مهاجرت تحصیلی اوکراین

رشته هتلداری در اوکراین

رشته هتلداری در اوکراین

رشته هتلداری در اوکراین در دانشگاه های معتبر اوکراینی در دوره های متنوع ارائه میشوند. هتلداری رشته ای جذاب در رابطه با صنعت گردشگری است. اوکراین یکی از کشورهای اروپای شرقی دارای شهرهای بسیاری زیبایی است و سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. هزینه مقرون به صرفه زندگی و اقامت در اوکراین همچنین موجب جذب گردشگران زیادی از سایر کشورهای جهان می شود. با تحصیل رشته هتلداری در اوکراین واجد شرایط کار و تحصیل در این کشور و یا سایر کشورهای اروپایی خواهید شد. برای بررسی شرایط و نحوه تحصیل در اوکراین و یا سایر کشورهای اروپایی می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت صحبت داشته باشید.

تحصیل رشته هتلداری در اوکراین

بسیاری از دانشگاه های ملی اوکراینی برنامه تحصیل رشته هتلداری در اوکراین را در دانشکده های خود ارائه می دهند. این فارغ التحصیلان در بازار جهانی به گرمی پذیرفته می شوند زیرا مدرک گردشگری و هتلداری از هر دانشگاه ملی اوکراین پذیرفته شده است و در سراسر جهان به خوبی پذیرفته می شود، این دلیل اصلی ورود دانشجویان خارجی به تعداد زیاد برای برنامه مدرک گردشگری و هتلداری است. تمام دانشجویان ملی و بین ‌المللی که دوره متوسطه را گذرانده ‌اند، می ‌توانند واجد شرایط پذیرش در دانشکده‌ های گردشگری اوکراین در دانشگاه ‌های ملی باشند.

دانشجویان خارجی به دلیل آموزش با کیفیت و اساتید حرفه ای در دانشکده های گردشگری، اوکراین را به سایر کشورهای اروپایی ترجیح می دهند. در اوکراین گزینه هایی برای دانشجویان بین المللی برای تحصیل رشته هتلداری در اوکراین وجود دارد تا زبان آموزش خود را انتخاب کنند. دانشجویان ملی برنامه مدرک گردشگری خود را با دستورالعمل روسی مطالعه می کنند در حالی که دانشجویان خارجی معمولاً ترجیح می دهند برنامه خود را به زبان انگلیسی مطالعه کنند.

در جدول زیر دانشگاه های ارائه کننده برای تحصیل رشته هتلداری در اوکراین معرفی شده اند:

ردیفدانشگاه
1دانشگاه ملی اوکراین غربی
2موسسه IIFTM
3دانشگاه توریسم، اقتصاد و حقوق اوکراین
4دانشگاه پلی تکنیک لویف

تحصیل رشته مدیریت هتلداری در اوکراین

دانشجویان می توانند مدیریت هتلداری را در اوکراین بیاموزند. کسب و کار رشته هتلداری پویا با شرایط امیدوار کننده است. این می تواند شخصیت شما را شکل دهد و منجر به تصمیم گیری های شغلی قدرتمند شود. فارغ التحصیلان تحصیل رشته مدیریت هتلداری در اوکراین در بازار این کشور و یا توسط سایر کارفرمایان کشورهای دیگر به رسمیت شناخته = شوند همانطور که تاییدیه صنعت مهمان نوازی و مسافرت از هر موسسه ای در اوکراین به رسمیت شناخته می شود. دانشجویان خارجی برای برنامه ‌های این رشته به سمت اوکراین به سمت سایر کشورهای اروپایی متمایل می ‌شوند که به دلیل ارزش‌گذاری قابل توجهی از تدریس خصوصی و استادان از ویژگی های خوب برای شروع کسب ‌و کار در این رشته می باشد.

رشته هتلداری در دانشگاه گردشگری، اقتصاد و حقوق کیف اوکراین

رشته هتلداری در دانشگاه گردشگری، اقتصاد و حقوق کیف اوکراین

رشته هتلداری در دانشگاه گردشگری، اقتصاد و حقوق کیف اوکراین در دسترس است. در سال 2002 به ابتکار دانشگاه گردشگری، اقتصاد و حقوق کیف اوکراین، با حمایت اداره گردشگری دولتی و انجمن مؤسسات آموزشی اوکراین در زمینه هتلداری و گردشگری، تصمیم کابینه وزیران اوکراین در تخصص های گردشگری و صنعت هتلداری در دانشگاه شروع به آموزش کرد. در سال 2006 این دانشگاه شروع به تربیت متخصصان با مدرک گردشگری، هتلداری و رستوران داری کرد. از سال 2010 – 2011 این دانشکده متخصصان حرفه ای هتل های توریستی و صنعت رستوران را نیز آموزش می دهد:

  • گردشگری
  • گردشگری بین المللی
  • تور با راهنما و فعالیت های موزه
  • گردشگری روستایی
  • گردشگری ورزشی و انیمیشن
  • کسب و کار هتل و رستوران

امروزه این دانشکده دانشکده ای معتبر است که در فرم های تمام وقت و مکاتبه ای حدود 1200 دانشجو را آموزش می دهد.

دانشکده تجارت هتلداری و رستوران دانشگاه اوکراین غربی

دانشجویان با تحصیل در دانشکده تجارت هتلداری و رستوران دانشگاه اوکراین غربی، دانش پایه را در موضوعاتی مانند فعالیت های سازمان گردشگری، تفریحات گردشگری فناوری، سازماندهی محدوده خدمات سفر، سازماندهی خدمات گشت و گذار، سازماندهی سفرهای حمل و نقل، مدیریت هتلداری، اقتصاد و قیمت ‌گذاری در هتلداری، روان ‌شناسی ارتباطات حرفه ‌ای، فعالیت‌های تبلیغاتی در گردشگری، فناوری خدمات رستوران ‌ها، فناوری مدیریت هتل، شرکت ‌های مدیریت هتل، امکانات تجهیزات هتلی، مجتمع‌ های تفریحی جهان، تعمیر و نگهداری تور، مدیریت موزه، صنعت هتلداری بین المللی، فرهنگ سازمانی و مدیریت پرسنل، مبانی آداب مهمان نوازی، سازماندهی خدمات هتل، فناوری خدمات رستوران، مبانی آداب رستوران، سازمان مدیریت رستوران، مدیریت محصولات فناوری پذیرایی، محصولات و خدمات مدیریت کیفیت در مدیریت رستوران، کار در بار و سایر ارائه می کند.

لیسانس و کارشناسی ارشد تجارت هتلداری دانشگاه اوکراین غربی

لیسانس و کارشناسی ارشد تجارت هتلداری دانشگاه اوکراین غربی با هدف آماده سازی دانشجویان برای کار در بازار رشته هتلداری ارائه می شودو لیسانس بازرگانی هتل و رستوران برای انجام کارهای حرفه ای از جمله تخصص در هتلداری در مکان های اقامتی (هتل ها، مجتمع های توریستی و غیره). کارشناس هتلداری، کارشناس خدمات هتلداری، کارشناس خدمات ویژه، کارشناس رستوران داری، متخصص پذیرایی، کارشناس سازماندهی خدمات رستوران، مربی فعالیت های اصلی، مدیر سالن، مسئول رستوران های مجموعه و سایر آماده می کند.

کارشناسی ارشد در کسب و کار هتل و رستوران همچنین برای انجام کارهای حرفه ای از جمله مدیریت صنعت هتلداری، مدیر پذیرایی، رئیس پذیرایی، مدیر شعبه هتل، رئیس بخش – متخصص ارشد، مدیر اصلی، رئیس باشگاه ها، مدیر هتل، مدیر رستوران، رئیس رستوران ارائه می شود.

درآمد مدیر هتلدار در اوکراین

میزان درآمد یک مدیر همواره بالاست. درآمد مدیر هتلدار در اوکراین نیز جزو مشاغل پر درآمد به حساب می آید. در نمودار زیر میزان درآمد کار در کشور اوکراین در رشته هتلداری ذکر شده است:

درآمد کار در کشور اوکراین در رشته هتلداری

کارشناسی مدیریت هتلداری و گردشگری در اوکراین

دوره کارشناسی مدیریت هتلداری و گردشگری در اوکراین با هدف آماده سازی دانشجویان برای طیف وسیعی از فرصت های شغلی در مهمان نوازی و گردشگری است. هدف این است:

  • شایستگی‌ های حرفه ‌ای برای کار
  • دانش به گرایش‌ های عمده ‌ای که امروزه صنعت را متحول می‌کند
  • تأکید بیشتر بر پایداری و پیشرفت ‌های فناوری
  • به شما فرصتی می ‌دهد تا بینش ‌های تجاری مرتبط را از طریق ارائه کلاس‌ های درس واقعی کسب کنید
  • مطالعات موردی جهان پروژه های زنده و شبیه سازی های تجاری
  • سفرهای میدانی
  • فرصت های شغلی و تحصیل در خارج از کشور

هزینه تحصیل در اوکراین را می توانید در مقاله ای دیگر در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بررسی کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *