مهاجرت

مهاجرت به آنگولا

مهاجرت به آنگولا

اتباع کشورهای مختلف جهان که به دنبال مهاجرت به آنگولا هستند، می توانند از آب و هوای استوایی فوق العاده، سواحل زیبا و مدرم محلی این کشور نهایت استفاده را ببرند. این کشور دارای آب و هوای استوایی با فصول خشک طولانی و فصل بارانی کوتاه است. آنگولا از جنوب با نامیبیا از شرق با زامبیا و از شمال شرق شرق با کنگو همسایه است. مهاجران بدون شک هنگام مهاجرت به آنگولا فراز و نشیب هایی را تجربه خواهند کرد.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سال ها تجربه در امر مهاجرت به سراسر جهان، آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در این خصوص می باشد. همچنین مردم آنگولا به مردمی برون گرا و دوستانه شهرت دارند. اگرچه مهاجران ممکن است در این کشور شوک فرهنگی را تجربه کنند، اما روند دوست یابی در آنگولا بسیار عالی خواهد بود. در آخر اینکه، آنگولا به دلیل طبیعت خیره کننده، ذخایر بزرگ نفت و الماس وپتانسیل برق آبی، همواره مورد توجه مهاجران بوده است.

مزایای مهاجرت به آنگولا

افرادی که قصد مهاجرت به آنگولا را دارند، می توانند حین درخواست و در طول زندگی در این کشور از مزایا آنگولا در حوزه های مختلف بهره مند شوند. به طور کلی افرادی که به آنگولا مهاجرت می کنند چیزهای زیادی برای بررسی و برنامه ریزی دارند. همچنین این کشور از نظر مردم، آب و هوا، غذا و زیبایی طبیعی چیزهای زیادی برای ارائه به مهاجران دارد. به طور کلی مزایا اقامت آنگولا به معایب محدود این کشور برتری دارد.

در نمودار زیر می توانید روند مهاجرت به آنگولا را طی سال های اخیر مشاهده فرمایید:

روند مهاجرت به آنگولا

در جدول زیر می توانید مهمترین مزایا مهاجرت به آنگولا را مشاهده فرمایید:

مزایاتوضیحات
هزینه زندگیهزینه زندگی در آنگولا به نسبت اغلب کشورهای پیشرفته آفریقایی بسیار مقرون به صرفه است.
زندگی شبانه متحرکبه طور کلی زندگی شبانه در آنگولا به ویزه در پایتخت این کشور لواندا، بسیار پر جنب و جوش است. همچنین مردم آنگولا از یک مهمانی خوب لذت می برند که در آن می توانند حس مد شیک را به رخ بکشند.
چشم انداز های شغلیاتباع کشورهای خارجی که با هدف کار در آنگولا می شوند، می توانند از گزینه های بی شمار مشاغل برای مهاجران استفاده کنند. مشاغل بسیاری در حوزه های مختلف اقتصادی آنگولا در دسترس مهاجران قرار دارد.
غذاهای خوشمزهغذاهای آنگولا پیوندهای عمیقی با پرتغال و برزیل دارد، اما با ذوق خاص محلی خود این غذاها را طبخ می کنند. که اغلب مهاجران همواره از غذاهای خوشمزه این کشور تعریف می کنند.

چالش های اساسی مهاجرت به آنگولا

مهاجرت به آنگولا در کنار مزایا بسیاری که برای مهاجران به همراه دارد، دارای چالش های متعددی نیز در حوزه های مختلف می باشد. به طور کلی افرادی که قصد مهاجرت به آنگولا را دارند، باید در کنار مطالعه مزایا بی شمار این کشور، چالش های بی شمار زندگی در آنگولا را نیز به درستی مطالعه کنند. یکی از اصلی ترین چالش های مهاجرت کبود امنیت در این کشور است، که اغلب مهاجران را از سفر به این کشور منصرف می کند. ایمنی در آنگولا یک مسئله غیر قابل انکار است، زیرا دزدی های مکرری در این کشور رخ می دهد و سفر به تنهایی در شب و به خصوص به عنوان یک زبان بسیار خطرناک است. افرادی که قصد مهاجرت به آنگولا را دارند باید از مناطق پرخطر در این کشور آگاه باشند.

برای اینکه بیشتر با چالش های اساسی مهاجرت به آنگولا آشنا شوید، به جدول زیر مراجعه فرمایید:

چالش های اساسیتوضیحات
نابرابری شدیداز اصلی ترین چالش های مهاجرت می توان به نابرابری شدید بین افراد ثروتمند و فقیر در این کشور اشاره کرد.
موانع زبانقبل از مهاجرت باید به این نکته توجه فرمایید که در آنگولا به طور گسترده انگلیسی صحبت نمی شود، اغلب مردم این کشور به زبان پرتغالی صحبت می کنند.
مراقبت های بهداشتیمراقبت های بهداشتی در آنگولا با استاندارد هایی مهاجران ممکن است از آنها استفاده کنند قابل مقایسه نیست. علاوه بر این هزینه مراقبت های بهداشتی نیز برای مهاجران در این کشور بسیار بالا است.

چالش های اساسی مهاجرت به آنگولا

مهاجرت به آنگولا برای کارگران

رشد بی سابقه زیرساخت های صنعتی و گردشگری آنگولا طی سالهای اخیر، کارگران بسیاری را از سراسر جهان برای مهاجرت به آنگولا تشویق کرده است. علاوه بر این، آنگولا به دلیل نیروی کار ضعیف و ناکارآمد همواره به دنبال جذب کارگران بین المللی از کشورهای مختلف جهان بوده است. البه لازم به ذکر است که، اصلی ترین مرحله برای ورود به آنگولا اخذ ویرای کاری این کشور برای کارگران می باشد. ویزای کاری آنگولا برای شهروندان خارجی که قصد کار در این کشور را دارند صادر می شود. اتباع کشورهای خارجی که قصد کار در انگولا را دارند بدون دریافت ویزای کاری این کشور اجازه ورود به آنگولا را نخواهند داشت.

برای درخواست ویزای کاری آنگولا متقاضیان باید مدارک زیر را به اداره مهاجرت آنگولا تحویل دهند:

مدارک لازم برای برای درخواست ویزای کاری آنگولا

روند اخذ اقامت پس از مهاجرت به آنگولا

یکی از اصلی ترین مراحل پس از مهاجرت به آنگولا اخذ اقامت این کشور می باشد، که مهاجران باید برای دریافت مجوز اقامت اقدام کنند. اجازه اقامت آنگولا به مهاجران این امکان را می دهد که بیش از یک سال در این کشور اقامت داشته باشند. برای درخواست مجوز اقامت در آنگولا باید مدارک درخواست را به اداره مهاجرت آنگولا ارسال کنید. به طور کلی دو نوع اجازه اقامت در آنگولا وجود دارد که بسته به مدت زمان اقامت در این کشور می توانید درخواست دهید.

انواع مجوز اقامت در آنگولا عبارت اند از:

  • محوز اقامت موقت: این نوع از مجوز اقامت برای متقاضیانی صادر می شود که قصد دارند به مدت 5 سال در این کشور زندگی کنند.
  • اجازه اقامت دائم: مجوز اقامت دائم برای داوطلبانی صادر می شود که 10 سال با مجوز اقامت موقت در این کشور اقامت داشته اند.

نکته قابل توجه این است که، روند درخواست مجوز اقامت در آنگولا به نسبت اغلب کشورهای آفریقایی بسیار ساده است. برای اینکه بیشتر با روند مهاجرت به آنگولا و شرایط ان آشنا شوید، به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه فرمایید.

سوالات مهم مهاجرت به آنگولا

در این بخش به سوالات مهم شما پاسخ می دهیم:

  • شرایط مهاجرت به آنگولا برای کارگران به چه صورت می باشد؟ رشد بی سابقه زیرساخت های صنعتی و گردشگری آنگولا طی سالهای اخیر، کارگران بسیاری را از سراسر جهان برای مهاجرت به آنگولا تشویق کرده است. علاوه بر این، آنگولا به دلیل نیروی کار ضعیف و ناکارآمد همواره به دنبال جذب کارگران بین المللی از کشورهای مختلف جهان بوده است. البه لازم به ذکر است که، اصلی ترین مرحله برای ورود به آنگولا اخذ ویرای کاری این کشور برای کارگران می باشد. ویزای کاری آنگولا برای شهروندان خارجی که قصد کار در این کشور را دارند صادر می شود. اتباع کشورهای خارجی که قصد کار در انگولا را دارند بدون دریافت ویزای کاری این کشور اجازه ورود به آنگولا را نخواهند داشت.
  • روند اخذ اقامت پس از مهاجرت به آنگولا چگونه می باشد؟ یکی از اصلی ترین مراحل پس از مهاجرت به آنگولا اخذ اقامت این کشور می باشد، که مهاجران باید برای دریافت مجوز اقامت اقدام کنند. اجازه اقامت آنگولا به مهاجران این امکان را می دهد که بیش از یک سال در این کشور اقامت داشته باشند. برای درخواست مجوز اقامت در آنگولا باید مدارک درخواست را به اداره مهاجرت آنگولا ارسال کنید. به طور کلی دو نوع اجازه اقامت در آنگولا وجود دارد که بسته به مدت زمان اقامت در این کشور می توانید درخواست دهید.
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *