شرایط مونته نگرو

هزینه زندگی در مونته نگرو

هزینه زندگی در مونته نگرو

هزینه زندگی در مونته نگرو بر اساس استانداردهای مناسبی تعیین شده که بستری برای شهروندان خود جهت زندگی در این کشور فراهم ساخته است. مونته نگرو یکی از کشورهای اتحادیه اروپا است که نسبت به سایر کشورهای اروپایی با نرخ مالیات 9% ، شرایط آسان تری را برای مهاجران فراهم کرده است. از این شرایط می توانند برای سرمایه گذاری در مونته نگرو با هزینه کم و سود بالا به ویژه در بخش املاک استفاده کنند، به همین دلیل سالانه افراد بسیاری مهاجرت به این کشور را انتخاب می کنند.

گزینه های دیگری وجود دارد که برای سرمایه گذاری مناسب هستند، از جمله سرمایه گذاری در ترکیه و سرمایه گذاری در روسیه. پایتخت مونته نگرو پودگوریتسا و زبان آن ها مونته نگرویی، صربی، واحد پول این کشور یورو است. مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت پاسخگو سوالات مرتبط با این حوزه هستند.

اینفوگرافیک هزینه زندگی در مونته نگرو

خرید کالاها در مونته نگرو

تحصیل در خارج از کشور با فرهنگ خرید خوب مفید است. همه می ‌خواهند زمانی را برای کشف بازارها و انتخاب چند چیز برای افزودن به لیست سبد خرید داشته باشند. دوستداران خرید به مونته نگرو، سرزمین زیبایی و صنایع دستی جذاب خوش آمدید. اینجاست که انگیزه خرید شما مورد آزمایش قرار می گیرد. مونته نگرو با مراکز خرید، غرفه ها، مغازه ها و سوپرمارکت های متعدد، مطمئناً نفس شما را بند خواهد آورد. خرید در مونته نگرو یک تجربه منحصر به فرد نسبت به بسیاری از مکان های آفتاب، دریا و شن و ماسه دیگر است. شما یک نگرش دوسوگرایانه با طراوت نسبت به مصرف گرایی افسارگسیخته جهانی پیدا خواهید کرد، به خصوص در غرفه های محلی در فضای باز که مونته نگروها خریدهای عادی خود را انجام می دهند.

غرفه ‌ها از طلوع آفتاب برپا می ‌شوند و تا اوایل بعدازظهر باز هستند، با نمایش ‌هایی از همه چیز، از لباس ‌های ارزان قیمت، کفش، و لوازم جانبی گرفته تا روغن ‌های زیتون محلی، زیتون، و سایر اقلام طبیعی مانند ژامبون و میوه‌ها که دیدن و خرید آن لذت بخش است. مناطق شهر قدیمی در بودوا و کوتور مکان ‌هایی برای بوتیک ‌های مجلل و روزمره هستند که برندهای طراح بومی و بین ‌المللی را در کنار کالاهای تقلبی خود قرار می ‌دهند. خریداران پودگوریتا مرکز خرید خود به نام دلتا سیتی را دارند که مملو از کارآفرینان محلی و همچنین مایک، زارا، مارکس و اسپنسر و دیگر غول‌های کارآفرینی است. این بهترین مفهوم است، اما نمی تواند با جذابیت یا نرخ بازارهای فضای باز کشور مطابقت داشته باشد و هر شهر میزبان تخصص های خاص خود است.

سوغاتی های مونته نگرو

سوغاتی ‌های عالی در این کشور شامل جواهرات زیبای نقره ‌ای و طلایی، تصاویر چوبی حکاکی ‌شده با دست و صنایع دستی دکور خانه و محصولات چرمی مانند کفش و کیف پول است. هنر سنتی شامل گلدوزی، فلزکاری، توری، قلاب بافی و وسایل موسیقی سنتی است. تحولات اواخر قرن بیستم و اوایل قرن بیست و یکم به این نتیجه رسید که بسیاری از صنعتگران به سمت پناهگاه های امن تر رفتند و اکنون تلاش هایی برای جذب هنرمندان قومی به خانه انجام می شود. چندین گالری کوچک در پایتخت و استراحتگاه انتخاب خوبی از نقاشی ها و مجسمه ها را ارائه می دهند. در هر مجموعه بازاری حتما چانه بزنید. این استاندارد است زیرا قیمت ‌ها برای امکان مذاکره مشخص می‌شوند و فروشندگان از شما انتظار دارند که چانه بزنید. اگر به دنبال خرید سوغاتی اصل هستید، توجه داشته باشید که بیشتر سوغاتی ها تقلبی هستند.

شرایط و هزینه زندگی در مونته نگرو

واحد رسمی مونته نگرو یورو است، یکی از عناصر ضروری برای سبک زندگی مناسب در این کشور حساب بانکی تجاری و کارت های بانکی اعتباری است. مونته نگرو کشور مناسبی برای زندگی کردن به دلیل نرخ مطلوب مالیات، کیفیت بالای زندگی و محیط طبیعی عالی است. این کشور در اروپا قرار دارد و جز کشورهای منطقه بالکان است، همچنین به دلیل دسترسی آسان به سایر کشورها مورد توجه علاقمندان زندگی در اروپا قرار گرفته است. مونته نگرو در لیست 10 کشور برتر برای زندگی ارزان در اروپا است، در حال حاضر این کشور در فرایند پیوستن به اتحادیه اروپا قرار دارد. هزینه زندگی در مونته نگرو به همراه اجاره خانه 900$ (دلار) است، تصمیم گیری در مورد زندگی در این کشور تا حد زیادی به اولویت های شخصی هر فرد بستگی دارد.

مونته نگرو دارای 22 شهر است، که در ادامه بهترین شهرهای این کشور از نگاه مهاجران برای زندگی در مونته نگرو اشاره خواهد شد:

بهترین شهرهای مونته نگرو

هزینه ماهانه زندگی در مونته نگرو

مونته نگرو کشوری است که در آن تعادل نسبی وجود دارد، هزینه های زندگی بستر مناسبی برای شهروندان ایجاد می کند، هزینه ها در این کشور شامل:

  • آپارتمان استودیو (اتاق خواب، حمام) 170€ تا 1250€ (یورو)
  • آپارتمان با 2 خواب و حمام مشترک 250€ تا 350€ (یورو)
  • آپارتمان با 2 خواب و حمام 300€ تا 500€ (یورو)
  • آپارتمان مبله کامل 500€ (یورو)
  • آپارتمان کامل و درجه یک 2000€ (یورو)
  • تاسیسات 50€ تا 100€ (یورو)
  • بوجه سوخت 50€ تا 100€ (یورو)
  • حمل و نقل عمومی 0.4€ تا 1€ (یورو)
  • اجاره خودرو در هر ماه 300€ تا 500€ (یورو)
  • مواد غذایی هر 2 هفته برای یک نفر 50€ تا 100€ (یورو)
  • مواد غذایی برای یک زوج 80€ تا 150€ (یورو)
  • برای خانواده 100€ تا 250€ (یورو)
  • رستوران ارزان 5€ تا 10€ (یورو) در هر وعده غذایی
  • وعده های غذایی 3 دوره 15€ تا 30€ (یورو)
  • فست فود 3€ تا 5€ (یورو)

هزینه ماهانه زندگی در مونته نگرو

خرید ملک در مونته نگرو

اگر می خواهید در مونته نگرو زندگی کنید حتما کنجکاو هستید که چقدر در آن جا خرج خواهید کرد، هزینه های شما به شهری بستگی دارد که قرار است در آن جا زندگی کنید. حداقل مبلغ خرید ملک در مونته نگرو برای اخذ اقامت این کشور 60000€ (یورو) است، در نظر داشته باشید تنها با خرید ملک در این کشور اجازه کار نخواهید داشت بلکه باید اخذ مجوز کار در مونته نگرو می توانید از طریق ثبت شرکت، راه اندازی استاپ در این کشور یا داشتن جاب آفر اقدام کرد.

جزییات زیر درباره هزینه خرید آپارتمان در مونته نگرو می باشد:

نوع ملکهزینه به متر مربع به یورو
خرید آپارتمان در مرکز شهر1600000€
خرید آپارتمان خارج از مرکز123750€

در مونته نگرو به علت تقاضای بالای ملک و همچنین گسترش و رونق بخش گردشگری، قیمت مسکن به شکل متعادل افزایش می یابد، اقامت از طریق خرید خانه در مونته نگرو یکی از روش های دریافت اقامت و مهاجرت به مونته نگرو در این کشور است. به عنوان مثال در نیمه دوم سال 2017، قیمت مسکن در مقایسه با سال قبل 4.95% افزایش داشته، البته اگر قیمت ها را متناسب با تورم در نظر بگیریم، می توان گفت که هیچ افزایش قیمتی نسبت به سال گذشته مشاهده نمی شود و در واقع نرخ های ثابت پیشرفت کرده اند.

مالیات و هزینه زندگی در مونته نگرو

مونته نگرو یکی از جذاب ترین سیستم های مالیاتی در اروپا را دارد، هزینه های زندگی در مونته نگرو در مقایسه با هزینه زندگی دومینیکا ایده آل تر است، مالیات در این کشور فقط به 9% از درآمد شخصی تعلق می گیرد، شرکت ها نیز همین نرخ مالیات را پرداخت می کنند. برای اقامت مالیاتی در مونته نگرو، باید اجازه اقامت داشته باشید و 183 روز را در یک سال در این کشور سپری کنید.

بدهی مالیاتی به صورت خودکار زمانی اتفاق می افتد که شما 183 روز در مونته نگرو باشید، بنابراین اگر به عنوان شهروند ایالات متحده هستید و بیش از نیمی از سال را در مونته نگرو کار می کنید، موظف هستید هم به دولت مونته نگرو مالیات بدهید. در پایان شایان ذکر است برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بخواهید تا به صورت کامل و جامع اطلاعات مورد نظر را در اختیار شما قرار دهند.

سوالات متداول در باب هزینه زندگی در دومینیکا

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات متداول در باب هزینه زندگی در دومینیکا می باشیم:

  • شرایط و هزینه زندگی در مونته نگرو چگونه است؟ واحد رسمی مونته نگرو یورو است، یکی از عناصر ضروری برای سبک زندگی مناسب در این کشور حساب بانکی تجاری و کارت های بانکی اعتباری است. مونته نگرو کشور مناسبی برای زندگی کردن به دلیل نرخ مطلوب مالیات، کیفیت بالای زندگی و محیط طبیعی عالی است. این کشور در اروپا قرار دارد و جز کشورهای منطقه بالکان است، همچنین به دلیل دسترسی آسان به سایر کشورها مورد توجه علاقمندان زندگی در اروپا قرار گرفته است. مونته نگرو در لیست 10 کشور برتر برای زندگی ارزان در اروپا است.
  • مالیات در مونته نگرو به چه صورت است؟ مونته نگرو یکی از جذاب ترین سیستم های مالیاتی در اروپا را دارد، هزینه های زندگی در مونته نگرو در مقایسه با هزینه زندگی دومینیکا ایده آل تر است، مالیات در این کشور فقط به 9% از درآمد شخصی تعلق می گیرد، شرکت ها نیز همین نرخ مالیات را پرداخت می کنند. برای اقامت مالیاتی در مونته نگرو، باید اجازه اقامت داشته باشید و 183 روز را در یک سال در این کشور سپری کنید.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *