شرایط اتریش, مهاجرت به کشور اتریش

ساعت به وقت اتریش

ساعت به وقت اتریش

این مقاله بر موضوع ساعت به وقت اتریش و مسائل مرتبط با آب و هوا تمرکز دارد، در کنار این مسائل می توانید از فرهنگ و اقتصاد نیز آگاه شوید. یکی از نکات مهم و جذاب در مورد این کشور این است که از بین. 140 کشور فعال در حوزه گردشگری، اتریش رتبه دوازده برجسته را در جهان دارد. از نظر زیرساخت خدمات توریستی، اتریش حتی در رتبه اول جهانی در مجمع جهانی اقتصاد قرار دارد. این عملکرد چشمگیر نیز توسط حقایق سخت تأکید می شود. این کشور ممکن است کوچک باشد، اما از نظر گردشگری یک غول بزرگ است. کمتر کشوری در جهان وجود دارد که بتواند از نظر درآمد گردشگری با اتریش برابری کند. در سال 2016، بازدیدکنندگان در مجموع 17.4 میلیارد یورو هزینه کردند و مجموع درآمد گردشگری در سال های اخیر بالغ بر 70 میلیارد یورو است.

نرخ رشد قوی 4.1% تعداد اقامت ‌های شبانه در اتریش نه تنها بالاتر از میانگین بلندمدت سالانه است، بلکه از عملکرد کل اتحادیه اروپا نیز فراتر رفته است. اتریش که در سراسر جهان به دلیل ارائه فرهنگی و محیط طبیعی دست نخورده خود مشهور است، از همین رو بازار رشد سرمایه گذاران بین المللی را جذب می کند و سرمایه‌ گذاران بین ‌المللی متعددی، از استاروود، فالکنشتاینر، هیلتون و اشتایگنبرگر گرفته تا گروه وان، آکور و پارک‌ های سبز لندال، از فرهنگ، مناظر و کارمندان بسیار ماهر در اتریش سود می‌ برند. در نهایت باید گفت که اتریش به عنوان یک مقصد سفر امن شهرت دارد. این تصویر خوب در مواقع بحران اهمیتی دوچندان دارد. چناچه قصد سفر به عنوان گردشگر یا یک مهاجر را به اتریش دارید، موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به اتریش، آماده حل ابهامات و مسائل مرتبط با مهاجرت شما است.

واقعیت های فرهنگی زندگی در اتریش

از اولین نکاتی که در مورد اتریش می توان اشاره کرد، این واقعیت است که در این کشور مهم است همیشه به موقع به شام ​​برسید و همچنین، فراموش نکنید که برای لباس خود تلاش کنید. وقتی به مهمانی و مکانی رسیدید، بپرسید که آیا باید کفش‌ هایتان را در بیاورید؟ و هنگامی که به اتاق غذاخوری رسیدید، منتظر بمانید تا از شما دعوت شود سر میز بنشینید، زیرا ممکن است در یک صندلی خاص قرار بگیرید. اگر دستمال به شما داده شد، آن را روی پاهای خود قرار دهید. چنگال شما معمولا در سمت چپ و چاقوی شما در سمت راست قرار می گیرد. روش خاصی برای غذا خوردن وجود دارد: سعی کنید غذای خود را با کناره چنگال خود برش دهید. این یک تمجید از آشپز است، نشان دادن لطیف بودن غذا. در رستوران ها، تعجب نکنید اگر از شما انتظار می رود 10 تا 15% انعام بپردازید.

در زمینه کار، نحوه لباس پوشیدن شما مهم است، بنابراین اولین تاثیر خوبی داشته باشید. کسب و کار رسمی راهی برای رفتن است. مردان باید کت و شلوار تیره و یا پیراهن سفید بپوشند. خانم ها هم باید کت و شلوار بپوشند یا یک لباس هوشمند با اکسسوری های مناسب. هنگامی که دایره تماس های تجاری خود را گسترش می دهید، بهتر است، از طریق یک تماس متقابل به یک شریک تجاری جدید معرفی شوید. تحصیلات دانشگاهی برجسته می تواند به شما کمک کند اعتماد و احترام شریک جدیدی را به دست آورید، با این حال، تجربه به همان اندازه مهم است. هر چه مدت طولانی تری در تجارت بوده باشید، احتمال بیشتری وجود دارد که مردم شما را جدی بگیرند. مردم در اتریش به تجارت بی اهمیت نمی پردازند و شما باید به همین ترتیب به روند رسیدگی بپردازید.

معرفی کشور اتریش و ویژگی های آن

پایتخت اتریش، وین، توسط بسیاری به عنوان قلب موسیقی اروپا شناخته می شود. با این حال، طبیعت نیز نقش مهمی در زندگی اتریشی ها دارد، از پارک ملی Neusiedler See در شرق تا دریاچه کنستانس در غرب. وقتی صحبت از موسیقی می شود، شکست دادن تاریخ اتریش دشوار است. این شهر پایتخت جهانی موسیقی کلاسیک است، جایی که آمادئوس موتزارت، جوزف هایدن، یوهان اشتراوس و آلبان برگ در آن متولد و کار کردند. لودویگ ون بتهوون نیز در این کشور زندگی می کرد و اجرا می کرد. این موضوع در دوره معاصر اتریش نیز وجود دارد، چنانکه هر سال در اواخر ماه مه، کنسرت شب تابستانی در محوطه کاخ شونبرون در وین برگزار می شود. همچنین باید حتماً از Musikverein، خانه خیره کننده ارکستر فیلارمونیک وین دیدن کنید. جدا از موسیقی، کافه ها نقش مهمی در زندگی شهری در سراسر کشور دارند.

به عنوان مثال قهوه خانه های وین اخیراً در فهرست میراث فرهنگی ناملموس یونسکو گنجانده شده است، به این معنی که از احترام و حفاظت بهره مند خواهند شد، بنابراین مردم محلی و گردشگران می توانند برای سال های آینده از آنها لذت ببرند. قهوه‌خانه ‌های وین به «اتاق نشیمن عمومی شهر» معروف شده‌ اند، بنابراین در صورت تمایل می ‌توانید یکی از آنها را پیدا کنید و در زمانی که چندین ساعت دور هستید، یا در تمام طول روز، آن را پیدا کنید. موضوع دیگر اینکه از آنجایی که اتریش خط ساحلی ندارد، ممکن است در حین زندگی در این کشور به دریا بپردازید. با این حال، دریاچه های فراوانی برای لذت بردن وجود دارد که مملو از حیات وحش هستند و مناظر به یاد ماندنی را ارائه می دهند. در واقع، بیش از 160 دریاچه در اتریش وجود دارد.

در شکل زیر به برخی دریاچه های دیدنی اتریش اشاره شده است:

برخی دریاچه های دیدنی اتریش

وضعیت فصلی اتریش

در کل در اتریش، تابستان ها گرم است. زمستان ها بسیار سرد، برفی و پر از باد می باشد و در تمام طول سال نیمه ابری است. در طول سال، دما معمولاً از 27 درجه فارنهایت تا 79 درجه فارنهایت متغیر است و به ندرت زیر 13 درجه فارنهایت یا بالاتر از 89 درجه فارنهایت است. بر اساس امتیاز گردشگری، بهترین زمان از سال برای سفر به اتریش برای فعالیت در هوای گرم از اواسط ژوئن تا اوایل سپتامبر است. فصل گرم از 29 می تا 9 سپتامبر، با میانگین دمای روزانه بالای 70 درجه فارنهایت ادامه دارد. گرم ترین ماه سال ژوئیه است که میانگین دمای آن 78 درجه فارنهایت و کمینه آن 59 درجه فارنهایت است. فصل سرد از 18 نوامبر تا 4 مارس، با میانگین دمای بالای روزانه زیر 45 درجه فارنهایت ادامه دارد.

سردترین ماه سال در وین ژانویه است با میانگین کمینه 27 درجه فارنهایت و حداکثر 37 درجه فارنهایت است. فصل شفاف‌تر سال از 29 می آغاز می‌ شود و 3 الی 4 ماه طول می‌ کشد و در حدود 7 اکتبر به پایان می ‌رسد. صاف ترین ماه سال جولای است که در طی آن به طور متوسط ​​در 64 درصد مواقع آسمان صاف، عمدتاً صاف یا نیمه ابری است. قسمت ابری سال از حدود 7 اکتبر شروع می شود.

در جدول زیر سایر جزئیات مرتبط با هوای اتریش اشاره شده است:

ردیفتوضیحات
1فصل مرطوب ، از 3 می تا 16 سپتامبر طول می کشد.
2.ماه ژوئن دارای بیشترین میزان بارش است
3فصل خشک از 16 سپتامبر تا 3 مه طول می کشد.
4شایع ترین شکل بارندگی در طول سال به تنهایی باران است که اوج احتمال آن %33 در 13 ژوئن است.

تفاوت زمانی ساعت به وقت اتریش با آلمان

برای برنامه ریزی یک کنفرانس تلفنی یا برنامه ریزی یک جلسه در بهترین زمان برای هر دو طرف، باید بین ساعت 9:00 صبح تا 5:00 بعد از ظهر وقت خود را در اتریش امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر در آلمان خواهد بود. از آنجایی که اتریش و آلمان در حال حاضر دارای مناطق زمانی معادل هستند، می توانید در ساعات معمولی خود با شخصی تماس بگیرید و در آلمان همان ساعتی خواهد بود که در اتریش است. به یاد داشته باشید که اگر در حال برنامه ریزی تماس هستید، صرفه جویی در روز را برای هر تغییر زمانی بررسی کنید. اگر در اتریش زندگی می ‌کنید و می ‌خواهید با یکی از دوستانتان در آلمان تماس بگیرید، می ‌توانید بین ساعت 7 صبح تا 11 شب با آنها تماس بگیرید، بین ساعت 7 صبح تا 11 شب مناسب است.

زیرا آلمان در منطقه زمانی مشابه اتریش قرار دارد. اگر هر زمانی در دسترس هستید، اما می ‌خواهید در محل کار با فردی در آلمان تماس بگیرید، ممکن است بخواهید بین ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر به وقت خود امتحان کنید. این بهترین زمان برای دسترسی به آنها از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر در ساعات کاری عادی است.

اختلاف ساعت به وقت اتریش با ایران

اختلاف ساعت به وقت اتریش با ایران

برای برنامه ریزی یک کنفرانس تلفنی یا برنامه ریزی یک جلسه در بهترین زمان برای هر دو طرف، باید بین ساعت 10:30 صبح تا 6 بعد از ظهر وقت خود را در تهران، ایران امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 8 صبح تا 3:30 بعد از ظهر در وین، اتریش خواهد بود. اگر ساکن تهران، ایران هستید و می ‌خواهید با یکی از دوستان خود در وین، اتریش تماس بگیرید، می ‌توانید بین ساعت 9:30 صبح تا 1:30 بامداد به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این ساعت بین ساعت 7 صبح تا 11 شب به وقت آنها خواهد بود، زیرا وین، اتریش 2 ساعت و 30 دقیقه از تهران، ایران عقب است.

اگر هر زمانی در دسترس هستید، اما می‌خواهید در محل کار به فردی در وین، اتریش دسترسی داشته باشید، ممکن است بخواهید بین ساعت 11:30 صبح تا 7:30 بعد از ظهر به وقت خود امتحان کنید. این بهترین زمان برای دسترسی به آنها از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر در ساعات کاری عادی است. شما برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد اتریش، می توانید از مطالب سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه هایی همچون آگاهی به مشکلات زندگی در اتریش استفاده نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *