مهاجرت تحصیلی استونی

رشته هتلداری در استونی

رشته هتلداری در استونی

تحصیل رشته هتلداری در استونی در موسسات و دانشگاه های استونی ارائه می شود. امروز گردشگری یکی از صنایع که در اکثر کشورها منبع درآمد خارجی است. استونی نیز مانند بسیاری دیگر از کشورهای اروپایی به دنبال افزایش درآمد در صنعت گردشگری است. از این رو میزان سرمایه گذاری ها و تاسیس هتل ها و مراکز گردشگری در استونی رو به رشد است. از طرفی تحصیلات آکادمیک در این رشته نیز در استونی رو به افزایش است و رشته هتلداری در استونی نیز در موسسات و مدارس مختلفی ارائه می شود. اکثر دوره ها مدرک لیسانس و یا مدرک کارشناسی ارشد را در رشته هتلداری در استونی ارائه می کنند. چنانچه قصد مهاجرت به کشورهای اروپایی را دارید می توانید از کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاوره بگیرید.

تحصیل رشته هتلداری در استونی

استونی با 1.47 میلیون نفر جمعیت، کوچکترین و شمالی ترین کشور در بین 3 جمهوری بالتیک است. از زمان استقلال خود از اتحاد جماهیر شوروی در سال 1991، به نظر می رسد استونی توانسته است به دلیل ارتباط نزدیک خود با فنلاند، که تا حدودی به لطف پیوندهای نزدیک خود با فنلاند، کمتر از 2 جمهوری دیگر بالتیک، لتونی و لیتوانی، گذار به اقتصاد بازار آزاد را با دردسر کمتری انجام دهد. این کشور در گردشگری نیز در حال توسعه است و رشته های مربوط این صنعت را از جمله رشته هتلداری در استونی ارائه می کند. تحصیل رشته هتلداری در استونی در موسسات و آکادمی های مختلفی امکان پذیر است.

آموزش عالی استونی در سراسر جهان به خوبی مورد احترام است. این کشور در فرآیند بولونیا شرکت می کند که هدف آن استانداردسازی آموزش عالی در سراسر اروپا است و مدارک دانشگاهی آن در سطح بین المللی پذیرفته شده است. در حال حاضر 15 دانشگاه دولتی در استونی و 9 دانشگاه خصوصی وجود دارد. زبان انگلیسی به طور گسترده صحبت می شود و اکثر دانشگاه های استونی طیف گسترده ای از برنامه های آموزش انگلیسی را ارائه می دهند.

در جدول زیر دانشگاه های ارائه کننده برای تحصیل رشته هتلداری در استونی معرفی شده اند:

ردیفدانشگاه
1دانشگاه تارتو
2دانشکده مدیریت هتلداری و گردشگری استونی EHTE

دانشکده مدیریت هتل و گردشگری استونی EHTE

دانشکده مدیریت هتل و گردشگری استونی EHTE یک مدرسه خصوصی است که آموزش عالی کاربردی را در تالین، استونی ارائه می دهد. مدرسه مدیریت هتل و گردشگری استونی در سال 1996 توسط انجمن هتل ها و رستوران های استونی، انجمن آژانس های مسافرتی استونی و مدرسه هتل استونی با مسئولیت محدود تاسیس شد. در حال حاضر این مدرسه توسط EHTE Ltd اداره می شود. ماموریت EHTE آموزش افراد ماهر و کارکنان حرفه ای و با انگیزه بالا برای خدمات پذیرایی، پذیرایی و گردشگری است. برای دستیابی به آن، مدرسه برنامه های درسی آموزش عالی حرفه ای مختلفی را تدوین کرده است. EHTE تنها موسسه آموزش گردشگری در استونی است که به طور کامل بر گردشگری و مهمان ‌نوازی در زمینه آموزش عالی و حرفه‌ ای کاربردی در بخش ‌های گردشگری، اقامت و پذیرایی متمرکز است.

  • علاوه بر فعالیت به عنوان یک مدرسه، تعداد زیادی دوره آموزشی نیز ارائه می دهد.
  • EHTE با سایر مؤسسات آموزشی در همین زمینه در استونی، به ویژه از نظر پیوندهای نزدیک با جامعه تجاری و کارآفرینان متفاوت است. همچنین استادان و معلمان در ارتباط روزانه با بخش تجارت درگیر هستند.
  • EHTE عضو انجمن اروپایی مدارس هتلداری و گردشگری (AEHT)، انجمن بین المللی مدارس هتل (EUHOFA)، انجمن مدیریت بین المللی هتل و پذیرایی و سایر سازمان های بین المللی است.

حقوق ماهیانه کار در استونی در اینجا بررسی شده است.

دیپلم رشته مدیریت هتلداری و گردشگری استونی موسسه EHTE 

دیپلم رشته مدیریت هتلداری و گردشگری استونی موسسه EHTE

دیپلم رشته مدیریت هتلداری و گردشگری استونی موسسه EHTE یک دوره 3 ساله دیپلم مدیریت هتلداری را به زبان انگلیسی ارائه می دهد. دانشجویان سال اول دانش و مهارت های مرتبط با غذا و نوشیدنی را کسب خواهند کرد. در سال دوم هدف اصلی کسب مهارت ها و دانش مربوط به خانه داری و دپارتمان های جلویی یک موسسه اقامتی خواهد بود. در سال سوم، دانشجویان بر روی موضوعات اقتصاد، مدیریت و بازاریابی تمرکز خواهند کرد. در طول هر سال تحصیل، یک کارآموزی عملی و یک مقاله ترم وجود خواهد داشت.

  • مطالعات در ماه اکتبر آغاز می شود.
  • این مدرسه همچنین یک پیش دوره بین المللی به زبان انگلیسی ارائه می دهد و عمدتاً برای دانشجویان آینده نگری که می خواهند برای دیپلم مدیریت هتلداری درخواست دهند، هدف قرار می گیرد.
  • EHTE همچنین در برنامه اراسموس شرکت می کند.

کار در رشته هتلداری در استونی

کار در رشته هتلداری در استونی با داشتن ویزای کاری در استونی و داشتن مجوز کار و اقامت در این کشور انجام می گیرد. میزان درآمد کار در رشته هتلداری در استونی در نمودار جهت کار در استونی ذکر شده است:

درآمد کار در رشته هتلداری در استونی

کار حین تحصیل در استونی

برای کار در حین تحصیل در استونی مطلقاً نیازی به مجوز کار اضافی نیست و با ویزای تحصیلی استونی این حق را دارید که به صورت پاره وقت کار کنید. شما به عنوان یک دانشجوی بین المللی به شرطی مجاز به کار هستید که مزاحم تحصیلات شما نباشد و از الزامات و تعهدات شرکت استفاده کنید. لازم به ذکر است که دانشجویان باید نمرات قبولی را برای بار کامل دروس دریافت کنند. تحصیلات خود را در زمان اسمی برای دسترسی آنها به هر نوع شغلی به پایان برسانند، در غیر این صورت دانشگاه این حق را دارد که در صورت عدم موفقیت و عملکرد ضعیف، شما را از هر شغلی موازی با تحصیلتان محکوم کند. نکته مهمی که باید به آن توجه داشت این است که همه دانشجویان غیر اتحادیه اروپا می توانند پس از فارغ التحصیلی خود (که توسط دانشگاه در نظر گرفته شده است) 9 ماه دیگر در استونی بمانند و به دنبال کار باشند.

برای کار پاره وقت یا تمام وقت در طول تحصیل، ممکن است بخواهید شغلی را دنبال کنید که برای اهداف بلند مدت شغلی شما نه فقط به دلایل درآمدی موقت، تجربه ای در اختیار شما قرار دهد. خدمات شغلی و دانشکده ها باید در صنایع مختلف ارتباط داشته باشند و می توانند به شما در جستجوی کار کمک کنند

شرایط کار پس از تحصیل در استونی همچنین در مقاله ای دیگر در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بارگزاری شده است.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *