مهاجرت سرمایه گذاری در کره جنوبی

سرمایه گذاری و ثبت شرکت در کره جنوبی

سرمایه گذاری و ثبت شرکت در کره جنوبی

در میان روش های مهاجرتی به این کشور روش سرمایه گذاری و ثبت شرکت در کره جنوبی جایگاه به خصوصی در سال 2023 به خود اختصاص داده است. روش های مهاجرتی بسیاری جهت مهاجرت به این کشور در اختیار متقاضیان قرار گرفته شده است. این روش برای متقاضیانی که قصد سرمایه گذاری و اخذ اقامت این کشور را دارند، بسیار مناسب می باشد. به دلیل شرایط اقتصادی مطلوب این کشور بسیاری از متقاضیان بین المللی تقاضا برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت در این کشور را دارند. متخصصان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با اخذ تجربه های موفق در خصوص سرمایه گذاری در این کشور، مقاله مذکور را در اختیار شما قرار داده اند.

از این رو مقاله پیش رو اطلاعاتی در قالب پاسخ به سوالات زیر در اختیار شما قرار خواهند داد:

  • روش های سرمایه گذاری در این کشور به چه صورت می باشد؟
  • مراحل و شرایط سرمایه گذاری در این کشور چگونه خواهد بود؟

طرق سرمایه گذاری و ثبت شرکت در کره جنوبی

جهت سرمایه گذاری در این کشور روش های متفاوتی در اختیار متقاضیان بین المللی قرارگرفته شده است. اکثر سرمایه گذاری و ثبت شرکت در این کشور به صورت مستقیم صورت می پذیرد. یکی از آسان ترین راه های سرمایه گذاری دراین کشور، سرمایه گذاری در یک شاخص بازار گسترده می باشد. روش دیگر سرمایه گذاری و ثبت شرکت در این کشور، یافتن شرکت های نوپا و اقدام به سرمایه گذاری در شرکت های مورد نظر خواهد بود. سرمایه گذاری برای متقاضیان بین المللی در این کشور با محدودیت بسیاری همراه نخواهد بود. اما می باید توجه فرمایید که کلیه روش های سرمایه گذاری و ثبت شرکت در این کشور می باید طبق قوانین و ضوابط کشور مذکور پیش رود.

تعدادی از روش های معمول سرمایه گذاری و ثبت شرکت در این کشور بدین شرح می باشد:

روش های معمول سرمایه گذاری و ثبت شرکت در کره جنوبی

مراحل قانونی سرمایه گذاری و ثبت شرکت در کره جنوبی

همانطور که در مطالب فوق ذکر شده است، ساده ترین راه سرمایه گذاری در این کشور از طریق معامله در بورس و اوراق بهادر می باشد. محبوب ترین صندوق شاخص این کشور تا اول ژانویه 2021 با ارزش 30.5 بیلیون $ (دلار) سرمایه است. بدین ترتیب طبق آخرین اطلاعات به دست آمده در خصوص سرمایه گذاری و ثبت شرکت در این کشور حدود 1198 سرمایه گذار فعال به ثبت رسیده است. حدود سرمایه گذاری در این کشور با توجه به محدودیت های این کشور به حدود 0.70% رسید. جهت تکمیل اطلاعات خود در خصوص سرمایه گذاری در این کشور ابتدا مقاله قوانین کره جنوبی را مطالعه بفرمایید.

رشد سرمایه گذاری و ثبت شرکت در این کشور در نمودار زیر بیان شده است:

رشد سرمایه گذاری در کره جنوبی

جهت طی نمودن مراحل قانونی سرمایه گذاری و ثبت شرکت در این کشور می توانید طبق مراحل زیر پیش روید. البته توجه داشته باشید که این مراحل هر ساله با تغییراتی رو به رو خواهد بود. طبق آخرین بررسی مراحل قانونی در این کشور بدین شرح می باشد:

  • ارائه گذرنامه و کلیه مدارک معتبر به همراه ترجمه مدارک
  • ارائه نام شرکت معتبر که مورد تایید دولت این کشور باشد.
  • تنظیم و ارائه اساسنامه شرکت مورد نظر
  • دریافت کد مالیاتی شرکت مربوطه
  • افتتاح حساب برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت مورد نظر با حدود پرداختی 45000$ (دلار)

ثبت شرکت در کره جنوبی

در تمامی روش های مهاجرتی به این کشور اعم از روش تحصیلی، کاری، سرمایه گذاری و ثبت شرکت، تولد و ازدواج متقاضی می باید مدارک و اسناد معتبری را ارائه دهد. این مدارک هر ساله با تغییراتی رو به رو خواهد بود. ویزای سرمایه گذاری در این کشور ابتدا برای مدت 6 ماه صادر می گردد. مدت اعتبار ویزای سرمایه گذاری و ثبت شرکت در این کشور قابل تمدید خواهد بود، که به مدت 5 سال قابل تمدید می باشد. همچنین متقاضی پس از 5 سال سرمایه گذاری و زندگی در این کشور می تواند از مزیت اخذ اقامت این کشور نیز بهره مند گردد. همچنین پیشنهاد می شود مقاله سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در کره جنوبی را مطالعه بفرمایید.

مدارک لازم جهت سرمایه گذاری و ثبت شرکت در این کشور در سال 2023 بدین شرح می باشد:

  • ارائه گذرنامه معتبر متقاضی به همراه ترجمه
  • ارائه تمکن مالی مناسب
  • ارائه گواهی شرکت ثبت شده جهت سرمایه گذاری در این کشور
  • ارائه کلیه مدارک شناسایی و هویتی متقاضی

مزایا و معایب سرمایه گذاری و ثبت شرکت در کره جنوبی

مزایا و معایب سرمایه گذاری و ثبت شرکت در کره جنوبی

اقتصاد این کشور در سال های اخیر با پیشرفت بسیاری رو به رو بوده است، از این رو مورد توجه بسیاری از متقاضیان بین المللی قرار گرفته است. بارزترین راه سرمایه گذاری و ثبت شرکت در این کشور از طریق روش EFT وADR می باشد، که از طریق بورس اوراق بهادر مورد استفاده قرار خواهد گرفت. هر کدام از روش های مهاجرتی دارای مزیت و معایبی خواهند بود.

در جدول زیر به بررسی مزایا و معایب سرمایه گذاری و ثبت شرکت در این کشور خواهیم پرداخت:

مزایامعایب
ثبت شرکت رسمی در کوتاه ترین زمان ممکن حدود 2 ماهپرداختی کارمندان می باید با میزان دستمزد بالایی در نظر گرفته شود.
حضور متقاضی برای ثبت شرکت و تکمیل مدارک ضرورت ندارد.پرداخت اجاره ماهیانه برای محل شرکت مورد نظر
در دسترس بودن مناطق آزاد اقتصادیمحدودیت سرمایه گذاری و ثبت شرکت در بخش برق و کشاورزی
معافیت از پرداخت مالیات برای شرکت ثبت شده به مدت 5 سال (مانند شرکت های مربوط به کسب و کار، تجارت و پزشکینیاز به یادگیری زبان کره ای (برای کار و ثبت شرکت)

اقتصاد این کشور به کاریابی و اشتغال نیز کمک خواهد نمود که در مقاله مهاجرت به کره جنوبی از طریق کار اطلاعاتی بیان شده است. نویسندگان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مقاله سرمایه گذاری و ثبت شرکت در کره جنوبی موارد و نکات مهم را در اختیار شما قرار داده اند. چنانچه پس از مطالعه مقاله فوق ابهاماتی ذهن شما را مشغول ساخت، با کارشناسان ما در بخش مشاوره تلفنی و حضوری تماس حاصل فرمایید. همچنین مطالعه مقالات سایت مرجع ما می تواند آگاهی شما در این زمینه را افزایش دهد. مقاله پیشنهادی حقوق ماهیانه کار در کره جنوبی یکی از مقالات مفید در خصوص این کشور می باشد، که می تواند برای متقاضیان جویای کار در این کشور نیز مفید واقع شود.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *