ویزای تحصیلی

تحصیل در فیجی

تحصیل در فیجی

تحصیل در فیجی با منطقه زیبا و خوش آب هوا که در اقیانوسیه واقع شده است می توانید تجربه ای لذت بخش و عالی باشد. اگر می خواهید شلوغی شهر را با آرامش طبیعت عوض کنید، فیجی ممکن است تمام رویاهای شما را برای تحصیل در خارج از کشور برآورده کند. این کشور که در جنوب اقیانوس آرام واقع شده است، دارای 9 منطقه با اندازه های مختلف و جزیره های به همان اندازه زیبا است که برای سفر به جزیره های آخر هفته مناسب است. در این مقاله در خصوص تحصیل در فیجی و شرایط و مزایا آن صحبت کرده ایم.

اگرچه دانش ‌آموزان از هر نوع و تحصیلی به همان اندازه از آتشفشان ‌ها، آب ‌های بکر و زندگی جالب فیجی قدردانی می ‌کنند، به ‌ویژه رشته ‌های زیست ‌شناسی از اکوسیستم گرمسیری، صخره ‌های مرجانی لذت خواهند برد، در حالی که مردم ‌شناسان و جامعه‌ شناسان نوظهور مجذوب آداب و رسوم و آداب و رسوم هنوز حاضر و اجتماعی خواهند شد. فیجی یک گزینه فوق العاده برای تحصیل در خارج از کشور برای افرادی است که به دنبال مقصدی هستند که کمی دورتر از مسیر معمولی هستند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با ارائه خدمات و مشاوره تخصصی در حوزه تحصیل در فیجی به سوالات شما پاسخ و شما را راهنمایی می کند.

مزایای تحصیل در فیجی

اگرچه فیجی به‌خاطر گرانی فوق‌العاده معروف نیست، داشتن کمی پول نقد اضافی در جیبتان خوب است. در اینجا چند بورسیه وجود دارد که می تواند کمک کند. کمیسیون آموزش عالی فیجی این دلایل را ارائه می دهد که چرا یک دانشجوی بین المللی ممکن است در خارج از کشور تحصیل کند. کیفیت آموزش توسط اعلامیه آموزش عالی نظارت می شود. هزینه های دوره در مقایسه با سایر کشورهای مشابه رقابتی است. بسیاری از دوره های محبوب ارائه شده است. امکانات تحقیقاتی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دسترس است. مسکن دانشگاهی و همچنین سایر گزینه های مسکن در دسترس است. انگلیسی زبان اصلی در دانشگاه های بزرگ است.

مردم فیجی نسبت به دانش آموزان مهمان رفتار دوستانه ای دارند. دانش آموزان این فرصت را دارند که با ترکیبی وسیع از فرهنگ های دیگر مطالعه کنند. علیرغم سبک زندگی آرام خود، فیجی ‌ها هنوز می‌ دانند که چگونه خود را تغییر دهند، بنابراین انتظار نداشته باشید که مدرسه یک پکیج کامل باشد. در سال 2007، وزارت آموزش فیجیا کمیسیون آموزش عالی را به منظور بهبود کیفیت و استانداردهای آموزش عالی در این کشور به تصویب رساند. دانشگاه های فیجی کاملا شبیه دانشگاه های آمریکا هستند. بسیاری از دپارتمان ها و دوره ها همپوشانی دارند و آموزش به زبان انگلیسی است. با این حال، دانشگاه اقیانوس آرام دارای منابع تحقیقاتی قوی است.

در بخش زیر شاهد مزایای تحصیل در فیجی هستید:

مزایای تحصیل در فیجی

شرایط تحصیل در فیجی

انگلیسی یکی از 3 زبان رسمی فیجی است و از آنجایی که فیجی مستعمره بریتانیا بود و انگلیسی تا سال 1997 تنها زبانی بود که توسط دولت استفاده می شد، توسط بسیاری از مردم صحبت می شود. دو زبان دیگر فیجی که توسط مردم بومی صحبت می شود و هندوستانی با صحبت فیجیایی ها که از نوادگان سرخپوستانی هستند که توسط امپریالیست های بریتانیایی به فیجی فرستاده شده اند. همه دانشگاه ها از زبان انگلیسی به عنوان زبان آموزشی استفاده می کنند، بنابراین موانع زبانی برای تحصیل در فیجی نگران کننده نیست.

دانشگاه‌ ها مسکن ‌هایی به سبک خوابگاهی در محوطه دانشگاه برای دانشجویان دارند. این یک گزینه قابل اعتماد برای تحصیل در خارج از کشور در فیجی است. بسیاری از دانشجویان مسن تر نیز خارج از محوطه دانشگاه در خانه ها یا آپارتمان ها زندگی می کنند. اگر مسکن خارج از دانشگاه پیدا کردید، پیشنهاد می ‌شود که آن را شخصاً بررسی کنید (یا عکس ‌های قابل اعتمادی برای شما ارسال شود) تا مطمئن شوید مانند عکس هاست.

در جدول زیر شاهد رتبه دانشگاه های برتر فیجی هستید:

نام دانشگاهرتبه در فیجیرتبه در اقیانوسیهرتبه در جهان
University of the South Pacific1471819
Fiji National University2504486
University of Fiji35710412

شرایط تحصیل در فیجی

مقاصد محبوب تحصیلی در فیجی

اگرچه از نظر اندازه بسیار بزرگ است (اگر تمام جزایر را جمع آوری کنید)، بسیاری از این مناطق هنوز توسط مردم بومی فیجی ساکن هستند یا دارای زمین های غیر قابل سکونت هستند. دو شهر ساخته شده و شهرهای اصلی برای تحصیل دانشجویان بین المللی، در بزرگترین جزایر فیجی قرار دارند: ویتی لوو. آنها Suva و Lautoka هستند. سووا پایتخت فیجی است و اگرچه از نظر فرهنگی غنی ترین شهر نیست، اما احتمالاً مدرن ترین شهر فیجی است. این محل مقر دولت و همچنین خانه چند باغ گیاه شناسی باشکوه است. دانشگاه اقیانوس آرام جنوبی و دانشگاه ملی فیجی دانشگاه های اصلی سووا هستند، اما دانشکده های پزشکی و پرستاری محبوبی نیز وجود دارد. این شهر همچنین دارای یک زندگی شبانه شلوغ است، جایی که بارها و کلوب ها اغلب تا ساعت 5 صبح باز می مانند حیوانات مهمانی، شاد باشید.

در نمودار زیر شاهد میزان افزایش دانشجویان بین المللی در فیجی هستید:

میزان افزایش دانشجویان بین المللی در فیجی

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در حوزه مهاجرت به فیجی مشاور و پشتیبان شماست.

سوالات پرتکرار در مورد تحصیل در فیجی

در بخش پایانی مقاله تحصیل در فیجی مفتخر به پاسخ گویی سوالات مهم شما می باشیم:

  • فیجی چند دانشگاه خوب برای تحصیل دارد؟ فیجی دانشگاه های متعددی برای رشته های مختلف دارد اما 3 دانشگاه برتر و معروف برای دانشجویان بین المللی وجود دارد.
  • کدام شهر فیجی برای اقامت و زندگی دانشجویی مناسب است؟ شهر سووا که پایتخت فیجی است برای دانشجویان مناسب است.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *