مهاجرت تحصیلی انگلستان

مدارس ایرانی در انگلستان

مدارس ایرانی در انگلستان

تحصیل در مدارس ایرانی در انگلستان معمولا از اولویت ‌های خانواده‌ های مهاجرت کرده به انگلستان است زیرا انگلستان نظام آموزشی با کیفیتی دارد. دارای کالج ‌ها دانشگاه ‌ها و مدارس محلی و بین ‌المللی بسیاری است که دارای اعتبار بسیار خوبی هستند. شهروندان ایرانی حاضر در انگلستان می ‌توانند در کالج ‌ها و مدارس بین‌المللی و یا مدارس ایرانی در انگلستان ثبت ‌نام کنند و دوره‌ های مختلفی را بگذرانند. مدارس ایرانی با هدف ایجاد جامعه ایرانی در انگلستان و همچنین ارائه دوره‌ های فارسی ‌زبان تاسیس شده ‌اند. چنانچه علاقمند به شناسایی مدارس ایرانی در انگلستان هستید می‌توانید در ادامه این مقاله که توسط همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه ‌شده توجه بفرمایید.

معرفی مدارس ایرانی در انگلستان

با معرفی مدارس ایرانی در اگلستان می ‌توانید این مدارس را بررسی کنید و انتخاب درستی داشته باشید. خوشبختانه انگلستان مدارس متعددی را در خود جای داده ‌است که این مدارس هم به ‌صورت بین ‌المللی و هم به‌ صورت محلی دروس مختلفی را ارائه می کند. شهروندان ایرانی مقیم انگلستان نیز می‌توانند با ثبت ‌نام در مدارس ایرانی‌ در انگلستان هم  دوره ‌های مختلف فرهنگ و زبان فارسی را مطالعه کنند و هم برای آمادگی در آزمون ‌های ارائه‌ شده در انگلستان آماده شوند. مدارس ایرانی در انگلستان معمولاً دوره پیش‌دبستانی تا 18 ‌سالگی را پوشش می ‌دهند و پذیرای دانش ‌آموزان بین ‌المللی و ایرانی در این کشور هستند. مدارس ایرانی در انگلستان معمولاً دوره‌ های مختلف از زبان و فرهنگ فارسی گرفته تا دوره‌ های آمادگی برای شرکت در آزمون ‌های ارائه ‌شده در انگلستان را ارائه می‌ کنند

جهت معرفی مدارس ایرانی در انگلستان به جدول زیر توجه فرمایید:

ردیفنام مدرسه
1مدرسه ایرانی هدف
2مدرسه فارسی رازی
3مدرسه حافظ
4مدرسه ایرانی رستم
5مدرسه ایرانی ریشه کمبریج

مدرسه فارسی رستم از مدارس ایرانی در انگلستان

مدرسه فارسی رستم از مدارس ایرانی در انگلستان که در سال 1981 تأسیس شد، نه تنها یک مرکز تثبیت شده برای یادگیری فارسی از ابتدایی تا GCSE و استاندارد سطح A است، بلکه جامعه ای است که هویت انگلیسی و فارسی دانش آموزان را تجلیل می کند و به آنها فرصت می دهد تا در کنار هم به عنوان جوانان رشد کنند و بدرخشند.

از جمله ویژگی های مدرسه ایرانی رستم:

  • کادر آموزشی و پشتیبانی متخصص و متعهد
  • تیم رهبری با تجربه قوی
  • منابع مربوطه برای سطح اولیه تا A
  • یک کتابخانه غنی و گسترده
  • تکنیک های آموزشی به روز
  • غنی سازی بازدیدهای آموزشی با سخنرانان مهمان درگیر
  • فعالیت های فوق برنامه مانند ورزش، رقص و موسیقی
  • کتاب های درسی رستم نویسی که توسط مدارس فارسی در سطح جهان استفاده می شود
  • گروه فعال دوستان رستم با برگزاری جشنواره ها و رویدادهای فرهنگی و همچنین فروش غذاهای خوشمزه ایرانی هر شنبه

از زمان همه‌گیری، مسئولین این مدرسه سرمایه ‌گذاری زیادی در آموزش، فناوری و سطوح کارکنان خود انجام داده تا یک برنامه ترکیبی کاملاً یکپارچه برای کودکانی که فراتر از لندن و خارج از بریتانیا یاد می‌گیرند ارائه دهند. کودکان از طریق زوم به دوستان خود در کلاس رستم می پیوندند. با یک کادر آموزشی اختصاصی که تعامل آنها را مدیریت می کند. آنها در کار گروهی کلاس شرکت می‌کنند، در مجامع کل مدرسه و جشن‌های جشنواره شرکت می‌کنند و می‌توانند شخصاً از آن بازدید کنند. شرایط تحصیل در ابی کالج انگلستان را در اینجا بخوانید.

مدرسه فارسی رستم از مدارس ایرانی در انگلستان

مدرسه ایرانی هدف از مدارس ایرانی در انگلستان

مدرسه ایرانی هدف مدرسه ایرانی هدف از مدارس ایرانی در انگلستان و یک مدرسه تکمیلی شناخته شده در منطقه بارنت لندن واقع در شمال لندن در وست مینستر است.

  • مکان 1: کالج وودهاوس، جاده وودهاوس، فینچلی، N12 9EY.
  • مکان 2: آکادمی هریس سنت جانز وود، مارلبورو هیل، لندن، NW8 0NL

مدرسه ایرانی هدف در سپتامبر 2008 تاسیس شد. مدرسه هر شنبه از ساعت 1:30 صبح تا 4:30 بعد از ظهر باز است. هدف اصلی آموزشگاه ارائه دوره های زبان فارسی برای کودکان نسل دوم ایرانی از مقطع پذیرش و پیش دبستانی تا سال پنجم ابتدایی و اجرای GCSE و زبان فارسی سطح A برای دوره متوسطه است. مدرسه ایرانی هدف یک مدرسه خصوصی، مستقل و غیرانتفاعی است. این مدرسه به هیچ حزب سیاسی یا گروه مذهبی وابسته نیست. تنها هدف این است که زبان شیرین مادری (فارسی) را به فرزندان بیاموزد و فرهنگ غنی ایرانی را به آنها منتقل کند. آموزشگاه فارسی هدف در نظر دارد در سال های بعد فعالیت خود را در زمینه تدریس ریاضی و علوم به صورت همزمان در کنار آموزش زبان فارسی توسعه دهد.

این مدرسه برای پاسخگویی به نیازهای جامعه تأسیس شد، زیرا والدین احساس می کردند فرزندان در حال از دست دادن ارتباط با زبان مادری و فرهنگ خود هستند. والدین همچنین به دلیل محدودیت زبانی، برقراری ارتباط با فرزندان خود را به طور فزاینده ای دشوار می یافتند. همچنین این مدرسه در صورت درخواست آماده پشتیبانی از کودکان در دروس ریاضی تا سطح A می باشد.

مدرسه ایرانی رازی در انگلستان

مدرسه ایرانی رازی در انگلستان با 30 سال سابقه محیطی دلپذیر را برای تمامی دانش آموزان فراهم می کند. کارکنان دلسوز و حرفه ای به دانش آموزان کمک می کنند تا بالاترین نتایج را در GCSE و A-level به شیوه ای آرام و سرگرم کننده کسب کنند. سال گذشته به عنوان مثال، 100% دانش آموزان توانستند A* و A را در GCSE و A-levels دریافت کنند.

از ویژگی های مدرسه ایرانی رازی:

  • دروس فارسی و تدریس خصوصی
  • کلاس های فارسی هر شنبه در طول ترم بین ساعت 13 تا 16 از سال اول تا A2
  • تحصیلات عالی
  • رویدادهای فرهنگی
  • معلمان با تجربه به شما کمک می کنند تا نمرات برتر را کسب کنید.
  • تدریس خصوصی دوره های A-Level , Foundation , GCSE در انگلستان
  • تدریس خصوصی ریاضی، علوم، زبان انگلیسی و گروهی
  • دروس ریاضی، علوم و انگلیسی هر شنبه در طول ترم بین ساعت 11 صبح تا 12 بعد از ظهر

برای بررسی شرایط تحصیل و مهاجرت به انگلستان ارائه شده با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشورت کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *