ویزای تحصیلی

ویزای تحصیلی فیجی

ویزای تحصیلی فیجی

اگر شما یک دانشجوی بین المللی بالقوه هستید که امیدوار است در فیجی تحصیل کند، باید قبل از شروع ویزای تحصیلی فیجی بگیرید. فیجی یک کشور جذاب و زیبا و خوش آب در اقیانوسیه است. اگرچه کوچک است، اما گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. آنها نه تنها دارای دانشگاه های برتر هستند، بلکه دارای جدیدترین روش های آموزشی و فن آوری های روز هستند که آنها را تحسین می کند و رویکردی همیشه مترقی نسبت به آموزش دارند تا دانشجویانی که از دانشگاه های خود فارغ التحصیل می شوند بتوانند اثر خود را در جهان به جا بگذارند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اخذ ویزای تحصیلی فیجی و یا پذیرش تحصیلی همراه و مشاوره تخصصی به شما ارائه می کند.

مراحل درخواست اخذ ویزای تحصیلی فیجی

مجوزهای دانشجویی فیجی تا 3 سال اعطا می شود اما بسته به طول برنامه شما قابل تمدید است. هزینه آنها 133$ (دلار) است، اما شما همچنین هزینه صدو $85 (دلار) را پرداخت خواهید کرد. ممکن است بین 3 تا 21 روز طول بکشد تا مجوز شما صادر شود، بنابراین بهتر است درخواست خود را به لحظه آخر موکول نکنید. هنگام درخواست مجوز تحصیل فیجی این مراحل را دنبال کنید. مرحله اول پذیرش یک محل دانشگاه است. نامه پذیرش رسمی از موسسه فیجیایی انتخابی خود دریافت کنید و هزینه های ثبت نام را بپردازید. دانلود، چاپ و تکمیل کنیدفرم درخواست مجوز تحصیل: برای داشتن بهترین شانس برای تایید درخواست، باید تمام بخش های فرم را پر کنید. مدارک پشتیبان را جمع آوری کنید.

در کنار فرم درخواست ویزا، باید چندین سند ارائه دهید. می توانید لیست کاملی از آنچه را که نیاز دارید در بخش زیر بیابید. درخواست خود را ارسال کنید و هزینه را پرداخت کنید: aسفارت یا کنسولگری فیجی در کشور شما برای ارسال درخواست خود اگر در کشور شما سفارتی وجود ندارد، می توانید مدارک خود را به یکی از آنها ارسال کنیددفاتر رسیدگی به ویزای فیجی. منتظر تصمیم باشید. وزارت مهاجرت فیجی طی چند هفته نتیجه درخواست شما را به شما اطلاع خواهد داد.

مراحل درخواست اخذ ویزای تحصیلی فیجی

شرایط اخذ ویزای دانشجویی فیجی

زمان رسیدگی به ویزا از 3 روز شروع می شود و می تواند تا 1 ماه برسد، اما متقاضی به طور متوسط ظرف 21 روز کاری تصمیم می گیرد. اگرچه این یک چرخش کاملاً سریع است، اما اگر هر یک از مدارک شما ناقص یا نامشخص باشد درخواست شما به تعویق خواهد افتاد. بنابراین، مطمئن شوید که قبل از ارسال، الزامات را دوباره بررسی کنید. اگر می‌خواهید همسر یا فرزندانتان در فیجی به شما بپیوندند، لازم استدرخواست مجوز مشترک. این مجوزها به افراد وابسته اجازه می دهد تا وارد فیجی شوند و در طول دوره تحصیلی شما با شما زندگی کنند.

مدارک مختلفی از جمله فرم های درخواست، نامه های درخواستی و همچنین گواهی تولد و ازدواج باید ارائه شود. دانشجویان بین المللی اجازه کار در فیجی را ندارند. این واقعا مهم است که این را در نظر بگیرید. تصمیم گیری در مورد یک مقصد تحصیلی در خارج از کشور امری حساس است. رد شدن درخواست شما ناامید کننده است، اما به این معنی نیست که باید رویای تحصیل در خارج از کشور را رها کنید. مقامات فیجی برای شما نامه خواهند نوشت و دلایل رد این درخواست را بیان خواهند کرد. این به شما امکان می دهد تا درخواست اولیه خود را اصلاح کنید و دوباره درخواست دهید. برای اطمینان از موفقیت آمیز بودن درخواست مجدد، باید تمام مدارک مورد نیاز را ارسال کنید. در غیر این صورت، رد دوم برای شما تضمین می شود.

در نمودار زیر شاهد نرخ پذیرش تحصیلی در فیجی هستید:

نرخ پذیرش تحصیلی در فیجی

مدارک لازم برای ویزای دانشجویی فیجی

این ویزا به مدت زمانی که قصد تحصیل در فیجی را دارید بستگی دارد، این دانشجویان همچنین باید از پردیس فیجی برای درخواست به موسسات فیجی منتخب خود استفاده کنند، قبل از اینکه نامه پذیرش را از دانشگاه دریافت کنید و بلافاصله می توانید برای ویزای دانشجویی اقدام کنید. قانون فیجی ایجاب می کند که همه کودکان، صرف نظر از جنسیت، نژاد و نژاد، به آموزش دسترسی داشته باشند که مسئولیت آن بر عهده وزارت آموزش و پرورش است. دولت برنامه‌ های آموزشی از قبیل تدوین سیاست ‌هایی را طراحی کرده است که نیازهای دانش ‌آموزان را برآورده می ‌کند، کیفیت آموزش مربوطه را بالا می‌برد، و دانش‌آموزان را کمتر به بازار کار وابسته می ‌کند اما پس از اتمام دوره می ‌توانند به خوداشتغالی بپردازند.

ضمیمه نکردن مستندات صحیح یک راه مطمئن برای رد درخواست شما است. لیست زیر همه چیزهایی را که باید شامل شود مشخص می کند:

  • فرم درخواست مجوز تحصیل
  • پاسپورتی که حداقل 3 ماه پس از اتمام برنامه شما معتبر باشد
  • یک کپی از صفحه بیوداته پاسپورت شما
  • 4 عکس گذرنامه اخیر از خودتان
  • اعداد و جزئیات پروازهای ورودی و خروجی شما
  • اثبات اینکه شما توانایی مالی برای حمایت از خود را در طول تحصیل دارید
  • یک کپی از شناسنامه شما
  • جزئیات آدرس و ترتیبات زندگی شما در فیجی
  • نامه رسمی پذیرش از دانشگاه شما
  • گزارش پزشکی که طی 3 ماه گذشته صادر شده است
  • گواهی مجوز پلیس از مقامات کشور شما

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در جهت اخذ پذیرش تحصیلی و اخذ ویزای دانشجویی کشور فیجی خدمات و مشاوره کامل و تخصصی ارائه می دهد.

سوالات پرتکرار در باب ویزای تحصیلی فیجی

در این بخش از مطلب به چند سوال شما عزیزان در باب ویزای تحصیلی فیجی پاسخ داده ایم:

  • مراحل اخذ ویزای تحصیلی فیجی چیست؟ آماده کردن مدارک تحصیلی و انگیزه نامه و گواهی زبان انگلیسی و اخذ نامه پذیرش و ارائه درخواست ویزای تحصیلی و مراجعه به سفارت
  • مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیلی فیجی چیست؟ مدارک شناسایی و عکس و نامه پذیرش و محل اسکان و اثبات تمکن مالی از مهم ترین مدارک مورد نیاز ویزای تحصیلی است.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *