مهاجرت تحصیلی کویت

موسسه های کاریابی در کویت

درباره موسسه های کاریابی در کویت

استفاده از موسسه های کاریابی در کویت می تواند در زمینه یافتن کار در کشور کویت کمک کننده باشد. برای مهاجرت کاری به کویت نیاز به حامی است. و بدون حامی و نامه حامی حتی در صورت داشتن پیشنهاد کاری نمی توانید به این کشور مهاجرت کنید. برخی از موسسات کاریابی در کویت می توانند به عنوان حامی عمل کنند و یا با توافقات منجر شوند کارفرما حامی شما شود. در هر صورت موسسه های کاریابی در کویت می توانند توانایی جستجوی کار شما را افزایش دهند و در این زمینه شانس شما را افزایش دهند.

صادقانه بگویم، پیدا کردن کار در کویت برای شهروندان ایرانی کاری بسیار دشوار است چرا که کویت علاقه مند به استخدام نیروی داخلی است و کم تر ویزای کاری به شهروندان ایرانی می دهد. لذا برای مهاجرت کاری به گزینه های بهتر و آسان تری می توانید با مشاورین و وکلای ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این خصوص صحبت داشته باشید.

موسسه های کاریابی در کویت و روش های کاریابی

برای مهاجرانی که کویت را مکانی برای کار می دانند، موارد خاصی وجود دارد که باید آنها را بخاطر بسپارید تا هنگام ورود به این کشور درگیری های شغلی نداشته باشید. برخی از این موارد شامل نحوه کار، قانون کار، اینکه چگونه می توانید شغل مناسب خود را بدست آورید، از کجا می توانید برای کار جستجو کنید و سایر مواردی که مربوط به اشتغال شما در آینده است. حدود %70 از جمعیت کویت خارجی هستند، به همین دلیل تعجب آور نیست که اکثر مهاجران این کشور را به عنوان محل کار خود انتخاب می کنند. همچنین، دولت غیر کویتی ها را برای کار در اینجا جذب می کند تا بتواند تقاضای اشتغال را برطرف کند.

بیشتر شهرهای محل اقامت مهاجران شامل شهرهای:

  • کویت
  • آل احمدی
  • هاوالی
  • و سایر مکان های اقتصادی و اداری در این کشور است.

اگر شخصی هستید که سعی در یافتن راهی برای دستیابی به فرصت شغلی عالی در کویت دارید، در اینجا روش های مختلف کاریابی در کویت اشاره شده است:

روش های مختلف کاریابی در کویت

معرفی موسسه های کاریابی در کویت

چنانچه به دنبال یافتن کار در کویت هستید می توانید به دنبال شغل در وبسایت جستجوی شغل محبوب و به طور خاص در بازار کار کویت باشید. برای شروع، سعی کنید از روش معمول جستجوی کار استفاده کنید. استفاده از لیست های مشاغل آنلاین، موتورهای جستجوی شغل محلی و برخی از مواردی که برای صنعت نفت مشخص شده اند.

برای کمک به شما در جستجوی شغل در کویت راحت تر، در اینجا شرح مختصری از پورتال هایی که می توانید استفاده کنید آورده شده است.

موسسه کاریابی در کویتشرح
Indeed Kuwaitیک موتور جستجوی محبوب که به طور خاص برای متقاضیان کار کویت طراحی شده است.
Gulf Naukriاین موتور بخشی از گروه Infoedge در هند است.
Gulf Talentمی توانید از این پورتال برای جستجوی کار در خاورمیانه استفاده کنید.
Kuwait Jobsاین یک موتور جستجوی محلی است و بیشتر توسط افراد محلی در کویت استفاده می شود.
Work Circle Gulfاین موتور جستجوی دیگری است که در آن می توانید در سراسر خلیج کار پیدا کنید.

اصول یافتن شغل مناسب برای شما این است که متناسب با مهارت های حرفه ای خود انتخاب کنید. به خاطر داشته باشید که جستجوی کاری که نیاز به مهارت هایی دارد که شما ندارید فقط اتلاف وقت است. به یاد داشته باشید که قبل از اقدام به کار مورد نظر خود ابتدا از صلاحیت و مدارک خود بدانید. علاوه بر اینها نیز در لیست زیر می توانید نام برخی دیگر از سایت های کاریابی را مشاهده کنید:

  • Bayt.com
  • 1kuwaitjobs.com
  • Monstergulf.com
  • Drjobs.ae
  • Totaljob.com

مشاغل پرتقاضا در کویت

اگر می خواهید شغل خوبی در کویت داشته باشید، ارزش یک کار را دارد این است که یکی از موقعیت های مورد تقاضا را در این کشور کسب کنید. در اینجا برخی از جای خالی های محبوب آورده شده است:

  • مدیران حساب های خارجی معمولاً توسط شرکت های صادراتی استخدام می شوند.
  • حسابرسان خارجی معمولاً توسط بانک ها و سایر شرکت های بخش مالی استخدام می شوند.
  • کارگران نگهداری یک تقاضای دائمی در بخش نفت کویت هستند.
  • کارگران انبار یک تقاضای معمول در صنعت نفت و سایر خرده فروشی های محلی است.
  • برای کسانی که می توانند با لیفتراک یا بالابر کار کنن، موقعیت های عالی در اینجا در انتظار شما هستند.
  • معلمان یکی از مشاغل پر تقاضا در کویت هستند. مدارس و دانشگاه های بین المللی معمولاً معلمان انگلیسی زبان استخدام می کنند.
  • اگر مدرک تدریس دارید و می توانید به زبان انگلیسی صحبت کنید، کویت شاید مکان مناسب شما باشد

همچنین می توانید هر سال لیست مشاغل مورد نیاز کویت را بررسی کنید.

درباره موسسه های کاریابی در کویت

درباره موسسه های کاریابی در کویت

موسسه های کاریابی در کویت یا نمایندگان استخدام نقش عمده ای در استقرار کارگران در مشاغل مختلف در کویت دارند. با توجه به فاصله کویت و کشورهایی که بسیاری از کارمندان منطقه را تأمین می کنند، لازم است نمایندگان به عنوان واسطه عمل کنند. مشاوران خصوصی استخدام و سرمربیان در کشورهای غربی (و به ویژه در لندن و نیویورک) با بیشتر مشاغل مدیریتی در کویت سر و کار دارند، در حالی که موسسه های کاریابی در فیلیپین، هند (به ویژه بمبئی)، سریلانکا، کره و تایلند بیشتر تعداد عظیم کارگران شاغل در پروژه های ساخت و ساز کویت را تأمین می کند. موسسات تمایل دارند در زمینه های خاصی از کار تخصص داشته باشند، به عنوان مثال:

  • پرسنل پزشکی و پرستاری
  • حسابداران
  • مدیران ساخت و ساز
  • کارکنان اجرایی و اداری
  • مهندسی و مشاغل فنی

هزینه نمایندگی و مشاوره توسط کارفرما و بدون پرداخت هزینه کارمندان پرداخت می شود. حق الزحمه معمولا درصدی از حقوق سالانه است که در بیشتر مشاغل از 10% تا %20 متغیر است اما برای مشاغل با حقوق بالا کمتر است. موسسات کاریابی در کویت گاهی اوقات برای قرار دادن افراد خارج از کشور در کار موقت یا برای همسران که مایل به کار محلی هستند استفاده می شوند. مقررات بی شماری برای کنترل شغل همسران وجود دارد و ویزاهای کار جداگانه مورد نیاز است. در صورت تغییر شغل در خارج از کشور، از عوامل محلی نیز استفاده می شود. با این حال، این امر غیر معمول است، زیرا مهاجران معمولاً طبق قرارداد به کویت فرستاده می شوند و تغییرات شغلی توسط کارفرمایان محدود می شود.

خدمات استخدام و موسسه های کاریابی در کویت

کویت معادل مراکز شغلی سازمان یافته ملی در کشورهای غربی ندارد و مسئولیت رسیدگی به امور مربوط به وزارت کار و امور اجتماعی است. کویت در تلاش است تا نیاز واردات نیروی کار خارجی را با منافع مردم محلی متعادل کند و شرکت ها به شدت توصیه می شوند تا در صورت امکان اتباع محلی را بپذیرند. این تشویق می تواند بسیار قوی باشد و وزارتخانه ها می توانند تعداد ویزاهای کاری صادر شده یا تمدید شده به یک شرکت را محدود کنند تا بتوانند سهمیه مصرف محلی را رعایت کنند.

لذا استفاده از موسسات کاریابی خصوصی معمولا می تواند برای یافت کار در کویت کمک کننده باشد. توجه داشته باشید تحت شرایط خاص ممکن است مجاز باشید قرارداد خود را فسخ کنید، در این صورت ممکن است یک آژانس محلی از آن استفاده کند. در غیر این صورت، در پایان قرارداد شما، یک آژانس محلی ممکن است شغل دیگری برای شما پیدا کند.

کاریابی مشاغل فصلی در کویت

با توجه به تعداد کارگران خارج از کشور که با قراردادهای کوتاه مدت کار می کنند، کارهای موقت و فصلی زیادی در دسترس نیست و شما نباید با هدف یافتن کار موقت یا فصلی به کویت سفر کنید. در چند سال گذشته، با این حال، تعداد فزاینده ای از جوانان غربی در یک سال فاصله، موفق به پیدا کردن کار موقت در کویت قبل از سفر به جنوب شرق آسیا، استرالیا و نیوزیلند شده اند. اگر این هدف شماست، به خاطر داشته باشید که در مقابل کارگرانی از آسیا هستید که ممکن است آماده کار با دستمزد پایین تر از آنچه غربی ها انتظار دارند، باشید. کارهای موقت و فصلی ممکن است در مناطق زیر موجود باشد:

  • اداره دفتر، کار دبیرخانه و کار در آژانس های استخدام
  • کار خرده فروشی در اوج فصل گردشگری
  • کارمندان بار در رستوران ها
  • مشاغل مختلف در بنادر مانند تحویل کالا
  • پرستاری، برای کسانی که شرایط لازم را دارند.
  • خدمات پیک با شرکت های بین المللی
  • رانندگی برای شرکت های ارائه دهنده تورهای کویری

مشاغل موقت معمولاً در روزنامه های انگلیسی زبان، در تابلوهای اعلانات باشگاه ها و گاهی با موسسه های کاریابی در کویت تبلیغ می شوند. جهت کار در سایر کشورها آسیایی می توانید از موسسات کاریابی در آن کشورها مانند موسسه های کاریابی در اندونزی استفاده کنید. توجه داشته باشید که خدمات موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای مهاجرت به کشورهای برتر اروپایی و آمریکایی است و خدماتی برای کشور کویت ارائه نمی دهد.

Rate this post

2 دیدگاه برای “موسسه های کاریابی در کویت

  1. Ahmadsur گفت:

    من نیاز به یک کارفرما میکانیک در کویت دارم که من را به میکانیکی خود دعوت کند من الان در افغانستان استم

    1. صادقی گفت:

      با سلام خدمت شما . در موسسخ ما خدماتی در باب پیداکرن کارفرما صورت نمی گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *