مهاجرت تحصیلی ایسلند

رشته هتلداری در ایسلند

رشته هتلداری در ایسلند

رشته هتلداری در ایسلند در سطح دانشگاهی ارائه میشود. ایسلند با توجه به داشتن جاذبه های طبیعی منحصر به فرد سالانه گردشگران زیادی را جذب میکند. این امر سالانه رو به افزایش است. لذا دولت این کشور برای توسعه صنعت توریسم و مهمان نوازی ارائه رشته های این صنعت در دانشگاه های کشور را لازم کرده است. دانشجویان بومی و خارجی می توانند در رشته هتلداری در ایسلند تحصیل کنند و با کسب مدرک معتبر در این کشور مشغول به کار شوند. ایسلند به دنبال افزایش میزان گردشگر است لذا در این راستا افراد بیشتری برای کار در این صنعت نیاز خواهد بود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت سال هاست در زمینه مهاجرت و راهنمایی عزیزان در این موضوع به متقاضیان گرامی خدمات ویژه ای ارائه می کند.

تحصیل رشته هتلداری در ایسلند

تحصیل رشته هتلداری در ایسلند یک رشته فوق العاده جذاب است که برای مهمان داری و افزایش کیفیت میزبانی از گردشگران خارجی ارائه می شود. گردشگری که عمدتاً توسط بازدیدکنندگان آمریکایی هدایت می ‌شود، بزرگ ‌ترین عامل رشد ارز و صادرات ایسلند است. در سال های گذشته، رشد چند رقمی گردشگری را شاهد بودیم و صندوق بین‌المللی پول انتظار دارد سال 2023 به سطوح پایدارتری نزدیک شود. تحصیل رشته هتلداری در ایسلند در کارشناسی و کارشناسی ارشد انجام می گیرد و انتظار می رود دوره های بیشتری در سال های آینده از موسسات ایسلندی ارائه شود.

برخی از بخش های صنعت گردشگری، مانند حمل و نقل و اقامت، سرمایه بر هستند. این بخش ‌ها، به ‌ویژه، از افزایش تعداد گردشگران و کاهش کلی فصلی سود می ‌برند، زیرا منجر به نرخ اشغال بالاتر در طول سال و کارایی سرمایه بهتر می‌شود. بخش گردشگری ایسلند با صرفه ‌جویی در مقیاس، کارآمدتر شده و حاشیه ‌ها را از بین برده است. انتظار می رود این صنعت به رشد خود ادامه دهد و برای دانشجویان این رشته این یک خبر خوب است.

در جدول زیر دانشگاه های ارائه کننده برای تحصیل رشته هتلداری در ایسلند معرفی شده اند:

ردیفدانشگاه
1دانشگاه ایسلند
2دانشگاه ریکیاویک

تحصیل رشته هتلداری در ایسلند

صنعت هتلداری ایسلند

صنعت هتلداری ایسلند دارای ترکیبی از هتل ‌های زنجیره ‌ای داخلی و هتل ‌های مستقل است که تعداد محدودی از برندهای جهانی توسط اپراتورهای داخلی تحت مجوز اداره می ‌شوند. این کشور حدود 140 هتل باز و فعال دارد که بیش از 50 هتل در مرکز ریکیاویک واقع شده اند و چندین هتل دیگر نیز در دست ساخت هستند. اگرچه سال ‌های اخیر شاهد سرمایه‌ گذاری قابل توجهی بوده ‌اند، اما ساخت ‌و سازهای جدید با افزایش تعداد گردشگری سازگار نبوده است.

بخش هتل ‌ها بیشترین تمایل سرمایه‌گذاران خارجی را در کل صنعت مهمان‌ نوازی داشته است، به طوری که طبق گزارش ‌ها، سرمایه‌ گذاران آمریکایی PT Capital Advisors و JL Properties 75% از سهام Keahotels، سومین هتل زنجیره ‌ای بزرگ ایسلند را در سال 2017 به دست آوردند. اولین هتل 5 ستاره در ایسلند در تالاب آبی در سال 2018 افتتاح شد. هتل 5 ستاره دیگری در کنار سالن کنسرت هارپا و مرکز کنفرانس ریکیاویک ساخته شد. این هتل که توسط SIA III (صندوق PE ایسلندی)، Carpenter & Company و دیگر سرمایه گذاران داخلی و بین المللی تامین می شود، به عنوان یک هتل Marriott Edition افتتاح شد.

کار در رشته هتلداری در ایسلند

مهمان نوازی یک صنعت رو به رشد، متنوع و هیجان انگیز است که فرصت های شغلی فراوانی را در کشور و سایر نقاط جهان فراهم می کند. تقاضا برای کار در رشته هتلداری در ایسلند هر ساله در بخش های جهانی هتل، اوقات فراغت، صنعتی، تجاری، بهداشت و آموزش در حال افزایش است. برنامه های دانشگاهی این رشته مهارت های مدیریتی، فنی و عملیاتی مورد نیاز برای کار در صنعت مهمان نوازی بین المللی را به شما می دهد. ماژول های خاص تمرکز بین المللی برنامه ها و تجربه بین المللی دانشجو را افزایش می دهد.

بسیاری از فارغ التحصیلان در مدیریت، در تیم غذا و نوشیدنی به عنوان کارآموز هتل و مدیریت، به عنوان هماهنگ کننده رویدادها، و هماهنگ کننده گروه هتل، مدیران وظیفه، مدیران بخش، مدیران فروش و مدیران کارآموز کار می کنند. میزان حقوق ماهیانه کار در ایسلند جهت کار در رشته هتلداری در ایسلند در نمودار زیر آورده شده است:

حقوق ماهیانه کار در ایسلند جهت کار در رشته هتلداری

رشد رشته هتلداری در ایسلند

علیرغم رشد سریع تعداد گردشگران، مناطق وسیعی در ایسلند کاملاً شلوغ باقی مانده است. برخی از محبوب ‌ترین مکان ‌ها (ریکیاویک، شبه‌ جزیره ریکیانس و ایسلند جنوبی) در طول فصل پرآب به ظرفیت کامل خود نزدیک می‌شوند. در عین حال، مناطقی در ایسلند غربی، آبدره های غربی، آبدره های ایسلند شمالی و شرقی می توانند گردشگران بسیار بیشتری را در خود جای دهند. در سال های اخیر، ساخت و ساز ظرفیت هتل ها را در سراسر کشور افزایش یافته و شاهد رشد رشته هتلداری در ایسلند بوده ایم. با توزیع گسترده ‌تر گردشگران، می ‌توان محیط عملیاتی هتل ‌ها و تامین‌ کنندگان فعالیت ‌ها را در سراسر کشور بهبود بخشید، به‌ویژه در مناطقی که امروزه بازدیدکنندگان کمتری دارند. اخیراً یک مزرعه قدیمی در ایسلند شمالی به یک اقامتگاه مجلل به نام مزرعه Deplar تبدیل شده است.

بیشتر عرضه هتل در ایسلند در بخش‌ های 3 و 4 ستاره متمرکز است، اگرچه سال ‌های اخیر شاهد افزایش در سبک زندگی جدید و هتل‌های بوتیک بوده ‌ایم. عرضه اتاق از زمان شروع رونق توریستی گسترش یافته است، اما افزایش عرضه به اندازه ای نیست که بتواند با تقاضا مطابقت داشته باشد. در حال حاضر، منطقه پایتخت دارای بیش از 20 پروژه هتلداری با 2200 تا 2500 اتاق اضافی است که تا سال 2020 افتتاح شده اند. این اتاق ها سالانه 215000 گردشگر را با نرخ اشغال فعلی و مدت اقامت در خود جای می دهند.

مدارک و شرایط لازم جهت اخذ پذیرش تحصیلی ایسلند را می توانید در وبسایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاهده کنید. همچنین برای اقدام به مهاجرت به کشورهای حوزه اسکاندیناوی می توانید شرایط را از کارشناسان با تجربه این موسسه جویا شوید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *