مهاجرت تحصیلی قبرس

رشته هوافضا در قبرس

رشته هوافضا در قبرس

دانشجویان بعد از تحصیل رشته هوافضا در قبرس می توانند در بخش های مختلف هواپیمایی کار کرده و اقامت این کشور را بدست آورند. منطقه شمالی این کشور به ویژه برای دانشجویانی که از ترکیه، هند، پاکستان و کشورهای مختلف آفریقایی می آیند یک مقصد جذاب برای تحصیل است. سیستم آموزشی براساس مدل آمریکایی است و از یک سیستم مشابه اعتبار معدل و معدل (GPA) مشابه استفاده می کند. این همچنین بدان معنی است که مدرک کارشناسی به جای 4 سال (مانند بیشتر کشورهای اتحادیه اروپا) 4 سال طول می کشد. مقامات محلی بورسیه های مختلفی را برای افراد بین المللی ارائه می دهند.

این ها معمولا براساس نتایج علمی قبلی3Y اهدا می شوند. همچنین برنامه های متنوعی با زبان انگلیسی برای انتخاب وجود دارد. در اوقات فراغت می توانید سنت ها، عادات، جشنواره های محلی را کشف کرده و از اهمیت گذران اوقات فراغت با خانواده و دوستان خود قدردانی کنید. بهترین راه برای استراحت، بازدید از یکی از سواحل محلی است و اجازه می دهد خورشید و صدای امواج تمام نگرانی های شما را برطرف کند. اطلاعات رشته هوافضا اعم از دروس، هزینه، دانشگاه و کار بعد از تحصیل توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نگارش آمده است.

معرفی رشته هوافضا در قبرس

دوره هایی که در رشته هوافضا در قبرس خواهید خواند از یک دانشگاه و برنامه به دانشگاه دیگر متفاوت است. درس هایی که در این رشته خواهید خواند عبارتند از:

  • فیزیک
  • دینامیک
  • ترمودینامیک
  • ارتعاشات خطی
  • ریاضیات مهندسی
  • اصول مکانیکی
  • طراحی هواپیما
  • ساختار
  • مواد

کلاس های رشته هوافضا به دانشجویان کمک می کند تا مهارت های فنی و نرم را که از توانایی های تحلیلی و حل مسئله، تا تخصص فنی، تفکر نوآورانه، توجه به جزئیات، مدیریت پروژه و حتی ارتباطات است، توسعه دهند. همه این مهارت ها برای مهندسان آینده هوافضا ضروری می باشد.

معرفی رشته هوافضا در قبرس

تحصیل مقطع کارشناسی رشته هوافضا در قبرس

مدرک کارشناسی رشته هوافضا در قبرس مطالعاتی است که متمرکز بر طراحی، توسعه، آزمایش و ساخت هواپیماها، فضاپیماها، ماهواره ها و موشک ها می باشد. در طول یک دوره مهندسی هوافضا، دانشجویان در مورد توسعه و بهبود سیستم های پیشرانه، آزمایش مقاومت مواد و اجزای مختلف و یافتن راه هایی برای سریع تر، کارآمدتر و آلودگی کمتر هواپیما یاد می گیرند.

اگر آرزوی کار با هواپیما و موشک هستید و می خواهید بدانید که چگونه با آسودگی در آسمان پرواز می کنند باید کارشناسی خود را در رشته مهندسی هوافضا بخوانید. شما به مهارت های ریاضی نیاز خواهید داشت و به علاوه باید اصول پیچیده آیرودینامیک، ترمودینامیک و علوم مادی را نیز پشت سر بگذارید. تحصیل کارشناسی در قبرس به طور کلی 4 سال طول می کشد. بسیاری از دانشگاه ها همچنین مدرک کارشناسی ارشد و دکترا را ارائه می دهند که بسته به نوع برنامه و نوع مدرک، 3 سال طول می کشد.

دانشگاه های مهندسی هوافضا در قبرس

این کشور دارای 2 نوع دانشگاه دولتی و خصوصی است. دانشگاه های دولتی و خصوصی عبارتند از:2 نوع دانشگاه دولتی و خصوصی در قبرس

همان طور که در جدول بالا مشاهده می کنید، تعداد دانشگاه های دولتی و خصوصی به تریتب 3 و 4 است. برای صدور مدارک، دانشگاه های خصوصی باید از اعتبار سنجی سخت که در سال 2005 اجرا شد، پیروی کنند.این کشور به شدت مدارس خود را از دوران ابتدایی تا دانشگاه تأمین می کند. سالانه بیش از 5000 دانشجوی بین المللی در دانشگاه این کشور شرکت می کنند. دانشجویان از کشورهایی مانند هند، نپال، نیجریه و روسیه استقبال می کنند و دانشجویان زیادی از سایر کشورهای اروپایی نیز می آیند. هرکسی که در این کشور تحصیل کند، او را با جمعیت دانشگاهی متنوعی که به آموزش و صنعت اختصاص داده شده است احاطه خواهد کرد. دانشگاه کرنیا برای علاقه مندانی که قصد تحصیل رشته هوافضا در قبرس دارند، این رشته را ارائه می دهد.

مشاغل مهندسی هوافضا در قبرس

بخش هواپیمایی کشوری سریع ترین رشد در 40 سال گذشته است و در حال پیشرفت تدریجی و ثابت در حال حاضر است. این بخش از هر جنبه از این بخش، کارکنان واجد شرایط را می خواهد. فارغ التحصیلان شانس بیشتری برای استخدام در شرکت های هواپیماساز و همچنین شرکت های فعال در بخش هواپیمایی کشوری دارند و درآمد مهندسان هوانوردی بطور قابل توجهی بیشتر از کارکنان واجد شرایط در سایر بخش ها است.

 فارغ التحصیلان رشته هوافضا در قبرس می توانند مشاغل زیر را داشته باشند:

  • نیروهای مسلح
  • شرکت های هواپیمایی
  • مقامات هواپیمایی

جدول زیر حقوق ماهیانه کار در قبرس برای مشاغل مختلف فارغ التحصیلان هوافضا را نشان می دهد:

نام شغلحقوق به یورو
مهندس هوانوردی2170€
مهندس هوافضا2780€
تکنسین هوافضا2070€
افسر خدمه هوایی1400€
دستیار ترافیک هوایی1230€

یافتن کار برای خارجی ها دشوار است. زیرا، شما برای شغل در برابر افراد محلی رقابت خواهید کرد. با این وجود چندین روش برای افزایش شغل شما وجود دارد. به عنوان مثال، در حالی که زبان اصلی تجارت انگلیسی است، اکثر کارفرمایان خواستار برخی از دانش های یونانی هستند.

نمودار زیر بازه حقوقی یک مهندس هوافضا در این کشور را نشان می دهد:

حقوق یک مهندس هوافضا در قبرس

هزینه تحصیل در قبرس

شهریه در این کشور بین دانشگاه های دولتی و خصوصی متفاوت است. دانشگاه های دولتی به دلیل بودجه شدید دولتی برای شهروندان رایگان است. اگرچه دانشجویان باید هزینه های قابل پرداخت را پرداخت کنند. دانشجویان احتمالی برای کسب اطلاعات جامع در مورد قیمت گذاری باید با تک تک مدارس تماس بگیرند. هزینه تحصیل در این کشور کمتر از انگلیس یا ایالات متحده است و شما ممکن است انتظار داشته باشید که برای یک دوره کارشناسی سالانه بین 10000$ تا 15000$ (دلار) بپردازید. هزینه زندگی در این کشور بسته به جایی که در جزیره مورد مطالعه قرار دارید متفاوت است. به عنوان مثال، پایتخت نیکوزیا گران تر از سایر شهرهای کوچک است.

به طور کلی هزینه زندگی با سایر کشورهای اروپایی برابری می کند و شما ممکن است نیاز به حدود 12000$ (دلار) در سال بودجه داشته باشید. امکان کار دانشجویی 20 ساعت در هفته به صورت پاره وقت در این کشور وجود دارد. دانشجویان می توانند با کار دانشجویی در قبرس بودجه خود را تامین کنند. با تماس به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت کارشناسان این موسسه می توانند اطلاعات بیشتری درباره تحصیل در این کشور به شما بدهند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *