ویزای سرمایه گذاری و ثبت شرکت

سرمایه گذاری در السالوادور

سرمایه گذاری در السالوادور

سرمایه گذاری در السالوادور برای افرادی که به دنبال یک موقعیت خوب کاری هستند یک فرصت ویژه و خوب است تا سرمایه خود را چند برابر کنید. بیانیه های آب و هوای سرمایه گذاری وزارت امور خارجه ایالات متحده اطلاعاتی را در مورد فضای کسب و کار بیش از 170 اقتصاد ارائه می کند و توسط افسران اقتصادی مستقر در سفارتخانه ها و پست های سراسر جهان تهیه می شود. آنها اقتصادهای مختلفی را تحلیل می کنند که بازارهایی برای کسب و کارهای ایالات متحده هستند یا می توانند باشند. بیانیه های آب و هوای سرمایه گذاری همچنین مرجعی برای همکاری با دولت های شریک برای ایجاد محیط های تجاری توانمندی است که نه تنها از نظر اقتصادی مناسب است.

این گزارش ها موضوعاتی از جمله گشودگی به سرمایه گذاری، سیستم های حقوقی و نظارتی، حمایت از حقوق مالکیت غیرمنقول و معنوی، بخش مالی، شرکت های دولتی، رفتار تجاری مسئولانه، و فساد را پوشش می دهد. موقعیت مکانی و ویژگی های طبیعی السالوادور آن را به یک مقصد سرمایه گذاری جذاب تبدیل کرده است. زمینه اقتصاد کلان و رو به زوال حاکمیت قانون چالش هایی را ایجاد می کند. اقتصاد السالوادور طی سال ‌های متمادی با رشد متوسط ​​سالانه تولید ناخالص داخلی 2.5% از سال 2016 تا 2019، پایین ‌ترین سطح رشد را در منطقه ثبت کرده است. در میان مدت به 2% کاهش یافته است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در جهت کسب اطلاعات مهاجرتی راهنمای شما خواهد بود.

چالش های سرمایه گذاری در السالوادور

چالش‌ هایی که معمولا برای انجام تجارت در السالوادور ذکر می ‌شود شامل اعمال اختیاری قوانین و مقررات، رویه ‌های طولانی و غیرقابل پیش ‌بینی مجوز، و همچنین تأخیرهای گمرکی است. السالوادور در جذب سرمایه گذاری مستقیم خارجی (FDI) از همتایان منطقه ای خود عقب افتاده است. بخش ‌هایی که بیشترین سرمایه‌ گذاری را داشته‌ اند از لحاظ تاریخی نساجی و موسسات خرده ‌فروشی بوده‌ اند، هرچند سرمایه‌ گذاری در انرژی در سال‌ های اخیر افزایش یافته است. سرمایه انسانی، مردم سالوادور به طور مداوم به دلیل کوشا بودن و مشتاق بودن برای فرصت های بیشتر شناخته شده است. کارگران این کشور تطبیق پذیری و ظرفیت کاری زیادی را نشان می دهند.

چندین گزینه برای آموزش نیروی کار جهت مهاجرت به السالوادور در نظر گرفته شده است . اینها عبارتند از (1) آموزش فنی و حرفه ای. (2) کارآموزی. (3) آموزش زبان خارجی؛ (4) آموزش فن آوری. و (5) آموزش مهارت های نرم. بسیاری از آموزش های نیروی کار سالوادور از طریق موسسه ملی آموزش حرفه ای (INSAFORP) انجام می شود. INSAFORP در سال 1994 به عنوان بخشی از تلاش های کشور برای بهبود رقابت نیروی کار و افزایش فرصت های شغلی ایجاد شد. روحیه کارآفرینی در بین مردم سالوادور ظرفیت زیادی برای رقابت بین المللی و مدیریت موفق عوامل تولید وجود دارد. علیرغم مواجهه با چالش ‌های مختلف، مانند دسترسی محدود به منابع مالی، زیرساخت ‌های ضعیف و محیط پیچیده نظارتی، کارآفرینان در السالوادور به انعطاف ‌پذیری و نوآوری خود معروف هستند.

چالش های سرمایه گذاری در السالوادور

بخش های سرمایه گذاری در السالوادور

السالوادور راه حل های خلاقانه ای برای غلبه بر این چالش ها ایجاد کرده است، مانند استفاده از فناوری تلفن همراه برای دستیابی به مشتریان در مناطق دورافتاده، تشکیل شبکه هایی برای به اشتراک گذاشتن منابع و تخصص، و اتخاذ مدل های تجاری جدید که از پلتفرم های دیجیتال استفاده می کنند. پایگاه گسترده شرکت های ملی و بین المللی با تجربه جهانی، تثبیت شده و دسترسی به منابع سرمایه گذاری به خوبی آماده هستند و مایل به سرمایه گذاری قوی هستند تا زمانی که حاکمیت قانون رعایت شود و اطمینان قانونی برای سرمایه گذاری ها حفظ شود. کشورهای دوست به السالوادور ایمان دارند، زیرا همچنان به ارائه پشتیبانی، به اشتراک گذاری دانش و شیوه های خوب خود، به اشتراک گذاری استفاده از فناوری های جدید و البته حمایت با برنامه های مختلف همکاری مالی ادامه می دهند.

کسانی که در السالوادور سرمایه گذاری می کنند متوجه می شوند که نزدیک ترین همکاران این کشور شامل ایالات متحده، مکزیک، گواتمالا، هندوراس، چین و تایوان است. السالوادور چندین دهه پیش یک انتخاب استراتژیک محکم برای توسعه به عنوان یک اقتصاد بازار باز انجام داد و مدت هاست که نگرش باز نسبت به سرمایه گذاری مستقیم خارجی اتخاذ کرده است. تعداد زیادی اصلاحات در دهه های گذشته انجام شده است که این انتخاب را منعکس می کند: یکپارچگی اقتصادی منطقه ای تقویت شده است.

در نمودار زیر شاهد بخش های مورد نیاز سرمایه گذاری در السالوادور هستید:

بخش های مورد نیاز سرمایه گذاری در السالوادور

رشد سرمایه گذاری در السالوادور

استراتژی های کارآمد به السالوادور اجازه داده است تا ثبات کلان اقتصادی را به دست آورد و جریان های سرمایه گذاری مستقیم خارجی را جذب کند. با این حال، برای ریشه کن کردن فقر و کاهش نابرابری درآمد، پیشرفت زیادی باید حاصل شود. علاوه بر این، السالوادور باید سطح عمومی رقابت پذیری شرکت های داخلی خود را بهبود بخشد تا بتواند از مزایای کامل باز بودن تجارت جهانی و جریان های سرمایه گذاری بهره مند شود  IPR توصیه های مشخصی را ارائه می دهد تا به السالوادور اجازه دهد سرمایه گذاری مستقیم خارجی را در حمایت از رقابت جهانی و ایجاد سطوح بالاتری از سرمایه گذاری خارجی سودمند را ارتقا دهد.

اقدامات پیشنهادی بر روی موارد زیر تمرکز دارد:

  • دستیابی به تعالی جهانی در مقررات و تسهیلات مرتبط با سرمایه گذاری، از جمله از طریق تغییر در ساختار مالیات شرکت ها، بهبود خدمات تسهیل تجارت و اجرا و اجرای مؤثر قوانین و مقررات
  • استفاده از سرمایه گذاری مستقیم خارجی برای توسعه مهارت ها، به ویژه از طریق جذب سرمایه گذاران خارجی در آموزش عالی و فنی
  • تقویت زیرساخت ها از طریق سرمایه گذاری مستقیم خارجی، به ویژه با واگذاری بهره برداری از بندر La Unión تحت یک چارچوب نظارتی جدید برای مشارکت های دولتی و خصوصی
  • تقویت ارتباط بین شرکت های فراملی و شرکت های ملی
  • اتخاذ تدابیر خاص برای جذب سرمایه گذاران خارجی در بخش های «سبز و مسئولانه» از جمله در مناطق فرآوری صادرات.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در حوزه مهاجرت و سرمایه گذاری در السالوادور به سوالات شما پاسخ می دهد و پرونده شما را مطابق میل شما پیش خواهد برد تا به مقصد خود برسید.

سوالات مهم در خصوص سرمایه گذاری در السالوادور

در این بخش به مهم ترین سوالات شما پاسخ داده می شود:

  • چالش های سرمایه گذاری در السالوادور کدام اند؟ چالش‌ هایی که معمولا برای انجام تجارت در السالوادور ذکر می ‌شود شامل اعمال اختیاری قوانین و مقررات، رویه ‌های طولانی و غیرقابل پیش ‌بینی مجوز، و همچنین تأخیرهای گمرکی است. السالوادور در جذب سرمایه گذاری مستقیم خارجی (FDI) از همتایان منطقه ای خود عقب افتاده است. بخش ‌هایی که بیشترین سرمایه‌ گذاری را داشته‌ اند از لحاظ تاریخی نساجی و موسسات خرده ‌فروشی بوده‌ اند، هرچند سرمایه‌ گذاری در انرژی در سال‌ های اخیر افزایش یافته است. سرمایه انسانی، مردم سالوادور به طور مداوم به دلیل کوشا بودن و مشتاق بودن برای فرصت های بیشتر شناخته شده است. کارگران این کشور تطبیق پذیری و ظرفیت کاری زیادی را نشان می دهند.
  • بخش های سرمایه گذاری در السالوادور شامل چه مواردی است؟ السالوادور راه حل های خلاقانه ای برای غلبه بر این چالش ها ایجاد کرده است، مانند استفاده از فناوری تلفن همراه برای دستیابی به مشتریان در مناطق دورافتاده، تشکیل شبکه هایی برای به اشتراک گذاشتن منابع و تخصص، و اتخاذ مدل های تجاری جدید که از پلتفرم های دیجیتال استفاده می کنند. پایگاه گسترده شرکت های ملی و بین المللی با تجربه جهانی، تثبیت شده و دسترسی به منابع سرمایه گذاری به خوبی آماده هستند و مایل به سرمایه گذاری قوی هستند تا زمانی که حاکمیت قانون رعایت شود و اطمینان قانونی برای سرمایه گذاری ها حفظ شود. کشورهای دوست به السالوادور ایمان دارند، زیرا همچنان به ارائه پشتیبانی، به اشتراک گذاری دانش و شیوه های خوب خود، به اشتراک گذاری استفاده از فناوری های جدید و البته حمایت با برنامه های مختلف همکاری مالی ادامه می دهند.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *