مهاجرت سرمایه گذاری و ثبت شرکت در اسکاتلند

ویزای بازنشستگی اسکاتلند

ویزای بازنشستگی اسکاتلند

افرادی که به دنبال ویزای بازنشستگی اسکاتلند هستند می توانند این مقاله را مطالعه کنند. اسکاتلند یکی از کشورهای جزو پادشاهی انگلستان است. لذا قوانین مهاجرت آن نیز همانند قوانین بریتانیاست. در هر صورت جهت اخذ اقامت از طریق بازنشستگی در کشورهای پادشاهی انگلستان، نیاز به داشتن منابع مالی زیاد خواهید داشت. شهروندان ایرانی برای اقامت در اسکاتلند از طریق بازنشستگی واجد شرایط نیستند و برای این کار بایستی دارای یک رابطه با شهروندی از این کشور داشته باشند. البته افرادی که دارای سرمایه زیادی هستند می توانند بر اساس سرمایه گذاری و ویزای کار اسکاتلند اقامت این کشور را بدست آوردن. افرادی که دارای اقامت دائم در اسکاتلند هستند و مدت زیادی در این کشور کار کرده اند می توانند از مزایای بازنشستگی اسکاتلند استفاده کنند. تیم کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه درباره این موضوع مطالب را ارائه کرده اند.

مهاجرت از طریق ویزای بازنشستگی اسکاتلند

اسکاتلند یک کشور زیبا در شمال انگلیس مکان های جذاب بسیاری برای بازنشستگی دارد. اکثر اسکاتلندی ها احتمالاً ایده های خوبی در مورد مکان های بازنشستگی در کشور خود دارند. اما حتی یک آمریکایی، فردی از انگلستان یا عضوی از کشورهای مشترک المنافع که در اسکاتلند می تواند بازنشسته شود. مزیت دیگر این است که شما می توانید کم و بیش به همان زبان صحبت کنید. ادینبورگ در ساحل شرقی یک شهر عالی و زیبا با موزه های کلاس جهانی، اماکن تاریخی و رستوران ها است. این یک مکان عالی برای بازنشستگی است و دارای مکان هایی است که برای بازنشستگان تنوع زیادی ایجاد می کند. به دلایل زیادی اسکاتلند کشوری شگفت انگیز برای بازنشستگی است. رستوران ها غذای درجه یک ارائه می دهند، مردم دوستانه هستند و اقتصاد قوی است. هیچ کس نمی تواند خیلی طولانی در اسکاتلند غریبه باشد.

برای مهاجرت به اسکاتلند آب و هوای آن از آنچه تصور می کنید بسیار بهتر است. بارندگی در طی سال بسیار مناسب است. بیشتر ماه ها کمی بیشتر از 11 سانتی متر باران می بارد، اما زیاد سرد نمی شود. دمای هوا در ژانویه تقریباً مشابه پاریس است اما در تابستان به اندازه 5 درجه (سانتی گراد) سردتر است. مردم محلی در طول سال گلف بازی می کنند و پیاده روی می کنند.

مزایا ویزای بازنشستگی اسکاتلند

درباره روادید بازنشستگی اسکاتلند

ایجاد اقامت در اسکاتلند بسته به ملیت شما به سختی برخی کشورها نیست. بازنشستگی در اسکاتلند برای ساکنان انگلیس، مشترک المنافع و اتحادیه اروپا نسبتاً آسان است. حتی اگر این مورد شما نیست، شما می توانید به عنوان بازنشسته مستقل درخواست اجازه اقامت 5 ساله کنید. همچنین می توانید واجد شرایط اقامت شوید. در اینجا پیوند به فرم برنامه افزودنی است. البته این موارد برای شهروندان ایرانی صادق نیست. برای تمدید هزینه قابل توجهی وجود دارد، £3672 (پوند) برای 1 نفر و یک فرد تحت تکفل لازم است. شما همیشه می توانید برای یک ویزای استاندارد درخواست کنید که به طور معمول به شما امکان می دهد تا 6 ماه در انگلستان یا اسکاتلند زندگی کنید (اسکاتلند هنوز بخشی از انگلستان است). در اینجا پیوندی به خدمات مهاجرت به انگلستان وجود دارد.

اسکاتلند جنبش استقلال طلبی فعالی دارد و ممکن است در آینده از انگلستان جدا شود. همچنین می توانید برای اخذ اقامت به عنوان سرمایه گذار با مبلغ 2 میلیون £ (پوند) اقدام کنید.

از ویژگی های ویزای بازنشستگی:

ویژگیشرح
مدت اقامت5 سال
درآمد لازم25000£ (پوند)
مبلغ اضافی برای هر نفر3672£ (پوند)
قابلیت تمدیددارد

مدارک لازم برای ویزای بازنشستگی اسکاتلند

همانطور که گفتیم شهروندان ایرانی برای اخذ ویزای بازنشستگی اسکاتلند واجد شرایط نیستند. اما چنانچه از طریق مهاجرت کاری به اسکاتلند به این کشور رفته اید و اقامت دائم در اسکاتلند را دارید می توانید در این کشور بازنشسته شوید. همچنین برای شهروندان منطقه اقتصادی اروپا و کشورهای اروپایی دریافت ویزای بازنشستگی اسکاتلند امکان پذیر است. مدارک لازم برای اخذ ویزای بازنشستگی اسکاتلند:

  • اثبات درآمد کافی (حساب بانکی، دریافت سود سهام و سایر)
  • بیمه درمانی
  • گذرنامه معتبر
  • چند قطعه عکس رنگی
  • گواهی سلامت
  • گواهی عدم سابقه کیفری
  • مدارک هویتی

مدارک لازم برای ویزای بازنشستگی اسکاتلند

زندگی در اسکاتلند

امکانات پزشکی مدرن و پزشکان بسیار ماهر در اسکاتلند در دسترس است، اما به دلیل تقاضای زیاد، دسترسی به متخصصان پزشکی و پذیرش در بیمارستان ها برای برخی شرایط پزشکی ممکن است منجر به لیست های انتظار طولانی شود. ساکنان انگلستان و منطقه اقتصادی اروپا معمولاً در بیشتر خدمات از خدمات درمانی رایگان برخوردار هستند. برخی دیگر از کشورها توافق متقابل دارند و مجبور به پرداخت هزینه نیستند. اگر اهل کشور دیگری هستید تصور نکنید که بیمه پزشکی شما در اسکاتلند معتبر است (در اینجا Medicare پذیرفته نمی شود). شما باید خرید بیمه درمانی احتمالاً به عنوان بخشی از بسته بیمه سفر خود را در نظر بگیرید. بریتانیا از نظر سیاسی پایدار است و از زیرساخت های مدرنی برخوردار است و دارای امنیت مناسبی است.

وضعیت اقامت برای اهداف مالیاتی اسکاتلند با تعداد روزهایی که در یک سال مالیاتی مشخص در اسکاتلند حضور دارید کنترل می شود. اگر بیش از 183 روز را در یک سال مالیات سپری کنید، به عنوان مقیم در نظر گرفته خواهید شد. یک تمایز پیچیده بین “ساکن” و “ساکن معمول” وجود دارد. همچنین بین محل سکونت در مقابل محل اقامت تمایز وجود دارد. اگر تصمیم به اقامت در اینجا دارید برای تعیین نحوه اعمال قوانین در مورد شما باید با یک متخصص مالیات مشورت کنید.

مقاصد بازنشستگی در Scotland

بسیاری از شهرها و روستاهای کوچک هم در ساحل و هم در حومه شهر وجود دارند که مکان های مناسبی برای بازنشستگی هستند. اسکاتلند برای گلف بازان کاملاً عالی خواهد بود. برخی از زمین های عمومی گلف بزرگ جهان در این شهرها واقع شده اند. پیاده روی و دوچرخه سواری استثنایی است. بسیاری از جزایر وجود دارند که مکان های بازنشستگی آرام و عالی را ارائه می کنند. اسکاتلند دارای روستاها، مناطق و شهرهای زیبا برای بازنشستگی است. مناطق ساحلی به ویژه زیبا هستند. سنت اندروز یک شهر ساحلی باستانی است که دارای زمین گلف بسیار قدیمی و باشگاه گلف سلطنتی و باستانی و محل بسیاری از افتتاحیه ها است. از دیگر شهرهایی که به نظر ما نقاط بازنشستگی بسیار خوبی است می توان به شهرهای زیر اشاره کرد:

  • Moffat
  • Peebles
  • Anstruther
  • Pitlochry
  • و Tobermory

جهت ایجاد استارت آپ اسکاتلند می توانید مطالب مفیدی در این باره در مقاله لینک شده پیدا کنید. همچنین جهت اخذ اقامت کشورهای مختلف و برتر در جهان می توانید از مشاوره با متخصصین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره مند شوید و مهاجرتی عالی داشته باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *