مهاجرت کاری ایرلند

لیست مشاغل مورد نیاز ایرلند

لیست مشاغل مورد نیاز ایرلند

یکی از روش های مهاجرتی به کشور ایرلند جستجو شغل در لیست مشاغل مورد نیاز ایرلند و ارسال رزومه مناسب مرتبط می باشد. طی سال های اخیر کشورهای اروپایی با ارائه لیست مشاغل مورد نیاز توانسته اند افراد مجرب بسیاری را در حرفه های گوناگون استخدام نمایند‌. به طور کلی برای یافتن شغل در کشور مذکور ابتدا می باید روزنه خود را به برای شغل مورد نظر ارسال نمائید. در صورت بررسی و تایید از جانب کارفرمای معتبر این کشور، در صورت اخذ پیشنهاد کاری و یا قرارداد معتبر امکان اجازه کار در این کشور را پیدا خواهید نمود. در مقاله فوق به نگارش نویسندگان ماهر ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به بررسی موضوع فوق پرداخته خواهد شد و اطلاعات کافی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

بازار کار ایرلند

این کشور به دلیل رشد سریع اقتصادی در بازار کار و در اتحادیه اروپا جایگاه مناسبی را به خود اختصاص داده است. این امر موجب گردیده است متقاضیان بسیاری این کشور را برای ادامه زندگی و کار انتخاب نمایند. عمده ترین بخش بازار کار در این کشور مربوط به بخش خدمات خواهد بود. بخش فناوری و اطلاعات و ارتباطات این کشور نیز مورد تقاضای بسیاری قرار گرفته است به همین دلیل فرصت کاری و محبوبیت بیشتری را به دست آورده است. هم چنین صنعت دیگری که در این کشور طی سال های اخیر، به خصوص در سال 2021 میلادی متقاضی زیاد داشته است، صنعت گردشگری و مهمان داری می باشد. دانشجویانی که تحصیلات خود را در این کشور به اتمام رسانده اند، در چندین شغل بازار کار مناسبی خواهند داشت.

مشاغل محبوب پس از فارغ التحصیلی در این کشور عبارتست از:

  • صنایع غذایی
  • سخت افزار و نرم افزار کامپیوتر
  • پزشکی و داروسازی
  • انواع رشته های مهندسی

لیست مشاغل مورد نیاز ماهر در ایرلند

لیست مشاغل مورد نیاز ماهر در ایرلند

متقاضیان برای دستیابی به لیست مشاغل ماهر در این کشور می باید در ابتدا پیشنهاد کاری با درج میزان حداقل حقوق 60000€ (یورو) در سال را در دست داشته باشند. شرط پرداخت مبلغ فوق برای افرادی است که تقاضای استخدام در مشاغل ماهر را دارند. در غیر این صورت چنانچه کارفرما توانایی پرداخت این مبلغ را نداشته باشد، می باید حدود 30000€ (یورو) در سال به کارمند پرداخت نماید. برای کسب اطلاعات دقیق در خصوص درآمدزایی و میزان حقوق دریافتی در این کشور مقاله حقوق ماهیانه کار در ایرلند را از طریق لینک مربوطه در سایت مرجع ما بررسی نمایید.

به طور کلی شرایط دست یابی به لیست مشاغل ماهر در این کشور به شرح زیر می باشد:

در این بخش لیستی در اختیار شما قرار خواهد گرفت، که در لیست زیر گروه های شغلی مشخص شده اند. این گروه های شغلی نیاز به مهارت و تخصص بیشتری دارند.

تعدادی از گروه های شغلی در جدول زیر مورد بررسی قرار گرفته است:

گروه شغلیمهارت مورد نیاز
متخصصان علوم اجتماعی و طبیعیتولید محصول، بیوتکنولوژی، دانشمندان زیست شناسی و بوی شیمی، دانشمندان فیزیکی در تولید مواد غذایی و نوشیدنی
متخصیص مهندسیمهندسی مکانیک، مهندسی الکترونیک، مهندسی الکترون، مهندسی طراحی و ساخت و ساز، مهندسی علوم مواد طبیعی
متخصصان فناوری اطلاعات و ارتباطاتمدیر پروژه، میدید فناوری و اطلاعات، متخصص طراحی وب سایت، تحلیل گرهای تجارتی و IT
متخصصین سلامت و بهداشتمتخصصین رادیولوژی، پرتو درمانی، رادیو گرافیست، مدیران ارشد در بخش بهداشت درمانی و بهداشتی عمومی

میانگین درآمد در ایرلند

میانگین درآمد در این کشور حدود 38500€ (یورو) به صورت سالیانه خواهد بود. متقاضیانی که در این کشور دارای شغل می باشند دارای حداقل و حداکثر درآمد خواهد بود. حداقل درآمد در این کشور حدود 9730€ (یورو) و بیشترین میزان درآمد در این کشور حدود 172000€ (یورو) است. فرد شاغل با میزان درآمد خود که به شرایط و عوامل متفاوتی از جمله سن، شهری که مشغول به فعالیت می باشد، میزان تحصیلات و تجربه کاری می باید هزینه های مربوط به مسکن، حمل و نقل، خرید اقلام غذایی و غیره را نیز تامین نماید. چنانچه به کار در این کشور تمایل پیدا نمودید مطالعه مقاله 10 شغل پر درآمد در ایرلند به شما پیشنهاد داده می شود.

میانگین دریافتی در شهرهای مختلف این کشور در جدول زیر بیان شده است:

نام شهرمیانگین درآمد به یورو
Cork43100€
Dublin42500€
Galway39100€
Limerick41600€
Waterford3100€

به عنوان مثال میزان حقوق دریافتی در مشاغل مختلف زیر گروه پزشکی و سلامت در این کشور در نمودار زیر قابل مشاهده خواهد بود:

درآمد مشاغل مربوط به پزشکی و سلامت در ایرلند

اشتغال با لیست مشاغل مورد نیاز ایرلند

قبل از مهاجرت به این کشور می باید برای شغل مورد نظر خود درخواست کاری ارائه دهید و در باب شغل مورد نظر خود تحقیق و جستجو نمایید. مراحل درخواست و مصاحبه های صورت گرفته در این کشور مشابه کشورهای انگلیسی زبان می باشد. هم چنین می توانید از طریق جستجو در مرورگرهای اینترنت، روزنامه و شبکه های اجتماعی رزومه خود را برای کارفرمای معتبر و مربوطه این کشور ارسال نمایید. پس از بررسی های لازم، فرم درخواست شما به مرحله تایید خواهد رسید و از طریق ایمیل برای شما ارسال خواهد شد. بدین ترتیب برای مصاحبه رسمی با کارفرمای مربوط دعوت خواهید شد. جهت کسب اطلاعات دقیق مقاله مدارک لازم جهت اخذ ویزای کاری ایرلند را مطالعه فرمائید.

روش های مصاحبه در این کشور متفاوت می باشد، مصاحبه تلفنی، حضوری و به صورت آنلاین خواهد بود. نکته حائز اهمیت در باب رزومه شما به عنوان کارجو مشاغل مورد نیاز در این کشور این است که، رزومه می باید مرتب، حاوی اطلاعات کافی در باب شخص متقاضی و فعالیت های تحصیلی و کاری باشد. هم چنین رزومه شما باید به زبان انگلیسی باشد و سطح زبان و دانش کافی در این خصوص داشته باشید. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه کار در این کشور راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد. در مقاله لیست مشاغل مورد نیاز ایرلند اطلاعات ذکر شده با توجه به نیاز این کشور به نیروهای جوان در مشاغل مختلف جمع آوری شده است. در قسمت دیدگاه مقاله نظرات و سوالات خود را بیان فرمائید، در کوتاه ترین زمان ممکن متخصصان ما به شما پاسخ خواهند داد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *