ویزای سرمایه گذاری و ثبت شرکت

سرمایه گذاری در بلیز

سرمایه گذاری در بلیز

سرمایه گذاری در بلیز برای افرادی به دنبال فرصت های طلایی جهت سرمایه گذاری در کارائیب هستند بهترین گزینه است. طبق آمار به دست آمده طی سالهای اخیر سرمایه گذاری در بلیز رشد قابل توجهی پیدا کرده است، زیرا این کشور با رشد قابل توجی در اقتصاد و صنایع مواجه شده است. علاوه بر این هدف دولت بلیز فراهم کردن محیطی مناسب برای شرکت های خصوصی است تا سرمایه گذاری توسط سرمایه گذاران داخلی و خارجی جذب شود. نکته قابل توجه در خصوص سرمایه گذاری و مهاجرت به بلیز این است که، در سال 2023 قوانینی به ثبت رسید تا طیف وسیعی از مشوق های سرمایه گذاری متفاوت است. به عنوان مثال، معافیت های مالیاتی یا معافیت های عوارض واردات جزو مشوق های سرمایه گذاری در بلیز می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، ما را در اینم مقاله که با کمک موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه و ارائه شده همراهی فرمایید. از سوی دیگر، فعالیت های صادرات محور در بلیز یکی از اصلی ترین دلایل سرمایه گذاری در این کشور توسط اتباع خارجی می باشد. علاوه بر این دولت بلیز از سرمایه گذاری مشترک و سرمایه گذاری مشارکتی به عنوان یک مکانیزم ترجیحی حمایت می کند. همچنین مالکیت 100% خارجی یک شرکت در بلیز یک محرک جدی برای سرمایه گذاری در این کشور است. واردات پرسنل بسیار ماهر برای تمجید از نیروی کار تسهیل می شود مشروط بر اینکه برنامه های آموزشی مناسب برای اتباع ایجاد شود. همچنین دولت امیدوار است که برای هر خارجی ماهر که توسط شرکت استخدام می شود یک همتای محلی تعیین شود.

انواع مشوق های سرمایه گذاری در بلیز

یکی از مهمترین عواملی که سرمایه گذاری را بیش از پیش برای اتباع خارجی پراهمیت می کند، ارائه انواع مشوق های آموزشی در این کشور برای اتباع خارجی می باشد. اغلب مشوق های سرمایه گذاری توسط دولت بلیز برای جذب سرمایه گذاران بین المللی اعطا می شود. یکی از اصلی ترین مشوق های سرمایه گذاری، وجود انواع تعطیلات مالیاتی در این کشور می باشد.

دوره تعطیلات مالیاتی در بلیز معمولا برای مدت 5 سال از تاریخ تولید خواهد بود. علاوه بر این، شرکتی که در زمینه کشاورزی، محصولات کشاورزی و صنعتی، دریانوردی و غیره فعالیت می کنند، می توانند تا 25 سال از معافیت مالیاتی برخوردار شوند. همچنین قانون تعطیلات مالیاتی به شرکت هایی که مجوز های تصدیق شده را دریافت می کنند معافیت های گمرکی را مجاز می کنند تا اقلامی را به بلیز وارد کنند.

در نمودار زیر می توانید روند سرمایه گذاری را طی سال های اخیر مشاهده فرمایید:

روند سرمایه گذاری در بلیز را طی سال های اخیر

برای اینکه بیشتر با انواع مشوق های مالیاتی در بلیز آشنا شوید، جدولی را برای شما عزیزان تهیه کرده ایم که در این بخش از مقاله به آن می پردازیم:

انواع مشوق های سرمایه گذاریتوضیحات
ماکیت خارجی زمینیکی از اصلی تریت مشوق ها امکان مالکیت خارجی زمین و دارایی های شرکت به صورت 100% است.
مناطق پردازش صادراتیبرای انواع خاصی از مشاغل، مناطق پردازش صادرات بلیز مزایا قابل توجهی را برای سرمایه گذاران فراهم می کند. سرمایه گذارانی که اغلب از این نوع مشوق ها استفاده می کنند در تحارت گردشگری، کشاورزی، توزیع و صنعت سبک هستند.
افتتاح حساب بانکیبرای اتباع کشورهای خارجی که قصد سرمایه گذاری را دارند فرصت های ویژه ای برای افتتاح حساب بانکی در این کشور در نظر گرفته شده است.

دلایل سرمایه گذاری در بلیز

سالانه بیش از صدها سرمایه گذار بین المللی از نقاط مختلف جهان، به دنبال ثبت سرمایه در بلیز بوده اند. زیرا همانطور که اشاره شد این کشور مشوق های ویژه ای را برای سرمایه گذاران بین المللی ارائه می دهد. یکی از اصلی ترین دلایل سرمایه گذاری، تقلضل بسیار بالا برای گردشگری در این کشور می باشد. زیرا صنعت گردشگری در بالاترین سطح خود در جند سال اخیر قرار دارد. در طی 20 سال اخیر بلیز به طور پیوسته شاهد افزایش تعداد بازدیدکنندگان بوده است. طبق آمار به دست آمده در سال 2023 شاهد اقامت بیش از 5 میلیون نفر گردشگر در این کشور بوده ایم.

دلایل سرمایه گذاری در بلیز

در جدول زیر می توایند مهمترین دلایل سرمایه گذاری را طی سال های اخیر مشاهده فرمایید:

دلایل سرمایه گذاریتوضیحات
گستردگی زبان انگلیسیدر بلیز زبان انگلیسی زبان رسمی است. علاوه بر این معاملات املاک و مستغلات، قرارداد های حقوقی و امور تجاری را می توان به راحتی و بدون موانع زبان انجام داد.
اجاره یک شبه بازاراز آنجایی که بلیز یک مقصد محبوب برای تعطیلات است، تقاضای بازار برای اجاره شبانه به جای اجاره ماهانه است. این امر پتانسیل درآمد بسیاری از املاک سرمایه گذاری را چند برابر می کند.
اجاره یک شبه بازاراز آنجایی که بلیز یک مقصد محبوب برای تعطیلات است، تقاضای بازار برای اجاره شبانه به جای اجاره ماهانه است. این امر پتانسیل درآمد بسیاری از املاک سرمایه گذاری را چند برابر می کند.
مالیات بر املاکمالیات بر املاک کم است و فرآیند ها بسیار آسان است.
اقتصاد رو به رشدبلیز یک اقتصاد به شدت در حال رشد دارد در سال 2023 چندین شرکت هواپیمایی مهم خدمات رسانی به کشور را آغاز کرده اند.

سرمایه گذاری در بلیز در بخش املاک و مستغلات

املاک و مستغلات در بلیز، به ویژه برای سرمایه گذاران بین المللی بسیار جذاب است. سرمایه گذاری در بلیز در بخش املاک و مستغلات یکی از متداول ترین روش ها بریا سرمایه گذاری در این کشور می باشد. زیرا املاک و مستغلات در بلیز در مقایسه با آمریکا و انگلستان نسبتا ارزان تر است. یکی از اصلی ترین دلایل سرمایه گذاری در املاک و مستغلات بلیز این سات که بلیز در مورد مالیات بر املاک و مستغلات قوانین آرام بخش دارد.

یکی از دیگر دلایل سرمایه گذاری در املاک و مستغلات این است که، این کشور هیچ گونه مالیات بر ارثی ندارد. این بدین معنا است که اگر بخواهید ملکی را به ورثه واگذار کنید مجبور نیستید بابت آن مالیاتی پرداخت کنید. چنانچه تصمیم خود را برای سرمایه گذاری گرفته اید، جهت اطمینان خاطر بیشتر در این خصوص با مشاوران مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

سوالات پرتکرار سرمایه گذاری در بلیز

پرتکرارترین سوالات در خصوص ثبت سرمایه در کشور بلیز بدین شرح می باشد:

  • انواع مشوق های سرمایه گذاری در بلیز شامل چه مواردی می باشد؟ ماکیت خارجی زمین، مناطق پردازش صادراتی و افتتاح حساب بانکی
  • شاخص ترین دلایل سرمایه گذاری در بلیز شامل چه مواردی می باشد؟ گستردگی زبان انگلیسی، اجاره یک شبه بازار، مالیات بر املاک و اقتصاد رو به رشد
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *