مهاجرت تحصیلی مالزی

رشته هتلداری در مالزی

رشته هتلداری در مالزی

رشته هتلداری در مالزی در دانشگاه های معتبر مالزی و همچنین کالج های خصوصی این کشور به دانشجویان ارائه می شود. فارغ التحصیلان مالزیایی از دانشگاه ها و فارغ التحصیلان برتر می توانند پایه و اساس محکمی برای مشاغل خود در صنعت در حال رشد جهانی مهمان نوازی و گردشگری ایجاد کنند. در دوره های دیپلم و مدرک مدیریت هتل در کالج ها و دانشگاه های خصوصی برتر در مالزی، دانشجویان با جنبه های مدیریتی این تجارت از پایه آشنا می شوند. علاوه بر این، دوره های مدیریت هتلداری بسیار کاربردی هستند تا بتوانید به راحتی وارد کار شوید. کارشناسان و متخصصین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند در خصوص مهاجرت و اقامت راهنمای شما باشد.

تحصیل رشته هتلداری در مالزی

تاکنون، هتلداری به عنوان یکی از سریعترین صنایع در حال رشد در سراسر جهان در نظر گرفته می شود که فرصت های به ظاهر بی نهایت برای اشتغال را ارائه می دهد. علیرغم مشکلات موجود در شرایط اقتصادی غیر قابل پیش ‌بینی فعلی، این صنعت خاص با بیش از 100 میلیون نفر و بیشتر شاغل نشانه ‌ای از کاهش سرعت را نشان نداده است. اگر فکر می کنید شخصیت خاصی در سازماندهی بالا، هیجان در ملاقات و کار در کنار افراد مختلف و تمایل به تکمیل جزئیات دارید، بدون شک تحصیل رشته هتلداری در مالزی برای شما مناسب است.

ثبت نام در رشته مدیریت هتلداری در مالزی می تواند به شما کمک کند تا حرفه خود را شروع کنید که مدرک تحصیلی شما می تواند شما را به سمت آن سوق دهد و همچنین ارزش شما را نسبت به خواسته های این بخش افزایش دهد و به عضوی از صنعت تبدیل شود. بخشی از آن بودن به این معنی است که گزینه های زیادی برای کار در اختیار شما قرار می گیرد زیرا ده ها موقعیت خالی برای افراد علاقه مند ایجاد می شود که مشتاق دریافت پاداش ها و ترفیع های موجود هستند.

در جدول زیر معرفی دانشگاه های مالزی برای تحصیل رشته هتلداری در مالزی آمده است:

ردیفنام دانشگاه
1دانشگاه مدیریت و علوم (MSU)
2دانشگاه سانوی مالزی
3دانشگاه صباح مالزی
4دانشگاه تیلور مالزی
5دانشگاه اوتارا مالزی
6دانشگاه فنی مارا

رشته های هتلداری در مالزی

بخش هتلداری یک صنعت بزرگ و رو به رشد از فرصت ها و فعالیت ها است، بنابراین دارای حوزه های تخصصی بسیاری است. با این حال، برخی از حوزه‌ های اصلی این صنعت را معرفی کرده ایم که ممکن است قبلاً نامشان را نشنیده باشید.

شرح رشته های هتلداری در مالزی:

رشتهشرح
مدیریت اقامتبه عنوان یکی از بزرگترین کارفرمایان در این صنعت در نظر گرفته می شود. این رشته شامل مدیریت و راه اندازی موسسات اقامتی مانند هتل ها و استراحتگاه ها از طریق خدمات مهمان، خانه داری، مدیریت فروش و بازاریابی و غیره است.
مدیریت غذا و نوشیدنیشامل تجارت مواد غذایی و آشامیدنی است که می تواند از رستوران ها، نظارت بر بهداشت و تولید مواد غذایی تا ارائه خدمات پذیرایی را شامل شود.
مدیریت تور و سفرشامل بخش‌های تور و مسافرت می‌شود که می‌تواند شامل خطوط هوایی، راهنمای تور، خدمات سفر دریایی و سایر فعالیت ‌های سخت باشد. کارمندان در اینجا یا در جنبه های عملیاتی درگیر هستند یا به عنوان کارکنان پشتیبانی بر دیگران نظارت می کنند.
مدیریت جلسات و رویدادهاافراد در کنار شرکت ها برای برنامه ریزی، نظارت و سازماندهی رویدادهایی مانند جشنواره ها، معرفی محصولات، عروسی ها و کنسرت ها کار می کنند.
بخش ریلکسیشنبخش صنعت آرامش بخش محبوبی است که شامل تأسیس و راه اندازی اسپا، خانه های با موضوع خاص، و تختخواب و صبحانه است که به نوعی آرامش را برای مشتریان فراهم می کند.

کار در رشته هتلداری در مالزی

کار در رشته هتلداری در مالزی

مسیرهای شغلی و کار در رشته هتلداری در مالزی متعددی وجود دارد که می توانید پس از اتمام تحصیلات خود در مدیریت هتلداری از بین آنها انتخاب کنید. برخی از این مشاغل شامل کار در هتل ‌ها و استراحتگاه‌ ها، رستوران ‌ها، خطوط سفر دریایی، پارک ‌های موضوعی، صنایع گردشگری و سایر فرصت ‌هایی است که می ‌توانید برای تعامل با مشتریان و تبدیل شدن به بخشی از یک امپراتوری در حال رشد انجام دهید. با این حال، همیشه اینطور نیست زیرا بسیاری از مشاغل دیگر به سطوح پایینی از تعامل با مشتری و تمرکز بیشتر بر روی عملیات پشت صحنه نیاز دارند. اینها شامل حوزه هایی در مدیریت، بازاریابی، حسابداری و غیره می شود.

در اینجا فقط چند مورد از آنها وجود دارد که می توانید در نظر بگیرید:

  • مدیر هتلداری
  • مشاور سفر
  • مدیر خدمات غذایی
  • مدیر رستوران
  • مدیر آموزش
  • کارکنان حساب
  • برنامه ریز رویداد

درآمد مدیر هتلداری در مالزی

میزان درآمد کار در مالزی در رشته هتلداری در پست مدیریتی به بالاترین سطح خود میرسد. درآمد مدیر هتلداری در مالزی بسته به فعالیت هتل، محل هتل و استراتژی هتلداری می تواند متفاوت باشد. میزان درآمد مدیر هتلداری در مالزی جهت کار در این کشور در نمودار زیر آمده است:

درآمد مدیر هتلداری در مالزی

شرایط تحصیل هتلداری در مالزی

مدت تحصیل می تواند با توجه به سطوح تحصیلی که می خواهید در آن ادامه دهید و همچنین موسسه ای که این دوره ها در آن در دسترس هستند، متفاوت باشد. در حالی که ممکن است تضمین دوره ‌هایی که مدت زمان تحصیل کوتاه ‌تری ارائه می ‌دهند مفید باشد تا فوراً در زمینه کاری تقویت شوید، شما همچنین به مهارت ‌های دانش صنعت از طریق تجربه آموزشی نیاز دارید. قبل از اینکه به این صنعت بپیوندید، این قرار گرفتن را درست از تحصیل تا آموزش های عملی خود ایجاد کنید!

  • مدت زمان سطوح مطالعه
  • دیپلم 2.5 – 3 سال
  • لیسانس 3-4 سال
  • مدرک کارشناسی ارشد، دکتری 1 سال

برای ثبت نام خود در تحصیل در یک برنامه هتلداری، چندین شرط حداقل ورودی با مجموعه خاصی از مدارک وجود دارد که ابتدا باید آنها را رعایت کنید. توجه داشته باشید که موسسات و دانشگاه ‌های مختلف نیازمندی ‌های خاص خود را از دانشجویان بالقوه خود دارند، بنابراین به شما توصیه می ‌شود قبل از ثبت ‌نام تحقیق کنید. جهت مهاجرت تحصیلی به مالزی و یا سایر کشورها اطلاعات لازم در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت منتشر شده است.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *