مهاجرت کاری آفریقای جنوبی

موسسات کاریابی در آفریقا جنوبی

مشاغل و موسسات کاریابی در آفریقا جنوبی

در این بخش به معرفی چندی از موسسات کاریابی در آفریقا جنوبی بنا به نیازهای شغلی، نیروی انسانی متخصص و معرفی درآمد ها، ساعات کاری و مدارک میپردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با موسسات کاریابی در آفریقا جنوبی تا پایان مقاله با ما همراه باشید هرساله متقاضیان بسیاری برای مهاجرت به کشور آفریقای جنوبی برای فعالیت های کاری و سرمایه گذاری در بخش های مختلف صنعتی و پزشکی اقدام می کنند. فعالیت سرمایه گذاران خارجی در آفریقا جنوبی نیاز نیروی کارگری و کارمندی زیادی را به خود جذب می کند که بیشتر این افراد را بومیان آن کشور و درصد زیادی را مهاجران خارجی برای کسب درآمد بیشتر تشکیل میدهد.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به همراه تیمی مجرب از مشاوران متخصص در حوزه مهاجرات و اقامت کاری، تحصیلی و سرمایه گزاری در آفریقا جنوبی با داشتن پرونده های موفق در این زمینه شمارا در مسیر اخذ اقامت افریقای جنوبی در بخش ویزای کار یاری خواهند کرد.

قوانین یافتن شغل در آفریقا جنوبی

یکی از راه های مهاجرت به کشور آفریقا جنوبی در سال 2023 کار در این کشور می باشد، متقاضیان می توانند پس از گذشت مدت معین و رعایت قوانین اقامت دائم و سپس پاسپورت این کشور را دریافت نمایند. باید به این نکته اشاره کرد که این یکی از روش های مهاجرت به این کشور می باشد که قانونی است. بهتر است متقاضیان قبل از مهاجرت از قوانین و شرایط کار در این کشور آگاه باشند، افرادی که از طریق ویزا تحصیلی به این کشور مهاجرت کرده اند نیز می توانند در طول مدت تحصیل مشغول به کار شوند. با توجه به مقطع تحصیلی در این کشور دانشجویان اجازه انجام کارهای پاره وقت و تمام وقت را دارند.

بازار کار در کشور آفریقا جنوبی

طبق بررسی ها در سال 2022 نرخ بیکاری در این کشور 34% بود که این آمار بسیار بالایی می باشد. بسیاری از کارفرمایان در این کشور ترجیح می دهند نیروهای کار آفریقایی استخدام نمایند. متقاضی که قصد دارد در این کشور کار کند باید ثابت نماید که اولین تجربه جهت کار کردن در خارج از کشور می باشد. باید به این نکته اشاره کرد که افرادی با مهارت و سابقه کار حداقل 5 ساله در شغلی می تواند به راحتی در کشور آفریقا جنوبی در شغلی مشغول به کار شود.

مشاغل و موسسات کاریابی در آفریقا جنوبی

در این کشور در برخی از کارها کمبود نیرو احساس می شود به همین دلیل دولت کشور آفریقا جنوبی قصد جذب نیروی کار ماهر و متخصص را دارد. طبق اعلام دولت این کشور در پنجاه و سه دسته شغلی که حدودا 35 هزار شغل می باشد کمبود نیروی کار وجود دارد. پس افراد ماهر و متخصص می توانند برای کار در این مشاغل درخواست خود را ارائه دهند. مشاغل مورد نیاز در این کشور شامل بخش های زیر می شود:

  • مشاغل مربوط به کشاورزی
  • مشاغل مرتبط با معماری
  • مشاغلی مرتبط با کسب و کار
  • مشاغلی مرتبط با اقتصاد و رشته های مدیریت
  • رشته های فنی و مهندسی
  • مشاغلی مرتبط با علوم پزشکی
  • مشاغلی مربوط به بهداشت
  • مشاغلی مرتبط با فن آوری و اطلاعات
  • مشاغلی مرتبط با زیست و زمین

افراد می توانند برای یافتن کار در این کشور به روزنامه های منتشر شده و موسسات کاریابی در آفریقا جنوبی مراجعه نمایند. اگر فردی در مشاغل آموزش ریاضیات و فن آوری مهارت داشته باشد می تواند در یکی از روستا های این کشور به آموزش این علوم مشغول شود. یافتن کارهایی در زمینه حقوق در این کشور و کشورهایی مانند آمریکا و کشور های قاراه اروپا کار مشکل و سختی می باشد. مشاغلی مانند حسابداری و فناوری اطلاعات تقاض بیشتری برای استخدام نسبت به سایر مشاغل دارد. همچنین شرایط کارهای مرتبط با فنی و مهندسی در این کشور در وضعیت خوبی قرار دارد.

وبسایت موسسات کاریابی در آفریقا جنوبی

متقاضیان می توانند برای یافتن کار به موسسات کاریابی در آفریقا جنوبی مراجعه نمایند. همچنین این افراد می توانند به سایت های معتبر کاریابی مراجعه نمایند. وب سایت های معتبر در این کشور به شرح زیر می باشد.

  • سایت Best Jobs
  • وب سایت Career Junction
  • وب سایت Careers24
  • سایت EmploySA
  • وب سایت Find a job in Africa
  • وب سایت Indeed
  • سایت JobMail
  • سایت Jobs South Africa
  • وب سایت Lol Jobs
  • سایت Zigo

شرح موسسات کاریابی در آفریقا جنوبی

آژانس ها و موسسات کاریابی در آفریقا جنوبی

یکی دیگر از روش های یافتن شغل به جز موسسات کاریابی در آفریقا جنوبی، آژانس های استخدام می باشند، این آژانس ها به افراد کمک می کنند تا شغل مورد نظر خود را با توجه به مدرک تحصیلی، مهارت و تخصص و سابقه کاری پیدا نمایند. برای این آژانس ها صفحه زرد جنوبی و صفحه Ananzi در نظر گرفته شده است. یکی دیگر از روش های پیدا کردن شغل در این کشور مراجعه به روزنامه های این کشور می باشد. آگهی های شغلی در روزنامه های محلی و ملی منتشر می شوند. همچنین متقاضیان می توانند با اتحادیه های کارگری نیز در تماس باشند. سازمان های دیگری مثل کنگره های اتحادیه کارگری و فدراسیون اتحادیه کارگری در این کشور نیز وجود دارد.

اخذ کار در آفریقای جنوبی

اگر متقاضی برای بار اول درخواست کار را برای این کشور ارسال می نماید باید مشخصات مختصر فردی نیز ارائه شود. این اطلاعات باید شامل اطلاعات شغلی، سوابق کاری، اطلاعات شخصی و آموزش باشد. همچنین متقاضی باید یک روزمه قوی ارائه نماید. پس از تهیه این مدارک گفته شده، مدارک باید ارسال شوند تا مورد بررسی قرار گیرند و نتیجه درخواست شما به شما ارسال شود. برای دریاقت مشاوره در این رابطه با مشاوران و کارشناسان موسسه مهاجرتی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

دستمزد در آفریقای جنوبی

حقوق دریافتی در برخی از مشاغل در این کشور به شرح ذیل می باشد:

شغلشهردستمزد به ZAR (راند آفریقای جنوبی)
تحلیل گر مالیامپومالانگا18000 الی 22000
مدیریت فروشژوهانسبورگ58000 الی 63000
مدیریت حسابداریپارل50000 الی 73000
برنامه نویسان نرم افزار موبایلگاتنگ79000 الی 82000

در این مقاله سعی شد در باب موسسات کاریابی در آفریقا جنوبی اطلاعاتی را در اختیار شما مخاطبان عزیز قرار دهیم. مشاوران و وکلا موسسه حقوقی و مهاجرتی سفیران سروش سعادت آمادگی دارند تا اطلاعات لازم را در رابطه با مهاجرت به آفریقا جنوبی، ویزای کاری آفریقا جنوبی   و کاریابی در آفریقا جنوبی در اختیار شما متقاضیان عزیز قرار دهند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *