مهاجرت سرمایه گذاری در سوئیس

نوآفرینی در سوئیس

نوآفرینی در سوئیس

نوآفرینی در سوئیس در تمامی زمینه ها و در تمامی رگه های کار و زندگی جریان دارد و تقویت می شود. در این مقاله این مقاله این محتوا بررسی می شود. سوئیس علاوه بر اینکه به خاطر فوندو پنیر و دامنه های برفی زیبا به خوبی شناخته شده است، به دلیل بخش بانکی و پیشرو بودن در نوآوری های تکنولوژیکی نیز مشهور است.

این کشور که بر اساس شاخص جهانی نوآوری به عنوان مبتکرترین کشور جهان رتبه بندی شده است، فرآیند دیجیتالی سازی خشمگین این کشور از دگرگونی سریع بانکداری و بخش مالی ناشی می شود و یک اکوسیستم قوی مبتنی بر نوآوری ایجاد می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با کادر مجرب خود در زمینه مهاجرت و اخذ ویزا مشاور و راهنمای شماست. می توانید در ادامه مقاله در خصوص نوآفرینی در سوئیس بیشتر مطالعه کنید.

جایگاه نوآفرینی در سوئیس

از نظر دستمزد، استارت آپ ها نمی توانند با شرکت های بزرگ در خوشه های کلیدی صنعت فناوری سوئیس رقابت کنند. با این حال، آنها با ارائه نقش های هیجان انگیز و چالش برانگیزتر در دنیای فین تک، سهم خود را از استعدادهای برتر فناوری تضمین می کنند. علاوه بر این، دولت سوئیس سخاوتمندانه به ساده ‌تر کردن فرآیند استارت ‌آپ ‌ها و کاهش بوروکراسی که به‌طور مداوم بسیاری از استارت‌آپ ‌ها را در اروپا مسدود می‌ کند، کمک می‌ کند. می ‌توانید مقیاس عظیم صنعت فین ‌تک در سوئیس را با تخمینی که %10 از کل تجارت فین‌ تک اروپا در آنجا، عمدتاً در شهر زوریخ واقع شده است، درک کنید. از بیش از 220 شرکت فین‌ تک واقع در سوئیس، بیش از 100 شرکت در صنعت کریپتو و بلاک چین فعالیت می‌کنند که توسعه ‌یافته ‌ترین بخش فین‌ تک را نشان می‌دهد.

سال های اخیر به عنوان سالی شناخته شد که صنعت فین‌تک سوئیس به بلوغ رسید و به عنوان یک محرک مهم نوآوری شناخته شد زیرا استارت‌ آپ‌ ها توانستند در سطوح مختلف به سیستم مالی نفوذ کنند. به ویژه زمانی که بانک ها متوجه می شوند که راه تضمین آینده آنها از طریق اتوماسیون سیستماتیک فرآیندهای تجاری ایجاد می شود. درک صنعت فناوری سوئیس بدون اشاره به خوشه بیوتکنولوژی نیز دشوار است. سوئیس به عنوان یکی از نوآورانه ترین مراکز بیوتکنولوژی در جهان شناخته می شود. شرکت های محلی در بسیاری از بخش ها دارای موقعیت های پیشرو هستند و سرمایه، مشارکت و استعدادها را جذب می کنند. کلید موفقیت طراحی شبکه هایی است که توسط دانشگاه های مشهور و شرکت های بسیار تخصصی و استارت آپ ها هدایت می شوند.

نمونه های نوآفرینی در شهرهای سوئیس

در سال اخیر، صنعت بیوتکنولوژی سوئیس تقریباً 4.8 میلیارد CHF (فرانک سوئیس) درآمد ایجاد کرد، که نشان می‌دهد همچنان مغناطیسی برای سرمایه‌گذاری و سرمایه‌ گذاری تازه است. قطب های فناوری در سوئیس به عنوان پیشرو در صنایع فین تک و بیوتکنولوژی دارای توزیع جغرافیایی و تنوع از نظر تمرکز بر یک فناوری خاص هستند. لوزان، پایتخت منطقه Vaud در سوئیس، به دلیل داشتن شهر انرژی و همچنین به دلیل کیفیت زندگی شناخته شده است. استارت‌آپ‌های مستقر در منطقه Vaud یک اکوسیستم حمایتی و قوی ارائه می‌کنند که به دلیل فرصت‌های مختلف شناخته شده است. 15% از کل استارت آپ های سوئیس از کانتون وود هستند، عمدتاً به این دلیل که اکثر دانشگاه های مهم دارای شرکت های اسپین آف بسیار موفقی هستند. لوزان و دانشگاه‌ های آن به ‌عنوان محرک ‌های کلیدی نوآوری از نظر انرژی و فناوری سلامت تلقی می‌ شوند.

سوئیس همچنین به یک مرکز نوآوری برای بلاک چین تبدیل شده است. کریپتو ولی، که منشا آن در زوگ است، اکنون به یک مرکز جهانی برای توسعه بین المللی در فناوری بلاک چین تبدیل شده است. فناوری بلاک چین در زمینه های مدیریت زنجیره تامین، صنعت بیمه، تامین انرژی و لجستیک استفاده می شود. کانتون واود پیشرو در سرمایه گذاری در فناوری اطلاعات مراقبت های بهداشتی است و استارتاپ های این کانتون بیش از دو سوم کل پول را جذب می کنند. سوئیس تقریباً %3.4 از تولید ناخالص داخلی خود را در تحقیق و توسعه سرمایه گذاری می کند که یکی از بالاترین درصدها در جهان است. این امر باعث می‌شود سرمایه گذاری و ثبت شرکت در سوئیس به پلت ‌فرم‌ های تحقیقاتی عالی ارائه ‌شده توسط دولت تکیه کنند که فرآیند راه ‌اندازی را تسهیل کرده و آشفتگی را در طول سال‌ های شکل‌ گیری استارت ‌آپ ‌ها کاهش می‌ دهد.

مزایا نوآفرینی در سوئیس

استارت ‌آپ‌ ها همچنان تمرکز خود را بر هوش مصنوعی و تحرک افزایش می‌دهند. یکی از ویژگی های قابل تشخیص اکوسیستم زوریخ، ادغام بین دولت، کارآفرینان و نمایندگان سرمایه گذاری خطرپذیر است. راه اندازی نوآفرینی و و کسب و کار در سوئیس در زمان های سختی برای کل بشریت و همچنین اقتصاد جهانی انجام می شود. با این حال، زمان بسیار خوبی برای مثبت اندیشی و کمک به حفظ شتاب در دنیای فناوری در یکی از سریع ‌ترین بازارها است. سوئیس جدا از مناظر بکر، بانک های کارآمد و ساعت های بی نظیرش، خود را به عنوان اقتصاد نوآور شماره 1 در جهان تثبیت کرده است و برای 8 سال متوالی در صدر شاخص نوآوری سازمان جهانی مالکیت معنوی قرار دارد.

نوآورترین اقتصاد جهان کشور سوئیس به شهرت خود به عنوان نوآورترین اقتصاد جهان که با زحمت و شایستگی به دست آورده است افتخار می کند و این کشور با چندین شاخص معتبر در رتبه اول قرار دارد. استارت آپ سوئیس، پویا و جاه طلب، استانداردهای بی عیب و نقصی را برای سایر کشورها تعیین می کند، به ویژه در زمینه نوآوری بسیار رقابتی و همیشه در حال تغییر است. فهرست WIPO که سالانه توسط آژانس مالکیت فکری سازمان ملل متحد تهیه می‌شود، بیش از 125 کشور را در بر می‌گیرد و بر ده ‌ها عامل کلیدی، از جمله ایجاد اپلیکیشن موبایل، سرمایه‌ گذاری در فناوری ‌های دوستدار محیط ‌زیست، هزینه ‌های مربوط به آموزش و تامین مالی برای علمی و فنی استوار است. انتشارات این موفقیت غبطه ‌انگیز در آخرین ویرایش شاخص جهانی نوآوری سازمان ملل متحد منعکس شده است.

در نمودار زیر شاهد نرخ موفقیت نوآفرینی در سوئیس در زمینه های مختلف هستید:

موفقیت نوآفرینی در سوئیس

مهاجرت از طریق نوآفرینی به سوئیس

قانون سوئیس الزام می کند که فعالیت های تجاری برنامه ریزی شده از طریق، به عنوان مثال، یک طرح تجاری، یک شماره مالیات بر ارزش افزوده معتبر، یک ثبت نام حرفه ای، ثبت نام در بیمه های اجتماعی به عنوان کارآفرین خود اشتغال اعلام و اثبات شود. شهروندان غیر اتحادیه اروپا/EFTA باید مجوز C معتبر داشته باشند، شهروند سوئیس باشند تا بتوانند خود را به عنوان خود اشتغال معرفی کنند. شهروندان غیر اتحادیه اروپا EFTA که این الزامات را ندارند باید درخواستی را به مقامات کانتونی مربوطه ارسال کنند. آن‌ ها باید ثابت کنند که شرکت آینده‌ «تأثیر مثبت پایداری بر بازار کار سوئیس خواهد داشت»، عمدتاً به این معنی که شرکت «به تنوع ‌بخشی صنعت خاص اقتصاد منطقه کمک می‌کند، حفظ یا ایجاد چندین برای کارکنان محلی شغل ایجاد می کند.

در جدول زیر شاهد نرخ سود و ضرر در سوئیس در نوآفرینی های سال های اخیر هستید:

سالنرخ سودنرخ ضرر
202143%14%
202238%10%
202340%12%

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه سرمایه گذاری در سوئیس مشاور شماست.

سوالات پرتکرار درباره نوآفرینی در سوئیس

در قسمت زیر سوالات پرتکرار درباره نوآفرینی در سوئیس پاسخ داده شده است:

  • شرایط اخذ ویزای نوآفرینی در سوئیس چیست؟ اثبات تأثیر مثبت پایداری بر بازار کار سوئیس، تاییدیه کانتون برای ثبت شرکت و طرح تجاری
  • بیشترین نرخ موفقیت نوآفرینی در سوئیس در چه زمینه هایی بوده اند؟ هوش مصنوعی، امور مالی، امور گردشگری و امور صنعتی
  • مزیت های نوآفرینی در سوئیس چیست؟ زیرساخت های عالی، شرکت های بین المللی، نرخ بالای موفقیت، مهد استارت آپ
  • بهترین شهرهای سوئیس برای استارت آپ کدامند؟ زوریخ، بازل، لوزان، زوگ و ژنو
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *