مهاجرت تحصیلی سنگاپور

رشته پرستاری در سنگاپور

رشته پرستاری در سنگاپور

با افزایش سریع جمعیت و افزایش بیماری های مزمن، نیاز به رشته پرستاری در سنگاپور بیش از هر زمان دیگری است. سنگاپور یکی از کشور های کوچک است. کشور سنگاپور به عنوان یکی از کشور های کوچک از نظر فرهنگی و اقتصادی بسیار پیشرفته است. این کشور یکی از کشورهای فوق العاده پیشرفته در آسیا است که در سال های اخیر تغییرات زیادی را تجربه کرده و از یک کشور در حال توسعه به کشوری توسعه یافته بدل شده است. در این مقاله که در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به دست متخصصین امر مهاجرت قلم فرسایی شده سعی شده تا در خصوص رشته پرستاری در سنگاپور اطلاعات خوبی را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. لذا در ادامه دعوت می نماییم تا ادامه این مقاله را مطالعه نمایید.

معرفی کشور سنگاپور

سنگاپور مدرن به لطف سیاست، تجارت و شخصی معروف به نام سر توماس استمفورد رافلز در قرن نوزدهم تاسیس شد. در این مدت امپراتوری انگلستان به عنوان یک بندر در این منطقه از سنگاپور استفاده می کرد تا ناوگان تجاری خود را پایه گذاری کند. این شهر به سرعت به عنوان یک مرکز تجاری مهم مهاجرینی را از چین، هند، مجمع الجزایر مالایا و دیگر کشورها جذب کرد. در سال 1822 رافلز برای حل مسئله بی نظمی فزاینده در مستعمره، طرح شهر رافلز را که به آن طرح جکسون نیز می گویند اجرا کرد. مناطق مسکونی قومی به چهار منطقه تقسیم شدند. شهر اروپایی ساکنان معامله گران اروپایی،اوراسیایی و آسیایی غنی شده از مسلمانان، مالایی ها بودند. سنگاپور با تاسیس چندین بانک کلیدی ، انجمن های تجاری و اتاق بازرگانی به عنوان یک پست تجاری به توسعه خود ادامه داد.

جنگ و صلح در سنگاپور

شکوفایی سنگاپور در جنگ جهانی دوم، هنگامی که توسط ژاپنی ها در 8 دسامبر December) 1941) مورد حمله قرار گرفت ضربه بزرگی را متحمل شد. مهاجمان از شمال این کشور وارد شدند و فرماندهان نظامی انگلستان را که انتظار حمله از جنوب را داشتند متحیر کردند. نیروهای متفقین علیرغم برتریشان در 15 فوریه February) 1942) به ژاپنی ها تسلیم شدند. این بزرگترین تسلیم نیروهای تحت هدایت انگلیس در تاریخ بود. بعد از آن زمانی که ژاپنی ها در سال 1942 تسلیم شدند این جزیره به انگلستان واگذار شد. در سال 1959 رشد ملی گرایی منجر به خودگردانی این کشور شد و لی کوآن یو اولین نخست وزیر سنگاپور شد.

رشته پرستاری در دانشگاه های سنگاپور

یکی از معدود دانشگاه های این کشور دانشگاه ملی سنگاپور است. این دانشگاه از برجسته ترین دانشگاه های سنگاپور است و یک رویکرد جهانی در زمینه آموزش دارد. همچنین این دانشگاه یگ دانشگاه جهانی پیشرو واقع در آسیا مبتنی بر تحقیق و توسعه است. آموزش های تحول آفرین آن شامل یک برنامه درسی گسترده است. دانشگاه ملی سنگاپور این رویای دیرینه را دارد که یک جامعه حیاتی از دانشگاهیان، محققان، کارمندان و دانشجویان فارغ التحصیل باشد که با روح نوآوری و سرمایه گذاری برای جهانی بهتر همکاری می کنند. تمرکز منحصر بفرد این دانشگاه بر روی استعداد، سنگ بنای یک دانشگاه واقعا بزرگ خواهد بود که به آموزش با کیفیت و تحقیقات تاثیرگذار اختصاص یافته است. این دانشگاه که به عنوان یک دانشکده پزشکی در سال 1905 با 23 دانشجو شروع به کار کرد در حال حاضر بهترین دانشگاه سنگاپور در زمینه پزشکی و پرستاری محسوب می شود.

کار رشته پرستاری در سنگاپور

کار در خارج از کشور اگرچه در ابتدا ترسناک است اما می تواند یکی از بهترین تصمیماتی باشد که گرفته اید. قرار گرفتن در خارج از منطقه امنی که شما را مجبور به رشد می کند چالش هایی را پیش روی شما قرار می دهد که افراد زیادی فرصت آن را پیدا نمی کنند. برای کار پرستاری در سنگاپور ابتدا باید دانشکده پرستاری را به پایان برسانند. قبل از ادامه کار ابتدا باید یک پیشنهاد شغلی توسط یک موسسه بهداشتی درمانی در سنگاپور ارائه دهید.

از جمله دانشگاه های سنگاپور می توان دانشکده علوم بهداشتی پلی تکنیک نانیانگ را نام برد که در زمینه پرستاری بسیار فعال است. همچنین دانشگاه ملی سنگاپور یونگ لو این، مدرسه علوم پزشکی و مرکز پرستاری آلیس لی نیز در زمینه پرستاری مدرک صادر می نمایند.

شرایط کار رشته پرستاری در سنگاپور

شرایط کار رشته پرستاری در سنگاپور

با توجه به اینکه جمعیت سنگاپور به سرعت پیر می شود و بیشتر به بیماری های مزمن مبتلا می شوند از سال گذشته تا سال 2023 به 300000 نیرو در زمینه خدمات بهداشتی نیازمند است. این نیروهای خدمات بهداشتی از جمله پزشکان متخصص در طب سالمندان و پرستاران بسیار آموزش دیده هستند که می توانند برای در این زمینه به کار مشغول شوند

درآمد رشته پرستاری در سنگاپور

سنگاپور کشور ثروتمندی است که هزینه ها در آن بسیار بیشتر از خیلی کشورهای آسیایی است. اما درآمد نیز در آن خوب است. در این زمینه درآمد یک پرستار در سنگاپور را برای شما آورده ایم:

شهرحقوق متوسط به $ (دلار)
پرستار ثبت شده در شهر سنگاپور2881
پرستار ثبت شده در شهر شنتون3105
پرستار ثبت شده در شهر اورچارد3273
پرستار ثبت شده در شهر یشون2992

هزینه زندگی در سنگاپور

هزینه زندگی در سنگاپور به نسبت خیلی از کشورهای دیگر بیشتر است. برخی از این هزینه ها شامل موارد ذیل هستند:

  • اجاره آپارتمان 1 خواب در مرکز شهر ماهیانه: 3891 $ (دلار)
  • اجاره آپارتمان 1 خواب خارج از مرکز شهر: 2988 $ (دلار)
  • آپارتمان 3 خواب در مرکز شهر: 8470 $ (دلار)
  • آپارتمان 3 خواب خارج از مرکز: 5205 $ (دلار)

شرایط پرستاری در سنگاپور

سنگاپور که در حال حاضر کشوری توسعه یافته محسوب می شود که پیشرفت های خود را مدیون و مرهون مدیران و مردم مدبر این کشور است. در سال های اخیر رشد پیشرفت و توسعه در سنگاپور آنقدر محسوس بوده که این کشور را به یکی از بهترین کشورهای آسیایی از جهت رفاه و امکانات جهت زندگی مبدل ساخته است. قطعا تحصیل در این کشور هم می تواند برای متقاضی آن به عنوان یک سکوی پرتاب عمل کند. با این تفاسیر امید است که اطلاعات خوبی در این زمینه بدست آورده باشید. و از شما دعوت می نماییم تا اگر در این خصوص نیاز به اطلاعات بیشتری دارید با مشاورین متخصص در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *