مهاجرت تحصیلی بلژیک

رشته هتلداری در بلژیک

رشته هتلداری در بلژیک رشته ای در بخش گردشگری و مهمان نوازی است که برای دانشجویان علاقمند به این حوزه ارائه می شود. بلژیک کشوری چند زبانه است و دوره های ارائه شده در این کشور به چندین زبان از جمله آلمانی، هلندی و فرانسوی ارائه می شود. برای کار در رشته هتلداری در بلژیک با توجه به چند زبانه بودن این کشور تسلط و آشنایی با این زبان ها مهم است. به صورت کلی بلژیک کشوری سخت برای تحصیل و دریافت ویزاست. از این رو اگر قصد تحصیل رشته هتلداری در بلژیک را دارید حتما توصیه می شود با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این باره مشورت کنید.

تحصیل رشته هتلداری در بلژیک

متقاضیان تحصیل رشته هتلداری در بلژیک می توانند هم در مقطع لیسانس و هم در مقطع کارشناسی ارشد دوره های مختلفی را در دانشگاه های این کشور بیابند. البته این رشته نسبت به سایر رشته ها تنوع کمتری دارد و برنامه های کمتری ارائه می شود. در هر صورت با رعایت شرایط پذیرش دانشگاه های بلژیک و جستجو می توانید دوره های ارائه شده در موسسات مختلف در بلژیک را بیابید. دوره ها به زبان های مختلف ارائه می شوند و همچنین می توانید دوره های انگلیسی زبان را نیز در این کشور پیدا کنید. دوره های لیسانس جهت تحصیل رشته هتلداری در بلژیک به صورت 4 ساله و دوره های کارشناسی ارشد به صورت 2 ساله ارائه می شوند.

در شکل زیر دانشگاه های ارائه کننده تحصیل رشته هتلداری در بلژیک معرفی شده اند:

ردیفنام دانشگاه
1دانشگاه علوم کاربردی توماس مور
2مدرسه بین المللی تجارت UIBS
3کالج دانشگاهی ویوس VIVES
4مدرسه وتل بروکسل بلژیک

لیسانس رشته مدیریت هتلداری کالج ویوس بلژیک

با کسب مدرک لیسانس رشته مدیریت هتلداری کالج ویوس بلژیک شما می توانید وارد حرفه و بازار کار هتلداری در بلژیک و یا هر کشور دیگری شوید. تخصص مدیریت هتلداری سطح بالایی از دانش و مهارت های حرفه ای، 3 یا 4 زبان خارجی، پایه اقتصادی قوی، مهارت های ICT خوب، توانایی کار در یک تیم، مهارت های ارائه و تجربه بین المللی را ارائه می دهد. علاوه بر این، دوره های عملی و نظری خاصی را دریافت خواهید کرد که به آینده درخشانی به عنوان مدیر در یک هتل یا استراحتگاه منجر می شود. همچنین می توانید تصمیم بگیرید که در آینده کسب و کار خود را بسازید. تطبیق پذیری، مهارت های زبانی و مهارت های اجتماعی فارغ التحصیلان نیز توسط سایر صنایع بسیار قدردانی می شود.

این شایستگی ها در بسیاری از صنایع دیگر نیز بسیار مورد استقبال قرار می گیرند و به شما این فرصت را می دهند که تحصیلات خود را ادامه دهید و مدرک کارشناسی ارشد را دریافت کنید. دانشجویان مدیریت هتلداری پویا و علاقه مند به تماس های اجتماعی مکرر، چالش ها و کار گروهی خلاق هستند. در صورت تمایل می توانید به SorHoMa، باشگاه دانشجویی مدیریت هتلداری نیز بپیوندید. باشگاه دانشجویی انواع فعالیت ها را برای دانشجو در برنامه و یک کنفرانس با سخنرانان اصلی بخش مهمان نوازی سازماندهی می کند. کل برنامه شامل 6 ترم است که مجموعاً 180 واحد را شامل می شود. بخش عمومی این دوره بر مدیریت، زبان ها (فرانسوی، انگلیسی، آلمانی یا اسپانیایی)، هتلداری و مهمان نوازی، مهارت های اجتماعی و کار تیمی تمرکز دارد.

لیسانس رشته هتلداری دانشگاه علوم کاربردی توماس مور بلژیک

دانشگاه علوم کاربردی توماس مور بلژیک یکی از دانشگاه های ارائه کننده رشته هتلداری در بلژیک است. لیسانس رشته هتلداری دانشگاه علوم کاربردی توماس مور بلژیک در 3 فاز ارائه می شود که به شرح زیر است:

فازشرح
فاز 1در اینجا، دانشگاه پایه های برنامه سفر و گردشگری نوآورانه خود را پایه ریزی می کند و اطمینان حاصل می کند که از طریق کلاس های گردشگری، زبان ها، مدیریت و ارتباطات، چشم انداز وسیعی از صنعت دریافت می کنید.
فاز 2از مرحله 2 به بعد، استعداد تجاری و بینش مالی خود را بیشتر توسعه خواهید داد. همچنین، در طول دوره‌های Immersive Tourist Experiences Lab (SEM 1) و Strategic Hospitality Lab (SEM2) یک تجربه یادگیری فراگیر و پیوند مفاهیم و روندهای نظری با عمل و در یک محیط شبیه سازی شده را یاد خواهید گرفت.
فاز 3در طول فاز 3، با بازیگران مختلف در بخش مدیریت سفر شرکتی آشنا خواهید شد و در طول دوره روی یک تکلیف واقعی کار خواهید کرد. همچنین، شما آماده خواهید بود تا با موفقیت در پروژه کارشناسی خود کار کنید و در 15 هفته کارآموزی بین المللی خود را انجام دهید.

از ویژگی های این برنامه:

  • برنامه منحصر به فرد و کامل انگلیسی در مدیریت گردشگری و هتلداری برای آماده سازی شما.
  • اشتیاق خود را برای سفر به یک حرفه واقعی در بخش گردشگری تبدیل کنید.
  • بیاموزید که چگونه از مدل های کسب و کار و کانال های بازاریابی و توزیع نوآورانه استفاده کنید تا فرصت های تجاری جدید ایجاد کنید.
  • راه حل هایی برای کاهش اثرات اجتماعی و زیست محیطی گردشگری کشف کنید.
  • مهارت های چند زبانی، چند فرهنگی و چند رشته ای را بیاموزید.

کار در رشته هتلداری در بلژیک

برای کار در رشته هتلداری در بلژیک شما می توانید به عنوان مشاور، مدیر پروژه یا فروش، بازاریاب، اجرایی، تامین کننده یا خریدار در صنعت گردشگری و مهمان نوازی گسترده کار کنید:

  • هتل ها و سایر امکانات اقامتی
  • اپراتورهای تور و آژانس های مسافرتی
  • ارائه دهندگان گردشگری الکترونیکی، بازاریابی و توزیع
  • شرکت های رویداد و تشویقی
  • هیئت های گردشگری، شرکت های مدیریت ورودی یا مقصد
  • مراکز کنفرانس یا کنگره
  • پارک های موضوعی، خطوط هوایی، خطوط کروز

میزان درآمد کار در بلژیک برای کار در رشته هتلداری در بلژیک در نمودار زیر آمده است:

درآمد کار در بلژیک برای کار در رشته هتلداری

مدرسه وتل بروکسل بلژیک

مدرسه وتل بروکسل بلژیک میزبان بیش از 400 دانشجو با امکانات مدرن و کاربردی است. مدرسه با توجه به گسترش بین المللی شهر، دوره هایی را به زبان انگلیسی برای دانشجویانی که سطح آنها در این زبان در آزمون ورودی کافی تلقی می شود، ارائه می دهد. برای کسانی که سطح آنها هنوز نیاز به بهبود دارد، Vatel Brussels یک برنامه 2 زبانه فرانسوی و انگلیسی خاص با دوره های اضافی انگلیسی ایجاد کرد تا دانشجویان بتوانند تا پایان تحصیل دوره هایی را به زبان انگلیسی بگذرانند. مدرسه در قلب شهر واقع شده است. فروشگاه های کالاهای لوکس در خیابان لوئیز و همچنین مناطق تاریخی شهر فقط چند دقیقه با شما فاصله دارند.

برنامه های ارائه شده رشته هتلداری در مدرسه وتل بروکسل:

  • مدیریت هتلداری بین المللی
  • لیسانس اروپایی مدیریت در هتلداری و گردشگری
  • کارشناسی رشد کارکنان هتلداری بین المللی
  • MBA هتلداری و گردشگری در اروپا

با مهاجرت تحصیلی به بلژیک می توانید از مزایای حضور در اتحادیه اروپا و منطقه شنگن استفاده کنید. برای دریافت ویزای شنگن می توانید از همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت موارد را جویا شوید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *