ویزای تحصیلی

تحصیل در کامبوج

تحصیل در کامبوج

اگر تحصیلی می خواهید که شما را از بقیه متمایز کند، تحصیل در کامبوج یکی از گزینه برای شماست. با تحصیل در کامبوج شما می ‌توانید دنیا را کشف کنید، فرهنگ جدیدی را تجربه کنید، در یک آموزش در سطح جهانی شیرجه بزنید و برای آینده شغلی جهانی آماده شوید. هیچ چیز فراتر از تجربه بین المللی همه جانبه ای نیست که در حین تحصیل در خارج از کشور در کامبوج به دست خواهید آورد. بیشتر کارآموزان در کامبوج مستقیماً به معابد اطراف سیم ریپ در شمال غربی می‌ روند که محل آنگکور وات معروف است، یا به نقاط تاریخی پایتخت، پنوم پن، با کاخ سلطنتی و تفریحات شبانه پرجنب ‌و جوش. در این مقاله در خصوص تحصیل در کامبوج و دانشگاه و الزامات و مدارک لازم برای تحصیل در این کشور صحبت کرده ایم.

با این حال، این پادشاهی بیش از آنچه که به نظر می رسد، فعالیت های بیشتری برای انجام دارد. در تعطیلات خود این فرصت را خواهید داشت که به سمت شمال به سمت آب و هوای خنک Mondulkiri و Ratanakiri بروید تا کوه ها و آبشارها را پیاده روی کنید. در طول مسیر، از دلفین تقریباً منقرض شده ایراوادی دیدن کنید و فیل ‌های کارگر سابق را در محوطه‌ ای نگهداری کنید. Kingdome تقریباً هر چیزی را دارد که هر کسی بتواند ولخرجی را تجربه کند. همه مقاصد اصلی کشور دارای انبوهی از اپراتورهای تور هستند که می ‌توانند به دانشجویان در سراسر این کشور رنگارنگ کمک کنند و تاریخچه دقیقی از آنچه می ‌بینید را برای شما ارائه دهند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای مهاجرت تحصیلی در کامبوج خدمات کاملی به شما ارائه می دهد.

بررسی تحصیل در کامبوج

چه قصد بازدید از تعداد انگشت شماری از مکان ها را در یک روز داشته باشید یا یک هفته آرام را به کاوش در همه آنها بگذرانید، پرش به معبد در خارج از Siem Reap یک جذابیت واقعی است. از غول بزرگ انگکور وات، بزرگ ‌ترین مکان‌ های مذهبی در جهان، تا معابد جنگلی گم ‌شده‌ای که توسط لورا کرافت معروف شده ‌اند، منطقه‌ای که زمانی قلعه‌ی مستحکم امپراتوری خمرها بود، همه آنها را در خود جای داده است. دانشگاه ها تعدادی سفر در اطراف معابد انگکور ترتیب می دهند که طول آنها متفاوت است. اطلاعاتی در مورد قلب شمال شرقی کامبوج به دست می آورید، جایی که می توانید زندگی در رودخانه بزرگ را کشف کنید.

کایاک سواری در جنگل‌ های سیل‌زده، پیاده‌ روی به سمت مکان ‌های باستانی فراموش ‌شده، یا رو در رو شدن با دلفین تقریباً منقرض شده ایراوادی در نزدیکی کراتی، تورهای بوم ‌گردی تجربه ‌ای مادام ‌العمر به سبک پادشاهی واقعی را ارائه می ‌دهند. آیا می دانستید که قطار بامبو کامبوج شاید یکی از هیجان انگیزترین و غیر متعارف ترین سفرهای قطار در آسیا باشد؟ این قطار که در محافل کامبوج به آن نوری می گویند، به طور کامل از چوب بامبو و چوب ساخته شده است و با موتور بنزینی کامل می شود و می تواند حدود 15 مسافر را در خود جای دهد. اگرچه کامبوج فقط یک خط یک مسیر دارد، قطارهای واقعی بسیار کم هستند، و با سرعت حلزون حرکت می کنند و به شما زمان کافی می دهد تا واقعاً با همسواران خود آشنا شوید. دانشگاه ها می توانند این سفرهای بی نظیر را ترتیب دهند.

مزایای تحصیل در کامبوج

مجموعه معبد انگکور وات یکی از بزرگترین سازه های باقی مانده از دنیای باستان است. این معبد توسط پادشاه سوریاوارمان دوم در قرن دوازدهم در پایتخت سابق امپراتوری خمر که زمانی غالب بود ساخته شد، در ابتدا یک معبد هندو بود که به خدای ویشنو تقدیم شده بود، اما بعداً به یک مکان بودایی تبدیل شد. این بزرگترین نماد غرور ملی کامبوج و به طور طبیعی بزرگترین جاذبه توریستی پادشاهی است و اکثر محققان در اینجا شیفته آن هستند. کامپوت و کپ که زمانی مورد پسند اعضای رژیم استعماری فرانسه بودند، اخیراً شاهد افزایش گردشگری داخلی و خارجی بوده ‌اند و پیشرفت ‌های متعددی در حال شکوفایی بوده ‌اند. کامپوت یک شهر عجیب و غریب در کنار رودخانه و غرق در معماری قدیمی استعماری فرانسه، پایگاهی عالی برای کاوش در حومه اطراف، از جمله پارک ملی بوکور با دوستانتان در حین تحصیل در اینجا است.

مناظر برجسته فراوانی وجود دارد و یکی از بهترین مقاصد کوهنوردی در کشور است. طول مسیرهای پیاده روی متفاوت است و یکی از جذاب ترین راه ها برای کشف مناطق دورافتاده کشور است. این پارک با مساحت 3325 متر مربع در کامبوج واقع شده و علاوه بر جنگل‌ های فوق ‌العاده و رودخانه ‌های پرپیچ ‌وخم، دارای حیات وحش فراوانی از جمله ببر، پلنگ، خرس و گیبون است. شهریه یکی از کمترین هزینه ها در کل منطقه آسیا، به ویژه کامبوج است و برنامه های متعددی به هزینه های فراوان دانشجویان شایسته کمک می کند. همچنین دریافت مجوز کار برای تحصیل در کامبوج بسیار آسان است. دانشجویان بین المللی در کامبوج امکان اخذ بورسیه و کمک هزینه را دارند همچنین می توانید مسکن مقرون به صرفه در کامبوج Kep and Kampot را تجربه کنید.

مزایای تحصیل در کامبوج

 

کمک هزینه تحصیلی در کامبوج

دانشجویانی که به دنبال بورسیه تحصیلی دکترا، بورسیه های کارشناسی ارشد یا بورسیه های کارشناسی برای تأمین مالی تحصیل خود در کامبوج هستند، می توانند آخرین بورسیه های بین المللی برای دانشجویان داخلی و بین المللی اعلام شده توسط دانشگاه ها و دولت های خارجی را بررسی کنند. لیست بورسیه ها از بودجه کامل گرفته تا حمایت محدود یا چشم پوشی از هزینه تحصیل و به عنوان بورسیه های پیشرو برای دانشجویان کامبوج پیشنهاد می شود. دانشجویانی که علاقه مند به تحصیل در کامبوج هستند، فرصت های بورسیه تحصیلی از بودجه فدرال گرفته تا کسانی که در کالج ها و دانشگاه های خصوصی هستند، را دارند. در حالی که برخی از این برنامه ها به شدت رقابتی هستند زیرا رشته تحصیلی ظرفیت کمی دارد. آنها با ارائه سخاوتمندانه بورسیه های تحصیلی قابل توجه یا حتی شهریه کامل به دانشجویان به ویژه افراد محروم، آن را جبران می کنند.

دانشگاه های برتر و مشهور در کامبوج

دانشگاه سلطنتی حقوق و اقتصاد (RULE) قدیمی ترین مؤسسه آموزش عالی در کامبوج است که در سال 1948 به عنوان مؤسسه ملی حقوق، سیاست و اقتصاد تأسیس شد. در سال 1957 با فرمان سلطنتی به دانشکده تبدیل شد و بعداً به دانشگاه تبدیل شد. در سال 2003 دانشگاه Pañāsāstra کامبوج یک دانشگاه خصوصی جدید است که در سال 1997 تاسیس شد و در سال 2000 به وضعیت دانشگاه ارتقا یافت. حتی با وجود اینکه نسبتاً جدید است، این دانشگاه به سرعت در این کشور ارتقا یافته و یکی از بهترین ها محسوب می شود. دانشگاه کامبوج یک دانشگاه خصوصی است که در سال 2003 تحت رهبری مستقیم وزیر نماینده وقت به نخست وزیر کامبوج تأسیس شد. این دانشگاه از سیستم نمره آمریکایی استفاده می کند و همچنین زبان انگلیسی را به عنوان زبان آموزشی دارد.

مؤسسه فناوری کامبوج، همچنین به نام مؤسسه فناوری کامبوج یا به اختصار سالا تکنو شناخته می شود، یک موسسه آموزش عالی در پنوم پن، کامبوج است که دانشجویان را در زمینه علوم، فناوری و مهندسی آموزش می دهد. دانشگاه سلطنتی پنوم پن قدیمی ترین دانشگاه دولتی کامبوج است. این دانشگاه بزرگترین دانشگاه در کشور است که در سال 1960 تأسیس شده است، به این معنی که بیش از 60 سال تخصص در کشور دارد. این دانشگاه دارای شبکه بزرگی از فارغ التحصیلان است.

مدارک لازم برای ویزای دانشجویی در کامبوج

هر تبعه خارجی که قصد ورود به کامبوج برای اهداف تحصیلی را دارد باید برای تسهیل ورود وی به کشور، ویزای کامبوج (در صورت وجود) دریافت کند. دقت کنید فقط از و از طریق بنادر ورودی مجاز وارد کامبوج شوید. ارائه پاسپورت معتبر نیز از بدیهیات محسوب می شود. هدف از ورود به کامبوج و موسسه آموزش را اعلام کنید. پس از ورود به اداره مهاجرت تعیین شده بروید و پاس دانشجویی برای تحصیل در کامبوج دریافت کنید. برای اخذ ویزای تحصیلی در کامبوج نامه پذیرش باید ارائه شود که نشان دهد به متقاضی محل تحصیل تمام وقت در یک موسسه آموزشی معتبر پیشنهاد شده است. ارائه گواهی و نشانه ها تمکن مالی برای گذران زندگی دانشجویی و پرداخت شهریه در کامبوج الزامی است.

ارائه فیش پرداختی شهریه هم جز مدارک برای ویزاست. بیمه درمانی خصوصی باید ترتیب داده شود و مدارک مستند آن ارائه شود. این باید نیت قابل اثبات داوطلب باشد که در پایان دوره تحصیلی خود به کشور خود بازگردد. همه مهاجران در کامبوج باید به قوانین، دستورالعمل ‌ها و تشریفات ملی مهاجرت احترام بگذارند. مطالعه باید فقط از موسسات آموزشی تایید شده و دارای مجوز انجام شود. همچنین ممکن است نامه انگیزه و ریز نمرات و رزومه کاری نیز برای ویزای دانشجویی کامبوج خواسته شود. مدارک شناسایی و پاسپورت معتبر و اثبات محل اقامت نیز لازم است.

در بخش زیر شاهد مدارک مهم برای اخذ ویزای تحصیلی در کامبوج هستید:

مدارک مهم برای اخذ ویزای تحصیلی در کامبوج

زندگی دانشجویی در کامبوج

زندگی دانشجویی در کامبوج شاید در ابتدا برای شما سخت باشد. اگر سعی کنید تحصیل و زندگی را در یک محیط جدید انجام دهید، همراه با دانش قبلی، این یک فرصت هیجان انگیز و منحصر به فرد در زندگی شما خواهد بود. همچنین مهم است که بدانید چگونه در شهرهای جدید بگردید. اگر می‌ خواهید دنیای جدیدی را با زرق و برق بی ‌پایان و تجربه ‌ای مادام ‌العمر کشف کنید، همین امروز درخواست خود را در دانشگاه کامبوج ارسال کنید. هنگامی که به کشوری با سبک زندگی عملکردی متفاوت سفر می کنید، در یک شوک فرهنگی کامل فرو خواهید رفت. جذابیت کامبوج برای بسیاری از دانش آموزان را می توان به عناصر متعددی از جمله غنای طبیعت، فرهنگ عمیق، تنوع دانشگاهیان و عمق ماجراجویی نسبت داد.

یکی از بزرگترین مزایایی که کامبوج باید به دانشجویان خود ارائه دهد، دیدگاه کاملاً جدید در مورد برنامه درسی دانشگاهی و آگاهی شخصی است. برنامه درسی عملی فراتر از کلاس درس در همه زمینه های تحصیلی اهمیت قابل توجهی دارد. این به این دلیل است که در کامبوج، بسیاری از دانش را می توان به راحتی به کار برد، زیرا ما توسط محیط زیست، طبیعت، صنعت و یک ارتباط جهانی احاطه شده ایم. در کامبوج مردم از محیط و فرهنگ تاثیر گرفته اند و شما باید خود را با این مسیر همراه کنید و از تجربیات خود در تحصیل نیز بهره مند شوید تا به راحتی در این کشور به تحصیل و کار بپردازید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در حوزه تحصیل در کامبوج و اخذ ویزا همراه و یاور شماست.

متداول ترین سوالات تحصیل در کامبوج

در این بخش به پرتکرارترین سوالات شما پاسخ می دهیم:

  • کمک هزینه تحصیلی در کامبوج چگونه است؟ دانشجویانی که به دنبال بورسیه تحصیلی دکترا، بورسیه های کارشناسی ارشد یا بورسیه های کارشناسی برای تأمین مالی تحصیل خود در کامبوج هستند، می توانند آخرین بورسیه های بین المللی برای دانشجویان داخلی و بین المللی اعلام شده توسط دانشگاه ها و دولت های خارجی را بررسی کنند. لیست بورسیه ها از بودجه کامل گرفته تا حمایت محدود یا چشم پوشی از هزینه تحصیل و به عنوان بورسیه های پیشرو برای دانشجویان کامبوج پیشنهاد می شود. دانشجویانی که علاقه مند به تحصیل در کامبوج هستند، فرصت های بورسیه تحصیلی از بودجه فدرال گرفته تا کسانی که در کالج ها و دانشگاه های خصوصی هستند، را دارند. در حالی که برخی از این برنامه ها به شدت رقابتی هستند زیرا رشته تحصیلی ظرفیت کمی دارد. آنها با ارائه سخاوتمندانه بورسیه های تحصیلی قابل توجه یا حتی شهریه کامل به دانشجویان به ویژه افراد محروم، آن را جبران می کنند.
  • مدارک لازم برای ویزای دانشجویی در کامبوج به چه صورت است؟ هر تبعه خارجی که قصد ورود به کامبوج برای اهداف تحصیلی را دارد باید برای تسهیل ورود وی به کشور، ویزای کامبوج (در صورت وجود) دریافت کند. دقت کنید فقط از و از طریق بنادر ورودی مجاز وارد کامبوج شوید. ارائه پاسپورت معتبر نیز از بدیهیات محسوب می شود. هدف از ورود به کامبوج و موسسه آموزش را اعلام کنید. پس از ورود به اداره مهاجرت تعیین شده بروید و پاس دانشجویی برای تحصیل در کامبوج دریافت کنید. برای اخذ ویزای تحصیلی در کامبوج نامه پذیرش باید ارائه شود که نشان دهد به متقاضی محل تحصیل تمام وقت در یک موسسه آموزشی معتبر پیشنهاد شده است. ارائه گواهی و نشانه ها تمکن مالی برای گذران زندگی دانشجویی و پرداخت شهریه در کامبوج الزامی است.
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *