مهاجرت

مهاجرت به باربادوس

مهاجرت به باربادوس

تقریبا همه می دانند که مهاجرت به باربادوس بهترین گزینه برای نقل مکان جهت زندگی بهتر در خارج از کشور می باشد. این جزیره خانه برخی از بهترین سواحل در دریای کارائیب است مانند ساحل کرین با ماسه های صورتی ملایم جایی که می توانید به راحتی شنا کنید و آفتاب بگیرید. علاوه بر زیبایی های بی حد و حصر این کشور، باربادوس یکی از با ثبات ترین محیط ها و اقتصادهای سیاسی در کارائیب به شمار می رود.

از سوی دیگر نرخ تورم پایین در این کشور سبب شده تا مهاجرت به باربادوس طی سالهای اخیر مورد استقبال بسیار از مهاجران از کشورهای مختلف جهان قرار بگیرد. در واقع باربادوس قصد دارد تا سال 2025 به کوچکترین کشور توسعه یافته جهان تبدیل شود. برای درک بهتر در خصوص شرایط مهاجرت به باربادوس، می توانید ما را در این مقاله که با کمک مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه و ارائه شده همراهی فرمایید.

دلایل مهاجرت به باربادوس

تمامی اتباع کشورهای خارجی که مهاجرت به باربادوس را برای آینده خود انتخاب می کنند، به دلیال مختلفی دست به این کار می زنند. زیرا این کشور به دلیل رشد قابل توجهی که طی سال های اخیر داشته، همواره مورد استقبال مهاجران گوناگونی از کشورهای مختلف جهان قرار گرفته است. یکی از اصلی ترین دلایل مهاجرت به باربادوس مناظر دیدنی فراوان در این کشور می باشد. در حالی که باربادوس به اندازه برخی از همسایه های خود تپه ای نیست، اما مناظر طبیعی دیدنی، به ویژه غار هریسون با آب های شفاف را در خود جای داده است. از سوی دیگر این کشور دارای زیرساخت های توسعه یافته با جاده ها و بزرگراه های فراوان و دسترسی اسان به حمل و نقل عمومی است.

در جدول زیر می توانید برخی از مهمترین دلایل مهاجرت به باربادوس را از دیدگاه مهاجران مشاهده فرمایید:

دلایل مهاجرتتوضیحات
مردم محلی مهربانمردم باربادوس به رفتار بسیار دوستانه و خوش برخوردی در جهان معروف هستند که همواره مشتاق کمک به یک غریبه هستند.
زبانزبان انگلیسی زبان رسمی این کشور است و از آنجایی که باربادوس در گذشته مستعمره بریتانیا بوده، فرهنگ بریتانیا از جمله زبان این کشور را حفظ کرده است.
اوقات فراغتچیزهای زیادی برای مشغول کردن مهاجران در باربادوس وجود دارد، که شامل استفاده از ساحل نمی شود. فعالیت هایی همچون ورزش های موتوری، اسب سواری و کارتینگ
غذاهای محلیغذاهای محلی از فرهنگ های باربادوس بهره می برند و می توانید تاثیرات آفریقا، هند و بریتانیا را در غذاهای محلی بچشید.
اقامتگاه های مجللغذاهای محلی از فرهنگ های باربادوس بهره می برند و می توانید تاثیرات آفریقا، هند و بریتانیا را در غذاهای محلی بچشید.

دلایل مهاجرت به باربادوس

مهاجرت به باربادوس جهت کار

یکی از اصلی ترین دلایل مهاجرت به باربادوس کار در این کشور می باشد، زیرا طی سالهای اخیر این کشور با رشد قابل توجهی در حوزه های مختلف اقتصادی مواجه شده است. جزیره زیبای باربادوس یک چشم انداز فریبنده برای مهاجرانی است که به دنبال کار در این کشور هستند. با توجه به محبوبیت این جزیره به عنوان یک مقصد، رقابت برای اشتغال در باربادوس بسیار سخت است. علاوه بر این طیف وسیعی از مشاغل نیز در بخش گردشگری و مهمان نوازی یافت می شوند. البته لازم به ذکر است که، افرادی که به دنبال مهاجرت به باربادوس هستند، باید به این نکته توجه فرمایند که زبان رسمی این کشور انگلیسی است. پس بنابراین مهاجران برای انتخاب شغل مناسب در این کشور باید به زبان انگلیسی مسلط باشند.

از سوی دیگر افرادی که با هدف کار در باربادوس به این کشور مهاجرت می کنند، باید پس از ورود به این کشور برای مجوز کار در باربادوس اقدام نمایند. همچنین کافرمای متقاضیان باید برای اخذ مجوز کار در باربادوس درخواست دهد، تا بتوانید مجوز کار این کشور را با اعتبار 11 ماه دریافت کنید. علاوه بر این اگر قصد راه اندازی کسب و کار یا سرمایه گذرای در باربادوس را دارید، ممکن است از شما مدرکی مبنی بر هر گونه سرمایه گذرای یا یک کپی از اساس نامه درخواست شود. به طور کلی در باربادوس طیف وسیعی از فرصت های شغلی خالی وجود دارد، همچنین استانداردهای آموزشی در این جزیره از مدل آموزشی بریتانیا پیروی می کند. همچنین نرخ بیکاری جوانان در این شهر وجود دارد و بنابراین تعداد زیادی از مشاغل خالی به افراد محلی داده می شود.

در نمودار زیر می توانید محبوب ترین شغل در باربادوس را از دیدگاه مهاجران مشاهده فرمایید:

محبوب ترین شغل در باربادوس را از دیدگاه مهاجران

مهاجرت به باربادوس و روند اجاره اقامتگاه

یکی از اصلی ترین چالش های مهاجرت به باربادوس، روند اجاره اقامتگاه در این کشور می باشد. زیرا اجاره اقامتگاه و هزینه آن در نقاط مختلف این جزیره متفاوت می باشد. به طور کلی املاک مختلفی برای اجاره در جزیره باربادوس وجود دارد اما ابتدا باید تصمیم بگیرید که در کدام منطقه زندگی می کنید. اما در کل هر کجا از این جزیره که قصد زندگی داشته باشید سواحل زیبایی را خواهید یافت. برای هر منطقه در باربادوس که قصد اجاره یا خرید ملک را دارید مزایا و معایب بسیاری وجود خواهد داشت. املاک در دسترس شما جهت اجاره به بودجه شما بستگی دارد.

مناطق املاک و مستغلات در باربادوس به طور کلی معمولا به سواحی که در بخش زیر مشاهده می فرمایید تقسیم می شوند:

  • سواحل شرقی: از آنجایی که سواحل شرقی در باربادوس دور از مراکز خرید و بنادر این کشور قرار دارند، املاک در این مناطق قیمت مناسب تری دارند. همچنین سواحل شرقی در باربادوس مناطق تجاری مخصوص خود را دارند، که شامل سوپرمارکت ها، مراکز خرید و پمپ بنزین می شود.
  • سواحل غربی: این سواحل در باربادوس معمولا به عنوان ساحل پلاتینیوم شناخته می شوند. این بخش از جزیره دارای نرم ترین ماسه ها و ایمن ترین سواحل است. همچنین مبلغ اجاره ماهانه در این سواحل بالا تری از سواحل شرقی است.

در آخر اینکه بر خلاف سواحل غربی و سواحل شرقی باربادوس، اغلب افرادی که به این کشور مهاجرت می کنند به سواحل جنوبی باربادوس نقل مکان می کنند. زیرا سواحل جنوبی باربادوس به دلیل نزدیکی به فرودگاه، دارایی های مقرون به صرفه تری نسبت به سواحل غربی و شرقی دارد. به طور کلی متداول ترین انواع اقامتگاه برای مهاجران آپارتمان ها و خانه های شهری است. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مهاجرت به باربادوس، به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه فرمایید.

سوالات بسیار مهم در خصوص مهاجرت به باربادوس

در این بخش توجه شما را به پرتکرارترین سوالات جلب می داریم:

  • شرایط مهاجرت به باربادوس جهت کار به چه صورت می باشد؟ یکی از اصلی ترین دلایل مهاجرت به باربادوس کار در این کشور می باشد، زیرا طی سالهای اخیر این کشور با رشد قابل توجهی در حوزه های مختلف اقتصادی مواجه شده است. جزیره زیبای باربادوس یک چشم انداز فریبنده برای مهاجرانی است که به دنبال کار در این کشور هستند. با توجه به محبوبیت این جزیره به عنوان یک مقصد، رقابت برای اشتغال در باربادوس بسیار سخت است. علاوه بر این طیف وسیعی از مشاغل نیز در بخش گردشگری و مهمان نوازی یافت می شوند. البته لازم به ذکر است که، افرادی که به دنبال مهاجرت به باربادوس هستند، باید به این نکته توجه فرمایند که زبان رسمی این کشور انگلیسی است. پس بنابراین مهاجران برای انتخاب شغل مناسب در این کشور باید به زبان انگلیسی مسلط باشند.
  • از عمده ترین دلایل دلایل مهاجرت به باربادوس کدام اند؟ عمده ترین دلایل شامل مردم محلی مهربان، زبان، اوقات فراغت، غذاهای محلی و اقامتگاه های مجلل
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *