مهاجرت تحصیلی قطر

رشته هتلداری در قطر

رشته هتلداری در قطر

تحصیل رشته هتلداری در قطر در کالج ها و دانشگاه های قطری ارائه می شود. قطر همانند سایر کشورهای عربی درصدد افزایش میزان گردشگران است. این کشور با میزبانی رقابت های جام جهانی 2022 قطر و همچنین برگزاری رویدادها و نمایشگاه های بین المللی هر سال به میزان مسافرین و گردشگران خود افزوده است. با توجه به این افزایش نیاز به هتلداری و مهمانداری حساب شده و حرفه ای حس می شود. در این راستا قطر در کالج های خود دوره های رشته هتلداری را ارائه می کند و افراد ماهری را در این رشته پرورش می دهد. فرصت های کار پس از تخصیل این رشته در قطر نیز بسیار زیاد است. در ادامه با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه باشید نا رشته هتلداری در قطر را بیشتر را بررسی کنید.

تحصیل رشته هتلداری در قطر

با تحصیل رشته هتلداری در قطر می توانید برای رویارویی با چالش های هیجان انگیز یک حرفه در بخش مهمان نوازی امروزی آماده شوید. شما صنعت هتلداری را به طور عمیق مطالعه خواهید کرد، هتل های لوکس، استراحتگاه ها و چشمه های معدنی، استراتژی ها و ابزارهای مدیریت درآمد و مدیریت عملیات را پوشش می دهید. شما به تأثیر شبیه ‌سازی فناوری جدید، فناوری سلف سرویس، AR و VR- بر تجربه مهمان نگاه خواهید کرد. همچنین متوجه خواهید شد که چگونه مهمان نوازی می تواند پایدارتر باشد. علاوه بر این دانش دقیق صنعت، مهارت‌ های قابل انتقال مانند نحوه تحقیق، تجزیه و تحلیل و ارائه داده‌ها، نحوه راه‌اندازی یک کسب ‌و کار جدید، مدیریت امور مالی و رهبری تیم ‌ها را توسعه خواهید داد.

در جدول زیر دانشگاه های ارائه کننده تحصیل رشته هتلداری در قطر معرفی شده اند:

ردیفدانشگاه
1کالج دانشگاهی الریان قطر
2آکادمی اینسپایر
3مرکز آموزشی ICON
4دانشگاه جورجتاون قطر
5مرکز آموزش اکسلنس

تحصیل رشته هتلداری در قطر

رشته مدیریت هتلداری کالج الریان قطر

برای کسانی که روحیه کارآفرینی و ذهنی باز دارند، صنعت هتلداری فرصت‌های زیادی را در سراسر جهان ارائه می‌کند. دوره رشته مدیریت هتلداری کالج الریان قطر شامل آخرین روندها و پیشرفت ها در بخش ها و صنایع مربوطه، در سطوح ملی و بین المللی است. آینده نیازمند متخصصان مهمان نوازی مبتکر است که می دانند چگونه دانش خود را به راه حل های نوآورانه تبدیل کنند و چشم انداز و شجاعت لازم برای نگاه کردن به حوزه حرفه ای خود را دارند. در دنیایی که به سرعت و دائما در حال تغییر است، ابن دوره به شما کمک می کند تا غیرممکن ها را ممکن کنید.

مدرک رشته مدیریت هتلداری کالج الریان قطر برای افرادی است که می خواهند آینده صنعت هتلداری را رهبری و شکل دهند. برنامه مدیریت هتلداری بین‌المللی (IHM) طیف گسترده ‌ای از مهارت ‌های مورد نیاز در دنیای پویا و فریبنده مهمان‌نوازی امروز و فردا را توسعه می‌دهد. با تشکر از تمرکز صنعت برنامه IHM، این کالج به اشتغال پذیری بالای فارغ التحصیلان خود بلافاصله پس از فارغ التحصیلی افتخار می کند، زیرا آنها توسط کارفرمایان بالقوه به خوبی مورد توجه قرار می گیرند.

درباره مهاجرت به قطر از طریق ازدواج بدانید.

کار در رشته هتلداری در قطر

با استفاده از مدرک هتلداری در قطر شما تبدیل به یک متخصص مهمان نوازی با اعتماد به نفس و خلاق با هوش تجاری قوی و آگاهی زیاد از اقتصاد بازدیدکنندگان خواهید شد. اگر می ‌خواهید کسب‌ و کار خود را راه ‌اندازی کنید یا برای یک استارت ‌آپ کار کنید، نگرش و ویژگی ‌های مورد نیاز، از جمله انعطاف‌پذیری، خودآگاهی و تفکر مستقل را نیاز خواهید داشت. اگر ترجیح می دهید کار در رشته هتلداری در قطر برای یک کارفرما را تجربه کنید، برای طیف وسیعی از نقش ها در بخش مهمان نوازی، رویداد یا گردشگری و همچنین صنایع وابسته مانند بازاریابی، روابط عمومی یا منابع انسانی مناسب خواهید بود. در ابتدا می‌توانید برای نقش‌هایی مانند ناظر غذا و نوشیدنی یا رویداد، سرپرست دفتر جلو، دستیار مدیر رستوران، کارآموز فارغ‌ التحصیل مدیر هتلداری، مدیر توسعه کسب ‌وکار یا مدیر بازاریابی درخواست دهید.

میزان درآمد کار در قطر برای کار در رشته هتلداری در قطر در نمودار زیر آمده است:

درآمد کار در قطر برای کار در رشته هتلداری

دوره مدیریت هتلداری موسسه Inspire قطر

دوره مدیریت هتلداری موسسه Inspire قطر با تقاضای صنعت برای متخصصان کارآمد، رقابتی و مسئولیت پذیر در صنعت مهمان نوازی رقابتی در سطح جهانی مواجه می شود. این یک صنعت همیشه در حال گسترش با فرصت های شغلی متعدد است. دانشجو را برای استخدام در سمت های مدیریت و سرپرستی آماده می کند. این پله‌ای برای مشاغل مختلف در صنایع و مکان ‌های مختلف مانند مسکن، خدمات غذا و نوشیدنی است. برنامه تحصیلی دوره مدیریت هتلداری موسسه Inspire قطر:

بخششرح
بخش 1صنعت هتلداری، نیروهای مؤثر بر رشد و تغییر در صنعت هتلداری مهارت های نرم، آداب معاشرت تلفنی، خدمات مشتری
بخش 2سازمان صنعت رستوران: زنجیره ای، مستقل یا حق امتیاز، نیروهای رقابتی در خدمات غذایی، خدمات غذا در محل، مشکلات پیش روی سرویس غذا، جایزه بین المللی سطح 3 HABC در ایمنی غذا پذیرایی
بخش 3اسکان: رفع نیازهای مهمان، عملیات هتل و اقامتگاه، نیروهای شکل دهنده کسب و کار هتل، رقابت در کسب و کار مسکن
بخش 4میز پذیرش و پشتیبانی، مقاصد: مولدهای گردشگری، چیدمان لیموزین، ترانسفر فرودگاهی، رابطه با مهمان، راهنمای گشت شهری، الزامات و رویه های سفر دولتی، تکنولوژی در صنعت سفر یا سیستم های رزرواسیون کامپیوتری پایه و جغرافیای سفر
بخش 5مدیریت: روشی جدید از تفکر، برنامه ریزی در مدیریت هتلداری، سازماندهی در مدیریت هتلداری، مدیریت منابع انسانی در مدیریت هتلداری، کنترل در مدیریت هتلداری و رهبری و هدایت در مدیریت هتلداری

رشته مدیریت هتلداری موسسه ICON قطر

با مطالعه رشته مدیریت هتلداری موسسه ICON قطر، اصول، مفاهیم و مهارت های ضروری مورد نیاز در بخش گردشگری و هتلداری را خواهید آموخت. با انواع اقامتگاه ها و انواع مختلف مهمانان هتل و درخواست های آنها آشنا خواهید شد. در ادامه با مدیریت هتل و سازمان دهی دپارتمان های هتلداری و وظایف آنها، مانند وظایف کلیدی بخش جلو و بخش خانه داری آشنا خواهید شد. این صلاحیت حرفه ای برای متخصصان شاغل در بخش گردشگری و هتل ها، رستوران ها یا هر عملیات خدمات مهمان نوازی بسیار جالب خواهد بود. این دوره همچنین برای هر زبان آموزی که مایل به اشتغال یا شغل در بخش گردشگری یا مهمان نوازی است بسیار جالب خواهد بود.

هیچ شرایط ورود رسمی وجود ندارد. صلاحیت حرفه ای در مدیریت هتلداری برای همه آزاد است – از فارغ التحصیلان مدرسه گرفته تا فارغ التحصیلان و کارمندانی که می خواهند دانش و مهارت های خود را در مدیریت هتلداری افزایش دهند.

  • مدیریت بازرگانی گردشگری و هتلداری
  • مدیریت رویدادها
  • توسعه صنعت گردشگری و هتلداری
  • توسعه علمی و حرفه ای
  • حسابداری و امور مالی
  • بازاریابی خدمات و خدمات مشتری

شرایط کار ضمن تحصیل در قطر توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مقاله لینک شده شرح داده شده است.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *