دوره تحصیلی و مدت دوره باشد. دانشجویان باید تمام هزینه های قابل پرداخت، از جمله شهریه معتبر برای مدت تحصیل را بپردازند. دانشجویان باید بودجه کافی در حساب خود داشته باشند، که در صورت پیدا نکردن شغل جانبی، آنها را در طول تحصیل حفظ می ‌کند. شما باید فقط از طریق بندر ورودی مجاز وارد کامبوج شوید و به یک بلیط برگشت رزرو شده نیاز دارید. این ثابت می کند که شما پس از اتمام ویزای تحصیلی کامبوج را ترک خواهید کرد. وضعیت سلامتی شما باید پایدار باشد. در صورت وجود پوشش های بیمه درمانی ارائه دهید.

شرایط اخذ ویزای تحصیلی کامبوج

مدارک لازم برای ویزای تحصیلی کامبوج

دانش آموزان باید آماده پیروی از قوانین مهاجرتی کامبوج و همچنین قوانین جامعه باشند. اگر در حین تحصیل نیاز به کار دارید، برای ویزا نیز درخواست خواهید کرد و شرایط ویزای کار کامبوج را برآورده خواهید کرد .دانشجویانی که مایل به تحصیل در کامبوج هستند باید مدارک زیر را ارائه دهند. مدارک هویتی، مانند پاسپورت معتبر یا شناسه مسافرتی دیگر. عکس پاسپورت دیگر لازم نیست. پاسپورت شما به شما کمک می کند تا ویزای تحصیلی را هنگام ورود به بندر ورودی مجاز کامبوج دریافت کنید. ارائه صورت ‌حساب ‌های بانکی و فیش‌های حقوقی برای اثبات ثبات مالی شما و گواهی بیمه سلامت و بلیط رزرو شده به کامبوج و بلیط برگشت باید ارائه شود. اگر قصد دارید در حین تحصیل در کامبوج از فرصت های شغلی استفاده کنید، یک دعوت نامه از قبل لازم دارید.

نحوه درخواست ویزای تحصیلی کامبوج

به نزدیکترین سفارت کامبوج بروید و فرم درخواست ویزای معمولی کامبوج را دریافت کنید. فرم درخواست را با مشخصات صحیح خود تکمیل کنید و تمام مدارک مورد نیاز را مرتب کنید و تمام مدارک مورد نیاز را به فرم درخواستی که تکمیل کرده اید ضمیمه کرده و به سفارت ارسال کنید. هزینه ویزا را پرداخت کنید و منتظر بمانید تا ویزا پردازش شود و پس از آماده شدن ویزای کامبوج را اخذ کنید. هنگامی که ویزا آماده شد، تنها با در دست داشتن گذرنامه معتبر و نسخه پشتیبان از مدارک مورد نیاز، از طریق بندر مجاز وارد کامبوج شوید. هنگامی که به بندر ورودی رسیدید، با ارائه ویزای کامبوج خود را شناسایی کنید. پاسپورت معتبر، نامه پذیرش و دوره تحصیلی. سایر مدارک مورد نیاز قبلی را برای تایید مجدد همراه خود داشته باشید.

افسر مهاجرت مدارک شما را بررسی می کند و آنها را واقعی تایید می کند. سپس قبل از اینکه اجازه ورود به کشور را بدهد به شما مجوز تحصیل می دهد. دانشجویان بین المللی که قصد تحصیل در هر موسسه تعیین شده در کامبوج را دارند نمی توانند به صورت آنلاین برای ویزای تحصیلی اقدام کنند. دلیل این امر این است که ویزای تحصیلی کامبوج تنها در بندر مجاز ورودی هنگام ورود به کامبوج دریافت می شود. با این حال، شما می توانید برای  ویزای توریستی کامبوج به صورت آنلاین (evisa) درخواست دهید، اگر می خواهید برای گردشگری از کامبوج دیدن کنید. ویزای توریستی برای یک بار ورود به مدت 30 روز اعتبار دارد.

در بخش زیر شاهد نحوه درخواست ویزای تحصیلی کامبوج هستید:

نحوه درخواست ویزای تحصیلی کامبوج

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در حوزه مهاجرت تحصیلی و اخذ ویزای تحصیلی کامبوج مشاور شماست.

مهم ترین سوالات ویزای تحصیلی کامبوج

در این بخش به پرتکرارترین سوالات شما پاسخ می دهیم:

  • مدارک لازم برای ویزای تحصیلی کامبوج کدام اند؟ دانش آموزان باید آماده پیروی از قوانین مهاجرتی کامبوج و همچنین قوانین جامعه باشند. اگر در حین تحصیل نیاز به کار دارید، برای ویزا نیز درخواست خواهید کرد و شرایط ویزای کار کامبوج را برآورده خواهید کرد .دانشجویانی که مایل به تحصیل در کامبوج هستند باید مدارک زیر را ارائه دهند. مدارک هویتی، مانند پاسپورت معتبر یا شناسه مسافرتی دیگر. عکس پاسپورت دیگر لازم نیست. پاسپورت شما به شما کمک می کند تا ویزای تحصیلی را هنگام ورود به بندر ورودی مجاز کامبوج دریافت کنید. ارائه صورت ‌حساب ‌های بانکی و فیش‌های حقوقی برای اثبات ثبات مالی شما و گواهی بیمه سلامت و بلیط رزرو شده به کامبوج و بلیط برگشت باید ارائه شود. اگر قصد دارید در حین تحصیل در کامبوج از فرصت های شغلی استفاده کنید، یک دعوت نامه از قبل لازم دارید.
  • نحوه درخواست ویزای تحصیلی کامبوج به چه صورت است؟ به نزدیکترین سفارت کامبوج بروید و فرم درخواست ویزای معمولی کامبوج را دریافت کنید. فرم درخواست را با مشخصات صحیح خود تکمیل کنید و تمام مدارک مورد نیاز را مرتب کنید و تمام مدارک مورد نیاز را به فرم درخواستی که تکمیل کرده اید ضمیمه کرده و به سفارت ارسال کنید. هزینه ویزا را پرداخت کنید و منتظر بمانید تا ویزا پردازش شود و پس از آماده شدن ویزای کامبوج را اخذ کنید. هنگامی که ویزا آماده شد، تنها با در دست داشتن گذرنامه معتبر و نسخه پشتیبان از مدارک مورد نیاز، از طریق بندر مجاز وارد کامبوج شوید. هنگامی که به بندر ورودی رسیدید، با ارائه ویزای کامبوج خود را شناسایی کنید. پاسپورت معتبر، نامه پذیرش و دوره تحصیلی. سایر مدارک مورد نیاز قبلی را برای تایید مجدد همراه خود داشته باشید.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *