مهاجرت به کشور کانادا

وکیل مهاجرت به کانادا

در سال های اخیر متقاضیان تصمیم به مهاجرت به کانادا را گرفته اند، از این رو افراد به دنبال وکیل مهاجرت به کانادا، برای دریافت مشاوره می باشند. وکیل مهاجرت به کانادا به متقاضیان کمک می کند تا با آرامش و بدون مشکل اقدامات لازم را برای مهاجرت انجام دهند. وکلاء مجرب و حرفه ای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آمادگی دارند تا اطلاعات لازم را دراختیار متقاضیان قرار دهند. با توجه به شرایط فرد بهترین راه مهاجرت را به فرد پیشنهاد دهند. متقاضیان باید به این نکته توجه کنند که با نبود وکیل مهاجرت به کانادا به دلیل عدم آگاهی از قوانین و شرایط این کشور وقت را تلف کرده و مبالغ بسیار زیادی را بیهوده می پردازند.

ویژگی وکیل مهاجرت به کانادا

وکیل مهاجرت به کانادا فردی است که بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاه در آزمون وکالت شرکت می نماید. بعد از گذراندن 18 ماه کار آموزی فرد موفق می شود مجوز وکالت را از کانون وکلاء دادگستری اخذ نماید. برای انتخاب وکیل بهتر است شرایط زیر را مد نظر قرار دهید.

  • وکیل مربوطه باید پروانه وکالت دادگستری داشته باشد.
  • وکیل باید دارای پروانه موسسه حقوقی باشد.
  • وکیل مربوطه باید مجوزی داشته باشد تا توانایی اجرا حقوق بین الملل را داشته باشد.
  • وکیل مهاجرتی باید با قوانین کشور ها و سفارت خانه ها آشنایی کاملی داشته باشد.
  • وکیل باید پیش از شروع کار با متقاضی به توافق برسد.

روش های مهاجرت به کانادا

متقاضیان می توانند از طرق مختلفی به این کشور مهاجرت کنند، وکیل مهاجرت به کانادا به متقاضیان کمک می کند تا نسبت به شرایط بهترین روش را برای مهاجرت انتخاب نمایند. روش های مهاجرت به این کشور به شرح زیر می باشد:

  • مهاجرت از طریق تحصیل در دانشگاه ها و موسسات آموزشی کانادا
  • مهاجرت از طریق کار
  • مهاجرت از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت
  • مهاجرت از طریق تولد فرزند
  • مهاجرت از طریق ازدواج
  • مهاجرت از طریق پناهندگی

:حداقل تعداد متقاضیان به کشور کانادا از طریق روش های فوق در نمودار زیر شرح داده است

حداقل تعداد متقاضیان به کشور کانادا

تحصیل در کشور کانادا

در این بخش طبق بررسی های وکیل مهاجرت به کانادا، متقاضیانی که قصد تحصیل در کانادا را دارند می توانند در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری ادامه تحصیل دهند. جهت اخذ پذیرش از دانشگاه های این کشور باید مدرک مقطع تحصیلی پیشین خود را ارائه نمایید. به عنوان مثال اگر قصد تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد را دارید باید مدرک مقطع کارشناسی را ارائه نمایید. برای تعیین سطح زبان نیاز به ارائه مدرک زبان معتبر می باشد. نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که نباید بین مقاطع تحصیلی فاصله وجود داشته باشد. دانشجویانی که بین مقاطع تحصیلی فاصله وجود داشته باشد موفق به اخذ ویزا تحصیلی نمی شوند.

دانشگاه های این کشور جزء دانشگاه های معتبر و شناخته شده در دنیا می باشند. مدارک اخذ شده از این دانشگاه ها در سراسر دنیا معتبر می باشند. باید بدانید که هزینه های تحصیل در دانشگاه های کشور کانادا با توجه به نوع رشته تحصیلی و دانشگاه متفاوت خواهد بود.

کار و وکیل مهاجرت به کانادا

وکیل مهاجرت به کانادا باید بداند که امکان کار در کانادا برای متقاضیان خارجی وجود دارد. متقاضیان خارجی برای کار در این کشور باید وارد یک سیستم امتیازبندی شوند. رویه این امتیازبندی ها براساس سن، مدرک تحصیلی، سابقه کار، تحصیلات و سایر موارد می باشد. پیشنهاد شغلی نیز از دیگر موارد حائز اهمیت در خصوص امتیازبندی نیز می باشد.

برنامه کارمند و کارگر فدرال برای افرادی در نظر گرفته شده است. براساس تجارب و مهارت قصد مهاجرت دارند. متقاضیان برای این کار باید دارای شرایطی باشند که در ادامه به معرفی آن می پردازیم. فرد باید بتواند از کارفرمای پیشنهادکاری دریافت نماید. متقاضیان باید واجد شرایط برای کار در این کشور باشد.

متقاضی باید گواهی تمکن مالی به دولت این کشور ارائه نماید. همچنین ثابت نماید توانایی مالی جهت پرداخت هزینه های زندگی مربوط به خود و اعضاء خانواده همراه را دارد. متقاضی باید دارای حداقل 12 ماه تجربه کاری در کاری به صورت تمام وقت را داشته باشد. بهتر است متقاضیان به زبان فرانسوی یا انگلیسی برای انجام کارهای تسلط داشته باشند. در طبقه بندی حرفه ای در این کشور مهارت های شغلی به 3 دسته 0، A یا B تقسیم می شود.

سرمایه گذاری و وکیل مهاجرت به کانادا

یکی دیگر از روش های مهاجرت سرمایه گذاری و یا کار آفرینی در این شرکت می باشد. طبق توصیه های وکیل مهاجرت به کانادا، متقاضیان با تجربه که علاقه دارند در این کشور سرمایه گذاری کنند باید بدانند که با اطمینان و خیال راحت می توانند به این کشور مهاجرت کنند. این کشور از سرمایه گذاران و کارآفرینان استقبال می کند. افراد موفق می توانند از طریق سرمایه گذاری و یا ثبت شرکت اقامت دائم کانادا را به اخذ کنند. کشور کانادا درهای پیشرفت را به روی متقاضیان باز گذاشته است. این کشور به دلیل رشد و پیشرفت سریع اقتصادی، پرداخت مالیات کم، هزینه های سرمایه گذاری پایین و کیفیت بالا زندگی کشور مناسبی برای سرمایه گذاری می باشد.

سرمایه گذاری و وکیل مهاجرت به کانادا

تولد فرزند در کانادا

وکیل مهاجرت به کانادا باید بداند که یکی دیگر از روش های مهاجرت، تولد فرزند می باشد. در این کشور تابعیت براساس سیستم خاک به افراد اعطاء می شود. یعنی اگر والدینی تصمیم بگیرند فرزند خود را در این کشور به دنیا بیاورند، فرزند بعد از تولد تابعیت و پاسپورت این کشور دریافت می کند. بعد از دریافت تابعیت فرد از مزایا و خدماتی که برای شهروندان این کشور در نظر گرفته شده است استفاده می کند. همچنین می تواند به صورت رایگان تحصیل کرده و به از خدمات درمانی استفاده کند. اما پدر و مادر طفل تابعیت این کشور را دریافت نمی کنند، تنها می توانند بعد از 18 سالگی فرد اقدامات لازم را جهت اخذ اقامت دائم کانادا انجام دهند.

ازدواج در کانادا

طبق بررسی های وکیل مهاجرت به کانادا، افرادی که قصد دارند از طریق ازدواج به این کشور مهاجرت کنند باید یکی از اقوام درجه یک برای ساپورت و حمایت فرد در این کشور حضور داشته باشد. همچنین فردی که می خواهد از شما حمایت کند باید دارای حق شهروندی کشور کانادا و یا حق اقامت دائم این کشور باشد. متقاضیان باید به مدت حداقل 2 سال دارای اقامت از زمانی که همسر فرد موفق به اخذ اقامت دائم شد، را داشته باشند. متقاضی باید یک رابطه به صورت قانونی با همسر خود داشته باشد. اگر غیر از این موارد باشد اقامت شخصی که از متقاضی حمایت می کند لغو می شود.

مدارکی که باید برای مهاجرت از طریق ازدواج ارائه نمایید به شرح زیر می باشد:

  • ارائه کارت پایان خدمت
  • ارائه پاسپورت معتبر
  • ارائه فتوکپی از کارت PR فرد حمایت کننده
  • ارائه گواهی عدم سوء پیشینه
  • ارائه گواهی معتبر ازدواج که نشان دهد ازدواج به صورت قانونی بوده است.
  • ارائه کارت ملی و یا کارت شناسایی

پناهندگی و وکیل مهاجرت به کانادا

مهاجرت از طریق پناهندگی یکی از روش های مهاجرت غیر قانونی می باشد. طبق گفته های وکیل مهاجرت به این روش از مهاجرت به متقاضیان پیشنهاد نمی شود. زیرا این روش غیر قانونی بوده و خطرات جانی و مالی برای فرد به همراه دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت هیچ گونه خدماتی در این رابطه ارائه نخواهد داد. پیشنهاد می شود جهت مطالعه بیشتر مقاله پناهندگی در کانادا را مطالعه نمایید. همانطور که مطالعه کردید وکیل مهاجرت به کانادا اطلاعاتی در رابطه با مهاجرت به این کشور در اختیار متقاضیان قرار داده است.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *