مهاجرت به کشور قطر

ازدواج در قطر

ازدواج در قطر یکی از راه های ورود به خاک این کشور می باشد که می تواند موجب مقیم شدن متقاضیان در این کشور آسیایی شود. کشور قطر یکی از کوچک ترین کشورهای حوزه خلیج فارس می باشد. لازم به ذکر است که بیش از 2000000 نفر در این کشور ساکن می باشند. همچنین افراد خارجی زیادی مقیم این کشور هستند. ازدواج در قطر دارای شرایط و قوانین خاصی می باشد. کارشناسان موسسه حقوقی و مهاجرتی سفیران سروش سعادت قصد دارند تا با ارائه مقاله شما را از شرایط ازدواج در قطر به صورت کامل آگاه سازند.

مهاجرت به کشور قطر می توانند از راه های مختلفی از جمله راه های زیر انجام شود:

  • تاسیس کمپانی
  • روادید کاری
  • سرمایه گذاری
  • ازدواج

قوانین ازدواج در قطر

ازدواج در کشور قطر کار بسیار پیچیده ای نمی باشد. تمامی متقاضیان در صورتی که شرایط لازم را دارا باشند می توانند اقدام به ازدواج در قطر کنند. در کل برای ازدواج کردن در کشور قطر، متقاضیان باید به سفارتخانه ها مراجعه کنند تا مدارک و گواهینامه ها و عکس های لازم را ارائه دهند.

هر کشور مقررات خاص خود را برای ازدواج و کسب اقامت از طریق ازدواج دارد. اما برای مهاجرت از طریق ازدواج به قطر لازم است که متقاضیان گواهی های تولد و مقررات طلاق، پرونده های ساکنین، پاسپورت و غیره را تهیه کنند. همچنین لازم به ذکر است که متقاضیان حتما باید از مراحل و پروسه های مربوطه در سفارتخانه ها جهت ازدواج به صورت کامل مطلع باشند.

روش های کلی برای ازدواج در قطر

در گذشته ازدواج های سنتی در کشور قطر به صورت قبیله ای انجام می شد. ساکنین این کشور اعضاء خانواده خود را تشویق می کردند تا برای تقویت قوم خود با یکی از اعضاء خانواده ازدواج کنند. در گذشته خانوداه های قطری به ندرت با اعضاء قبیله های دیگر ازدواج می کردند. زیرا با ازدواج کردن با یکی از اعضاء قبیله ی خود می توانستند از شریک زندگی خود اطلاعات کاملی داشته باشند و او را بهتر بشناسند. هنگامی که چنین مسائلی با یکدیگر توافق می شوند، ازدواج واقعی توسط نماینده قانونی یا مذهبی انجام می شود. جهت اطلاع از شرایط مهاجرت به قطر مقاله لینک شده را از طریق مراجعه به سایت رسمی ما مطالعه بفرمائید.

ازدواج مهاجرین در قطر

زنان قطری در صورت ازدواج با افراد غیر مسلمان می توانند دین خود را تغییر دهند. لازم به ذکر است که افرادی که می خواهند دین خود را تغییر دهند، حتما باید از شرایط و قوانین شرعی و مدنی به صورت کامل مطلع باشند. سفارت و کارکنان کنسولگری در مراسم ازدواج به عنوان یک شاهد، زمانی که نیازهای خاصی برآورده می شوند، شرکت خواهند کرد. مراسم مذهبی می تواند در مکان های غیر مسلمان برگزار شود. شرایط و هزینه زندگی در قطر در مقاله مذکور به طور کامل شرح داده شده است.

ازدواج مسیحیان از طریق مهاجرت به قطر

برای غیر مسلمانان، راه عروسی مسیحیان تنها راه قانونی برای ازدواج در قطر می باشد که توسط روحانیون انجام می شود. هر کلیسا قوانین و مقررات خود را دارد. برای ازدواج مسیحی در قطر، ابتدا باید از کلیساهای کاتولیک، انگلیکان، قبطی یا ارتدوکس در قطر تماس بگیرید. هنگامی که مراسم انجام می شود، گواهی ازدواج صادر می شود. ازدواج باید در اداره ثبت زمین و قانونی در دفتر وزارت دادگستری در غرب بیل ثبت شود.

برای غیر مسلمانان، یک عروسی مسیحی ممکن است تنها راه قانونی برای ازدواج در قطر باشد. برخی از کلیساها مانند مجاز به انجام چنین مراسم عروسی هستند. هرچند که هر کدام از قوانین خود را دارند و هزینه ای را برای پوشش هزینه ها می پردازند. ازدواج در قطر در صورتی امکان پذیر خواهد بود. متقاضیان مدارک مورد نیاز را ارائه دهند. ازدواج در قطر در صورتی امکان پذیر خواهد بود که متقاضیان مدارک مورد نیاز را ارائه دهند.

 

گواهی ازدواج در قطر

پس از مراسم ازدواج، گواهی ازدواج، همراه با ترجمه عربی آن، باید در وزارت دادگستری ارائه داده شوند. در وزارت امور خارجه گواهی و کلیسا ثبت و تایید شود. ممکن است این امور برای متقاضی هزینه داشته باشند.زوجین می باید اسناد ازدواج خود را در سفارتخانه های خود نیز تایید کنند. جهت اطلاع از شرایط کار در قطر پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله مذکور از طریق سایت مرجع ما می باشد.

زندگی مشترک بدون انجام ازدواج در قطر ممنوع می باشد. زوج هایی که مایل به ازدواج در قطر هستند، مجبور به انجام یک غربالگری پزشکی قبل از ازدواج هستند. این امر برای همه در قطر اجباری است. بدین ترتیب شورای عالی سلامت برای مبارزه با خطر ژنتیک پس از ازدواج ارائه شده است. شما عزیزان می توانید جهت کسب پاسپورت قطر و مطلع شدن از شرایط ازدواج در قطر و شرایط یافتن کار در این کشور، با هماهنگی های قبلی به دفتر موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه کنید.

2/5 - (5 امتیاز)

9 دیدگاه برای “ازدواج در قطر

  1. دکتر علی شهبازی کرتیان گفت:

    سپاس فراوان.خوب هستید.شب بخیر.دکترشهبازی هستم.ودرادامه فعالیت کاری خودم تقاضای اقامت دارم.بااحترام.دکترشهبازی

    1. صادقی گفت:

      با سلام خدمت شما برای اخذ اقامت بایستی از طرق مهاجرت کاری و سرمایه گذاری اقدام کنید. در خصوص مشاوره می توانید با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  2. محمد گفت:

    من عاشق قطر هستم

  3. علی گفت:

    منم خیلی دوست دارم با یه خانم خوب قطری ازدواج کنم کیس مناسب سراغ دارین؟

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. موسسه ما در این خصوص خدماتی ندارد.

  4. Mardani گفت:

    با سلام و عرض ادب
    ببخشيد من چجوري در مورد اين مهاجرت از طريق ازدواج اطلاعات بيشتري كسب كنم؟

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. برای اطلاعات بیشتر باید با سفارت این کشور ارتباط بگیرید.

  5. سیداسماعیل هاشمی گفت:

    باعرض سلام!مجرد هستم ،چگونه کیس واسه ازدواج در قطر پیدا کنم؟ممنون میشم اگر راهنمایی کنید.

    1. صادقی گفت:

      با سلام و عرض ادب. موسسه حقوقی سفیران سروش در این خصوص اقدامی ندارد. برای اطلاعات درباره مهاجرت کاری قطر با شماره 02191003232 تماس حاصل نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *