مهاجرت سرمایه گذاری در کره جنوبی

ویزای بازنشستگی کره جنوبی

ویزای بازنشستگی کره جنوبی برای شهروندان خارجی صادر نمی گردد و افراد خارجی میان سال برای مهاجرت به این کشور باید راه دیگری را انتخاب نمایند. روند انتقال به این کشور آسان تر از تصور برخی است. در حالی که کشورهای همسایه مانند ژاپن و چین شرایط وارداتی سختگیری دارند، این کشور به طور کلی اجازه می دهد بیشتر کالاهای خانگی و کالاهایی که قبلا استفاده شده اند و برای استفاده شخصی هستند.

خواه برای کار، تحصیل یا خانواده به این کشور جنوبی نقل مکان کرده باشید، برای اقامت قانونی باید بدانید که چگونه ویزا بگیرید. خوشبختانه این کشور شروع به گشودن مرزهای خود کرده است و هر ساله تعداد بیشتری از خارجی ها را مورد استقبال قرار می دهد. این امر به نوبه خود روند درخواست ویزا را نسبت به گذشته آسان کرده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه درباره نحوه گرفتن ویزای کره برای افراد میان سال خارجی را توضیح خواهد داد.

معرفی ویزای بازنشستگی کره جنوبی

ویزای بازنشستگی کره جنوبی به شهروندان خارجی تعلق نمی گیرد. بنابراین، حتی اگر این کشور تعداد زیادی از مهاجران غربی را به عنوان مقصد بازنشستگی جذب کرده است، شما باید برای راه های جایگزین باز باشید تا بتوانید به مدت طولانی در این کشور بمانید. این کشور ویزای توریستی 3 ماهه را به بیشتر کشورهای غربی ارائه می دهد. بنابراین، شما می توانید 90 روز در این کشور اقامت داشته باشید و پس از آن مجبور به ترک کشور برای شروع اقامت 90 روزه دیگر در ویزای توریستی خواهید بود.

حتی اگر این روش نیاز به برخی برنامه ریزی ها و سفرهای مکرر به خارج از کره دارد، این یک انتخاب محبوب برای بسیاری از مهاجران است. اپراتورهای تور مستقر در این کشور غالبا خدمات ویژه مهاجران خارجی را که قصد تمدید اقامت خود را دارند ارائه می دهند و معمولا مشاوره آنلاین رایگان ارائه می دهند.

اخذ ویزای بازنشستگی کره جنوبی

این کشور به عنوان یکی از قدرت های اقتصادی در حال رشد آسیا، توجه بسیاری از مهاجران غربی را جلب کرده است که به دنبال مقصد مهیج، پایدار و از نظر فرهنگی جالب برای بازنشستگی می باشند. این کشور که هم در شهرهای بزرگ و هم در مناطق روستایی زندگی می کند، مقصد مهیج بازنشستگی برای مهاجران غربی در آسیای شرقی است. از سال 1970 که اقتصاد کره به سرعت گسترش یافت. این کشور به یکی از محبوب ترین کشورهای جهان برای مهاجران غربی تبدیل شده است.

بازار کارمندان ماهر انگلیسی زبان، که بسیاری از آن ها به عنوان معلم در مدارس و دانشگاه های کره جنوبی کار می کنند ، سیستم ویزای کره را تا سطح فعلی “باز” ​​کرده است. امروزه ویزاهای متنوعی برای خارجیانی که قصد کار، تحصیل یا زندگی در این کشور را دارند در دسترس است. متأسفانه، همان طور که قبلا اشاره شد، ویزای بازنشستگی کره جنوبی به شهروندان خارجی ارائه نمی شود. با این وجود خارجی هایی که قصد بازنشستگی در این کشور را دارند، طیف وسیعی از ویزاها را برای انتخاب دارند که شرایط موجود آن ها متفاوت است.

برای درخواست هرکدام از ویزاها باید مدارک زیر را ارائه دهید:

مدارکتوضیحات
فرم درخواستتکمیل و امضاء شده
عکس رنگی1 قطعه به اندازه عکس گذرنامه
گذرنامه اصلیدارای اعتبار بیش از 6 ماه
فتوکپی بیوگرافی گذرنامهصفحه دوم
اصل و فتوکپی ویزاتمبرهای ورود به کشورهای عضو OECD طی 5 سال گذشته
اصل گواهی بانک شخصیشامل نوع حساب، مانده فعلی، تاریخ افتتاح حساب و ADB باشد
صورت حساب بانکینسخه اصلی یا تصدیق شده واقعی صورتحساب های بانکی
کپی شناسنامه شهروند سالخورده

اخذ انواع ویزای کره جنوبی

کلیه کلاس های ویزای این کشور را می توان از کنسولگری ها و سفارتخانه های کره در خارج از کشور درخواست و اخذ کرد. لیست کاملی از سفارتخانه ها و کنسولگری های این کشور را می توان در اینجا یافت. اداره مهاجرت این کشور اطلاعات بیشتری در مورد انواع ویزاهای موجود برای این کشور و شرایط واجد شرایط بودن آن ها ارائه می دهد. برخی از انواع ویزا ممکن است تا 90 روز بیشتر از شرایط ورود استاندارد از داخل این کشور تمدید شود. این مورد برای همه ویزا صدق نمی کند و بسیاری از کلاس های ویزا برای اقامت قانونی دارندگان آن ها در این کشور به سفر به داخل و خارج از کشور نیاز دارند.

با وجود فقدان گزینه های ویزای بازنشستگی کره جنوبی، این کشور مکان مناسبی برای بازنشستگان و خارج از کشور با سرمایه کافی برای سرمایه گذاری در این کشور برای مدت اقامت در این کشور است. این کشور همچنین برای کسانی که به دنبال یک دوره «نیمه بازنشستگی» هستند که در آن به عنوان یک معلم حرفه ای یا نیمه وقت انگلیسی در این کشور زندگی می کنند، یک کشور خارق العاده است. با توجه به وضعیت رو به رشد این کشور به عنوان یکی از قدرت های اقتصادی آسیا، این امکان وجود دارد که کلاس های جدید ویزا با هدف معرفی سرمایه گذاری در کره جنوبی توسط افراد خارجی، در سال های آینده در دسترس باشد. در حال حاضر، ویزاهای کلاس سرمایه گذاری مسلما بهترین گزینه دراز مدت برای بازنشستگی پایدار و مطمئن در این کشور است.

هزینه زندگی در کره جنوبی

هزینه اقامت کره جنوبی به طور کلی بسیار بالا در نظر گرفته می شود و مانند بسیاری از کشورهای آسیایی، مهاجران خارج از کشور نیز با هزینه های بالای ملک روبرو هستند. با این حال، مهاجران باید توجه داشته باشند که قیمت ها با توجه به موقعیت مکانی متفاوت هستند و شهرهای بزرگتر مانند سئول و بوسان نسبت به مناطق روستایی قیمت ملک و هزینه اجاره بسیار بالایی دارند.

در حالی که سئول قبلا از 10 شهر گران قیمت جهان برخوردار بود، طی چند سال گذشته به تدریج سقوط کرده و در نظرسنجی مرسر در موقعیت 22 قرار گرفت که نسبت به سال قبل 3 مکان بهبود یافته است. هنگام مهاجرت به خارج از کشور بسیار مهم است که افراد خارجی بتوانند طرح مشخصی از هزینه هایی را که انتظار دارند با آن روبرو شوند داشته باشند.

نمودار زیر توزیع هزینه زندگی در شهر بوسان یکی از شهرهای مهم کره را نشان داده است:

توزیع هزینه زندگی در شهر بوسان کره جنوبی

علاوه بر هزینه زندگی در این کشور باید عوامل دیگری را نیز مد نظر داشت که عبارتند از:

  • زبان کره ای
  • آب و هوا
  • فرصت های شغلی

همان طور که ذکر شد ویزای بازنشستگی در این کشور برای افراد خارجی صادر نمی گردد و شما باید راه های دیگری برای مهاجرت به این کشور انتخاب نمایید. برای انتخاب برترین راه مهاجرت به این کشور می توانید با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *