مهاجرت سرمایه گذاری در اروگوئه

نوآفرینی در اروگوئه

نوآفرینی در اروگوئه

نوآفرینی در اروگوئه یکی از اقدامات دولتی و یکی از برنامه های مدون این کشور است که آن را در یک فضای بین المللی هم پیگیری می کند. مسلماً اوروگوئه مدعی اصلی تاج ” سوئیس قاره آمریکا ” است که فقط کاستاریکا را به این مقام رسانده است، اروگوئه در نگاه اول یک کشور کوچک و دست کم گرفته است. کل منطقه این کشور دارای مراقبت های بهداشتی جامع، زیرساخت های فوق العاده و حقوق رقابتی است.

اروگوئه علاوه بر اینکه مکانی دلپذیر و راحت برای شهروندان مغرور خود است، مکانی ایده آل برای انجام یک تجارت است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت و سرمایه گذاری در اروگوئه مشاور شما می باشد. در ادامه این مقاله در خصوص شرایط نوآفرینی در اروگوئه و اخذ ویزا توضیح خواهیم داد.

جایگاه نوآفرینی در اروگوئه

این مکان که بین بازوهای قدرتمند آرژانتین و برزیل قرار دارد، مکانی عالی برای عرضه محصولات به سواحل زیبا و کافه های بوتیک مونته ویدئو است. اروگوئه همچنین به عنوان یک پیشرو در بخش ‌های مبتنی بر خدمات ظاهر شده است و مرزها را در طول مسیر در مورد آنچه نوآوری و پایداری می‌تواند به دست آورد، دوباره تعریف می‌کند. اخذ اقامت اروگوئه از طریق ویزا یک فرآیند اداری است که در صورت تمایل یک خارجی برای اقامت موقت یا دائم در اروگوئه در اداره ملی مهاجرت Oficina Nacional de Migración انجام می شود. اجازه اقامت به شما اجازه می دهد تا به طور قانونی در اروگوئه کار کنید. اقامت دائم در اروگوئه را فقط می توان به کسانی اعطا کرد که در این کشور زندگی می کنند و می توانند نشان دهند که مدت زمانی را در این کشور گذرانده اند (بیش از 2 سال).

رشد خدمات دانش بر بخش مهمی از به اصطلاح «اقتصاد دانش» است. چنین خدماتی لزوماً توسط تحقیق یا علم هدایت نمی‌شوند، بلکه اغلب توسط قابلیت ‌های نوآوری آن ‌ها هدایت می‌شوند. آنها تمایل به استخدام کارکنان حرفه‌ای دارند. نوآفرینی یک بخش رشد است، نوآفرینی و استارت‌ آپ اروگوئه به شما امکان می‌دهد در استارت ‌آپ ‌های امیدوارکننده سرمایه‌گذاری کنید. آژانس نوآوری اروگوئه سرمایه گذاران خارجی را تشویق می کند. یک روند جدید سرمایه گذاری در این کشور است که بسته به موقعیت مکانی آنها می تواند بسیار سودآور باشد. می توانید برای نوآفرینی در بخش های مختلف که دراروگوئه برجسته است، سرمایه گذاری کنید. توجه داشته باشید که گمانه زنی های زیادی در مورد امتیازات وجود دارد.

در جدول زیر شاهد امتیازات نوآفرینی در اروگوئه هستید:

معیارامتیاز
زبان اسپانیایی20
تخصص در ایده30
استخدام افراد اروگوئه20

مدارک لازم برای اخذ ویزای نوآفرینی اروگوئه

مدارک لازم برای اخذ ویزای نوآفرینی اروگوئه

در طول زمان پردازش، توصیه می شود حداقل 6 ماه در داخل کشور سپری شود. زمان پردازش در حدود 12-18 ماه اجرا می شود. پس از ارسال درخواست، بدون در نظر گرفتن اینکه آیا وضعیت اقامت اعطا شده است یا خیر، مجاز به سپری کردن مدت زمان نامحدودی در کشور هستید. اروگوئه سیاست ‌های بسیار مناسبی برای مهاجرت دارد و افراد می‌توانند با ویزای توریستی وارد این کشور شوند و به طور کلی در صورت داشتن شرایط می‌توانند این ویزای کاری یا تجاری را تبدیل کنند. برای اخذ اقامت اروگوئه باید شخصاً در Dirección Nacional de Migración در مونته ویدئو درخواست دهید.

الزامات کلی برای هر نوع برنامه به شرح زیر است:

  • یک عدد عکس در اندازه پاسپورت
  • فتوکپی و اصل شناسنامه
  • تاریخ دقیقی که فرد در آن وارد کشور شده است
  • گواهی سلامت صادر شده توسط وزارت بهداشت اروگوئه
  • گواهی ترخیص پلیس از کشور مبدا شما
  • گواهی تولد و/یا ازدواج
  • کارت ورود/خروج
  • اصل و کپی پاسپورت شما
  • الزامات معیشتی گواهی با توجه به فعالیت های انجام شده متفاوت است
  • اعتبار قصد اقامت در کشور

ویزا برای اخذ اقامت اروگوئه

برای اقامت در اروگوئه انواع مختلفی از ویزاها را به اتباع خارجی ارائه می دهد، از جمله موارد زیر: الف) اقامت موقت و ب) اقامت مرکوسور و ج) اقامت قانونی قطعی و د) اقامت برای خارجیان بازنشسته یا مستمری بگیران. ویزای کار اروگوئه هم یکی از ویزاهای مهم در این کشور محسوب می شود. اروگوئه بخش خدمات شلوغی دارد. تمام مدارک خارجی باید به زبان اسپانیایی (زبان ملی اروگوئه) ترجمه شده باشند. همچنین اگر به دنبال نقل مکان یا داشتن یک وکیل مهاجرتی هستید که می تواند در ترجمه و کمک به مهاجرت شما کمک کند، ممکن است خودتان کمی اسپانیایی بدانید. مراحل اخذ اقامت اروگوئه به صورت آنلاین شروع می شود، اطلاعات درخواستی اضافه می شود، قرار ملاقات تعیین می شود و هزینه ای پرداخت می شود. سیستم وب شروع رویه و دو شماره تراکنش را تأیید می کند.

یک شناسه GUID که به وسیله آن شهروند می تواند به درگاه نظارت دسترسی داشته باشد و رویه آن را شناسایی کند و دوم شناسه پردازش ساده که توسط آن می توان رویه آن را شناسایی کرد. سپس باید در روز و ساعت تعیین شده در ابتدای درخواست در اداره ملی مهاجرت ارائه شود. پس از صدور سند، از طریق ایمیل تماس با آنها ارتباط برقرار خواهد شد. پس از ثبت اسناد مربوطه، باید برای پردازش کارت شناسایی اروگوئه به اداره ملی شناسایی مدنی Dirección Nacional de Identificación Civil مراجعه کنید، که تا تایید قطعی گذرا اعطا خواهد شد. برای شروع فرآیند باید شخصاً این کار را انجام دهید. سپس از طریق وکالتنامه ای که توسط دفتر اسناد رسمی تأیید شده است، می توانید به شخص ثالث (معمولاً وکیل محلی) اجازه انجام کلیه مراحل لازم را بدهید.

استارت آپ اروگوئه هم رابطه نزدیکی با نوآفرینی در اروگوئه دارد که می توانید به آن توجه کنید:

رابطه استارت آپ اروگوئه با کارآفرینی

مراحل نوآفرینی و اخذ اقامت در اروگوئه

از ابتدای روند، تقریباً 1 سال طول می کشد تا اقامت قانونی قطعی به دست آید و با صدور گواهی مهاجرت به اداره ملی شناسایی مدنی ارائه شود تا شناسنامه به عنوان مقیم قانونی پردازش شود. هر 3 سال یکبار تمدید می شود. قانون اروگوئه چندین گزینه را برای کارفرمایان اتباع خارجی فراهم می کند. الزامات، زمان پردازش، واجد شرایط بودن استخدام، و مزایای اعضای خانواده همراه بر اساس طبقه بندی مجوز کار متفاوت است. 2 دسته اصلی مجوز کار در اروگوئه وجود دارد: (1) اقامت موقت اجازه کار برای 2 سال را می دهد و می تواند یکبار برای 2 سال دیگر تمدید شود. (2) اقامت دائم اجازه می دهد تا یک دوره کاری بیش از 4 سال ادامه یابد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه سرمایه گذاری در اروگوئه مشاور و پاسخگوی شماست.

یکی از اقدامات دولتی و یکی از برنامه های مدون این کشور است که آن را در یک فضای بین المللی هم پیگیری می کند. مسلماً اوروگوئه مدعی اصلی تاج ” سوئیس قاره آمریکا ” است که فقط کاستاریکا را به این مقام رسانده است، اروگوئه در نگاه اول یک کشور کوچک و دست کم گرفته است. کل منطقه این کشور دارای مراقبت های بهداشتی جامع، زیرساخت های فوق العاده و حقوق رقابتی است. اروگوئه علاوه بر اینکه مکانی دلپذیر و راحت برای شهروندان مغرور خود است، مکانی ایده آل برای انجام یک تجارت است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت  کار در اروگوئه مشاور شما می باشد.

سوالات پرتکرار درباره نوآفرینی در اروگوئه

در بخش زیر سوالات پرتکرار درباره نوآفرینی در اروگوئه پاسخ داده شده است:

  • شرایط اخذ ویزای نوآفرینی در اروگوئه چیست؟ ارائه طرح تجاری و مورد تایید و ثبت شرکت در اروگوئه
  • مدارک لازم برای اخذ ویزای نوآفرینی در اروگوئه چیست؟ فتوکپی و اصل شناسنامه، تاریخ دقیق ورود به اروگوئه، گواهی سلامت صادر شده توسط وزارت بهداشت اروگوئه، گواهی ترخیص پلیس، گواهی تولد و یا ازدواج، کارت ورود و خروج، اصل و کپی پاسپورت  و الزامات معیشتی گواهی
  • نرخ رشد نوآفرینی و استارت آپ در اروگوئه چقدر است؟ نرخ رشد نوآفرینی و استارت آپ در اروگوئه در سال 2022 به ترتیب 28% و 33% می باشد.
  • امتیازات لازم برای نوآفرینی در اروگوئه به چه صورت است؟ زبان اسپانیایی 20 امتیاز، تخصص در ایده 30 امتیاز و استخدام افراد در اروگوئه 20 امتیاز
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *