ویزای سرمایه گذاری و ثبت شرکت

سرمایه گذرای در باربادوس

سرمایه گذرای در باربادوس

سرمایه گذرای در باربادوس یک فرصت ایده آل برای کاهش هزینه های تولید و در عین حال بهره مندی از صادرات بدون عوارض گمرکی می باشد. طبق آمار به دست آمده در سال 2023 باربادوس بزرگترین اقتصاد در شرق کارائیب است و تولید ناخالص داخلی باربادوس در سال اخیر 5.66 میلیارد $ (دلار) بر اقتصاد وابسته به گردشگری بوده است. علاوه بر این، باربادوس از میان 189 کشور رتبه 105 در گزارش انجام تجارت بانک جهانی در سال 2023 را دارد. این گذارش بر برخی تغییرات مثبت در دسترسی به برق، تجارت فرامرزی و اجرای قرارداد تاکید دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سالها تجربه در امر مهاجرت آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در زمینه سرمایه گذاری می باشد.

از سوی دیگر طی سال های اخیر دولت برنامه های خود را برای تمرکز بر تشویق سرمایه گذاری مستقیم خارجی در انرژی های تجدید پذیر، تولید، فناوری و مهندسی بیوژنتیک اعلام کرد. علاوه بر این در بخش خدمات بین المللی، دولت نظارتی را از طریق بانک مرکزی باربادوس برای جلوگیری از پولشویی و فرار مالیاتی حفظ می کند. نکته قابل توجه این است که دولت باربادوس سرمایه گذاری خصوصی داخلی و خارجی را نیز تسهیل می کند. ماموریت سرمایه گذاری باربادوس این است که فعالانه باربادوس را به عنوان یک مکان سرمایه گذاری مطلوب ارائه مشاوره و کمک به سرمایه گذاری احتمالی معرفی کند.

قوانین سرمایه گذاری در باربادوس

اتباع کشورهای خارجی که به دنبال سرمایه گذاری در باربادوس هستند، باید قبل از ورود به این کشور با قوانین سرمایه گذاری در باربادوس به خوبی آشنا شوند. زیرا در غیر این صورت، متقاضیان حین سرمایه گذاری در باربادوس با مشکلات گسترده ای مواجه خواهند شد. در قدوم اول قوانین سرمایه گذاری مستقیم خارجی در باربادوس، تبلیغ باربادوس به عنوان یک مکان سرمایه گذاری مطلوب، ارائه مشاوره و کمک به سرمایه گذاران احتمالی است.

همچنین قوانین سرمایه گذاری در باربادوس شامل قوانین ترویج تجارت بین المللی باربادوس، قانون توسعه گردشگری و قانون شرکت ها می شود. همچنین در این این کشور چارچوب قانونی وجود دارد که از حوزه قضایی به عنوان یک مرکز تجارت جهانی برای تجارت از جمله بیمه، ثبت کشتی و مدیریت ثروت پشتیبانی می کند.

در نمودار زیر می توانید روند سرمایه گذاری در باربادوس را طی سالهای اخیر مشاهده فرمایید:

روند سرمایه گذاری در باربادوس

مزایای سرمایه گذاری در باربادوس

سرمایه گذاری در باربادوس برای افرادی که به دنبال گسترش تجارت خود به خارج از کشور هستند، مزایا بی شماری را ارائه می دهد. مهمترین مزایا سرمایه گذرای در باربادوس به شرح زیر می باشد:

مزایاتوضیحات
سبک زندگی با کیفیتباربادوس با نرخ پایین جرم و جنایت در طول سال یکی از امن ترین نقاط جهان برای سرمایه گذاری محسوب می شود. علاوه بر این مردم باربادوس به عنوان مردمی خون گرم، صمیمی و مهمان نواز توصیف می شوند.
موقعیت جغرافیاییباربادوس به طور کلی یکی از اولین بنادر مورد بازدید در دریای کارائیب و مرکز تجاری تعیین شده برای کارائیب جنوبی است.
اقتصاد پایدارجزیره باربادوس دارای سابقه طولانی ثبات اجتماعی، سیاسی و اقتصادی است.
نیروی کار ماهرباربادوس به طور کلی دارای یک سیستم آموزشی برتر است که توسط نیروی کار تحصیلکرده آن مشهود است.

مزایای سرمایه گذاری در باربادوس

چالش های سرمایه گذاری در باربادوس

همانند اغلب کشورهای حوزه کارائیب، سرمایه گذاری در باربادوس نیز در کنار مزایا بی شماری که برای اتباع خارجی به همراه دارد، دارای چالش های متعددی در این حوزه می باشد. مهمترین چالش های سرمایه گذرای در باربادوس عبارت اند از:

چالش هاتوضیحات
سبک زندگی با کیفیتهزینه زندگی در باربادوس به ویژه در بخش املاک و مستغلات بسیار بالا است. به همین جهت اغلب سرمایه گذاران از هزینه زندگی در این کشور ناراضی هستند.
بلایا طبیعیبا اینکه باربادوس خارج از کمربند طوفان واقع شده است، با این وجود از تاثیرات طوفان در این کشور در امان نمانده است.
بورکراسی پیچیدهیکی از اصلی ترین چالش های سرمایه گذاری در باربادوس وجود بوروکراسی های اداری پیچیده حین درخواست برای سرمایه گذاری در این کشور می باشد.

مشوق های سرمایه گذاری در باربادوس

یکی از اصلی ترین مزیت های سرمایه گذار در باربادوس وجود مشوق های سرمایه گذرای متنوع در این کشور برای سرمایه گذاران می باشد. به عنوان مثال شرکت هایی که در باربادوس سود صادراتی ایجاد می کنند می توانند از کمک هزینه های صادراتی گسترده در این کشور استفاده کنند. که این فرآیند به عنوان تخفیف مالیات شرکتی بر این سود ها بیان می شود. همچنین حداکثر تخفیف 94% اعمال می شود که بیش از 82% از سود یک شرکت ناشی از صادرات خارج از منطقه باشد. علاوه بر این کمک هزینه اولیه یا کمک هزینه سرمایه گذاری تا 45% برای مخارج سرمایه ای برای مشاغلی که هزینه های سرمایه ای را برای ماشین آلات و کارخانه ها یا سازه های صنعتی در دسترس است.

همچنین بر اساس قوانین توسعه گردشگری در سال 2023 افرادی که در بخش گردشگری سرمایه گذاری می کنند می توانند هزینه های سرمایه ای را حذف کنند. علاوه بر این باربادوس چارچوب های قانونی و مالیاتی را برای شرکت های داخلی و بین المللی در بخش تجارت بین المللی هماهنگ کرده است. به طور کلی شرکت هایی که تجارت بین المللی انجام می دهند با نرخ مالیاتی از 1% تا 5.9% فعالیت می کنند. در نهایت اینکه شرکت هایی که 100% خدمات یا محصولات خود را صادر می کنند می توانند برای مجوز ارز خارجی درخواست دهند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با مشاوران مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

سوالات پرتکرار سرمایه گذاری در باربادوس

در بخش پایانی در خصوص سوالات مهم سرمایه گذاری در باربادوس اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهیم داد:

  • قوانین سرمایه گذاری در باربادوس به چه صورت می باشد؟ اتباع کشورهای خارجی که به دنبال سرمایه گذاری در باربادوس هستند، باید قبل از ورود به این کشور با قوانین سرمایه گذاری در باربادوس به خوبی آشنا شوند. زیرا در غیر این صورت، متقاضیان حین سرمایه گذاری در باربادوس با مشکلات گسترده ای مواجه خواهند شد. در قدوم اول قوانین سرمایه گذاری مستقیم خارجی در باربادوس، تبلیغ باربادوس به عنوان یک مکان سرمایه گذاری مطلوب، ارائه مشاوره و کمک به سرمایه گذاران احتمالی است.
  • مشوق های سرمایه گذاری در باربادوس شامل چه مواردی می باشد؟ یکی از اصلی ترین مزیت های سرمایه گذار در باربادوس وجود مشوق های سرمایه گذرای متنوع در این کشور برای سرمایه گذاران می باشد. به عنوان مثال شرکت هایی که در باربادوس سود صادراتی ایجاد می کنند می توانند از کمک هزینه های صادراتی گسترده در این کشور استفاده کنند. که این فرآیند به عنوان تخفیف مالیات شرکتی بر این سود ها بیان می شود. همچنین حداکثر تخفیف 94% اعمال می شود که بیش از 82% از سود یک شرکت ناشی از صادرات خارج از منطقه باشد. علاوه بر این کمک هزینه اولیه یا کمک هزینه سرمایه گذاری تا 45% برای مخارج سرمایه ای برای مشاغلی که هزینه های سرمایه ای را برای ماشین آلات و کارخانه ها یا سازه های صنعتی در دسترس است.
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *