مهاجرت تحصیلی شیلی

رشته هوافضا در شیلی

رشته هوافضا در شیلی

رشته هوافضا در شیلی جزو رشته های جدید و کم تر پرداخت شده است. علاقه مندان به این رشته نمی توانند برنامه های زیادی در شیلی پیدا کنند. لذا توصیه می شود در صورت علاقه به رشته هوافضا کشورهای پیشرفته تر و بیشتر درگیر در این موضوع را انتخاب کنند. رشته هوافضا در شیلی در بازار کار بیشتر در قسمت حمل و نقل هوایی جریان دارد. علاقه مندان به کار در این رشته در صورت داشتن مدرک معتبر و تسلط به زبان اسپانیای می توانند شرکت های هوافضا در شیلی را پیدا کرده و با آنها مکاتبه کنید. در صورت داشتن پیشنهاد کاری می توانید برای اخذ ویزای کاری شیلی اقدام کنید. تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه بیشتر درباره رشته هوافضا در شیلی نوشته اند.

بازار کار رشته هوافضا در شیلی

بازار کار رشته هوافضا بیشتر در بخش حمل و نقل هوایی فعال است. بازار حمل و نقل هوایی شیلی با رشد چشمگیر همچنان ادامه دارد، که ناشی از گسترش دو رقمی در بازار مسافر داخلی این کشور طی 2 سال گذشته است. شیلی یکی از بالاترین سرانه ها (TPC) در آمریکای لاتین را دارد و ورود LCC بدون شک باعث بالا رفتن TPC در شیلی خواهد شد. تصمیمی از سوی دولت شیلی در مورد کاهش هزینه های مسافرتی باعث تحسین طرفداران صنعت شده است و به عنوان نمونه ای از توسعه سیاست های مثبت و مترقی در آمریکای لاتین مطرح است. اگرچه اقتصاد آمریکای لاتین مسیر بهبودی را به سمت و سوی خود طی می کند، در حال حاضر چشم انداز رشد مسافر شیلی همچنان امیدوار کننده به نظر می رسد زیرا رشد مسافر برای 3 شرکت بزرگ هواپیمایی کشور با سرعت بالایی ادامه دارد.

در 2 سال گذشته بازار هواپیمایی داخلی شیلی 3 بازیگر اصلی زیر را دارد:

  • گروه هواپیمایی LATAM
  • Sky
  • JetSMART

Sky و JetSMART به ترتیب تحت مدل کم هزینه و فوق العاده کم هزینه کار می کنند و به نظر می رسد تحریک مسافران در شیلی اتفاق می افتد. دولت شیلی با کاهش هزینه های مربوط به مسافران، برخی از بارهای مربوط به سفر هوایی را کاهش داده است. به نظر می رسد اقتصاد شیلی از پایداری منطقی برخوردار است، اما این کشور تأثیرات ناشی از تجارت تجاری ایالات متحده و چین را احساس می کند.

درآمد کار رشته هوافضا در شیلی

همانطور که گفته شده برای کار در رشته هوافضا در شیلی در وهله اول باید مدرک معتبر در این رشته داشته باشید و سپس یک پیشنهاد کاری رسمی دریافت کنید. در حال حاضر حقوق ماهیانه کار در شیلی در رشته هوافضا به صورت متوسط 2.4 میلیون CLP (پزو شیلی) در ماه است. همچنین در کم ترین حالت میزان درآمد ماهیانه کار در رشته هوافضا در کشور شیلی به میزان 1.2 میلیون CLP (پزو شیلی) و در بیشترین حالت 3.6 میلیون CLP (پزو شیلی) می باشد. در زمان انتشار این مقاله هر 1 میلیون CLP (پزو شیلی) معادل 1363$ (دلار) است.

در نمودار زیر می توانید میزان حقوق برخی از مشاغل کار در رشته هوافضا در شیلی را مشاهده کنید:

حقوق ماهیانه مشاغل هوافضا در شیلی

تحصیل رشته هوافضا در شیلی

اگر ماشین های پرواز (هواپیما، فضاپیما، ماهواره و موشک) شما را به وجد بیاورد، چالش کشیدن چیزی است که بیشتر از آن لذت می برید، در این صورت مهندسی هوافضا گزینه شغلی مناسبی برای شماست. مطالعات در زمینه علوم هوایی، مهندسی و فناوری به شما این فرصت را می دهد که در زمینه مسائل ریاضی و محاسباتی دقیق و همچنین با ماشین آلات پیشرفته برای حل رمز و رازهای فضایی و استفاده از اسناد موجود برای منافع فنی و بشردوستانه کار کنید. دانشگاه ها، کالج ها و موسسات آموزش عالی در شیلی برنامه های دیپلم و مدرک را در علوم، مهندسی و فناوری هوافضا ارائه می دهند. با افزایش برنامه های فضایی، فرصت های شغلی مهندسان هوافضا در حال افزایش است. البته هم اکنون تحصیل در شیلی در این برنامه ها بسیار محدود هستند و تنوع کافی در این کشور در رشته هوافضا وجود ندارد.

در هر صورت از نظر علمی شما برای شروع کار به عنوان مهندس هوافضا به حداقل مدرک لیسانس یا معادل آن از یک موسسه شناخته شده نیاز دارید. کار با فرمول های دقیق ریاضی و محاسباتی و درک پویایی فیزیک از ویژگی های لازم برای ثبت نام در دوره کارشناسی مهندسی هوا فضا است. برای پیوستن به برنامه های تحصیلات تکمیلی دانشگاه ها نمره ای را در آزمون استاندارد پس از آزمون و مصاحبه درخواست می کنند. با اخذ ویزای تحصیلی شیلی حداقل صلاحیت برای عضویت در برنامه سطح کارشناسی ارشد و بالاتر، صلاحیت فارغ التحصیلان مهندسی هوا فضا و رشته های مرتبط است.

از جمله دانشگاه های ارائه کننده رشته هوانوردی و هوافضا در شیلی شامل:

ردیفنام دانشگاه
1دانشگاه تکنولوژی فدریکو سانتا ماریا
2دانشگاه شیلی

کار مهندسی هوافضا در شیلی

مهندسین هوافضا در شیلی تکنیک های جدید مهندسی را برای استفاده در سفینه های فضایی، سیستم های دفاعی و هواپیمایی و هواپیمایی استفاده می کنند. مهندسان هوافضا در مناطقی مانند جریان مایع آیرودینامیکی مهارت دارند. طراحی سازه ای راهنمایی، ناوبری و کنترل، ابزار دقیق و ارتباطات، رباتیک، یا پیشرانه و احتراق. آنها همچنین در زمینه طراحی انواع ماشین آلات هوافضا به عنوان مثال هواپیماهای تجاری، هلی کوپترها، هواپیماهای جنگی، ماهواره ها، وسایل پرتاب و موشک ها آموزش می بینند. کار یک مهندس هوافضا چند رشته ای است. یک مهندس هوافضا در کار ممکن است با انواع زیر فعالیت داشته باشد:

  • در برآورد پروژه های هوافضا و پیشنهادات امکان سنجی فنی و جنبه های تجاری شرکت کنید.
  • کمک به طراحی، ساخت و آزمایش هواپیماها، فضاپیماها و سایر ماشین آلات هوافضا.
  • ارزیابی هایی را طراحی کنید تا مطمئن شوید محصول مطابق با استانداردهای مهندسی، نیازهای زیست محیطی و خواسته های کاربران است.
  • نظارت بر کنترل کامل کیفیت هواپیماها، سفینه های فضایی و ماشین آلات فضایی برای اطمینان از مطابقت محصول نهایی با استانداردهای کیفیت.
  • بازرسی از ماشین آلات معیوب برای یافتن منبع مشکل و راه حل.

مهارت های لازم برای کار رشته هوافضا در شیلی

مهارت های لازم برای کار رشته هوافضا در شیلی

برای موفقیت در کار در رشته هوافضا در شیلی، باید ویژگی های شخصیتی زیر را داشته باشید:

ویژگی هاشرح
الزامات مهارت تحلیلیمهندس هوافضا برای درک شرایط کار ماشین هوافضا و طراحی آن باید مهارت تحلیلی مطلوبی داشته باشد تا گزینه های مختلفی را برای محیط های مختلف پیشنهاد دهد.
الزامات مهارت های شغلیمهندس هوافضا باید بتواند تعیین کند هزینه یک پروژه چقدر است و یک شرکت یا دولت از آن سود می برد.
توانایی های تفکر انتقادیمهندس هوافضا باید بتواند فکر کند تحت چه شرایطی ممکن است طرح ها، مواد و محصول نهایی یا پروژه از کار بیفتد و در صورت بروز اشکال یا خرابی باید گزینه های جایگزین باشد.
توانایی کار تیمیمهندس هوافضا به صورت تیمی کار می کند او باید یک تیم خوب کار کند ، قادر به یادگیری و یادگیری دیگران در محیط کار باشد.
مهارت های نوشتاریمهندس هوافضا در تیمی با متخصصان دیگر مانند مهندس مکانیک، مهندس کامپیوتر، مهندس برق و غیره کار می کند. آنها باید مهارت نوشتن خوبی داشته باشند تا مقالات واضحی بنویسند و طرح هایی را بسازند که سایر کارکنان تیم بتوانند آن را کاملاً درک کنند.

تحصیل مهندسی هوافضا در دانشگاه شیلی

حوزه مهندسی در دهه های اخیر بسیار گسترش یافته است و شامل مهندسان شیمی، مهندسین نرم افزار رایانه، مهندسین فروش، مهندسان زیست پزشکی و مهندسی هوانوردی و خودرو می شود. مدرک مهندسی هوافضا به طور معمول برای کسانی است که در صنایع هوافضا، مراکز تحقیقاتی دولت و شاخه های مناسب نیروهای مسلح را دنبال می کنند. با لیسانس مهندسی در دانشگاه شیلی، 2 سال اول شما، به طور معمول، اصول اساسی فن آوری های هوافضا و کاربرد آنها در هواپیما و طراحی و توسعه را می آموزید. سال آخر تحصیل شما شامل کار با گروه های تحقیقاتی یا در صنعت خواهد بود. شما همچنین درگیر کارهای چالش برانگیز پروژه خواهید بود و به شما امکان می دهد تجربه واقعی مشکلات مهندسی را کسب کنید.

برای بررسی شرایط اخذ ویزای تحصیلی شیلی و اعزام دانشجو به شیلی می توانید مطالب مربوط را در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت پیدا کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *