مهاجرت سرمایه گذاری در صربستان

ویزای بازنشستگی صربستان

ویزای بازنشستگی صربستان

یکی از کشورهایی که برای بازنشستگی مناسب است کشور صربستان است. برای اخذ ویزای بازنشستگی صربستان شما باید اطلاعات کامل و جامعی داشته باشید. آیا به دنبال مکانی برای تاسیس بانک و لذت بردن از دوران بازنشستگی خود هستید؟ به دنبال برداشتی تازه از فرصت های زندگی خود در صربستان هستید؟ دستورالعمل های زیر برای بازنشستگی در صربستان به شما امکان می دهد به راحتی ساکن شوید و اصول زندگی در این کشور کوچک حیرت انگیز را بدست آورید. هدف این مقاله توضیح جنبه های اصلی اصلی مربوط به نقل مکان در صربستان است. این شامل افتتاح حساب بانکی محلی، اخذ مجوز اقامت و تجزیه و تحلیل هزینه های زندگی در آن است.

صربستان ملتی که به سبک زندگی آرام، مهمان نوازی سخاوتمندانه و فرهنگ جذابش مشهور است، این کشور کوچک محصور در خشکی در مرکز شبه جزیره بالکان واقع شده است. این موقعیت منحصر به فرد به آن اجازه می دهد تا به عنوان نقطه تلاقی بین غرب و شرق عمل کند و از همه استقبال کند و نقاط مقابل را به هم متصل کند. طبیعت زیبا و میراث فرهنگی حفظ شده هم در دشت های شمالی و هم در کوه های جنوبی یک علامت تجاری است و در تمام طول سال گردشگران را به خود جذب می کند. تحولات اخیر صربستان مدرن را به کشوری امن و با ثبات تبدیل کرد، زیرا در انتظار ادغام در اتحادیه اروپا است. به همین دلیل، هزینه های زندگی به طور قابل توجهی کمتر از کشورهای اتحادیه اروپا است، تقریباً با تمام مزایای کشورهای عضو. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت راهنمای شما می باشد.

شرایط زندگی در صربستان

مهاجرت و رسیدن به کشور صربستان به دلیل موقعیت جغرافیایی آن ساده و آسان است. از طریق مسیرهای هوایی، فعالترین مرکز حمل و نقل بین المللی فرودگاه نیکولا تسلا در پایتخت بلگراد است که پروازهای مستقیمی به بیشتر شهرهای اروپا دارد. همچنین افتتاح حساب بانکی در صربستان بسیار آسان است، بدون توجه به یک کارمند عجیب و غریب که کمی انگلیسی صحبت می کند. فقط برای اطمینان، همیشه می توانید یک دوست بومی زبان را با خود به بانک بیاورید. با داشتن 30 بانک در صربستان، مطمئناً شرایط مطلوبی برای افتتاح حساب جدید خود پیدا خواهید کرد. اگر بانکی خاص به افراد غیر مقیم اجازه افتتاح حساب می دهد از قبل بررسی کنید، اگرچه اکثر آنها این کار را می کنند.

برخی از بانک های معروف تر در صربستان عبارتند از:

  • بانکا اینتسا
  • Komercijalna banka
  • بانک UniCredit
  • Raiffeisen Banka
  • Societe Generale

نحوه اخذ ویزای بازنشستگی صربستان

نحوه اخذ ویزای بازنشستگی صربستان

دریافت اجازه اقامت صربستان به روندی نسبتاً طولانی، اما آسان و ارزان نیاز دارد. ابتدا باید ویزای نوع D را که ویزای اقامت موقت است از 90 روز تا یک سال دریافت کنید. اخذ اجازه اقامت روندی است که در مدت زمان تقریباً سه هفته به طور کامل انجام می شود. تنها پس از 5 اجازه موقت متوالی می توانید اقامت دائم صربستان را بدست آورید. یافتن کار در صربستان، افتتاح مشاغلی در اینجا یا ارائه مدرکی درباره درآمد خارجی (به عنوان مثال چک بازنشستگی) روند کار را بسیار ساده می کند. در چند وقت اخیر، دولت صربستان مشوق هایی را فراهم می کند و یارانه هایی را برای افتتاح مشاغل در صربستان فراهم می کند. علاوه بر این، مالیات های شرکت صربستان یکی از کمترین در اروپا است. این امر خصوصاً درصورتی که بخواهید در دوران بازنشستگی خود شغلی را اداره کرده و فعال بمانید، بسیار مناسب است.

در لیست زیر شاهد اسناد لازم برای اخذ ویزای بازنشستگی کشور صربستان را مشاهده می کنید:

  • فرم درخواست VISA تکمیل شده
  • اثبات پرداخت هزینه ها
  • فتوکپی گذرنامه
  • 2 عکس
  • گواهی پزشکی
  • گواهی یا سند دیگر تحصیلات
  • شناسنامه
  • اثبات وسایل پشتیبانی
  • اثبات مالکیت، اجاره نامه یا مبنای دیگر مسکن
  • اثبات خویشاوندی با شهروند جمهوری صربستان یا شهروند خارجی اقامت دائم

هزینه زندگی در صربستان

هزینه زندگی صربستان از کمترین هزینه ها در اروپا است ، که یک مزیت بزرگ برای مهاجران خارجی است که به دنبال محل اقامت خود هستند. هزینه زندگی در صربستان تقریباً نیمی از هزینه زندگی در ایالات متحده یا اروپای غربی است. اجاره در صربستان فقط یک پنجم هزینه ایالات متحده و اروپای غربی است. به دلیل هزینه کم زندگی، بلگراد به یکی از جذابیت های سرمایه گذاری در صربستان تجاری و اقامت تبدیل شده است. صربستان برای مجاورت با اتحادیه اروپا نسبت اصلی سود و سود را ارائه می دهد. هزینه مقرون به صرفه زندگی و موقعیت عالی آن برای سرمایه گذاران و بازنشستگان بسیار جذاب است. قیمت املاک و مستغلات، غذا، سایر هزینه های مواد غذایی، حمل و نقل، همه چیز در صربستان بسیار مقرون به صرفه است. از نظر منطقه ای، صربستان از برخی همسایگان خود مانند مجارستان، کرواسی و رومانی مقرون به صرفه است.

در نمودار زیر شاهد انواع هزینه های زندگی بازنشستگی در کشور صربستان می باشید:

هزینه زندگی بازنشستگی در صربستانبرای درخواست این ویزا و مهاجرت به صربستان، باید یکی از شرایط زیر را داشته باشید:

  1. شما حداقل 5 سال بر اساس اجازه اقامت موقت در صربستان بدون وقفه زندگی کرده اید.
  2. شما حداقل 3 سال با یک شهروند صربستان یا یک تبعه خارجی با اقامت دائم در صربستان ازدواج کرده باشید.
  3. شما یک خردسال هستید که به طور موقت در صربستان با یکی از والدین صربستان یا یک والدین خارجی با اقامت دائم (با رضایت والدین دیگر) اقامت دارید.
  4. شما پیوندهای خانوادگی صربستان دارید.
  5. به دلایل بشردوستانه یا اگر به نفع جمهوری صربستان باشد اجازه اقامت موقت به شما داده شده است.

قوانین صربستان برای ورود و خروج افراد از اروپا و غیر اروپا سیاست های مختلفی را ارائه می دهد. برنامه ریزی برای بازنشستگی فرد نیاز به توجه جدی به آنچه واقعاً مهم است، و نه آنچه فکر می کنید می خواهید. سریع فهمیدیم که از نظر مالی امکان بازنشستگی پیش از موعد من در کانادا وجود ندارد. این کشور اهداف بازنشستگی شما را برآورده می کند که یکی از این اهداف سفرها و بیمه درمانی و دستری به بیمارستان های می باشد.

الزامات اساسی جهت درخواست ویزای بازنشستگی صربستان

اتباع کشورهای خارجی که به دنبال زندگی طولانی مدت و دریافت ویزای بازنشستگی صربستان هستند، باید الزامات اساسی این نوع از ویزا را به طور کامل رعایت کنند. زیرا بدون رعایت این الزامات، متقاضیان اجازه دریافت ویزای بازنشستگی صربستان را نخواهند داشت. الزامات اساسی جهت درخواست ویزای بازنشستگی به شرح زیر می باشد:

الزامات اساسی جهت درخواست ویزای بازنشستگی صربستانتوضیحات
حضور مداوم در صربستانمتقاضیان باید حداقل 5 سال با مجوز اقامت موقت بدون وقفه در صربستان زندگی کرده باشند.
ازدواح با یک شهروند صربستانیمتقاضیان باید حداقل 3 سال با یک شهروند صربستانی یا یک شهروند خارجی با اقامت دائم صربستان زندگی کرده باشند.
پیوند خانوادگییکی از مهمترین اصل ها این است که متقاضیان باید یک پیوند خانوادگی در صربستان داشته باشند.
دلایل بشر دوستانهبه دلایل بشر دوستانه یا اگر به نفع جمهوری صربستان باشد اجازه اقامت صربستان و ویزای بازنشستگی این کشور داده می شود.

مزایای ویزای بازنشستگی صربستان

ویزای بازنشستگی صربستان برای دارندگان آن مزایای بی شماری را به همراه خواهد داشت. به همین جهت است که اغلب اتباع کشورهای خارجی ب دنبال دریافت ویزای بازنشستگی صربستان هستند. از مهمترین مزایای ویزای بازنشستگی صربستان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مزایای ویزای بازنشستگی صربستانتوضیحات
هزینه زندگییکی از اصلی ترین مزایای ویزای بازنشستگی صربستان برای دارندگان آن زندگی در یک کشور کم هزینه خواهد بود. زیرا هزینه زندگی در صربستان بر خلاف اغلب کشورهای اروپایی بسیار مقرون به صرفه است.
فرصت های مختلفویزای بازنشستگی در صربستان فرصت های مالی مختلف مانند میزان مستعمری و پس انداز انباشته و در آخر امکان زندگی در یکی از شهرهای مورد نظر بازنشستگان را فراهم می کند.
موقعیت جغرافیاییموقعیت جغرافیایی صربستان و آب و هوای مساعد این کشور که فارغ از هر گونه آلودگی می باشد از دیگر مزایای این کشور برای دارندگان ویزای بازنشستگی می باشد.

مشورت و کسب اطلاعات از یک منبع یک گام مهم در مهاجرت محسوب می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص تبدیل اقامت به تابعیت در صربستان به شما مشاوره های تخصصی با به روزترین اطلاعات مورد نیاز شما را ارائه می دهد.

سوالات متداول در باب ویزای بازنشستگی صربستان

در بخش پایانی مقاله بر آن شدیم تا به برخی از سوالات شما عزیزان در خصوص ویزای بازنشستگی صربستان پاسخ دهیم. از مهمترین این سوالات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مدت زمان پردازش ویزای بازنشستگی صربستان چقدر است؟ مدت زمان پردازش ویزای بازنشستگی صربستان بسته به ملیت متقاضیان و هدف آنها متفاوت خواهد بود. اما به طور کلی بین 14 تا 30 روز کاری طول می کشد.
  • آیا روند درخواست ویزای بازنشستگی صربستان دشوار است؟ بر خلاف اغلب کشورهای اروپایی، روند درخواست ویزای بازنشستگی صربستان بدون بوروکراسی های اداری پیچیده صورت می گیرد.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *